wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    julia spannend ik duim heel heel heel hard voor je hopelijk morgen 2 mooie streepjes!

Ster erg he die laatste week...dat duurt dan zo lang! ga je op je test datum testen of er al voor?

yaraah ben ook heel benieuwd naar je creaties:) lijkt me ook wel lekker ontspannend!heerlijk mooie afleiding!

m676 schiet ook alweer op bij jouw he al over de helft:) hoe voel je je?

Pien lijkt mij ook wel lastig wat is nou echt belangrijk en wat is weer teveel... komt vast helemaal goed ga nog maar even lekker genieten van je vrije dagen het word iig lekker weer!:)

Thanks meiden wij zeiden eigenlijk meteen al dat we die test niet hoefde te doen want een kindje met down is ook welkom bij ons het zou natuurlijk wel mega zwaar zijn! maar toen vertelde iemand anders mij weer dat het misschien wel heel fijn is als je het van te voren weet dus begon te twijfelen:)

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia al getest?

M676: ja ik wil zeker bestellingen maken voor jullie hoor...

Girlliej:wel moedig van jullie dat jullie geen test nodig hebben. Echt mooi dat een kindje met Down ook welkom zou zijn.

Ster: jij moet inderdaad wel lang wachten om te testen, maar dan heb je ook meteen duidelijkheid hé... Ik blijf duimen voor jullie

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Net getest......niet zwanger. Ongelofelijk toch zelf met 2 embryo's lukt het niet. Ben echt even van slag!!!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee toch Julia :(:(:(, wat erg! Logisch dat je van slag bent, leef met je mee! Dikke knuffel!

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    neeeeeeee julia :(
    ik vind het echt heel erg voor je !!
    met een tp van 2 embryo's heb je zoveel hoop. wat verdomde oneerlijk dat het dan toch niet lukt.
    vandaag even helemaal niks doen en flink uithuilen meid!!
    had je nog cryo's over van deze poging ?

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Pien en ster dankjewel voor jullie lieve reacties. Ik heb geen cryo's helaas

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia ach nee :(. Ik had het zo gehoopt voor je. Begrijpelijk dat je nu van slag bent. Dikke knuffel meis

Girllie als het inderdaad alleen maar om het weten gaat en je zou er verder niks mee doen, dan zou ik ook de combinatietest niet doen. Ze zien bij de 20-weken echo ook heel veel.

m676 hihi ja dat heb ik zelf ook al eens gedacht hoe had ik dit allemaal moeten regelen met een fulltime baan :) Zaterdag al het feestje gehad voor vrienden en vandaag komt alleen zijn familie dus dat is vrij rustig. Maar ja toch een taartje bakken, bbq voorbereiden en vanochtend ook nog voor een proefkapsel geweest. Oh en ik krijg ook nog bezoek vanmiddag (geen verjaardagsvisite). Zo toch een behoorlijk druk dagje weer. Maar wel met een heerlijk weertje :)
    Ik groei de laatste weken ook behoorlijk hard hoor, vraag me ook af waar ik ga eindigen en dan is dit nog maar mn eerste :$

Beschuitje wat een gedoe met dat opsparen van urine. Wel fijn dat er toch een tp kan zijn zelfs als ze de eisprong missen. Is het nog gelukt met verstoppen op het werk? Alvast succes voor morgen met de echo

Ster houdt je het nog een beetje vol? Ga je eerder testen dan de 22ste? Of wacht je echt tot dan?

Yaraah ben ook benieuwd naar je creaties

Girlliej hoe gaat t nu met de misselijkheid? Wanneer had jij weer een echo?

Pien wel een perfecte timing voor verlof met zulk weer. Heb je last van de warmte?

Klaproos alles goed meis?

Siepie ondertussen al een keer ongesteld geworden of nog steeds niet?

Sorry als ik iemand vergeten ben :)

Ego. Hier nog behoorlijk wat drukke dagen voor de boeg met de laatste dingen regelen voor de bruiloft, maar het is al bijna zover :)

Geniet van het mooie weer iedereen!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Julia: het is gewoon zo niet eerlijk, natuurlijk heb je een beetje extra hoop met 2 mooie emmies binnenboord en dan nog niet... en dan ook geen cryo's :(. Heb met je te doen meid. Ik hoop dat je het weer een plekje kunt geven, laat het maar even bezinken allemaal. Nogmaals dikke knuffel!!

Boboke: je bent lekker bezig meid :), klinkt leuk en gezellig allemaal! Mooi toch dat je hier nu tijd voor hebt, da's beter dan negatieve stress van werk o.i.d. Bij mij ging het ook hard met mijn buik hoor vanaf 20 weken! Ik vind mijn buik nu ook huge! Maar sommige zeggen weer dat ik een heel mooi bescheiden buikje heb. Het is soms ook net wat ik aan heb. Heb nu een wit shirt aan en dat kleed niet af merk ik wel ;).

M676: mooi dat jij ook lekker hard groeit! Ja een tweede gaat vaak nog sneller hihi. Komt vast wel goed, een tweede bevalling gaat vaak wel wat vlotter zeggen ze, ook al zijn de kindjes dan vaak ietsje groter. Ik bereid me voor op een lange bevalling. Mijn moeder en zus deden er ook behoorlijk lang over, dus dat houd ik me dan toch ook maar een beetje voor...

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Julia: een heel grote knuffel voor jou meid. Vind het echt erg dat het met 2 niet gelukt is voor jullie.

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hallo meiden !!

Ik heb een vraag... word er hier iemand behandeld in het erasmus mc met ivf icsi ? Weet diegene toevallig of het erasmus een zomerstop heeft ?

Ik ben Bo, 28 jr... zie handtekening. Vandaag gehoord dat ml 3 juni opnieuw zaad moet leveren.. bij zelfde uitslag word het voor ons ook ivf. 4 juni uitslag gesprek en evt doorverwijzing naar emc. We komen dan dus precies in de zomerperiode aan !! Zie het al helemaal voor me dat er dan een stop is op die ivf poli... pfff ...

Ik hoor heel graag of iemand hier meer weet meiden :) thanks !

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Hoi Allemaal!

Julia echt wat rot, ik keek vanochtend nog voor dat ik naar mn werk ging en hoopte nog op goed nieuws… Hoe gaat het nu met je? Een hele grote virtuele knuffel voor jullie!

Boboke spannend hoor de laatste dingen regelen, tijd gaat snel zeg! Ik hoop op prachtig weer voor jullie en dat alles ook gaat zoals je hoopt! Voel je je verder ook goed nergens last van met de zwangerschap dat je het wat drukker hebt? Heb je eigenlijk ooit nog bloedverlies gehad of is dat nu helemaal over?

Beschuitje wat een gedoe zeg dat met urine en dat kan echt niet op een andere manier dan? Ik duim dat in ieder geval mooi resultaat mag geven.

Yaraah ben benieuwd naar hoe je jurkje eruit gaat zien! Ik kan zelf ook aardig dingen maken wat dat betreft ook naaimachine etc alleen je moet er altijd echt even voor gaan zitten dus dat houdt me laatste tijd tegen. Maar wel fotos laten zien hoor!

Ster hoe is het met jou voel je nog dingen of eigenlijk helemaal nergens last van. Hou je het nog een beetje uit met het wachten?

Girlliej hoe is het met jou? Snap beide kanten hoor van het testen, succes met de beslissing erover nemen.

M676 leuk om te lezen dat je buikje al zo mooi groeit. Hoe voel je je en hoe is het zwanger zijn en al een kleine hebben?

Pien fijn dat je al wat tot rust aan het komen bent en zo te lezen al goed voorbereid! Hopelijk heb je de tas nog even niet nodig, maar hij kan maar beter alvast klaar staan.

Liz hoe gaat het nu met jou, heb je nog veel klachten en al wat nieuws gehad over wanneer je je operatie gaat krijgen?

En voor wie ik ben vergeten een zwaai!

Hier nog steeds niet ongesteld, ik heb volgende week afspraak in het ziekenhuis staan dus ga er vanuit dat ik dan medicatie ga krijgen om het op te wekken. Denk dat probleem is omdat het stop is gelegd dat je niet hebt geovuleerd dus dat mn lichaam er niks van snapt. Had ik zelf niet verwacht want toen ik met de pil stopte was ik zo ongesteld. Rare blijft dat ik 2 dagen ietsje bloed verlies heb gehad en 4 dagen oud bruin, maar dat was echt te weinig voor een gewone menstruatie dus twijfel ook of ik hem vanaf dan moet rekenen of toch niet. Ik ga het in het ziekenhuis gewoon vragen.

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Welkom trouwens Bo, vast heel veel succes gewenst.
    Ik kan je geen antwoord geven op je eerste vraag helaas.

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Bo wij doen IVF in het EMC. Er lopen volgens mij honderden
    koppels dus het lijkt me erg sterk dat er een stop zou zijn. Het is ook nog eens het Lab voor alle streek ziekenhuizen in de omgeving. Ons is niks gezegd over een stop. Maar je kan altijd bellen toch? Ze zijn heel vriendelijk op de Poli. En welkom!

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Julia dikke knuffel!!!! Wat ontzettend naar meid...

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Julia,knuffel meis. Xxx. Vind het zo rot voor je lieverd😥

Boboke,hier gaat alles prima gelukkig. En met jou? Een jongen zie ik,echt geweldig! Had ik dat al gezegd?

Bo,welkom meis! Hopelijk voel je je hier snel thuis.☺️

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
  17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wow Yaraah, wat heb je dat snel gedaan! En heel mooi geworden :D!

Siepie: vind het niet zo gek hoor dat je lijf het ff niet meer snapt ;). Misschien kunnen ze in je bloed wel zien of je nou wel of niet een volwaardige menstruatie hebt gehad? Zou idd maar ff vragen.

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia ah nee toch! Het was jullie zo gegunt!:( met 2 heb je toch net ff meer hoop en helemaal omdat er hier een hoop met 2 zwNger zijn geraakt! Wat ontzettend balen meis! Snap dat je der even door heen zit het is ook niet niks he! Hele dikke knuffel voor jouw!

Yaraah Woow wat heb je dat snel gedaan! Mooi jurkje ook! Kan zo uit de winkel komen haha

Siepie blijft toch raar iid zolang niet misschien toch stress of iets.. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden in t ziekenhuis of het iid opwekken! Dit schiet zo niet oo he! Heb je ook niet het idee dat het eraan. Komt?

Bo welkom ik heb helaas geen ervaring met Erasmus maar t lijkt me stug dat ze een zomerstop hebben helemaal als hun een lab hebben!

Pien spannend ben zi benieuwd naar je kleine😀nog eventjes..!!

Bobo jij bent lekker druk bezig zo te horen heerlijk zeg! Hopelijk blijft t mooie weer zo lekker doorgaan en hebben jullie een prachtige dag zo! Het schiet nu al erg op 2 weken nog he! Ga der nog maar even extra van genieten!

Mijn misselijkheid word gelukkig minder het is nu weer meer met vlagen en eventjes! Mijn buik is wel mega opgezet qua kilo's niets aangekomen maar echt een bolletje op me buik! Ik kan me nu ook nergens vertonen want iedereen zou denken dat ik zwanger ben!
    Maandag hebben we onze 10 weken echo! Zo leuk kunnen we weer naar de kleine kijken! Het word bu al een echt mensje! Maar vind t ook weer erg eng.. Hopelijk is alles goed met onze beeb!

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Julia! Wat vreselijk rot voor jullie! Je hoop is zo groot! Zeker met 2 tp's! Dikke knuffel meid!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Julia wat vreselijk naar voor je. Hoe voel je je nu?
    Zeker met twee heb je toch meer hoop he. Ik leef erg met je mee.
    Wat gaat er nu gebeuren? Ga je nu op eigen kosten verder?
    Weet iemand sowieso wat het kost als je op eigen kosten nog eens ivf wil doen? Ik ben er zelf ook bang voor dat wij op dat punt komen.

Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest en ze hebben m'n eisprong kunnen vinden. Bms was prachtig en ook een mooi groot ei. Dit weekeind laten ze de cryo ontdooien en dinsdag krijg ik de terugplaatsing als alles goed gaat. Ben toch wel blij !

Deel Deze Pagina