Girlliej .. thanks ik hoop ook dat het snel juni is !! Maar ik zoek gewoon heel veel afleiding ... tijd vliegt ook eigenlijk !! Goed dat ik zo snel terecht kan he ... manlief zn score na bewerking was net onder het miljoen. De arts uit het zkh zei ook dat ivf icsi dan nog de enige optie is. En boven de 3 mljn zou ze wel iui willen doen. Het komt er iig op neer dat de natuurlijke kans nihil was ... was echt ff een flinke domper zeg !! Wat zijjn jullie ook al lang bezig zeg ! Heftig meis ...
Bo Pff ja erg he je schrikt er gewoon zo van helemaal als je hoort wat een normale waarde is! Gaan ze bij jouw man ook kijken naar de oorzaak? Ja voor je het weet is het juni☺️ Wij zijn in totaal precies een jaar bezig geweest met icsi en na 3 behandelingen en 1 cryo ben ik nu gelukkig 10 weken zwanger! Hopelijk gaat t bij jullie sneller! Maar goed mijn man had op t laatst nog maar 130 duizend zaadcelletjes en daarvan ben ik nu zwanger! Gelukkig kunnen ze een hoop!
Echo was goed hartje gehoord😍😍 baby was wel een beetje klein maar verder was alles goed! Me bloeddruk was 100 over 55 dus een beetje laag maar goed dat wist ik al! Nu moet ik een verloskundige zoeken waar ik de rest van me zwangerschap heen ga! Ben benieuwd!
Boboke: had ik iets gezegd over je jurk? In elk geval: een zwangere buik in een trouwjurk vind ik juist heel mooi en die mag zeker gezien worden ! Julia: natuurlijk ben je nog verdrietig . Neem de tijd om dit te verwerken. Ik hoop dat ze je in DD beter kunnen helpen! Knuffel! Ster: voor jou ook nog even een hele dikke knuffel! Klaproos: en voor jou ook meid, denk aan je! Beschuitje: ik duim voor je meid dat de cryo goed ontdooit!! Succes! Yaraah: spannend een nieuwe job, wat is het en wil je het graat hebben? Liz: hopelijk valt het mee met je uitkering en hoef je niet aan het werk. Ik hoop dat je ze daar van kunt overtuigen, want klinkt echt niet goed meid. Dat moeten zij toch ook kunnen inzien? Succes! Bo: welkom hier! Fijn dat jullie nog redelijk snel van start kunnen. Kan me voorstellen dat het schrikken was zo'n slechte zaaduitslag. Maar weet dat, als bij jou verder alles in orde is, de prognoses van ivf en icsi vrij goed zijn hoor. Hopelijk mag het snel lukken! Girliejj: fijn dat de echo weer goed was!! En nu is het wel eens tijd voor een banner he, kunnen we je wat beter volgen .
Pien ik reageerde nog op jouw stukje waar je in schreef dat je iets wits aanhad en dat dat niet echt mooi afkleedde . Vandaar het trots zijn op onze buiken en inderdaad zekere in een trouwjurk Girlliej fijn dat de echo goed was Bo fijn dat je in het andere ziekenhuis sneller terecht kan. Elke verkorting van de wachttijd is altijd welkom Ego. Ik schreef gisteren toch dat ze de gordijnen voor de slaapkamer kwamen hangen? We hadden ook al de rails voor de andere kamers besteld en die zouden ze ook ophangen. Nou dat heeft hij inderdaad gedaan, maar hij had er alleen 2 pogingen voor nodig...verkeerd uitgemeten en nu zitten er 6!!! extra gaten in het plafond van de babykamer :x:x:x:x. En dan wetende dat het net gestuct en geverfd is. Hij heeft gepoogd het te herstellen, maar dit zie je natuurlijk nog. Ze zijn er wel voor verzekerd en we kunnen het laten herstellen (wat we ook zeker gaan doen), maar we hadden eigenlijk gepland dit weekend de babykamer te behangen en verven . Nu maar afwachten hoe het gaat lopen. Mijn vriend belt vandaag met de winkel (ik ben te emotioneel ) Ik baal gewoon flink hiervan.
Aah bobo wat balen zeg! Hoe kan dat nou zo mis gaan? Je geeft het niet voor niets uit handen hopelijk lossen ze het snel op zodat jullie snel kunnen behangen en schilderen ☺️
hey meiden. Mijn man en ik hebben besloten de komende 6 mnd even niks te doen met het medische traject. Mijn lichaam is echt op en is ook beter voor onze relatie om het weer even samen leuk te hebben. Daarna gaan we gesprekken voeren met Düsseldorf / Gent / Leuven om te kijken waar we onze laatste poging gaan doen. In Nederland heb ik er al zoveel voor gedaan.... 2 operaties, 6 mnd en 2 mnd kunstmatige overgang , hsg, hysteroscopie, scratching, meegedaan aan assisted hatching studie, Ik weet niet wat we nog meer kunnen doen ? Ik weet ook niet wat het buitenland voor ons kan betekenen maar we willen aan het einde van het jaar in ieder geval de gesprekken voeren.
Bobo: denk dat mijn geheugen ook niet meer al te best is . Wat balen zeg van die gaten, zou ik ook echt van balen! En je verwacht het ook niet als je zoiets uitbesteed... Laat ze het maar mooi weer fixen hoor. Had je al een leuk behangetje uitgezocht? Ben wel benieuwd . Ster: groot gelijk meid, ff rust aan je hoofd en weer de relatie met je man op de eerste plaats. Ik zou een leuke vakantie gaan boeken! En in NL heb je idd wel alles gehad denk ik aan mogelijkheden. Maar weet je ook of je wel of niet de ah echt gehad hebt trouwens? Was 50/50 toch? In het buitenland kunnen ze misschien nog wat meer aan onderzoek doen. En ze hebben daar ook de embryoscope waarbij ze later tp's doen en ze de embryo's langer kunnen zien ontwikkelen. Moet je er wel genoeg hebben natuurlijk... Maar eerst maar lekker ff niet teveel aan denken nu, maar aan de leuke dingen in het leven! Beschuitje: al nieuws meid? Hoop zo dat je een mooie emmy aan boord hebt!
Ster ik voel altijd zoveel herkenning als ik jou verhaal lees.... Al ben jij al bij je derde poging. Ik heb nu ook al 6 maanden overgang en in mei dus ook een operatie in het verschiet. Ik heb wel alvast Leuven gebeld en we staan op een wachtlijst en zijn 8 oktober aan de beurt. Dus als je verder wilt aan het einde van het jaar kun je je misschien wel alvast het beste ergens aanmelden? Of lekker niet kan hoor meid! Ik heb respect dat je al zo ver bent gegaan. Ik ga onze cryo terugplaatsen na de operatie en dan kijken in Leuven maar ik vind het zo ontzettend tegenvallen allemaal. Dat verhaal dat je endo er niet erger van wordt is dus ook lulkoek en ik denk dat we duidelijke grensen moeten stellen voor ons lichaam. 6 maanden even niet is goed en inderdaad ook beter voor je relatie...Hopelijk blijf je wel meeschrijven want ik doe nu ook niks met IVF en heb een lotgenoot nodig (lekker ego hahaha) tussen alle succesverhalen!
Ster als jullie het nodig hebben inderdaad lekker die rust pakken en misschien zoals Pien al zegt een leuke vakantie plannen of zo. Wilde ook al dezelfde tip geven als Liz, die me net voor is . Vooral Gent heeft behoorlijke wachttijden dus evt de moeite waard om alvast te bellen voor een afspraak aan het einde van het jaar? Hopelijk doet de rust jullie goed en kun je er over een half jaartje weer met frisse moed aan beginnen. Laat je wel nog wat van je horen? Dikke knuffel Girlliej inderdaad laat je het uitbesteden (mijn vriend had het ook gekund, maar het kostte bijna niks om het te laten doen) en dan zoiets :x. Gewoon een beginnersfout, hij had de diepte van de vensterbank opgemeten en is vanaf de muur gaan aftekenen, maar geen rekening houdend dat de vensterbank naar achter verspringt naar het raam Pien laten we het maar op een lichte vorm van dementie houden hihi . We hadden een leuk behang uitgezocht, maar nu ben ik net gebeld dat het niet meer leverbaar is :x. Dus nu weer druk op zoek naar een ander behangetje. Liz ik vind het ook leuk dat je mee blijft schrijven en ik hoop dat wij jou/jullie toch ook nog een beetje tot steun kunnen zijn ook al heb ik niet zulke verschrikkelijke last van de endo als jij.
Beschuitje: wow das goed nieuws! Hoe ging de tp? Bobo: oh das ook balen, want het al moeilijk genoeg iets te kiezen, er is zoveel keus! Is er geen webshop waar het nog op voorraad is misschien?
Beschuitje oh wat fijn dat je cryo goed ontdooit is! Alles goed gegaan met de tp? Broedse nu dan en mijn duimen draaien weer volop Pien helaas staat het in de webshops helemaal niet bij de collectie. We hadden het in een winkel gezien en hier hebben ze dus de collectie niet bijgehouden, want het wordt gewoon niet meer gemaakt door de leverancier. Het is inderdaad heel moeilijk hoor om iets moois te vinden. Ben wel jouw behang nog tegengekomen
Alles is goed gegaan. Stonden in vijf minuten weer buiten haha... Ben helemaal blij. Zonder hormonen en dan alles zo vlot. Dat kan niet beter toch?
Beschuitje: fijn! Ja ideaal eigenlijk zo'n cryo in natuurlijke cyclus. Nu maar lekker broeden ! Bobo: succes met het vinden van een nieuw behangetje dan maar .
Jeej beschuitje wat een goed nieuws! En nu lekker broedde op je eitje! Weet je de kwaliteit? Ik ga heel hard duimen!
Beschuitje, super! Fijn dat het zo vlot ging! Nu hup, de wachtweken in! Girliej, wat fijn dat je echo goed was!! Boboke, dat verwacht je toch ook niet!! Goed dat je vriend het op zich neemt om op te lossen! N dan ook nog je behang dat er niet is... Ster, wat een knap besluit! Je relatie is erg belangrijk. Goed om die niet uit het oog te verliezen. Ondanks dat je alles anders had gewild wens ik je wel een heel fijne tijd toe zonder al die medische poespas!
Ster: een hele dikke knuffel meid. Ik vind het van jullie een goede beslissing dat jullie eerst even wat rust willen, zowel voor jullie relatie als voor jouw lichaam. Geniet maar lekker even van elkaar Beschuitje: super dat de tp goed gegaan is, broeden maar Girlliej: blij voor jou dat je het hartje gehoord hebt Boboke: ach nee zo stom dat hij zich vergiste in de babykamer ego: eind deze week weet ik of ik de job heb. Het is voor assistente bij een orthodontiste, dus onthaal van de patiënten, opruimen van de werkruimtes, foto's nemen van het gebit, blokjes helpen lijmen, ... heel veel variatie hoor. Ik zou moeten werken op woensdag en vrijdagnamiddag telkens van 13u tot 19u.