wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve ster dikke knuffel voor jou..

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal ben ik ook weer even! Nog steeds in de wachtmodus haha. Ik heb ook niet zoveel te melden helaas. Hoop dat ik snel opgeknapt ben al reken ik daar nog wel op een maand of 5 mee bezig te zijn als ik geluk heb. Daar ga ik maar even vanuit..

Ster dikke knuffel meis. Ik hoop dat ze je medicijnen nog ophogen. Hebben ze bij mij ook gedaan in DD omdat ik weinig eitjes had.

Iedereen knuffel van moi! Xx

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou ik kan nog maar amper plassen dus ga nu naar de 'spoedpoli' ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Pijn is niet te doen paracetamol, en tramadol op maar ik kan niet stil zitten door de pijn. Bizar gedoe hoop dat ze kunnen helpen!

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz hebben ze je al verder kunnen helpen?

Klaproos een dikke knuffel voor jou, lief dat je je nog even komt melden

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej ik heb een uurtje eerder mijn 20-weken echo ;). Het hartje heb ik trouwens bij controles nog nooit gehoord, alleen thuis met de angelsound. Wel elke keer een echo :)

Beschuitje ik duim alvast voor een mooie ontdooide cryo ;)

Ster jammer dat het er nog niet zo positief uitziet als de vorige keer, maar zolang ze allemaal nog klein zijn kan het toch nog goed komen? Je zult alleen iets langer moeten spuiten misschien. Duim voor een mooi resultaat bij de volgende echo.

Klaproos knuffel terug :)

Liz jeetje meis dat klinkt echt niet goed. Hopelijk hebben ze je op de spoedpoli kunnen helpen.

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz hoe gaat t nu? Hebben ze wat voor je kunnen betekenen? Het klinkt niet normaal de pijn! Sterkte

Bobo spannend.. Huh maar je hoort toch t hartje bij de eerste echo?

Klaproos knuffel lief dat je afentoe komt kijken hopelijk gaat de tijd straks met t mooie weer wat sneller!

Beschuitje ook ik duim heel heel hard

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He meiden,

Ik ben gisteren opgenomen in het het ErasmusMC. Mijn leverwaarden waren helemaal niet goed en mn blaas problemen ook niet. Ik lig nu aan een Fentanyl pomp en maandag hoor ik of er een operatie komt of een andere oplossing :(

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: he meis, fijn dat je er weer even bent! Kan me je dubbele gevoelens goed voorstellen hoor. Hoeveel cryo's had je eigenlijk, ik meende eentje? Kop op meid, ga er voor!

Klaproos: ook fijn dat jij je weer even meldt :). En ik vind dat jij nu ook ff het geluk moet hebben en je idd over een maand of 5 weer goed voelt. Voel je je erg slecht momenteel? Knuffel!

Ster: heb je inmiddels al een nieuwe echo gehad? 6 kleintjes kunnen 6 hele mooi worden he, hou je daar aan vast!

Liz: hoe gaat het nu meid? Dat klinkt echt beroerd hoor. Ze moeten gewoon iets voor je doen nu!

Bobo: hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Bijna de 20 weken echo! Spannend en als het goed is ook heel leuk!

All: was de laatste dagen erg moe en had niet zoveel puf te reageren. Heb deze nacht eindelijk weer een beetje lekker geslapen. Dat slapen wordt nog wat hoor de komende weken... Ik kom moeilijk in slaap, ben snel wakker, moet dan weer naar de wc en kom dan moeilijk weer in slaap en dan heb ik nog steeds die pijnlijke heupen. Hoe verder in de nacht hoe vaker ik me om moet draaien vanwege de pijn.
    Daarnaast had ik afgelopen donderdag controle bij de vk en zij constateerde dat mijn buik t.o.v. de vorige controle niet gegroeid was. Dat verraste mij wel moet ik zeggen, want ik vroeg van te voren nog of er niet een enorm kind in mij zat, want ik vind dat ik echt al een enorme buik heb ;). Ze meende ook dat het misschien nog wel in stuit lag. Dus om te bepalen of het kindje wel voldoende gegroeid was moest ik gisteren naar het ziekenhuis voor een groei-echo. Gelukkig bleek daar alles in orde. Kindje ligt precies op de gemiddelde lijn en zou nu 2060 gram wegen. En het lag keurig met het hoofdje naar beneden. Ik maakte me ineens wel een beetje zorgen door dit gedoe, maar achteraf toch ook wel prettig om te weten dat het kindje dus niet overdreven groot is ;). Ik had anders geen echo meer gekregen als de vk mijn buik niet achter vond blijven in groei en dan had ik misschien wel tot het laatst toe gevreesd voor een 10 ponder ;).

De beelden van de echo moet je je bij dik 32 weken niet meer veel van voorstellen. Je ziet alleen fragmenten van het lijfje. En omdat hij met z'n gezicht de verkeerde kant op lag, heb ik zelfs die niet kunnen zien. Zag alleen een 'doorgesneden' omtrek van hoofd, buik en beentjes... Wel is bevestigd dat het nog steeds een jongetje is :D.

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej misschien dat ze bij een normale verloskundige praktijk eerder naar het hartje luisteren, maar ik ben bij de gyn en daar doen ze het schijnbaar niet. Ik heb er ook nooit naar gevraagd hoor. Bij de gewone verlos krijg je niet zo veel echo's als nu bij de gyn ;)

Liz ik was al bang dat het niet goed zat, omdat je gisteren niks meer hebt laten horen. Het zit je echt niet mee de laatste maanden :(. Hopelijk helpt de pomp in ieder geval tegen de pijn en is er maandag een duidelijk behandelplan. Sterkte en beterschap! Dikke knuffel

Pien voor jou dus weer een schrikmoment, gelukkig alles goed en wordt het geen 10-ponder :D. Waarschijnlijk heb je alles al eens geprobeerd om beter te kunnen slapen, maar ik hoor veel goeds over slapen met een voedingskussen...Het einde is gewoon voor jou al in zicht :$
    Met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt. Vertrouwen groeit met de dag, zeker nu ik hem steeds meer ga voelen. Nog steeds wel heel zachtjes, hoewel gisteren we hem beiden voor het eerst ook aan de buitenkant gevoeld hebben :). Mijn buik is in de afgelopen 2 weken ook opeeens explosief gegroeid, dus ik ben benieuwd maandag of het bij mij wel een 10-ponder gaat worden ;) Wij waren zelf ook bijna 9 en 10 pond dus wie weet...

Ego. De trouwringen zijn (weer) klaar :). Gisteravond al even gaan passen en deze keer zaten ze goed. Nu moeten ze nog gegraveerd worden en dan ga ik ze zondag ophalen. Mijn vriend is heel het weekend aan het studeren, hij heeft dinsdag examen. Gelukkig daarna weer wat meer tijd samen.

Iedereen een fijn weekend!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: ach jee meid, wat ellendig :(. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen, sterkte en een dikke knuffel!

Bobo: ik slaap al vanaf een week of 12 met zo'n voedingskussen ;). En het is op zich wel prettig hoor, vooral omdat ik eigenlijk een buikslaper ben en met dat kussen langs mijn lijf niet zo snel de neiging heb om op mijn buik te gaan liggen. Die neiging is trouwens nu helemaal wel voorbij ;). Heb al aardig wat 'standjes' geprobeerd met dat kussen, haha! Maar nog niet echt iets gevonden wat me van die pijnlijke heupen verlost. Ach ja, heb ook bijna verlof en dan kan ik overdag nog rustiger aan doen en af en toe een dutje tussendoor doen ;).
    Fijn dat je m nu voelt zeg! Dat is zeker heel fijn voor het vertrouwen. Zo krijg je een beetje de 'controle' terug en wordt je met ieder schopje gerust gesteld :). Aangezien je bij de gyn loopt en regelmatig echo's krijgt, kun je wel een beetje voorspellen hoe groot het kindje wordt. Dat meten ze vast wel elke keer. De vk voelt alleen aan je buik en kan er daardoor nog flink naast zitten. Bij mijn zus voorspelden ze tot op het laatst bij haar eerste dat een 6-7 ponder zou zijn, maar het was een ruime 8 ponder. Maar ja, het moet er hoe dan ook uit ;).
    En fijn dat de ringen weer klaar zijn :). Wanneer is de grote dag ook al weer?

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien ik dacht ook al wel dat je dat geprobeerd had, maar ja iets anders zou ik ook niet weten :). Lijkt me wel heel vervelend elke nacht pijn met het slapen.
    Na de 12 weken hebben ze niet meer gekeken hoe groot hij is hoor, dat komt echt pas weer met de 20-weken echo. Maar mocht hij groter worden zitten ze er inderdaad wel sneller bovenop met al die echo's. Daarentegen hebben ze tot nu toe nog nooit aan mijn buik gevoeld ;). Ach ja het zal allemaal wel goed komen met welke methode dan ook.
    De grote dag is op 1 mei, dus over 5weken ben ik al een getrouwde vrouw :$:)

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz veel sterkte. Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen

Pien balen dat je zoveel pijn hebt, wel fijn dat je door die extra echo wel weet dat je geen reuzengrote baby ter wereld moet brengen straks.

Hier weinig te melden. We wachten verder af tot we mogen testen

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: dat schiet op zeg! Maar is leuk hoor om een getrouwde vrouw te zijn kan ik zeggen uit ervaring :). Niet dat het veel verandert ;).
    Heb niet de hele nacht pijn hoor, pas als ik dus te lang op een kant lig, als ik me dan omdraai is het weer even klaar.
    Yaraah: hou je het wat vol met wachten? Heb je wat afleiding?

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz ik was er ook bang voor dat t niet goed zat! Hopelijk kunnen ze nu een passende oplossing bedenken en je van je pijn af helpen! Het zit niet erg mee he:(

Bobo ik heb gewoon bij de ivf arts me echo. Nou ja ik zie t wel.

Pien jeetje dat is dan toch wel even schrikken he... Gelukkig was alles goed en heeft je kereltje een mooi normaal gewichtje een 10 ponder is gelijk zo zwaar;) schiet al lekker op bij jouw he! Ben benieuwd naar jullie naam haha:)

Bobo gelukkih zijn de ringen nu wel goed haha ja het gaat super snel hoop dat t weer wel ff beter word tegen die tijd! Maar dat komt vast goed! Is alles nu klaar voor de bruiloft?

Ego: ik heb vandaag te horen gekregen dat ik toch weer terug moet naar t. Eerste filiaal waar ik t niet zo leuk had.. Ze vonden t heel jammer en waren erg blij met me maar er komt nu een oud collega bij hun terug lang verhaal... Baal wel! Maarja even doorzetten en snel met verlof haha;)

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke: je bent bijna een getrouwde vrouw, is wel fijn hoor (ben zelf ook getrouwd). Geniet echt van je dag want het is snel voorbij

Girlliej: balen meid dat je weer naar je eerste post moet terugkeren...

Pien: in het weekend heb ik veel afleiding, maar in de week is het soms wat moeilijker omdat ik nu zonder werk zit en ik veel alleen thuis zit. Gelukkig is onze pup er die vaak genoeg aandacht vraagt

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah lijkt me ook lastig gelukkig heb je een pup die heel veel aandacht wil haha:) nog 1 week toch? Ik hoop t zo voor je!!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej dat is inderdaad balen van je werk, maar het is misschien nu beter vol te houden nu je weet dat het einde in zicht is ;)
    Heel veel succes en plezier morgen!

Liz hoe gaat t nu?

Ster hoe was jouw echo vandaag? Is er nog wat gaan groeien?

Yaraah wel herkenbaar hoor dat het in de week wat saaier is. Ik kijk ook altijd uit naar het weekend. Hoewel daar op het moment ook niet veel aan is qua gezelschap aangezien mijn vriend hele dagen aan het leren is voor zijn examen van dinsdag ;). Maar ja na dinsdag gelukkig weer alle tijd voor elkaar :)
    Hopelijk vindt je snel iets nieuws om je energie in te steken qua werk.

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Ik voel sinds gisteren echt een soort testdrang, dus ik heb echtiets nodig om mijn energie op te richten want anders word ik gek... Ik ben redelijk creatief en zit er over na te denken misschien nog een cursus in de richting van mode en patronen te gaan doen.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Als het een lange opleiding is zou ik er nog ietsje langer over nadenken Yaraah, maar als het een korte cursus is: gewoon doen :). Als jij er blij van wordt moet je het doen :). Sterkte met het inhouden van de testdrang, ik zou nog ff wachten!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Klaproos, fijn wat van je te horen. Wat een enorm geduld moet jij hebben zeg! Hopelijk vliegt de tijd voorbij en kan je na de zomer weer van start.

Liz, hoe gaat het nu met je? Is de pijn al wat dragelijker?

Yaraah, ik snap helemaal je testdrang, dat wachten duurd lang he. Wanneer is je officiele testdatum?

Ster, hoe gaat het met je? Ik vind 6 follikels goed klinken hoor en het is toch niet erg als ze wat kleiner zijn, zolang ze maar lekker doorgroeien.

Boboke, fijn dat de ringen klaar zijn....spannend nu hoor!

Pien, fijn dat de kleine het goed doet!

Girlie, de echodatum schiet nu lekker op.

Ego, ik moet zo weer voor echo om te kijken of de follikels gegroeid zijn en woensdag de punctie is. Ben zo benieuwd hoe het ervoor staat, hoop op 5 stuks. De vorige x bij 9 follikels had ik ook rugpijn en dat heb ik nu niet, dus zullen er wel wat minder zijn. Hou jullie op de hoogte.

Deel Deze Pagina