Ik vrees toch dat het game over is, ik heb sinds deze ochtend licht bloedverlies zonder krampen, het is niet helderrood en komt voorlopig enkel met afvegen. Ik heb gevraagd aan de gyn of het nog zinvol is om bloed te laten prikken, maar hij wil graag dat ik toch mijn bloed laat prikken. Als er al iets geweest is, zal het dan nu wel niet zo goed zijn.
Yaraah, Wat zuur is het toch dat je er zoveel tijd en energie in hebt gestoken met weer geen resultaat. Echt enorm balen en verdrietig, dikke knuffel! Girlie, ik mag 15 april testen....nog even geduld
Och nee toch Yaraah, da's niet al te hoopgevend nee . Sterkte meid! Laat je het nog weten wat er uit de bloedtest kwam?
In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2 stimulerende fase: - punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - test 15/4 ster - 1e kindje - ivf2 - test 22/4 Cryo terugplaatsing : Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje Ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - cryo 5 - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt
1 ding weet ik zeker, ik heb er alles aan gedaan om het te laten lukken: gezond leven, niet meer overdreven te sporten, extra vitamines nemen, osteopaat, granaatappelsap drinken en alcohol laten staan... Het heeft niks geholpen, de volgende poging stop ik niet met leven!!!
Ahh nee wat ontzettend jammer yaraah! Ik had nog een beetje gehoopt voor jullie. Snap dat je idd zo denkt dat je alles hebt gedaan en dan nog niet. Sterkte meid en een virtuele knuffel!
Siepie, ben je al ongi? Wanneer mag je weer door? Yaraah hoe gaat het met je? Wat je schrijft is zo herkenbaar, je laat van.alles en.nog steeds niet zwanger. ...zo oneerlijk! Ster hoe is het? Al wat klachten? Beetje hersteld van de punctie? Hier vanmorgen getest om te kijken of de ovitrelle eruit is, zit vandaag dag 11 maar geeft nog een licht streepje. Vanmorgen om 5 u erg buikpijn gehad, misselijk en warm en net wat slijm met iets bloed bij het afvegen..... Nog een week wachten om te mogen testen!
m676 dankjewel hoe gaat het met jou ? liz hoe gaat het nu ? houd je het nog vol allemaal ? fisher gaat alles goed met de zwangerschap? siepie mag je ook al bijna beginnen ? yaraah, ik ik zit nu in mijn 6e tp, en geloof me, ik heb alles al geprobeerd. van sokken aan in bed, geen koude dingen eten en drinken, wel werken, niet werken, elke avond een warme douche nemen, granaatappelspap drinken,acupunctuur, etc maar niks helpt! ik denk dat je er niks aan kunt doen en dat het ook gewoon een geluks factor is. vrouwen die niet in de mmm zitten die leven ook gewoon normaal door en gaan feesten en drinken en weet ik veel wat, en die raken ook zwanger. wat ik wil zeggen is, je moet jezelf nooit iets kwalijk nemen als het niet gelukt is . neemt die weg dat het gewoon ongelooflijk K*T is al een poging mislukt hele dikke knuffel julia, wat spannend, ik durf dat niet hoor eerder testen. misschien heb je een innestelings bloeding gehad ? nog een week wachten, wat duurt wachten toch lang he ik voel me redelijk goed, weinig last van mijn buik gehad. af en toe wel wat pijntjes maar het is goed te doen. vandaag weer voor het eerst sinds de punctie werken. het liefste zou ik de hele wachtweken thuis blijven haha
Yaraah dikke knuffel meis, en wat de anderen al gezegd hebben, je hebt echt niks fout gedaan hoor en het is zeker belangrijk om gewoon door te leven na een tp, zeker je leven niet stop zetten. Het is wel herkenbaar hoor, ik heb ook alles geprobeerd qua leefstijl en voedingssupplimenten Heb je nog iets gehoord over je sollicitatie? Liz knap dat je zo'n positieve instelling hebt, zeker gezien wat je allemaal al hebt meegemaakt. Petje af hoor. Ik hoop echt dat jullie wondertje er mag komen. Ster fijn dat er in ieder geval nog een topemmy was, die nu lekker in je buik zit. Natuurlijk jammer dat er geen cryo's zijn, maar met al die bijzondere data moet deze gewoon blijven plakken Julia 11 dagen na de ovitrelle of na de punctie? Wie weet is het niet meer van de ovitrelle, want die is meestal na 10 dagen wel uit je lichaam. Ik hoop het in ieder geval, wordt weer eens tijd voor positief nieuws hier!
En weer met kleurtjes In afwachting om te starten: Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4 ster - 1e kindje ivf2 - test 22/4 Cryo terugplaatsing : Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje ups and downs - 1e kindje - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt
Ster, duurd idd lang zo'n week, al moet ik zeggen dat ik met deze ivf poging wel rustig ben eronder. Boboke, ik heb verkeerd gerekend het is vandaag 10dgn geleden dat ik de ovitrell heb gezet en heb 1/4 de punctie gehad, is nog te vroeg dat het van een zwangerschap kan komen. Dus nog 7 dgn wachten
Ik sluit me aan bij Ster! Ondanks dat je natuurlijk 'extra' je best wilt doen om het te laten slagen doen de meeste vrouwen dat ook niet buiten de MMM. Wij maken alles natuurlijk veel intensiever mee en als je dingen kunt doen om het te bevorderen moet je dat zeker doen!! Ik voelde me ook niet stukken beter door bv het 'endo-dieet' maar moest er zoveel voor omgooien en laten dat ik nu denk dat is ook niet de bedoeling. Niet roken en niet drinken plus vitamines vind ik eigenlijk wel prima. Yaraah ik begrijp je teleurstelling wel hoor! Veel sterkte! Julia nog een weekje geduld meid! Succes ook! Ik kreeg gister van het EMC een brief thuis dat er iemand op de afdeling tijdens mijn verblijf het bacterie OXA-48 had (waar vorig jaar 21 mensen aan zijn overleden in het Maasstad Ziekenhuis) met een kweekset om mij thuis te testen!! De uitslag volgt over twee weken. Kon er ook nog wel bij! Maar goed ik zit dit ook lachend te schrijven want de zon schijnt, ik ben heerlijk naar de markt geweest voor vers fruit, mn lieve vriend is zijn nieuwe baan gestart en vind het super dus eigenlijk heb ik het (buiten die pijn) super goed! Geniet allemaal van de heerlijke dagen dames!