Succes Julia vandaag ik ga duimen op een mooi aantal! Bobo succes vandaag met de 20weken echo! Komt vast helemaal goed! Yaraah lastig is dat he! Ik heb 9 dagen na tp positief getest maar dat was een embryo v 5 dagen dus ik Zou als ik jouw was zeker wachten tot dag 11 wel spannend voel je verder al iets? Klinkt als een leuke cursus! Wat wil je er daarna mee doen? Of wat kan je er mee doen?
Er gebeurd weer veel hier! Reageer later uitgebreid nu op mobiel. Afgelopen super goeie echo gehad ze nam er echt de tijd voor, we krijgen een meid Zwaai naar de rest, ik ga straks nog uitgebreid reageren op jullie verhalen
oooh sterkte meis. Hoe gaat het nu? Yaraa,ik duim! Boboke succes met de 20 weken echo. Sorry als ik iedereen vergeet,ben zo lamlendig en moeite met typen. Echt irritant. Julia,ik duim ook voor jou! Wie weet wel meer dan 5 💛
Fisher gefeliciteerd het 2e meisje alweer!! Kan je eindelijk los gaan haha Aah klaproos sterkte meis!!
Fisher gefeliciteerd een meisje wat leuk! 5 goede follikels en 1 kleintje, woensdag de punctie. ....spannend weer hoor!
Fisher: jeej een meisje wat leuk Julia: 5 follikels is best goed hoor. Als er nu nog eens goede eicellen en bevruchtingen uitkomen zit je goed Girlliej: met die cursus kan je je eigen kleren ontwerpen en maken. Ik heb meestal goede ideetjes, maar kan die kledingstukken dan nooit vinden in de winkel en dan ga ik teleurgesteld naar huis. Ik voel helemaal niks, maar de vorige keer voelde ik ook niks en toen was er wel iets, dat is helaas wel snel misgegaan
yaraah o wat leuk! nou gewoon gaan doen heb je teminsten wat om handen hoe leuk je eigen kleding maken dan zit je altijd goed haha! Spannend hoor wanneer mocht je testen volgende week woensdag? Julia spannend woensdag de punctie hopelijk komen er hele mooie bevruchtingen uit! Bobo je maakt me nieuwschierig hoe ging het? Nou eerste echo en ik ben 14 november uitgerekend we zagen een heel mooi knipperend hartje dat was meteen zichtbaar onze beeb is nu 1.3 cm groot dus hij/zij ligt goed op schema! we kregen nu een boekje mee om na te denken of we een test wilden doen op t syndroom van down zodat we er over konden nadenken! over 3 weken mag ik weer heen en dan heb ik mijn 10 weken echo daarna ga ik naar een verloskundige!
Yaraah wat is het toch moeilijk hè om die testdrang te weerstaan. Zo'n cursus klinkt wel goed voor jou als je zo creatief bent. Super leuk als je ook je ideeen zelf kan omzetten. Dus ik zeg ook doen! Julia hopelijk ook 5 mooie bevruchtingen en da is het inderdaad ook nog een mooi resultaat. Alvast succes met de punctie! Fisher wat leuk een meisje, gefeliciteerd! Klaproos dank je wel en een dikke knuffel Girlliej joehoe een mooi kloppend hartje . Je vader krijgt morgen het beste verjaardagskado ever . Ik ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren. Veel plezier in ieder geval alvast. Ster alles goed meis? Ego. Ons mannetje is helemaal goedgekeurd
Als ik niet snel ander werk vind, ga ik zeker die cursus doen. Ik heb al een aantal ideetjes op papier gezet Wat betreft de testdrang, die is er niet zo erg meer, want heb het gevoel dat het game over zal zijn, heb zeer aan mijn rug en krampjes, heb ik ook iedere keer als ik ongesteld moet worden
Leuk yaraah als ik dan ooit iets wil wat niet bestaat kom ik naar jouw haha! In had ook rugpijn en krampjes dat zegt niets.. Ik duim gewoon heel hard voor je door hoor!!
Julia dat zijn er in ieder geval 5 en misschien dus 6. Beter zoveel van goede kwaliteit dan heel veel en dat er veel afvallen toch. Succes woensdag!! Girrliej wat super een knipperend hartje, nogmaals gefeliciteerd! Yaraah dat hoeft niks te zijn wie weet is het gewoon raak toch. En je kan mooi ontwerpen hoor! Boboke super dat jullie kleine man is goedgekeurd. Fijn dat de ringen nu passen. Liz hoe gaat het nu met je? Wat ontzettend rot dat het zo letterlijk gewoon de klauwen uitloopt, hoop dat ze wat voor je kunnen. Voor wie ikmzo snel vergeet een zwaai! Hier gewoon rustig en wachten op m'n menstruatie waarvan ik dacht dat ie er was en toen toch niet.
Vrijdag punctie brrrrrr weer super eng Vandaag 7 follikels , 1 rechts en 6 links. 6 follikels liggen weer boven mijn baarmoeder, dat wordt weer hard duwen op mijn buik en hopen dat ze allemaal aangeprikt kunnen worden. Vorige keer hierdoor een helse punctie gehad en 2 stuks niet kunnen aanprikken. Girliejj gefeliciteerd met de goede echo Fisher wauw een meisje. Gefeliciteerd Siepie laat die ongesteldheid nu maar snel komen Bobo wat een gerust stelling dat de echo goed was en dat de kleine op schema ligt Liz Ooh jeee meid wat erg dat je weer in het zkh ligt. Hoe gaat het nu ? Is er nog nieuws ? Julia succes morgen Yaraah nog even volhouden! Test moment komt steeds dichterbij
Girliejj: wow, gefeliciteerd meid ! En heb je het je ouders al verteld? Hoe reageerden ze op je fotoboek? Bobo: super dat je mannetje is goedgekeurd . Een mooie mijlpaal bereikt, weer een stukje meer genieten! Yaraah: hoe is het nu? Nog in kunnen houden met testen? Mooi ontwerp hoor! Lijkt me super leuk als je goed kunt naaien en dan ook nog eens je eigen ontwerpen kunt maken. Ster: waren de follikels weer netjes verder gegroeid? 7 stuks, nou daar moeten ze toch wat van weg kunnen halen! Met die verdoving erbij zou het hopelijk te doen moeten zijn! Siepie: succes met geduld hebben meid, ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt, kun je in elk geval weer verder kijken! All: wie 'vriendjes' met me is kan weer wat nieuwe foto's in mijn album zien. Heb een album aangemaakt met foto's van de kinderkamer. Is bijna klaar, op gordijntjes na .
Ster: 7 follikels is goed. Ik hoop dat ze ze goed en zonder al te veel pijn kunnen aanprikken Pien: prachtig kamertje Ego: vandaag lekker een dagje naar ze gegaan bij mijn ouders. Heerlijk gewandeld met de hond en niet aan testen gedacht
yaraah jij durft haha wat een wind he!gelukkig een goede afleiding! Pien wat en mooi kamertje nog eventjes en dan word ie in gebruik genomen zo leuk!! ster ik ga heel hard voor je duimen dat je punctie nu meevalt met de extra verdoving! hopelijk kunnen ze alles aanprikken! Siepie succes met wachten wat vervelend he als het allemaal niet wil komen! normaal zit je er niet op te wachten maar tijdens dit traject kan je niet snel genoeg ongesteld worden we waren gister uiteten voor mijn vaders zijn verjaardag en toen halverwege het eten heb ik hun het cadeautje gegeven... ze vonden het boekje leuk en natuurlijk het kleinste cadeau geweldig in tranen waren ze...me vader had wel al een vermoedde heel blij en gelukkig waren ze..
Yaraah ziet er leuk uit hoor je ontwerp. En inderdaad wel lef om met die storm aan het strand te gaan wandelen. Ben je niet gezandstraalt?? Testdag komt steeds dichterbij, spannend! Ik duim nog steeds Siepie pfff het mag nu wel komen, wachten duurt toch al zo lang. Ster 7 is toch nog een mooi aantal geworden. Zou je bij deze punctie niet een roesje krijgen juist odat het de vorige keer zo'n hel was? Alvast heel veel succes! Julia jij heel veel succes voor vandaag! Pien wat een leuk kamertje! Echt onverstelbaar dat er over een week of 8 echt een kindje in ligt! Girlliej wat leuk dat ze zo emotioneel reageerden . In ieder geval een onvergetelijke verjaardag m676 alvast veel succes en plezier met de 20-weken echo morgen! Ik ben haast net zo benieuwd als jij of het een jongen of meisje wordt Beschuitje hoe staat het ervoor? Ben je al bezig met de voorbereiding voor de cryo-tp? Kriti hoe gaat t met jou? Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen? Iedereen die ik vergeet zwaai Ego. Ik heb nu eindelijk definitief mijn trouwjurk gevonden . Ik had eerst een andere, maar deze is toch mooier en gelukkig kon ik die andere nog terugsturen. Gelukkig heeft mijn vriend volgende week vakantie dan kunnen we nog de laatste dingen regelen, zoals het menu en een overhemd en stropdas voor hem Iedereen een fijne dag!
Girlliej: wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen Boboke: jeej een trouwjurk naar jouw wens. gelukkig kon je die andere nog terugsturen. Het komt steeds dichterbij meid ego: het viel goed mee hoor de wind, ben niet weggewaaid. Mijn hoofd is wel lekker leeggewaaid. Wat testen betreft, ik waag zaterdag zeker een testje want moeten zondag naar een heel leuk feest en als ik dan toch niet zwanger ben, zou ik graag een glaasje drinken zondag.