wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik was inderdaad niet voor niets zo stilletjes... Geen poging voor mij deze maand want zoals ik al dacht eisprong is geweest.. Zelf niet geklust rond die dagen dus helaas. Werd ook gebeld dat beste vriendin weer zwanger is.. Waarom is dit toch altijd zo moeilijk?

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Poen, ik kan me voorstellen dat je langer in je bed wil blijven! :cool:

Beschuitje, rot dat je deze maand moest overslaan en dan nog dit nieuws erbij. Jouw tijd komt ook! Hoop en geduld houden! Kop op.

3. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje dikke knuffel, wat een teleurstelling weer. Pfff je hebt flink wat te verduren.

Ik lees alles mee maar reageer wat minder..

M676 mooi resumtaat om mee te beginnen, op naar goed nieuws maandag!

Voor de rest knuffels en zwaai zwaai!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    m676 aah vandaar mijn bloeddruk is over het algemeen heel laag! maar ik krijg daar geen knijpertje;) nou ja ze zullen wel weten wat ze doen haha

ups jeetje wat balen zeg! hopelijk groeit er morgen toch nog wat!ik ga voor je duimen!

pien jeetje wat vroeg snap dat je daarna weer je bed in wilt:) nou het is voor het goede doel hopelijk met een super resultaat!

beschuitje jeetje wat balen! en dan ook nog dat nieuws dat is dan even te veel he! maar jouw tijd komt ook nog meis!

5. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hoi meiden
    Sorry het is lang geleden druk aan het werk op het werk geen internet.
    Ik had eigenlijk op veel positief nieuws gehoopt maar helaas hebben jullie het allemaal zwaar gehad. Dikke knuffel voor jullie allemaal en dat er maar snel weer positief nieuws mag komen

Ik ga proberen om weer af en toe weer mee te schrijven
    Groetjes uit een te warme kreta

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: he jakkes, wat een teleurstelling weer :( en dan ook nog zulk nieuws van je vriendin eroverheen, alsof het nog niet moeilijk genoeg was! Knuffel!!

Fisher: hoe gaat het met jou? Wanneer ga je voor je cryo? En ik zie in je handtekening dat je naar Gent van plan bent te gaan? Heb je daar al een afspraak o.i.d gemaakt? Ik hoop alleen voor je dat het niet nodig gaat zijn!!

Kriti: leuk weer even wat van je te horen! Goh en dan denken wij dat het hier warm is ;). Gaan jullie binnenkort ook nog voor een nieuwe poging? Succes met het harde werken!

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kriti, leuk dat je iets van je laat horen! Druk geweest lees ik. Hoe is het met je?

8. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn nu heerlijk op vakantie in Mexico dus lekker aan het uitrusten. 18 augustus hebben we een gesprek met onze arts en dan wil ik Gent met hem bespreken. Ook even puzzelen hoe het met de verzekering zit misschien de 4x toch nog in NL maar anders zou ik de volgende toch in Gent willen doen en dan zal ik na 18aug bellen voor een afspraak. Ga er vanuit dat er dit jaar niet veel spannends meer gaat gebeuren alleen de cryo en ik weet nog niet wanneer ik daar zin in heb. Wel even lekker geen stress enzo. Ik denk dat ik het in oktober ga proberen ik krijg nu twee drukke maanden op het werk en zo overbrug ik het mooi tot nieuwe jaar mocht de cryo niet blijven plakken en ik merk dat ik daar al vanuit ga, pfff stom he...is meer zelf bescherming. Zodra de cryo goed ontdooit ben ik weer helemaal positief!!

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fisher, lekker in Mexico! Geniet. Hopelijk lukt het toch met de cryo!

Ik heb morgen tp. 7 bevruchte eicellen. Morgen horen we welke kwaliteit en of er evt ingevroren kan worden.

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje oh help! Wat een slecht nieuws... Vooral dat van je beste vriendin. Ik zit er ook middenin en zeker als je net zelf vervelend nieuws hebt gehad hakt het erin! Sterkte meid. Je lichaam heeft een maandje extra rust gehad en is Komende maand helemaal klaar voor je cryo!

Fisher, Kriti, leuk om weer van jullie te horen!

Fisher ik snap wel dat je er zo over denkt hoor. En ook heel knap van je dat je het zo de tijd kunt geven en het even kan laten rusten... Ik heb inmiddels echt het gevoel dat elke maand wegtikt en wil er geen meer onbenut laten. Maar als je er zo in staat als jij is dat alleen maar positief! En toch hoop ik ook dat Gent niet nodig is!
    Maar nu vooral genieten in Mexico! Wauw!! In Playa del Carmen?

Kriti, fijn dat je het lekker druk hebt! Niet zo veel goed nieuws, maar toch weer een hoop vorderingen gemaakt hier en daar gelukkig. Het is alweer bijna september, krijg je zin om weer te beginnen of geniet je even van deze rustperiode op dat vlak? Succes met al die Hollanders leuke souvenirs verkopen!

M676 jee wat goed!!! 7 bevrucht is echt super mooi van de 10! Heeeel veel succes morgen met de tp en hoop dat je er nog een paar cryo's aan over houdt. Morgen de spannende 2 weken in. Laat je ons weten wat de testdatum wordt?!

Girlliej bedankt voor het duimen meid, maar het is toch anders gelopen...

Ik moest vandaag voor de 3e en laatste echo of het nog wat zou worden deze cyclus maar ik werd gister ineens al weer ongesteld. Daar klopt natuurlijk helemaal niks van, maar inmiddels ben ik het wel wat gewend.
    Gelukkig mag ik gelijk vandaag beginnen met progynova. 3 keer per dag 1 pilletje. Heb ik het mis of is dit gewoon 'de pil'?! Het moet iig zorgen dat ik goed baarmoederslijmvlies krijg. En daarna de utro om te zorgen dat het goed blijft. Volgende week donderdag weer terug. Jippie het gaat in augustus nog gebeuren een tp, ik voel het ;)

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    m676 wat een mooi aantal hopelijk kunnen ze allemaal worden ingevroren! krijg je er 1 of 2 teruggeplaatst?

aah balen ups...maar wel heel fijn dat je waarscheinlijk als nog een terugplaatsing krijgt! hopelijk missen ze hem nu niet:Dik duim gewoon weer verder!

Fisher heerlijk in mexico! geniet ervan! hopelijk is de cryo een blijvertje! wij gaan misschien naar dusseldorf als de 3e poging niet lukt!

nou mijn laatste week is in gegaan..ik denk dat ik vrijdag wel al een testje doe.. dan is het 14dagen na punctie.. ik weet niet wat ik moet denken aan de enne kant is de kans zo klein dat een 5 celige embryo blijft zitten... maarja aan de andere kant zijn de wondere de wereld nog niet uit en qua symptonen kan ik er weinig van maken ik denk dat veel door die bollen komt..

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fisher: kan me je gevoel goed voorstellen hoor, het is moeilijk om echt positief te blijven na zoveel teleurstellingen... maar heel goed dat je het nu eventjes laat voor wat het is en lekker geniet van je vakantie! Veel plezier nog in Mexico, zien we daarna wel weer verder!

M676: so far so good :)!

U&D: hou dat gevoel vast, augustus brengt geluk! Progynova is trouwens niet bepaald hetzelfde als de pil hoor. Weet niet precies het verschil, maar ik vond Progynova zelf echt rotspul... mijn maag en darmen raakten behoorlijk van streek ;). Maar goed dat doen die van mij bij het minste geringste hoor, dus jij hebt er misschien wel helemaal geen last van. Wel mooi dat je nu gelijk kon beginnen (hoewel het wel vreemd is dat je ineens ongi werd...)!

Girlliej: de wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit, we duimen rustig door hoor voor jou 5 cellig wondertje dat inmiddels weet ik hoeveel cellen is :)!

All: gaat nog steeds goed met die deca, ben al lang tevreden, ook al zou het vanaf morgen ineens minder gaan ;) (begin ineens te twijfelen of dat spul z'n werk wel doet....)

13. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Meiden wat een lieve reacties voel me weer helemaal welkom ondanks ik een lange tijd afwezig ben geweest.

Fisher heerlijk vakantie rust maar goed uit en met die cryo gaat het in oktober helemaal goed komen.

M676 mooi aantal 7 bevruchte eicellen. Veel suc6 morgen met de tp en je goed laten verwennen door je mannetje en sterkte met die vervelende wachtweken.

U&d wat erg sneu voor je lees in je onderschrift dat je een miskraam hebt gehad. Fijn dat gelijk vandaag mocht beginnen met progynova duim voor je dat je gevoel uitkomt en dat je deze maand een tp krijgt

Girlliej spannend de laatste wacht week. Duim voor een positieve uitslag vrijdag

Pien jij bent alweer begonnen met de injecties fijn dat het goed gaat met de deca. Wanneer heb je je eerste echo

All inderdaad druk aan het werk hier en op mijn vrije dag moeten de huishoudelijke taken gebeuren. Krijg helaas weer last van mijn voet ik was een paar maanden geleden in de winkel gevallen. Verder heb ik elke maand meer last meer pijn na mijn menstruatie. Ik weet niet wat dat is .verder zijn al bekende overgeweest sommige komen al tien jaar in het app waar ik heb gewerkt dus dat is wel gezellig. Eindelijk is het weer zo ver we gaan weer beginnebn moet morgen naar gynecoloog dacht eigenlijk om alles weer door te spreken maar mijn man zei dat ze mijn baarmoeder gaan schoomaken als dit nodig blijkt te zijn uit de echo ik dacht dat pas in sep zou gebeuren. Zit nu op dag dertien en als het goed is moet ik de volgende periode op dag 21 weer beginnen met de injecties. spannend allemaal weer.

Fijne avond

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Even ego berichtje.
    Van de 7 eicellen zijn er 3 van b kwaliteit en daarvan is er 1 teruggeplaatst en 2 in de vriezer. Het was al wel minstens 8 cellig, maar er was fragmentatie op te zien.
    Nu wachten, wachten, wachten... Vrijdag naar de acupuncturist

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Prima toch M676! Ook nog 2 voor in de vriezer, altijd fijn :). En nu is het grote wachten weer begonnen.... oh wat erg is dat toch steeds... Ik duim voor je, a,b,c of d-kwaliteit: deze blijft gewoon lekker plakken!!

hmmm ik begin denk ik toch wat van de deca te merken nu, maar kan net zo goed komen van het feit dat ik nu echt weer ongi ben... Moe en lichte hoofdpijn. Jammer genoeg heb ik nog een afspraak vanavond, maar anders kon ik nu wel pitten ;).

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, hoe is t? Vervelend dat je toch bijwerkingen krijgt. Wanneer mag je gonal?

17. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    M676,
    Mooi resultaat, toch? Ik duim voor je!

Soms merk ik dat het ik nog lastig vind te reageren..omdat we er zelf nog niet aan zijn begonnen :) Maar laat voorp staan dat ik altijd duim!

18. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oooooh Girlliej, hou je het nog meid? Nog 2 nachtjes tot vrijdag, spannend!!

Pien, oh fijn iemand met ervaring! Bij mij slaat ook altijd alles op mijn maag/darmen dus hoop dat ik het oversla. Nu vooral moe, maar ben ook richting mijn vakantie aan het werken en ga niet zo mooi op tijd naar bed. Heb nog niet het gevoel dat het door de Progynova is. Ergens prettig dat je nu toch wat van de medicatie merkt... Hou maar vast dat dit je laatste ongi is voor de komende 9 maanden ;)

Dank je lieve Kriti. Dat gaat dan snel ineens! Zo te lezen zit je lekker in je vel. Wat is het toch lastig dat je niet zo goed op de hoogte kan zijn van wat welke afspraak precies gaat gebeuren door de taalbarrière... gelukkig heb je je man die het uitlegt! Hoe is het gisteren gegaan? Was de echo goed of moest je nog schoon gemaakt worden? September wordt jou maand meid!

M676 dat is hartstikke goed nieuws hoor! A en B kwaliteit is allbei heel goed. We gaan gewoon twee weken hard duimen voor een plakker! Mijn accupuncurist wil me op de dag van tp behandelen en de dag erna. Hoe denk jij daarover? Het klinkt mij wel logisch maar twijfel er toch over... Lekker bijkomen en aan jezelf denken komende dagen!

Dat snap ik Diligo, maar komt vanzelf. Lief dat je mee blijft schrijven. Probeer er ook af en toe afstand van te nemen nu het nog kan. Klinkt misschien onaardig, zo is het niet bedoeld, maar ik vind het meer mijn leven beheersen dan dat ik zou willen.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girlieej ik duim nog steeds voor je !!!

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeej m676 toch 2 in de vriezer! 8cellig is toch super deze blijft gewoon lekker plakken! succes in je wachtweken hopelijk gaan ze super snel voorbij ik duim voor je!!

diligo wat lief dat je meekijkt! spannend he wanneer mocht je beginnen? gaan jullie van te voren nog lekker saampjes weg? of hebben jullie de vakantie al achter de rug? geniet nog even goed van elkaar:)

pien vervelend he als je al een afspraak heb staan;) ik heb me nu ook maar voorgenomen dat ik geen afspraken plan in de avond tijdens me behandeling soms heb ik gewoon totaal geen zin om weg te gaan!
    voel je je al wat beter? of nog erg last van de bijwerkingen?

hoe was het gegaan kriti? was alles schoon? voor je het weet ben je alweer begonnen:D

dankjulliewel voor het duimen ik hoop het zo!:eek:

Deel Deze Pagina