wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ster goed besluit je relatie kan er dik onder lijden! Hopelijk kunnen jullie in dat half jaar weer de kracht vinden om het nog eens te proberen hopelijk meer geluk in het buitenland! Ik ga heel hard duimen dat volgend jaar jullie jaar word meis! Dat is je zo gegund!

Super leuk yaraah! Lijkt me wel een leuke baan! Heb je hier je opleiding voor of leer je hoe je de beugels moet lijnen enzo? Super leuk! Lekker afwisselt hopelijk krijg je de baan!

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    pien, nee we weten nog niet of we assisted hatching hebben gehad of niet. krijgen we voorlopig ook niet te horen. pas als de studie klaar is krijgen we dat te weten. kan over een maand zijn, of pas over 3 jaar......
    dit jaar gaan we ene keer niet op vakantie, krijgen 22 juni de sleutel van ons huis, en 27 juni gaan we al over. we hebben dan bijna 3 weken vrij om te klussen en in te richten. woon nu op een appartement dus ik kijk er echt naar uit om van de zomer in mijn tuin (op het zuiden jeeeeeeeej) te zitten.
    we hebben we al wat kaartjes gekocht voor leuke buitenfeestjes, dus het wordt een party zomer voor ons. ff al het verdriet weg feesten. voor jou is het echt aftellen nu, zo spannend zeg!! ik weet nog zo goed dat je bezig was met ivf en dan nu ga je alweer bijna bevallen :)

liz, ik heb zoveel bewondering voor jou!! als iemand het zwaar heeft met de endometriose en alle operaties dan ben jij het wel. en ik vind jou altijd zo positief overkomen. ook zo leuk dat ik jou fotootje op fb heb gezien :) heb ik toch een beetje een idee van hoe je eruit ziet en met wie ik aan het chatten ben :)
    heel veel sterkte met je komende operatie. wat gaan ze allemaal doen ? moet je lang in het ziekenhuis blijven ?
    we willen een intake aanvragen in leuven en in gent. ik weet niet zo goed wat ze nou anders / meer kunnen doen voor me dan in nederland, maar ik vind het de moeite waard om uit te zoeken.
    ik wil in nederland sowiezo een mri aanvragen om te kijken of mijn endo terug is en op welke plekken.
    de komende paar maanden wil ik even geen ivf. ik weet dat ik dan eigenlijk in de tussenliggende maanden of aan de lucrin moet of aan de pil. maar eigenlijk ben ik alle hormomen even zo ontzettend beu en wil ik eigenlijk niks nemen, maar dat is dan weer slecht voor de endo dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen. de arts zal altijd lucrin of pil zeggen, maar eigenlijk wil ik me gewoon weer even als "mezelf" voelen zonder die hormonen. dilemma's dus. ik denk dat ik even eigenwijs ga doen en gewoon de ongesteldheid een paar maanden laat komen.
    ik zie nu al op tegen de maanden lucrin die ik waarschijnlijk wel weer zal moeten nemen voorafgaand aan een nieuwe ivf poging. ik vind het zo'n rot spul, ik ben dan gewoon echt mezelf niet

bobo, tuurlijk laat ik nog wat van mezelf horen :) ik ben ook veels te nieuwsgierig naar hoe het met jullie allemaal gaat. en ik wil jou baby en trouwnieuws op de voet volgen :)

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    beschuitje wat goed dat de tp is doorgegaan. ik ga voor je duimen de komende weken. voel je je goed ?

dankje m676, voor mijn gevoel moet ik ook echt even pas op de plaats nemen. ik het begin wilde ik maar steeds door en door en door en voelde een maand wachten als een maand stilstaan. nu heb ik echt even het gevoel rust te moeten nemen. hoe gaat het met jou ? alles nog goed ?

yaraah wat spannend zeg, heb je al iets gehoord over je nieuwe baan ?

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    girliejj dankjewel meid. lief van je. hoe gaat het met jou ? alles goed ?

bo hoe haat het met je ? alles goed ?

gisteren zijn mijn man en ik bij een loopbaancoach geweest. ik wil graag van baan wisselen maar weet niet zo goed hoe en wat.
    meteen bij binnenkomst al vroeg hij hoe oud we waren, of we getrouwd, zijn of we kinderen hebben. wij zeiden "helaas nog niet" en het gesprek ging al heel snel daarover.
    we hebben echt super fijn gepraat daarover, hij heeft tips gegeven hoe met het verdriet om te gaan, naar ons geluisterd, vragen gesteld, heel prettig eigenlijk.
    het blijkt dat hij behalve loopbaancoach, ook spiritueel coach en paranormale therapie en begeleidend coach is. hij heeft al meerdere stellen met vruchtbaarheids problemen behandeld.
    hij zei al meteen een aantal hele rake dingen.
    dus nu ga ik bij hem onder behandeling om over een aantal dingen te praten, zorgen dat ik wat lekkerder in mijn vel kom te zitten en tussendoor ook nog wat loopbaan begeleiding haha
    net of dit zo moest zijn ..... vorig jaar heb ik 1 afspraak met een psycholoog gehad, mindfulness gedaan, acupunctuur gedaan, maar dat voelde allemaal niet goed. dit voelde meteen goed, terwijl ik er niet naar op zoek was. beetje warrig verhaal misschien haha maat jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel. niet dat het heel slecht met me gaat. maar ik heb wel veel verdrietige momenten.

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #2445 ster80, 23 apr 2015
    Laatst bewerkt: 23 apr 2015
    In afwachting om te starten:
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2
    klaproos - 1e kindje - icsi 2
    beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo
    mimami - 2e kindje
    Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1
    kriti81-1e kindje- ivf 3
    Siepie85-1e kindje - ivf1.2
    Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2
    ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen

stimulerende fase:

punctie/terugplaatsing/nod:
    Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015
    julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4

Cryo terugplaatsing :
    Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2

zwanger:
    Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen
    Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen
    M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje
    Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje
    ups and downs - 1e kindje - meisje

bevallen:
    doom - een jongen: Bendt

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    bo, we houden een lijst bij , als je het leuk vind kan je jezelf er ook bij zetten :)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: o ja natuurlijk jullie gaan verhuizen! Ook heel leuk natuurlijk, prima afleiding weet ik uit ervaring! En dan af en toe wat leuke uitstapjes maken/ feesten klinkt ook goed :). Wat bijzonder dat je loopbaangesprek zo is gelopen, klinkt idd alsof het zo moest zijn! Ook super trouwens dat je nadenkt over je werk. Ik vond dat ook altijd zo'n duivels dilemma in combinatie met de kinderwens/mmm. En helemaal mooi dat je dan iemand treft die op dat gebied ook nog heel wat af weet en waar je fijn mee kunt praten :).
    En tsja wat betreft de lucrin of de pil: is idd heel lastig... Mijn endo is lang zo erg niet als de jouwe, dus voor mij was het makkelijker om te zeggen: ik slik ff niks. Voel je je bij de pil ook erg anders? Zelf had ik nooit zo'n last van de pil. Wel van de deca, en ik denk dat dat vergelijkbaar is met lucrin, dus kan me goed voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten in je 'vrije' maanden...
    Leuk dat je hier ook blijft kletsen, ben benieuwd hoe jullie nieuwe huisje wordt, hou je ons op de hoogte? Knuffel!

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ster, fijn dat je zo iemand getroffen hebt die jullie kan begeleiden!
    Het klinkt allemaal, ook verhuizen, werk en feesten, als een fijne zomer op komst. En een tuin op het zuiden, yes!

Dank je dat je naar me vroeg ster. Gaat goed, wel veel harde buiken
    Pien, dat had jij toch ook? Is dat weer weg gegaan? En hoe dan?

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ster waten fijn vooruitzicht druk zat zo te horen! Heerlijk straks je huisje met een tuin op t zuiden!en dan straks lekker feesten! Lekker naar festivals?
    En wat toevallig dat je dan net iemand treft die er al ervaring mee heeft en gelukkig voelt dit fijn! Hopelijk helpen de gesprekken maar dat moet wel goedkomen als je je fijn voelt bij hem!
    Willen jullie allebei een andere baan? Spannend heel veel succes

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

In afwachting om te starten
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2
    klaproos - 1e kindje - icsi 2 nu even pauze tot september!
    beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo
    mimami - 2e kindje
    Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1
    kriti81-1e kindje- ivf 3
    Siepie85-1e kindje - ivf1.2
    Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2
    ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen

stimulerende fase:

punctie/terugplaatsing/nod:
    Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015
    julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4

Cryo terugplaatsing :
    Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2

zwanger:
    Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen
    Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen
    M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje
    Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje
    ups and downs - 1e kindje - meisje

bevallen:
    doom - een jongen: Bendt

Heb mezelf ook aangepast. Kom zo effe kletsen meiden.

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo noo ik bloed! 😭 wel heel klein beetje Pff straks een echo bij de verloskundige

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He jakkie Girliejj, meestal is het niks ernstigs, hopelijk geldt dat ook voor jou! Fijn dat je snel een echo mag, laat je weten hoe het was?

13. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Girlejj getsie wat vervelend! Had je al een echo of heb je dan een spoed echo of zoiets? Hopelijk gaat alles ok?

M676 Wat zijn precies harde buiken? Klinkt niet erg prettig iig!

Yaraah weet je al of je de baan hebt? Klinkt wel erg leuk in elk geval! Doe je nu ook al zoiets?

Beschuitje hoe gaat het met jou? Beetje afleiding of continue aan het denken aan je TP? Ik duim voor je mee!

Bobo wat een verhaal joh met die klussers, en wat onwijs naar dat ze je nieuwe muren dan verpesten. Hopelijk komt er snel een oplossing voor. Daar zou ik ook van balen!

Pien jij schrijft altijd zo vol interesse over iedereen maar hoe gaat het eigenlijk met jou? Ben je al aan het aftellen? Is het spannend? Lijkt me dat je op een moment zo nieuwsgierig bent om je kleine gewoon eens te zien!

Julia hoe gaat het nu met jullie? Ben je nog erg in 'rouw' of zie je dingen al weer wat zonniger? Is onwijs moeilijk allemaal in elk geval!

Kriti, Willeke, Klaproos hoe is het met jullie meiden?

Ik had woensdag mijn 'keuring'. Ik had van de stress (gaat toch om je inkomen) amper geslapen. De verzekeringsarts kon Endometriose niet uitspreken en was duidelijk voorgeprogrammeerd met uitspraken als; niemand is te ziek om te werken, en niemand wordt 100% afgekeurd tenzij je bedlegerig bent. Misschien maar goed want er wordt ongetwijfeld veel misbruik van gemaakt. Conclusie ik ben zeer ernstig beperkt en afhankelijk van wat de arbeidsdeskundige gaat zeggen maar met vrij grote zekerheid toch volledig arbeidsongeschikt.
    Ergens een grote opluchting maar ook zeer zeker erg verdrietig. Een soort bevestiging van hoe ik mij voel maar aan de andere kant word ik 30 April 32 jaar en wil ik gewoon nuttig zijn. Ik ga een andere invulling zoeken. (al houd mijn webwinkel me ook behoorlijk bezig!)

Ster mijn operatie is 11 Mei en eigenlijk is het nog maar afwachten wat ze gaan doen. In ieder geval is de Douglas holte vast gegroeid dus blaas en baarmoeder zitten aan elkaar, en mn endeldarm zit aan mijn stuitje vast. Ik denk dat ik gewoon maar 1 nachtje blijf!

Fijn weekend allemaal en een knallende Koningsdag gewenst!!

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, bah, dat wil je niet! Ik had het vandaag ook. Meteen naar de vk gebeld en kon direct komen! Echo en alles was prima. Wrsch aan de buitenkant vd baarmoedermond een kleine bloeding. Kan zelfs vaker terug komen. Zó fijn om meteen terecht te kunnen!
    Wat zei jouw vk?

Liz, wat een raar idee he, afhankelijk zijn van wat iemand over je beslist! Dubbel, maar de duidelijkheid is ook fijn denk ik? En heel goed dat je met je webwinkel zo druk bent.
    Ik vind je superdapper en je komt erg sterk over! Knap.
    Hopelijk kunnen ze tijdens de operatie de dingen oplossen die nodig zijn!

Een harde buik is overigens dat je buik echt strak spant. Je baarmoeder wordt dan een garde bal. Schijnt bij de groei te horen, en is gelukkig niet erg hoorde ik vandaag.

Pien, voor jou komt het nu echt dichtbij! Hoe gaat het?

Iedereen leuke plannen voor koningsdag?

Klaproos, hoe is t?

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: ik hoop dat je straks nog met goed nieuws komt meid!

Liz: jeetje ja kan me goed voorstellen dat het heel dubbel is om volledig afgekeurd te worden... En dan moet je dat ook maar steeds weer verantwoorden naar zo'n instantie, echt niet leuk. Vind het wel super dat je dan wel zo'n webshop runt, want daar haal je hopelijk toch wat lol en voldoening uit, je hebt gewoon wel je talenten waar je wat mee wilt en dat doe je ook voor zover mogelijk, ik vind dat bewonderenswaardig hoor! 11 mei komt gelukkig dichterbij, ik hoop echt voor je dat ze dan weer even een goede slag kunnen maken en je je hoe dan ook daarna minder pijn hebt!
    Met mij gaat het goed hoor, dankje :). Het schiet echt wel op nu, ik geniet van mijn verlof. Ben wel steeds sneller vermoeid, maar dat hoort erbij, heb alle tijd om s middags een dutje te doen ;). Ik heb gister nog een boxkleed in elkaar genaaid. Vandaag geluncht en net nog uit eten geweest met manlief. We moeten ook nog even genieten van de dingen die straks niet zo vanzelfsprekend zullen zijn ;).
    De bevalling vind ik erg spannend. Had laatst darmkrampen en toen vond ik mezelf al heel zielig, hoe moet dat nou tijdens de weeen denk ik dan... ;). Je schijnt de pijn wel weer te vergeten, maar op het moment zelf zul je er toch mee moeten handelen. Enfin, ik moet het maar over me heen laten komen en voor nu zoveel mogelijk denken aan het knulletje wat we straks krijgen. Ben zeker heel nieuwsgierig :)!!

M676: gelukkig bij jou niets aan de hand, fijn dat je ook zo snel terecht kon! Harde buiken heb ik oom veel gehad. Nu ook nog wel, maar rond de 25 weken had ik ze echt veel. Het kan idd geen kwaad, maar is vaak wel een teken dat je het rustig aan moet doen.

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: alles was goed onze beeb is al flink aan het bewegen en een echte bengel hij bleef de heletijd naar ons kijken haha zo leuk om te zien hoe dat zo rond aan t dansen is!
    Alles was goed hartje klopte goed en de baby is weer goed gegroeid!
    Ik mocht gelijk even langs komen en had een stukje van mijn intake alvast gehad! Als er weer wat is mag ik altijd bellen en weer komen super blij met mijn vk😀goede keus haha

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh gelukkig, heel fijn meid :)!!

18. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn Girliej! Opluchting.

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoi meiden !! Ster lief dat je vraagt hoe het gaat met mij. Ik ben best oke. Ik heb een intake 20 mei in het maasstad zkh op de ivf poli. Ze weten dat er nog 1 zaadonderzoek moet.. dus ben benieuwd hoor !! Ik probeer veel afleiding te zoeken en dat lukt aardig. Het komt alleen terug in mn dromen. Vd week droomde ik dat alle pogingen mislukt waren en dat iedereen zei accepteer het nou maar gewoon... oh ik bleef maar huilen. En vannacht droomde ik dat ml na het onderzoek weer 10 wk moest wachten... gewoon voor de lol. Pff allemaal verwerking enzo.

ik vind het knap ster dat jullie nu de pauze inlassen. Het is écht heftig allemaal he. Wat een proces .... wie dat verzonnen heeft ooit.... je zou m toch ...... :(

Ik zal mezelf zo ff op de lijst zetten !!

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Girlliej gelukkig is alles ok meid.. en m676 ook !! Is schrikken he...

Deel Deze Pagina