wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siepie wat goed dat je er goed op reageerd hopelijk heb je woensdag je punctie met wen heleboel mooie eitjes! En geen overstimulatie haha

Pien oo fijn dat je halve dagen kan werken en bijna zwangerschapsverlof heerlijk nog even doorzetten!
    Ja wij zijn hier best een hecht groepje geworden! Doe je een beetje rustig aan meis!

M676 wat spannend bijna april komt al snel dichtbij! Heb je al een idee of mensen om je heen?? Vervelend dat je nu al harde buiken heb heb je het er met de vk over gehad?

Met mij gaat t prima de dagen duren erg lang.. Met vlage erg misselijk en wen ontzettende gevoelige buik en zere borsten! Je kijkt toch elke keer na een wc bezoek achterom haha maar gelukkig geen bloed gezien! super spannend allemaal

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia ondertussen al ongesteld geworden?

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ego...zaterdag eindelijk ongi geworden, dinsdag echo ben benieuwd of ik mag starten. Uiteindelijk gewoon een week te laat ongi.....gek lichaam.
    Girlie fijn dat het zo blijft gaan duim voor een plakkerd.

Ik zit ziek thuis dus reageer morgen even goed op iedereen.

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia wat fijn dag je toch nog vanzelf ongesteld ben geworden hopelijk mag je dinsdag beginnen dab kan je ook weer een stapje verder! Spannend hoor! Ik duim voor een mooie opbrengst!
    Beterschap die griep houd niet op he!

Siepie succes morgen met je echo! Hopelijk woensdag de punctie met een mooi aantal goede eitjes!

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: heb je al de echo gehad?

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Girlliej gaat met jou alles ook goed en nog steeds geen bloed en wel wat klachtjes nog? Wanneer hebben jullie d echo?

M676 nog last van harde buiken? Spannend alweer bijna de 20 weken echo.

Julia fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden zeg.

Pien hoe bevalt het minder werken? Al wat minder last van de harde buiken?

Yaraah hoe was jouw echo?

Nou voor de finish mogen we er niet over heen.
    Arts was not amused met arts zaterdag die had het toen al moeten stoppen, waarschijnlijk niet genoeg ervaring met follikel metingen.
    Er waren er nu namelijk zo ongeveer 35 groot genoeg voor punctie maar dat is echt veels te veel. En m'n oestradiol was nu 32.
    Conclusie gewoon zeer onverantwoordelijk om de punctie te doen. Moet nu een week deca spuiten en dan dinsdag weer echo om te kijken hoe alles ervoor staat. En dan waarschijnlijk pas ergens in mei weer beginnen.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Julia: beterschap! En ik hoop dst je morgen goed nieuws krijgt en je kunt starten!

Siepie: he jee wat balen zeg! Je bent flink aan het lijntje gehouden dus eigenlijk... Lekker dan. Maar denk dat deze arts idd wel gelijk heeft. 35 is too much... Hoe dan ook balen dat het allemaal voor niets is geweest deze ronde. Hoe voel je je er onder? Heb je geen last van je buik?

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Ja pien het is idd wel balen. Ik zie het maar als een generale repetitie ofzo, positieve is ik ben heel makkelijk te stimuleren en ze groeien ook volgens he boekje want ze waren precies op de juiste dag groot genoeg. En ik kom nu ook niet in de knel met m'n opleiding als het in een keer zou mogen lukken dus we bekijken het positief!
    Heb vandaag sinds het eerst ietsje last van steken, maar het valt opzich mee. Waar ik me ook over verbaas. Dus wat betreft ook positief en ik heb ook niet echt last gehad van bijwerkingen.
    En ik heb gezien in m'n baan als arts op de gyn hoe heftig het is als je er mee doorgaat en het gaat fout, daar wordt je echt niet vrolijk van.

Ps wat zijn jullie allemaal ontzettend lief, dat maakt het ook makkelijker het begrip hier en het mee leven!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Knap hoe je er tegen aan kijkt Siepie! Het was zeker onverantwoord om de punctie door te laten gaan, dan had je zeker enorm last gekregen. Gelukkig dat je er nu niet zoveel last van hebt. Ik denk dat de follikels door de deca dan weer uit zichzelf moeten verdwijnen zonder te springen? Het is in elk geval duidelijk dat je de volgende keer wel wat minder eh kan gebruiken ja ;). Sterkte met het afsluiten van deze ronde in elk geval!

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Julia, beterschap! Fijn dat je ongesteld bent geworden nu.

Siepie, balen. Goed dat je de positieve dingen naar boven kunt halen!
    Maar wel vervelend dat de ene arts niet weet wat wel en niet kan!

Harde buiken... Ik heb een hele sexy (not!!) elastische buikband die steun geeft. Dat scheelt. En daarbij een rustige week op t werk waardoor ik lekker op tijd thuis ben en op tijd kan uitrusten.

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: balen dikke knuffel

Ego: morgen echo... Zie het zelf redelijk somber in, kan me niet voorstellen dat de follikels plots verdubbeld gaan zijn in aantal.

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, dat kan ik me voorstellen. Ik duim toch voor je! Weet je al of je het laat doorgaan met 5 follikels?

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #2093 julia1984, 16 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2015
    M676, Spannend zeg bijna de echo, gaat hard! Ach ja zo´n band is weer is wat anders dan sexy lingerie haha!

Pien, fijn dat je halve dagen kan gaan werken. Snap dat je niet echt aansluiting kan vinden op de andere forums. Zitten waarschijnlijk ook meiden tussen die zo zwanger zijn geraakt en dan beleef je je zwangerschap toch anders lijkt me. Jij hebt al een heel voortraject doorstaan met de meiden hier.

Girlie, hoe gaat het met je, al andere klachten? Misschien heb je het al gezegd, maar wanneer heb je je echo? En heb je nog een keer getest of wacht je de echo af? Ben zo blij voor je!

Siepie, wat enorm zuur om zo net voor het einde te moeten stoppen, ik vind echt dat je er heel goed mee omgaat. Ik heb bij mn eerste IVF precies het omgekeerde gehad. Er groeide maar 1 follikel en daarom alles afgeblazen, ben daar echt enorm verdrietig over geweest en heeft echt even geduurd voor ik weer opgeladen was.

Yaraah, 5 follikels vind ik niet heel weinig hoor, maar goed ik ben blij met alles. Door mijn lange AMH ben ik blij met alles wat groeit op de medicijnen. I.p. zeggen ze dat als je tussen de 8/12 eitjes hebt de meeste kansen hebt. Daarin tegen kan het ook zijn dat je meerdere eitjes in een follikel hebt, maar ook lege. De vorige keer had ik 6 follikels en uiteindelijk 9 eitjes. Lastig hoor die keuzes. Doe wat goed voelt voor jullie beide, ik weet niet wat je nu precies spuit?

Liz, succes bij je beslissing om voor het juiste ziekenhuis te kiezen. Wanneer ging je je cryo terugplaatsen, kan het even niet terug vinden.

Ster en beschuitje, hoe is het met jullie meiden?

Boboke, hoe gaat het met je zwangerschap?

Ik ga morgen weer voor echo, hopelijk nu door met de menopur. Ongi heeft in ieder geval goed doorgezet.

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah siepie wat balen zeg! Gelukkig sta je er redelijk positief in! Vervelend dag je zo aan t lijntje gehouden ben wel apart dat een arts met weinig ervaring dan die keuze wel mag maken? Gelukkig is alles goed gegaan hopelijk hou je weinig last en verdwijnen he eitjes snel weer zodat je in mei een super resultaat heb!

Yaraah weet je al wat je gaat doen? Spannend ik duim toch voor een paar extra eitjes!

Julia spannend morgen hopelijk morgen dan eindelijk beginnen:) ik duim voor een goede opbrengst!

Pien hoe bevallen je halve dagen? Nog 2 weekjes he😀

M676 fijn dat die uber sexy buik banden wel werkt! Ik ben zo benieuwd wat t word 😀 misschien krijg jij wel t eerste meisje van ons groepje haha!

Ik heb 31 maart mijn echo nog 2 weken dus ben steeds erg misselijk(met vlage) en zere borsten zodra ik mijn bh uitdoe verder houd de buikpijn wel een beetje op nu dus dat is wel fijn! Vind t zo spannend! Druk aan t bedenken hoe ik t me ouders ga vertellen😃iemand suggesties?

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Julia, succes vandaag! Hopelijk kun je nu meteen door!

Girliej, nog 2 weken, spannend. Ideeën om t te vertellen, tja ik ben niet zo origineel en goed in verzinnen ben ik bang. Wel leuk om straks te lezen hoe je t verteld hebt.

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie hè bah wat een teleurstelling dat het nu toch op het laatste moment wordt afgeblazen. Ook al is het natuurlijk beter voor je gezondheid. Hopelijk krijg je niet te veel last en gaat de tijd tot mei snel om.

Yaraah voor jou precies het tegenovergestelde helaas. Bij mijn 2e poging had ik er ook maar 5, wel de punctie gedaan, maar dat kwam omdat ik niet nog langer wilde wachten. We stonden toen al zo lang stil dat ik door wilde. Uiteindelijk uit deze poging maar 1 tp gehad. De derde waren er ook maar 7, maar ik heb een laag amh dus veel meer gaat het denk ik niet worden. En daarbij waren die 7 genoeg voor de kleiene in mijn buik :). Hopelijk valt het toch nog mee en zijn er een paar bij gekomen.

Pien verstandig dat je een stapje terug doet en wat minder gaat werken. Misschien kun je wat extra vakantie achter je verlof plakken, zodat je toch wat meer tijd thuis hebt? En ik kan uit ervaring zeggen, dat een beetje lanterfanten thuis heel erg fijn is ;):D. Ik had gedacht na bijna 16 jaar fulltime gewerkt te hebben, het snel zou vervelen thuis maar tot nu toe geen last van :)

Julia succes met je echo zo en hopelijk mag je nu wel starten met stimuleren.
    Met mij en de kleine gaat het goed (voor zover ik weet :cool:). Buik is plotseling sinds vorige week behoorlijk gaan groeien dus het zal wel goed zitten. Lief dat je het vraagt.

Girlliej je klachtjes klinken in ieder geval goed. Vwb vertellen zijn er zoveel mogelijkheden, zeker omdat het de verjaardag van je vader is, dan kom je al met een kado. Er zijn bv van die woonborden te verkrijgen met "regels bij oma en opa thuis", slabbetjes met "liefste opa en oma". Je kunt ook een zoekopdracht invoeren hier op zp, er zijn nl al meerdere topics over geweest met hele leuke ideeen. Succes!

m676 jij ook al last van harde buiken :(. Gelukkig biedt die band een beetje steun.

Zwaai voor alle anderen :)

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Juliaf: succes met de echo en ik duim dat je snel mag starten met stimuleren

Girlliej: wat spannend over 2 weken de echo en het goede nieuws vertellen... Ik had altijd gedacht om iets met de hond te doen. Of een EHBB box (eerste hulp bij baby) met een eerste luiertje, oordopjes, een knijper voor op de neus en een foldertje met grappige instructies

M676: oei al harde buiken, goed dat de band beetje steun biedt

ego: vandaag 7 follikels te zien. De gyn vond het goed, hij wou enkel nog eens overleggen met de prof in Gent of ik nog 1 of 2 dagen menopur moet spuiten. Vanavond meer nieuws daarover

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Yaraah toch nog 2 bijgekomen! Zo een ehbb box leek me ook wel leuk maar ik durf nog niets te kopen..

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, fijn dat het er 7 zijn geworden!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: dus toch nog 2 erbij, 7 follikels is heel netjes. De eerste keer had ik er 8, tweede keer 4 en derde keer 10. Ben benieuwd wanneer de punctie is, heb je al wat gehoord uit Gent?

Girliejj: spannend he die eerste echo en ook de tijd er naar toe, ik vond het vreselijk ;). Ik duim voor je dat het allemaal goed zit, maar je kwaaltjes klinken positief. Ik heb mijn ouders gewoon gebeld op de dag van de positieve test. Ze wisten ook van de punctie en de terugplaatsing dus ze wisten wel dat wij ook iets wisten zeg maar. Niet dat je dan verplicht bent iets te melden natuurlijk, maar zelf kon ik het gewoon niet langer voor me houden ;).

Deel Deze Pagina