wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Mimami, mooie score, hopelijk goede bevruchtingen!
    Fijne vakantie gehad?

Kriti, ja dat zou kunnen. Het is natuurlijk ook lastig om alles goed in begrijpelijke termen uit te leggen en dan ook nog in een taal die niet je eigen is.

Pien, hopelijk kun je wat rustig aan doen de komende tijd. Gek toch dat die medicatie zoveel met je doet.
    die progynova hoorde ik al meer vervelends over, ik wacht wel even af. Hopelijk is het niet nodig. Ik dacht dat het in natuurlijke cyclus misschien zo kan zijn dat de eisprong gemist wordt?

Ik heb vakantie dus wel genoeg leuke dingen. Helaas is m'n vriend ziek en ondernemen we samen wat minder dan gewenst, maar dat komt wel weer. Gelukkig is hij nu ziek en niet vóór de punctie ivm kwaliteit. Hopelijk morgen mooi weer.

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand hier hoe het kan dat je geen goede embryo's heb? ligt dat aan het sperma of de eicel of de combi?

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    m676: ja hopelijk heb je die troep helemaal niet nodig :)! In natuurlijke cyclus volgen ze je eisprong ook hoor. Moet je ook voor echo komen en dan pregnyl spuiten om zeker te weten wanneer je de eisprong hebt. Dan 3 dagen erna de tp.

Mimami: da's een hele mooie score! En als het goed is lekker uitgerust van te voren tijdens je vakantie :). Nu maar duimen op een paar mooie emmies!

Girliejj: moeilijk te zeggen... kan inderdaad aan van alles liggen. daar zullen ze je ben ik bang geen echt antwoord op kunnen geven. Is bij jou al eens je AMH onderzocht? Bij mij overigens niet hoor, maar dat zou iets kunnen zeggen over je eicelkwaliteit geloof ik, maar dat doen ze lang niet overal. En als het sperma goed lijkt, dan kijken ze daar verder ook niet naar... Maar je kunt het altijd eens vragen in het ziekenhuis of ze er een verklaring voor hebben.
    Hoe gaat het verder met je? Erg verdrietig? Ik herken erg het gevoel van 'waarom?' zo vlak na zo'n teleurstelling. Ik was altijd eerst heel erg teleurgesteld en snel daarna kwam dan weer die vraag van waarom het in vredes naam maar niet lukken wil. Zo frustrerend! Dikke knuffel voor jou meid!!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja ik had weinig hoop met een 5 cellige embryo als je het op internet leest is de kans vrij klein dat een 5 cellige van 3 dagen zich innesteld dus ik had me wel een beetje voorbereid natuurlijk..

maar goed ik vind het gewoon stom dat ze in nl met 2 slechte kwaliteit embryo's ze er niet voor kiezen om er toch 2 terug te plaatsen of iig de keuzen aan je voorleggen dan heb je toch nog een klein beetje meer kans..

nou ja het zaad is niet goed dat weten ze ik had zelfs gevraagd of we voor te beginnen met poging 2 nog een zaadtest konden doen dit was alleen volgens onze arts totaal niet nodig omdat je er maar een paar nodig heb voor de eicellen..

verder heb ik bij me eerste behandeling 2 weken lang 100 eh gespoten(8 eicellen) en bij me 2de behandeling 1 week 125 eh (4 eicellen)

Ze raadden we toch aan om de punctie door te laten gaan dit wilde ik in eerste instantie niet en mijn vriend bleek ook nog eens bij de eerste behandeling 1 miljoen zaadcellen en nu bij de 2 de behandeling maar 300.000 zaadcellen tuurlijk is het genoeg voor 4 eitjes maar het is wel een groot verschil in een half jaar tijd.

maar goed ik moet nog bellen wanneer ik het eindgesprek wil hebben en dan kan ik vragen hoe dit allemaal kan..maar ik denk niet dat ze nog extra onderzoeken willen doen, want ja wij zijn jong en bij mij is alles goed(zeggen ze) dus ja het moest geen probleem zijn..

ik vind de resultaten erg teleurstellend ik heb maar 1 top embryo gehad van 8 cellen en verder alleen maar slechte embryo's..

dus dan lijkt mij dat er iets niet goed is..maar wat..?
    ik hoop dat ze me daar antwoord op kunnen geven of eventueel extra onderzoeken gaan doen want nu zijn er al 2 behandelingen op..

ik zal eens googlen op amh dat heeft toch iets te maken met je eicel kwaliteit? PFF en ik denk iid waarom lukt het bij ons nou niet?

5. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    he waardeloos girlliej dat deze poging ook niet gelukt is.
    ik begrijp dat dit de enige embryo was toch?
    zo gaat het in ene erg snel. Goed van je om nu veel vragen te stellen wellicht zijn er dingen bij jullie aan de hand die bijv te veranderen zijn voor er een punctie wordt gedaan.

pien vervelend dat je zo een last van medicatie heb. En mimami zeker een mooie score.

@ hier zijn vandaag de meubels binnen gekomen!
    ik zou ze graag met jullie delen want ben natuurlijk apetrots.
    maar kan mij ook goed voorstellen dat jullie gezien de omstandigheden daar geen zin in hebben.
    moet ook zeggen dat ik het erg jammer vind dat de andere zwangeren niet blijven hangen om wat steun te blijven voor anderen.

Dus mochten jullie het willen zien dan hoor ik het wel en zet ik wat foto's neer :)

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Kom maar door met die foto's Doom, of een linkje :). Ik vind het lief dat je hier nog regelmatig komt buurten!

Girliejj: het is zo ongrijpbaar he... Hopelijk kun je nog wat meer duidelijkheid krijgen van je arts.

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom maar op Doom ik vind het leuk om jullie kamertje te zien:D

8. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal morgen wat foto's plaatsen! Dan zit ik ff op de computer!
    Ik weet niet of er behoefte aan is maar misschien vinden jullie het leuk om facebook vrienden te zijn?
    mocht iemand dit willen kan je mij privé berichten voor mijn gegevens :)

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    doom ik ga je een pb sturen :) ik vind het wel leuk om Facebook vriendjes te zijn. ik ben benieuwd naar je kamertje. Lijkt me zo leuk om dat allemaal uit te zoeken

mimami succes morgen. hopelijk lekker veel embryootjes :)

m676 fijne vakantie meid! probeer ervan te genieten. hopelijk is je vriend snel beter.

girliej wat een rot traject is het ook he. zo ga je wel heel snel door je pogingen heen. het is ook allemaal zo oneerlijk.

pien hoe gaat het stimuleren ?

ego, gisteren afspraak gehad in het ziekenhuis, ik heb weer veel antwoorden gehad. Waar het op neer komt:

assisted hatching (a.h.) doen ze niet in nl. maar in het catharina doen ze een studie naar a.h. maar dat doen ze alleen bij verse tp en niet bij cryo. ik mag daar nu helaas nu niet aan meedoen.
    mocht de studie nog lopen bij een volgende ivf dan mag dat wel

de komende 2 cryos gaan we weer in kunstmatige cyclus doen. volgens de arts geeft kunstmatige cyclus betere resultaten en helpt de utrogestan om je baarmoeder rustig te houden dus dat is goed.

zouden de cryo's mislukken dan ga ik weer eerst 3 maanden aan de lucrin (bah bah neeeeeee niet weer)
    dan krijg ik weer een mri om te kijken of de endo terug is en in welke mate (hopelijk niet weeer een operatie :( )
    vanuit daar starten we weer ivf.
    ik mag de punctie onder narcose (1e punctie was een hel )
    en ik heb gevraagd of de menopur in een hogere dosis mag. hij wilde dat eigenlijk niet omdat 6 embryo's een prima resultaat is. maar aan het einde van het gesprek zei hij dat we het toch iets gaan ophogen.

Hopelijk is dit allemaal niet nodig, en lukken de cryos, ik zie het echt niet zitten weer lucrin, misschien een operatie en dan ben je zo alweer 5 maanden verder....

10. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Fijn Ster, allemaal wel een hoop gedoe maar wel meer stappen en duidelijkheden. Ik zie je bericht wel tegemoet leuk :)

10468052_10152431696379355_6397832198465927938_n.jpg

10610641_10152431696444355_5024696148340986860_n.jpg

Hierbij wat foto's. Het zijn steigerhouten meubels geworden.

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    10612882_10152431696499355_7092197192709298179_n.jpg

En hier nog een foto van de commode.
    De wandplank die naast de ledikant op de grond staat komt hier nog boven.

En uiteraard nog veel andere accessoires maar het grote gedeelte is er :D

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    mooi hoor doom! ik vind steigerhout echt heel mooi. het kamertje wordt vast prachtig

13. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel mooi Doom!

Ster, fijn dat er wel naar je geluisterd wordt en dar ze je niet zomaar verder laten gaan.

Ik ben bloednerveus voor morgen. Vorige keer had ik natuurlijk geen bevurchtingen en de eerste keer niet eens een punctie, dus ik hoop dat we nu weer een stapje verder komen! Ik heb goede hoop, maar ben heel bang voor negatieve resultaten, want hoe dan verder...

14. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girliej, als ik jou was zou ik alles opschrijven. Hoe je het hebt ervaren, je twijfels en je vragen. Leg dat aan de artsrn voor. Zij zijn er ook om dit te bespreken. Bij blijvende twijfel eventueel een ander ziekenhuis opzoeken.

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi doom ik hou wel van steigerhout lekker stoer!!

Miami ik ga voor je duimen hopelijk heb je een mooi resultaat! morgen is ook de terugplaatsing toch? hoelaat weet je het?

Ik moet ik ook doen maar zou niet weten welk ziekenhuis het is allemaal zo een gedoe en dit ziekenhuis zit nog redelijk in de buurt van me werk en daar zijn ze niet zo makkelijk helaas!

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Mimami, ik duim voor je!

Girliej, wat een gedoe hè? Ik kan me voorstellen dat je niet zo makkelijk van zh wisselt, maar alles opschrijven en bespreken is wel een goed idee.

Ster, bij jou heeft dat ook geholpen hè? Goed dat er naar je geluisterd is.

Doom, wat mooi! Heb je ook een wieg, of mag je kleintje meteen op z'n mooie kamertje?

Ik, nog steeds aan het wachten ;). Voel van alles, maar waar het van komt?

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!!
    Ik ben ook echt apetrots op het kamertje.
    het wiegje mag ik lenen van een vriendin die hem nu nog even zelf in gebruik heeft. Moet zeggen dat ik hem heb Just in case maar het liefst het kindje zo snel mogelijk in zijn eigen kamertje wil hebben.

mimami kan mij de zenuwen goed voorstellen! probeer het toch een beetje van je af te zetten en goed te slapen. Mijn duimen draaien overuren voor je!

Girlliej vind je Beverwijk niet een fijn ziekenhuis? ik ben daar mega over te spreken! Mca trok mij absoluut niet. En is van ons ook maar 15 min rijden ( staat nooit file)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mimami: ik hoop zo op goed nieuws voor je vandaag! Maar ik verwacht het wel hoor! Duim!!

Doom: hartstikke leuk kamertje zeg! Lekker stoer ook!

M676: oh fijn he al die dingetjes, steekjes, plopjes etc in je buik ;).

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Net als de vorige x weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Geen goed teken!

20. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676, ik blijf voor je duimen!

Ik mag vanmiddag komen voor een terugplaatsing, zo blij mee! Weet iemand wanneer je hoort hoeveel eitjes er bevrucht zijn en wat.de kwaliteit is? De dame aan de telefoon wist het niet.

Deel Deze Pagina