Girliej, oooh spannend, ik zou vroeg gaan slapen net als vroeger voor je jarig was. Dan is er snel weer een dag voorbij en kun je sneller testen U&d. Ik vind het logisch klinken dat je acupuncturist je juist op die dagen wil zien, en dan later nog eens. Dit om de stromen (hoe moet ik t anders noemen) in je lichaam optimaal te krijgen voor de innesteling. Kriti, hoe ging de echo? Diligo, fijn dat je meeduimt!! Dankjewel voor jullie berichtjes! Ik ben erg blij met m'n -gelukkig apart ingevroren- cryo'tjes. En natuurlijk met m'n -hopelijk- plakkertje.
Diligo: doe maar rustig aan hoor, als ik niet actief met behandelingen bezig ben, ben ik vaak ook wat minder actief op het forum. Leuk dat je meeleeft! U&D: hopelijk gaat het meevallen met die progynova, rustig aan, gelukkig heb je bijna vakantie Girlliej: duimmmmmm Vandaag voelde ik me niet top. Heb ook niet lekker geslapen, volgens mij is dat ook een bijwerking... was wel heel moe en dan nog niet kunnen slapen... Vandaag hoofdpijn, maar met een dikke ibuprofen ging het ineens weer helemaal goed . Neem altijd paracetamol als ik hoofd- of buikpijn heb, maar een collega wist me te vertellen dat ibu beter werkt bij 'hormonale' pijnen, dus ook hoofdpijn bij menstruatie. Nou daar had ze dus wel gelijk in .
voel je je nu weer een beetje beter pien? ibuprofen werkt iid beter Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen nou nou nog 1 dagje...ik weet het echt niet.. ik droom ook mega gek maar het zal wel niet heb wel vaak erge buikpijn steken enzo en dat duurt maar even maar dat had ik de vorige keer niet ja toen ik een miskraam kreeg?
Hou je het nog vol Girliej? Gekmakend he, en al die kwaaltjes die je wel of niet voelt, je kan er eigenlijk zo weinig mee... Hoeveel dagen na tp zit je morgen? Ik duim nog even extra hard door!
Hoi hoi meiden Sorry wilde al eerder reageren maar we hadden geen internet thuis te laat met betalen dus vabdaag naar een neef die in de stad woont de rekening laten betalen Girlleij wat spannend zeg nog half dagje en dan mag je testen zal duimen voor goed nieuws morgen M676 is toch goed 8 cellig hopelijk heb je die cryos niet nodig veel suc6 bij de acupuncturist morgen Pien vervelend dat je nu bijwerkingen krijgt van de medicatie maar he moet maar denken dan doet de medicatie zijn best U&d de assistent had naar mijn man gebeld of we nog in sep wilde beginnen vandaar All de echo achter de rug er zat veel water in mijn baarmoeder dus moest gelijk maar baar boven zonder andere onderzoeken scheelt een hoop geld. HIJ heeft het schoon geschrapt. Maar hebben jullie tips hoe ik mij kan ontspannen als de dokter inwendig bezig is want die eendenbek pff terwijl ik denk doet geen pijn duurt maar eventjes maar weet niet goed hoe ik mijn lichaam moet houden om te ontspannen all e tips zijn welkom. Het schoonmaken kostte 300 euro ook moet ik maandag weer op alles bloedtesten laten doen en weer een inwendig test die ik ook al voir de vorige ivf poging moest doen gelukkig wordt deze wel gedeeltellijk vergoed. Fijne avond
Girlieejjjj ik kom speciaal voor jou even kijken hier!! Al getest??????? Laat ons niet in spanning 😉
Ooh nee girlliej das niet leuk 😢 dikke knuffel Hier even wat minder aanwezig op het forum. Heb nu 2 wachtmaanden ( dat wilde ik zelf ) En dan in oktober weer verder met de cryo. In de tussentijd zit ik aan de pil om niet ongesteld te worden ivm endometriose. Ik lees wel gewoon mee Knuffel voor iedereen xxx
ja wij gaan ook pas weer in oktober beginnen even een maandje rust... Hoeveel cryos heb je ster? doe je het in eigen cyclus? of kan dat niet met endometriose?
Ik had 5 cryo's. Ik heb 1 verse tp gehad Ik heb cryo 1 tp in natuurlijke cyclus gehad. Ik heb 1 cryo tp in kunstmatige cyclus gehad en 1 cryo is niet goed ontdooit. Ik heb er nog 2 over. Ik dacht oohh met 6 embryo's raak ik vast en zeker wel zwanger maar ze beginnen nu toch wel aardig op te raken
Voor de endometriose is het beter om de cryo in natuurlijke cyclus te doen want de progynova wakkert endometriose aan. Maar in het zkh zeggen ze betere resultaten te boeken met kunstmatige cyclus dus daar ga ik de volgende keer weer voor
Ah nee toch Girlliej . Het is niet eerlijk... Dikke knuffel! Kriti: jee jullie moeten echt een hoop zelf betalen daar op Kreta. Ook oneerlijk . Maar hopelijk is je lijf nu goed voorbereid op een komende terugplaatsing. Wel apart dat je die bloedtesten allemaal weer moet doen. Dat hoeft hier niet zo vaak. Ster: leuk dat je je hier ook weer eventjes komt melden . Goed dat je eventjes rust hebt nu, alleen maar doorgaan is ook niet altijd goed. Hopelijk kun je weer wat vertrouwen opbouwen!
Pien, hoe is het met de bijwerkingen? Kriti, water in je baarmoeder? Hoe kan dat? Hoe voel je je nu? Er later nog last van gehad? Tja, ontspannen.. Dat blijft moeilijk. Concentreren op de ademhaling mss? Diep inademen en als je uitademt je voorstellen dat je de lucht de ene keer door je armen en uiteindelijk vingertoppen laat ontsnappen, de andere keer door je lijf naar beneden en uiteindelijk door je tenen. Handen ontspannen en kaken niet op elkaar. En als het niet helpt heb je iig nog afleiding omdat je zoiets geks aan het doen bent . Bij mij helpt het een beetje. Ster, fijn eventjes rust denk ik? Ik hoop dat je het allemaal een beetje los kunt laten. Ik hoor veel verschillende dingen over cryo tp's. Wat denken jullie dat beter is; natuurlijke cyclus of met medicatie? (Ik weet niet welke medicatie dat is trouwens). Ster schreef er al over. Waardoor betere resultaten?
M676: ben vandaag wel moe, maar het is te doen. Heb wel weer wat tegen de hoofdpijn genomen, anders duurt de dag wel erg lang . Ik weet niet wat beter is, de berichten over wat meer kans heeft zijn tegenstrijdig. Volgens mijn ziekenhuis maakt het qua kansen niet uit. In mijn ziekenhuis doen ze eigenlijk alleen tp in kunstmatige cyclus, handiger qua planning. Maar omdat ik bij de eerste tp (die uiteindelijk niet doorging omdat het niet goed ontdooide) zoveel last van mijn maag en darmen kreeg (heeft echt weken lang daarna nog doorgeduurd) mocht ik de tweede keer in eigen cyclus. Die ontdooide wel goed en is uiteindelijk ook mislukt. Bij kunstmatige cyclus krijg je vrijwel altijd progynova i.c.m. Utrogestan. M.n. Die progynova vond ik erg vervelend, want utro had ik wel vaker gehad bij verse tp's. Maar goed dat geld niet voor iedereen hoor, en misschien reageer ik er een volgende keer wel beter op. Als je van jezelf een nette cyclus hebt is er in principe niet echt reden om het in kunstmatige cyclus te doen. Tenzij je ziekenhuis dat dus voorschrijft. Hoe voel je je? Heb je wat afleiding de komende tijd?
Girliej, wat balen zeg! Hoe gaat het nu met je? Excuus voor mijn afwezigheid, ik ben woensdag terug gekomen van vakantie. Donderdag had ik mijn echo en kreeg te horen dat ik zondag de punctie zou hebben. Die heb ik dus vanmorgen gehad. Is goed gegaan, 11 eitjes, dus ik ben tevreden. Ik had wel weer veel kleintjes erbij en de punctie was pijnlijker als de vorige keer. Woensdag ochtend moet ik bellen of ik in de middag een terugplaatsing heb. Spannend dus!
dankjulliewel! ik ben vandaag ongesteld geworden nu alweer me laatste kans.. Mimami 11 is zeker een mooi aantal hopelijk heb je een hoop bevruchtingen! nu lekker rustig aan doen!
O nee girlliej sterkte en een.dikke knuffel Pien inderdaad raar nu weer die bloedtesten maar denk nu maar extra controle kan geen kwaad vervelend die bijwerkingen M676 misschien vond de dokter het makkelijk om zo uitleggen. Het komt hier wel doir dat ik de laatse maanden meer pijn heb tijdens mijn cyclus. Had wel drie vier dagen beetje last van bloedverlies thanks voor je tips Mimami mooie score