wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Net thuis, de punctie was te doen en we hebben 6 eicellen, ben super blij!
    Reageer later vandaag even beter

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Wat goed Julia ! Super!

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ster, hoe is het verder met jou? Zie je erg op tegen vrijdag? 7 follikels is heel goed hoor. Ik duim voor je meid!

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia wat goed. Rust nu maar lekker uit op de bank

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Julia wat goed! Doe rustig aan he!

Boboke fijn dat je een jurk gevonden hebt, succes met de laatste dingen regelen.

Girlliej super dat je ouders zo reageerde, wanneer gaan jullie het aan anderen vertellen.

Yaraah snap idd dat je het dan wil weten hoop dat je dan geen alcohol kan drinken.

Hier nog geen ongesteldheid, zo irritant haha.

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    bobo jeej eindelijk de perfecte trouwjurk:) nog een maandje wat gaat het hard he!:) super leuk!

m676 spannend ik denk een meisje;) wat denk jij? succes morgen!

yaraah gelukkig lekker je hoofd leeg ik heb 5 dagen van te voren positief getest en met jouw 12 cellige moet t wel goed komen denk! spannend hoor ik ga heel hard duimen voor je voor een mooie 2e streep!

Julia wat goed 6 eicellen hopelijk ook allemaal bevrucht straks! spannend hoor!hoe voel je je verder? nog pijn? ik duim ook voor jouw!

ster nog 2 daagjes! zie je er tegen op? ik hoop dat deze punctie niet zo pijnlijk is als de vorige keer neem aan dat je extra pijnstilling of een roesje krijg ofzo?succes meis!

Ik ga het met 12 weken aan iedereen vertellen ik twijfel alleen over de fam van me vriend..zijn moeder kan geen geheim bewaren en anders weet t hele dorp t straks..dus ik weet niet wat ik moet doen!

Me vader stuurde vanochtend ik heb helemaal vlinders in mijn buik!ben zo gelukkig! bedankt voor het mooiste verjaardagscadeau ooit! **Smelt**

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: ik hoop dat je echt snel ongesteld wordt nu, dan kan je weer door met de rest

Girlliej: hoe lief van je papa. Ik snap je twijfels over het vertellen aan je schoonfamilie. Ik zit in hetzelfde schuitje met mijn zus, zij kan ook haar mond niet houden.

Ego: om 10u30 heb ik een gesprek voor een nieuwe baan, ik heb beslist om de gevreesde vraag over het moederschap negatief te beantwoorden, want ik wil een kans op een baan niet kwijt om iets wat ik nog niet zeker weet.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: wat een lieve reactie van je ouders zeg, heerlijk toch!

Yaraah: succes met de sollicitatie!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah met een feestje in het vooruitzicht zou ik ook willen testen. Hopelijk wordt een alcoholvrij feestje ;).
    Ik weet niet hoe het in Belgie is, maar in Nl mag er niet gevraagd worden naar zwangerschap of planning tijdens een sollicitatie. maar ik zou ook negatief antwoorden, zeker nu je nog niks weet. Heel veel succes in ieder geval!

Julia mooi resultaat hoor! Duimen draaien voor mooie bevruchtingen

Girlliej ach wat lief van je vader :)

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Vraagje, vanaf wanneer starten jullie met de utro en hoeveel, hoelang gebruik je het? Ik moet vanuit mijn ziekenhuis pas starten de dag van de terugplaatsing maar heb nog wat extra in huis.
    Thnx voor jullie support meiden doet me echt heel goed!

Yaraah succes met je sollicitatie en idd snap dat je wilt testen. Hoeveel dgn na punctie zit je?

Pien, heb even gespiekt bij je foto's wat een onwijs mooi kamertje, echt heel gaaf!

Bobo, wat heerlijk dat je de juiste trouwjurk hebt gevonden ben benieuwd

Girllie, wat een feest om het te mogen vertellen en wat fijn dat je vader zo positief reageerde!

Siepie balen dat je ongi op zich laat wachten, hopelijk komt het snel en mag je door.

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia volgens mij moest ik al de dag van de punctie beginnen (na de punctie dan ;)) en op de dag van de tp pas na de tp weer bollen opsteken.

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ik moest gisteren nog deca en menopur spuiten en ovitrelle en Savonds al utro.
    Vandaag utro, morgen punctie
    3x 2 per dag

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia: ik moest starten met utro de dag na de punctie. 3 x per dag 200mg en doorgaan tot uitslag bloedafname binnen is.

ego: de sollicitatie is vlot gegaan, maar die dame denkt dat ik te hoog gekwalificeerd ben voor de job... en ik moet iets bekennen, heb net een testje gedaan, zit 13 dagen na mijn punctie en 10 dagen na tp. De test was van action, had ik vorige keer met vroege miskraam ook posi test op dag 14. Nu was de test OMO wit, dus zal zaterdag ook wel wit zijn...

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    ach nee yaraah, das geen leuk nieuws. maar heb je niet te vroeg getest ? 10 dagen na tp is best nog wel vroeg. ik mag pas 17 dagen na tp testen.
    en te hoog gekwalificeerd ? als jij dat werk toch wilt doen wat maakt dat dan uit.
    dikke knuffel

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah hè bah meis dat is niet het nieuws dat we wilden, maar ik denk ook niet dat ie nu zaterdag opeens positief zal zijn :(
    En dan ook nog dubbel nieuws van je sollicitatie. Zijn ze bang dat je te duur bent of dat je snel weer weg wilt? Ben je nu dan al defintief afgewezen? Knuffel

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Thnx voor jullie reacties meiden, ben gewoon vandaag begonnen met de utro.

Yaraah wat teleurstellend een nega test ik mag ook.altijd 10dgn na tp testen. Ik hoop op een wonder voor je! Ben benieuwd wat er uit de sollicitatie komt

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: wat balen van de negatieve test :(, 13 dagen na punctie is dan helaas niet heel hoopgevend... Ik hoop natuurlijk nog wel op een wonder voor je!
    Dus je bent ook nog eens 'te goed' voor die baan. Ja lastig is dat, ze zullen dan wel bang zijn dat je het niet lang volhoudt en snel weer weg bent. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar leg dat maar eens uit ;). Wanneer hoor je meer?

Julia: ik moest altijd op de dag van de punctie beginnen. 'S ochtends punctie en dan s middags beginnen met de utro. Ik hoop op mooie bevruchtingen!

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Laten jullie tussen die utro altijd precies 8 u zitten of ook wel is een uur eerder of later?

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het komt niet heel precies met de utro, niet zoals met het spuiten zeg maar. In het weekend was ik later op, dus gebruikte ik ook later de utro en verspreidde ik het weer ietsje anders over de dag. Probeer het gewoon zo gelijkmatig te verdelen.

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah bah! Maar ik blijf duimen hoor! Mss was het gewoon te vroeg!

Julia, goed dat je begonnen bent. Hier moest het altijd vanaf de punctie (of bij een cryo 3 dagen voor de tp) uurtje eerder of later maakt niet zoveel uit heb ik me in het zh laten vertellen.

Oh boboke, de trouwjurk gekozen. Nu alle grote dingen voor elkaar! Fijn dat jullie samen een weekje hebben nu.

Ster, succes morgen. Ik zal aan je denken!

Julia, 6 is mooi! Fijn.

Pien, prachtig kamertje. Wij gaan em niet kopiëren want.....

Vandaag 20 weken echo gehad: alles was goed, ze lag geen moment stil.jaja, m'n gevoel klopte: t is een meisje!

Zwaai naar iedereen die ik niet genoemd heb!

Deel Deze Pagina