m676 fijn dat alles er goed uitzag en weer een meisje erbij . Nu wordt het weer tijd voor een paar jongens, want die raken zo langzaam in de minderheid Zouden jullie ook t lijstje weer een keer kunnen aanpassen, want volgens mij kloopt er niet veel meer van. Zal m zo even zoeken.
Dit is volgens mij de laatste. In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? ster - 1e kindje ivf2- start deca 5 mrt - start menopur 19 mrt punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- tp 15/3 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 bevallen: doom - een jongen: Bendt
In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? ster - 1e kindje ivf2- start deca 5 mrt - start menopur 19 mrt punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- tp 15/3 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt
Ik dacht t al m676! Wat een goed nieuws gefeliciteerd!! Yaraah wat balen zeg! 10 dagen na tp kan vroeg zijn ligt aan de innesteling laten we dag maar hopen dan! Wanneer hoor je of je aangenomen of afgewezen bent? Hopelijk kiezen ze alsnog voor je! Heb je iig weer lekker wat om handen! Julia ik begon ook met de punctie met die bollen met een cryo trouwens niet! Ik deed t om 8 uur 3 uur wn 22 uur zetten gewoon me wekker om 8 uur erin en dan ging ik nog ff slapen in t weekeind! Maar een uurtje eerder of later is niet erg hoor! Ster heel veel succes morgen ik denk aan je en ga heel hard duimen voor je!
M676 had ik toch al een zogenaamd voorgevoel met mijn door de war halen gefeliciteerd en mooi dat alles goed is. Yaraah het zo toch nog kunnen toch, want je ben nog te vroeg, wie weet. Ik hoop het! Ster heel veel succes morgen en hopelijk valt de punctie zelf mee. Julia als mijne door had gegaan zou ik op de dag van de punctie al met de utro moeten beginnen. Maar zo te lezen hebben al ziekenhuizen hier andere ideeën. Pien mooi kamertje, vind het origineel en zo te zien ben je erg creatief. Dat heb ik helaas niet, vind inrichten altijd erg moeilijk. Het is jou mooi gelukt!
Bedankt Siepie . Ster: heeeel veel succes morgen! Bobo: ja er mogen ook wel weer wat jongens bij, in dat andere topic zijn het ook allemaal meiden he .
M676 jeej een meisje wat leuk, shoppen maar wat betreft mijn sollicitatie, ze ging het nog eens intern bespreken en dan volgende week hoor ik of ik wel of geen kans maak. wat betreft testen, vorige keer had ik op dag 14 na de punctie een super lichte test, maar dan was mijn hcg bij het bloedprikken maar 18 en 2 dagen erna maar 8 meer, dus vrees ook dat als ik nu niet eens een posi test had gisteren, dat ik niet plots morgen op 15 dagen na punctie een mooie test in handen zal hebben. Pff en moet dan dinsdag nog bloed laten prikken om te horen wat we al weten... Op papier van UZ Gent staat wel dat ik pas op 07/04 een urinetest mag doen,maar zou dat nu echt pas dan positief uitslaan?
Yaraah, zolang jij nog niet ongi bent is er nog hoop. Misschien late innesteling waardoor je later positief test. Ik duim nog steeds. Je had geen cryo's meer toch? Hier gaan de dagen ook langzaam, morgen krijg ik telefoon of we een tp hebben.....zo spannend weer dit!
Lieve Julia, lief dat je blijft hopen voor mij, maar ik vrees dat de utrogestan mijn ongesteldheid tegenhoudt, dus ik ga er maar vanuit dat het negatief is, ga morgen wel nog 1 testje wagen, maar denk niet dat die plots mooi roze zal kleuren en dan horen we dinsdag wel weer wanneer we verder mogen. Ik duim voor je dat je morgen positief nieuws krijgt. Ik had geen cryo's
Ik was zo zenuwachtig dat ik al aan het huilen was in de wachtkamer. We moesten even wachten want het liep uit. Toen de vpk hoorde dat ik aan het huilen was moest ze ook huilen. Ze voelde zich schuldig dat ze mij had laten wachten. Ik een kamertje moest ik me uitkleden en kreeg een infuus in mijn hand en werd aangesloten op hartslag meter. Ik moest gaan liggen in de stoel en me ontspannen. Maar ik was zo gestresst en in paniek dat ik niet meer wilde 😁😁 Ik zei een paar keer dat ik niet meer wilde en was aan het huilen en was inmiddels opgestaan. Ze zeiden steeds dat ik moest gaan liggen en vroegen of ze mochten beginnen maar ik durfde niet. Ik was zo in paniek dat ik flauwviel. Ze hebben me opgevangen en in de stoel gelegd. Toen ik bijkwam was ik rustig en ze vroegen weer of ze mochten beginnen en ik knikte ja. Vanaf dat moment weet ik niks meer. Schijnbaar zei ik in mijn slaap een paar keer "nee niet doen" met wat handgebaren erbij. Mijn man zei dat ze eerst 2 follikels aanprikte en toen raakte de naald verstopt. Ze moesten een andere naald halen. Toen kregen ze de follikels niet meer aangeprikt omdat ze te hoog lagen. Op mijn buik duwen maar lukte niet. Toen dr schoot opgepiept. Hem lukte het wel. Uiteindelijk alle 7 follikels aangeprikt. Maar 3 eicellen 😞 Zaad was gelukkig uitstekend Maandag tp mits er embryo's ontstaan. Wordt nog spannend met zo weinig eicellen Nu moe op uitgeput thuis. Buikpijn. Maar op zich wel oké
Yaraah ik snap dat het niet echt hoopvol is, maar toch je weet nooit. Ik word altijd pas dag 14 ongi na terugplaatsing, of dat door de utro komt weet ik ook niet. Ster, wat heftig zeg die punctie! En dan met deze opbrengst, had je echt meer gegund. Maar het zijn er 3 en daar kunnen hele mooie embryos uitkomen. Rust maar lekker uit en ik hoop dat je niet te veel pijn hebt nu. Je mag trots zijn op jezelf! Hier is de buikpijn zo goed als weg, ga straks maar is even naar de winkel......granaatappelsap inslaan....schijnt goed te zijn voor de innesteling...ach ik laat me ook alles aanpraten haha! Ik krijg steeds meer stress voor morgen, hoop zo dat we een tp krijgen, is tot nu toe altijd gebeurd, maar met dit traject kom ik steeds weer verrassingen te staan.
In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 stimulerende fase: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - echo? punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 Ster-1e kindje- ivf 2 - tp 6 april Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- tp 15/3 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt
ster: ah wat een nare ervaring, ik hoop voor je dat er topembryootjes ontstaan en dat je deze hel niet meer hoeft te doorstaan Julia: ik had ook gehoord dat granaatappelsap goed zou zijn, dus drink nu al sinds de terugplaatsing iedere dag 2 glaasjes
In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 julia1984 - 1e kindje - ivf 3 - 1/4 punctie - 4/4 tp - test 15/4 Ster-1e kindje- ivf 2 - tp 6 april - test 22 april Cryo terugplaatsing : ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - tp 19 dec Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 Lizinlondon - 1e kindje- ivf 1- tp 15/3 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt