wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bo welkom hier trouwens. Ik denk dat het gewoon door gaat hoor. Kan je moeilijk stoppen. Hooguit wat minder personeel in de zomer.

Siepie en boboke ik dacht dat jullie naar het urine sparen vroegen. Het ging heel goed dankzij de geweldige tip die ik hier kreeg. Mij urine potje paste precies in een drinkbeker. Dus daarna de beker met naam in de koelkast gezet en iedereen dacht dat het een beker drinken was😉

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    #2382 Pien15, 17 apr 2015
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    Mooi dat het werkte Beschuitje :D! En fijn dat de tp al in zicht is! Ik hoop echt dat het eindelijk mag lukken meid!
    Wat betreft kosten: volgens mij in NL ergens tussen de 3000 en 4000 euro, dus das niet mis. Als je naar Belgie zou gaan loopt het volgens mij al op richting 5000.... Ik spaarde al jaren voor een eventuele zelf betaalde poging, omdat een vierde of vijfde poging statistisch gezien niet echt minder kans geeft dan een derde poging. Is puur een verzekeringskwestie dat men bij 3 pogingen stopt. In Belgie krijg je wel 6 pogingen vergoed. Als dat totaal zinloos was, zouden ze dat vast niet doen. Tenzij je natuurlijk hele slechte resultaten bij de eerste pogingen boekte en de artsen aangeven dat het weinig zin meer heeft. Ik wilde in elk geval de mogelijkheid hebben om nog door te kunnen gaan, dat gaf me bij de derde poging ook wat meer rust: het idee dat het nog niet de allerlaatste poging hoefde te zijn. Ik besef echt dat ik enorm geluk gehad heb dat het bij de derde poging nog gelukt is! En het geld kan ik nu mooi aan ons kindje besteden, dat voelt echt als een enorm voorrecht!
    Er zijn trouwens verzekeringen die een vierde poging vergoeden, maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal wel zo streng dat je die niet meer kunt overstappen als je al meerdere behandelingen gehad hebt. Het is ook altijd handig om medicijnen die je overhebt te bewaren, want dat kan dan weer wat schelen.

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    beschuitje, fijn dat je al een afspraak voor tp hebt!

Pien, umc mag je altijd overstappen. Kost wel moeite, want aan de telefoon zeggen ze dat het niet mag, maar als je de aanvraag doet mag het wel. Heerlijk dat je nu al die babyspullen mag kopen!

Bo, beste tip is bellen naar t zh denk ik.

Girliej, spannend weer, maar toch ook superleuk om weer te kijken.

Yaraah, mooooi! Knap zeg!

He siepie, goed dat je t gaat navragen! Hopelijk gauw alles weer normaal.

Klaproos, fijn dat t goed gaat met je.

Boboke, klinkt allemaal wel erg gezellig!

Hier gaat t goed. Af en toe even chagrijnig, foei! Maar dan is het ook al weer over.

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Dank iedereen voor de vriendelijke ontvangst !!

Aan degene die bij het emc lopen, mijn man zn zaad is slecht. 3 juni een 3e analyse en 4 juni uitslag gesprek en plannen maken.. evt. doorsturen. Stel dat we idd naar het emc moeten.. gaan ze daar nou nog een 4e zaad onderzoek willen doen terwijl het andere zkh die test dan al zeer recent gedaan heeft ? Zie t al helemaal gebeuren dat we dan weer moeten gaan wachten pff.

Het lastigste vind ik de onzekerheid welk pad het gaat worden... gedoe allemaal !! Hebben jullie nog tips hoe ik er mee om kan gaan ??

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo wat vervelend he al dat wachten mijn vriend had ook slecht zaad minder dan 1 mil betekend meteen icsi in ons ziekenhuis..
    Wij hebben de onderzoeken bij de gyn in ons behandel ziekenhuis uitgevoerd maar ik weet dat als wij naar een ander ziekenhuis zouden gaan de onderzoeken iid overnieuw gedaan worden..

Volgens mij nemen ze niet zomaar wat aan! Maar ga je de hele behandeling in emc doen? Of alleen de tp?dat scheelt ook nog'

Wij hadden de tp in t vu maar de behandeling in een ander ziekenhuis

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bo ik weet niks van zaadonderzoek. Bij ons twee is alles goed, maar toch wil het niet lukken. Hopelijk kan je snel beginnen aan een behandeling! Wat een lekker weertje he? Wij gaan vandaag lekker richting strand met vrienden. Helemaal zin in, terrasje, beetje winkelen enz. Have fun dit weekeind allemaal !

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet ervan beschuitje! 😀

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Yaraah mooie jurk hoor en ook mooie kleur heb je uit gezocht!

Girllie ik voel hem ook totaal idd helemaal nog niet aankomen, dus we wachten rustig af. Hoop wel dat het komt want heb geen zin in het opwekken, dan is het vaak alleen nog maar heftiger.

Beschuitje fijn dat het zo makkelijk is gegaan.

Allemaal een fijn weekend en geniet van de zon.
    Hier waait het behoorlijk ga zo denk ik nog even tegen het onkruid vechten in de tuin;)

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook siepie wat vervelend dat het dan niet gewoon komt he! Je zou toch denken dat je baarmoeder er alles lekker wilt uitgooien! Hopelijk word je snel ongesteld wanneer willen ze t gaan opwekken?

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Ik heb volgende week vrijdag afspraak in het ziekenhuis ik denk dan;) krijg ik ook meteen alle medicatie mee etc.

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff nou ik duim voor je dat je voor die tijd toch ongesteld word!'😀

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag dag 13 na tp een lichte positieve test
    Maar ik heb last van bruinverlies en krampen
    Mijn gevoel zegt dat het niet goed is....
    helemaal in twijfel en verwarring nu.
    Vanwege het bruin verlies en de krampen dacht ik dat het game over was. Daarom snap ik niks van de lichte positieve test....
    Ik ben erg bang dat als ik morgen test het niet meer positief zal zijn

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ster ik had ook wat bruin verlies na mijn vroege test! En ook steeds die krampen bij is t tot nu toe goed gegaan ik duim heel hard voor jouw dat t ook goed gaat! Hoeveel bruin heb je verloren bij mij waren t maar een paar druppels ik duim heel heel hard!!!

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ster hoe gaat het??

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ster jeetje wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat dit weer slopend is... Ik begin onderhand ook al een beetje gespannen te raken. Hopelijk dinsdag terugplaatsing.

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Oh ster! Gekmakend! Ik hoop heel erg met je mee dat t positief blijft!

Siepie, hopelijk komt t gauw. Vervelend als je erop zit te wachten!

Beschuitje, lekker dagje strand genoten? Heerlijk zeg!

Bo, hoe ermee om te gaan. Zoooo lastig om daar iets zinnigs over te zeggen. Blijven praten samen, mss soms ook juist afspreken; nu gaan we het er niet over hebben.

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga duimen beschuitje op een tp op dinsdag spannend zeg!!

M676 ben je al begonnen aan t kamertje?😊

18. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Onze dochter krijgt een nieuwe kamer. Haar kamertje is nog in de kleuren vd babykamer dus dat is in de babykamer weinig werk. Ik ben wel aan t kijken voor leuke asseccoires. Maar eerst moet er nog gebroken, weggegooid en geverfd worden...

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676 oo wat leuk voor je dochter! 😊 krijgt ze een grote meiden kamer😊

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007