Ster: jij ook gestart met Deca, het zal nu ook wel snel gaan voor jullie, zeker met alle afleiding van huizen bezichtigen... Girlliej: hoe is het met je? nog getest of ga je braaf wachten tot morgen? ego: ik ben administratief bediende bij een kleine zelfstandige, maar nu is het kalm en moet ik maar 2 halve dagen per week meer werken... Nu vindt manlief dat ik moet uitkijken naar iets anders, want zo kan het niet verder, straks moet ik maar 1 halve dag meer werken... Ik vind het nogal moeilijk want mijn baas is eigenlijk ook iemand die ik al ken van in mijn kindertijd en ik wil hem niet in de steek laten, maar manlief zegt dat mijn baas mij nu ook in de steek laat... pfff... Heb er al serieus over nagedacht om als freelance adm bediende te gaan werken op zelfstandige basis, zo hoef ik ook aan niemand verantwoording af te leggen als ik eens een dag niet kan werken
Lastig yaraah! Zelfstandig is geen gek idee. Zeker in deze tijd willen ondernemers zich niet snel binden, maar hebben ze in de groeiende economie wel mensen nodig. En daarnaast, kun je nog bij je baas blijven werken én ernaast ergens anders? Girliej, bah. Dat maakt t spannend. Maar het zegt helemaal niks! Ster, mooi dat je begonnen bent! Succes Liz wat een ellende! Oh moet weg, later meer!
Girliejj misschien is het wel innestellingsoed geweest. Als je menstruatie nog niet doorbreekt is er nog niks aan de hand. Heb je nog getest ? Succes meid, ik denk aan je. 19 maart start ik pas met stimuleren. Eerst 14 dagen deca spuiten. Beetje onzin aangezien mijn cyclus al 2 mnd plat ligt met lucrin. Maar ja... 19 maart uitgangs echo. 26 maart 1e fm Fisher, wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoort en dat alles goed gaat. Yaraah wat een lastige keuze met je werk. Kan je niet een parttime andere baan zoeken, en deze erbij aan houden ? Ups hoe gaat het met jou ? Alles nog goed? M676 nog leuke plannen voor vandaag ?
vandaag gelukkig geen bloed gehad! morgen ga ik testen! maandag heb ik een afspraak bij de dokter en ga vragen of ik om de 2 weken mijn vit b 12 injectie kan krijgen(krijg het nu om de 2 maanden voor me hele leven) Maar de eerste keer had ik ook voor mijn tp een shot b12 en was zwanger en nu weer dus ik wil dat me b12 hoog blijft:O hopelijk werkt ze mee bobo gaat zo snel voor je het weet is het al 1 mei al een keuze gemaakt voor de jurk? je zal wel al een aardig buikje hebben tegen die tijd yaraah jeetje wat lastig he! kan je het daar niet met je baas over hebben dat je echt meer uren nodig heb? en dat je anders genoodzaakt ben om iets anders te zoeken? Want als je nu gaat beginnen met zzp-er is het wel vervelend als je met zwangerschapsverlof gaat geen idee hoe dat dan werkt hoor (krijg je dan doorbetaald krijg je ouderschapsverlof etc?) ster pff vervelend dat je nu ook nog die deca 2 weken moet spuiten! hoppelijk gaat de tijd erg snel en is het gauw 19 maart!
Girliej, getest? Yaraah, 2 tp's. Fijn! Liz, heb je een idee naar welk zh je kunt overstappen als jullie dat willen? Hoe kan het nu dat het zo slecht gaat in de communicatie? Julia, succes deze poging. Ik duim heel hard voor je! Wat hakt het erin he, deze mmm! Fijn dat je weer begon bent! Siepie, fijn dat er al zoveel eitjes zijn! Succes met spuiten. Wanneer deze week heb je de echo? Ego, gisteren een dagje geshopt, vandaag lekker naar buien. Iig een ijsje eten ergens buiten! Het kan nog net met z'n allen; m'n vriend heeft flink last van allergieën in het voorjaar. Dat is nog met niet begonnen, dus even genieten nog 😊 Vanaf deze week blijven de ramen en deuren zoveel mogelijk dicht, terwijl het zo lekker is om ze opn te hebben. Maar ja, gelukkig is het niet de hele lente en zomer Wat doen jullie vandaag? Fijne zondag!
M676 wat een heerlijk dagje in t vooruitzicht! Ik durf geen ijsje te eten haha erg he! Geen idee wat wij gaan doen heb telkens zo een zere buik dus iig iets wat rustig is en niet teveel lopen denk! Hopelijk werkt mijn dokter morgen mee dan kan ik iets geruster zijn!
Oooh Girliej! Een overtuigende start. Ik kan me helemaal voorstellen dat je t eng vindt. Maarrrrr.... Gefeliciteerd!!
Super girl! Gefeliciteerd! Snap je onzekerheid helemaal denk dat het bij ons altijd wel blijft. Het begin is er! Geniet van het mooie weer dames! Ik duik de tuin in om de groene aanslag van de tegels te halen en alle ramen te lappen, helemaal zin in!
Van harte gefeliciteerd Girlej! Ik stap in ieder geval over naar een endometriose centrum omdat je dan door een team wordt behandeld met oa een Uroloog, MDL-arts, Gyn en chirurg lijkt me een fijner gevoel aangezien mijn endo ook op al die plekken zit. Gister veel goede adviezen gehad op de Endo dag in het VU. Veel verschillen in behandeling per ziekenhuis wat ik wel vreemd vind maar de centra werken wel volgens vastgestelde guidelines. We gaan de cryo nog wel terugplaatsen in het Erasmus en ik moet maandag mn schema ophalen. Gebeurd in een kunstmatige cyclus.
Haha heel veel plezier fisher! Het zal er lekker van opknappen Liz dat klinkt iig super fijn daar hebben ze verstand van endo.. Wel vervelend dat het zo moet gaan! Hopelijk blijft deze cryo nu gewoon lekker zitten!! Fijne zondag dames!
Fisher, fijn dat de echo goed was! Succes met je tuin poetse! Girllie ik ben overtuigd van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Ster balen van dat je deca zolang moet prikken, is bij mij ook dat protocol. Fijn dat je weer van start bent. Liz, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt nu, duim voor je dat deze cryo blijft plakken! M676 , thanks voor je support! Wat heb je allemaal voor leuks geshopt? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij doen deze keer 2 embryo's terugplaatsen. Ook doen wij mee met het onderzoek voor ass. Hatching. Ik moet dinsdag voor uitgangsecho...ben benieuwd! Geniet van het lekkere weer meiden! Zonnetje kunnen we allemaal wel gebruiken.
Julia wat spannend ik las al dat er een onderzoek in Ned is gestart voor assist hach. Fijn dat je er 2 tp krijgt heb toch altijd t idee dat je dan meer kans heb😊
Grilliej dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd!! Hopelijk is iedereen heerlijk van het weer aan het genieten. Hier net heleboel onkruid uit de tuin gehaald maar is nog lang niet klaar maar ik ben er wel ff klaar mee
Ijverig siepie! Ik heb er hier van een afstandje naar gekeken Julia mooi dat je mee kunt doen aan dat onderzoek lijkt me! En 2 tp's, fijn voor jullie! Liz, dat klinkt alsof ze je daar goed kunnen helpen. Hopelijk is het niet nodig en wordt dit jullie succes!
Girliejj: jee die loopt mooi op! Gefeliciteerd!! ! En ja ik snap heeeel goed dat het ook heel eng is . Je kunt niets anders doen dan nogmaals afwachten... Maar so far so good meid! Julia: hopelijk ziet het er dinsdag mooi uit en kunnen jullie weer van start! En hopelijk geeft het feit dat je 2 mag terugplaatsen en ook nog eens assisted hatching kunt doen, wel de positieve doorslag, ik hoop het van harte voor je! All: nou heb hier ook weer wat gehad... Vorige weekend de vk op bezoek i.v.m. harde buiken. Deze week voor de zekerheid bij de huisarts een urineonderzoek op blaasontsteking laten doen, want dat kan ook harde buiken veroorzaken. Geen blaasontsteking volgens de huisarts, maar plasje stond ook op kweek voor eventuele andere dingen. Dag later belde de huisarts toch op met de mededeling dat uit de kweek de GBS bacterie (streptokokken B) gevonden was. Dat verbaasde me eigenlijk niet, want 5 jaar terug was die bacterie al eens gevonden bij een uitstrijkje. Ik ben waarschijnlijk gewoon draagster van die bacterie. Maar als die bacterie in je urine gevonden wordt, dan betekent het wel dat je vervolgens een medische indicatie krijgt voor de bevalling, want de bacterie kan tijdens de bevalling het kindje erg ziek maken. Kan, maar hoeft zeker niet. Maar uit voorzorg moet je dan tijdens de bevalling antibiotica toegediend krijgen. Dus ik heb nu toch een medische indicatie volgens de huisarts. Eerder niet, want de vk vond het eerder niet nodig om mijn urine op GBS te testen ondanks dat de bacterie dus ooit bij mij bij een uitstrijkje gevonden was. Had ze overigens in overleg met de gynaecoloog besloten. Enfin nu dus bij 'toeval' wel in de urine ontdekt en alsnog een medische indicatie dus. Daarnaast vond de vk in overleg met de huisarts het wel nodig om ook nu al een antibioticakuur voor te schrijven, want ja, wie weet zat er toch iets wat die harde buiken veroorzaakte. Zelf vond ik dat mijn harde buiken al wat afgezakt waren, maar toch, ik ben dus gisteren toch maar braaf die antibiotica gaan slikken. Werd ik vandaag wakker met een hele rode romp... Dokterswacht gebeld en ik moest maar even langs komen om te kijken of het een allergische reactie was. Nou dat was het en ik mocht van deze arts weer stoppen met de ab. En over op cranberriesap... Nou ja... Ben blij dat ze allemaal zo ineens met me begaan zijn, maar vond het wel een toestand hoor... Maar ben wel blij dat die bacterie gevonden is, want nu loopt ons kindje niet het risico om erg ziek te worden bij de bevalling van die bacterie. Anders had ik dus geen 'speciale' behandeling gekregen ondanks dat ik wel die bacterie heb... Zo heel verhaal . Nu lekker ontspannen 'boer zoekt vrouw' kijken .