In afwachting om te starten Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 nu even pauze tot september! beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2 ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen Bo87- 3e kindje (1e met mn manlief) - 20 mei intake ivf maasstad zkh. Begin juni laatste zaad analyse dan behandelplan opstellen ?? stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4 Cryo terugplaatsing : Girlliej - 1e kindje - icsi 3 -cryo 2 - tp 25/2 zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje ups and downs - 1e kindje - meisje bevallen: doom - een jongen: Bendt Heb mezelf erbij gezet meiden !!
M676 ja zeker schrikken gelukkig bij jullie ook alles goed! Fijn dat je dan gelijk kan komen he! Oeeehh bobo de grote dag is al bijna!! Super spannend! alles geregeld? Liz jeetje wat heftig weer! Gelukkig heb je het lekker druk met je webshop en vind je daar veel afleiding in!wanneer krijg je de definitieve uitslag? Pien hoe gaat het met jouw? Je schiet nu wel lekker op he' vind je t al spannend of laat je het allemaal maar over je heen komen? Wil je eigenlijk thuis bevallen of in t ziekenhuis? Bo 20 mei schiet al op nu eerst even lekker Koningsdag vieren en daarna hopen we gewoon weer op lekker weer dan gaat de tijd toch altijd sneller ! Vervelend he die dromen! Probeer der maar veel over te praten dan verwerk je ook dingen en misschien droom je er dan minder over want die dromen zijn niet fijn! Hopelijk kan je straks snel beginnen! Bij ons ging t wel snel het enige wat lang duurde was het wachten op de uitslag van de test!
Hoi meiden Ik weet het is een tijd geleden (maar wel lief dat jullie nog vragen hoe het gaat.) Yaraah, Jullia en Ster had gehoopt op goed nieuws van jullie een digi knuffel. Yaraah wat spannend je solliciatie hopelijk krijg je volgende week goed nieuws. Hoe gaat het met de pup hij is zeker al groot geworden. Wat ben jij creatief zeg leuk je jurkje (wou dat ik dat kon) Wanneer ga jij weer beginnen heb je nog cryos Ster wat goed van je dat je hebt besloten om te wachten voordat je weer verder gaat met ivf. Je krijgt sowieso genoeg afleiding door de verhuizing nog effe en dan is het zover gaan jullie veel nieuwe spullen kopen of nemen jullie veel spullen mee van jullie app. Hopelijk wordt het een mooie zomer en kun je genieten van je tuin. En goed van jullie dat jullie al een aantal kaarten voor festivals hebben gekocht. Fijn dat je onverwachts iemand heb gevonden waar je mee kunt praten hopelijk halen jullie hier heelveel steun uit. Jullia hoe gaat het nu met je. Ik snap heel goed hoe je je voelt dat het niet is gelukt met twee had dat heel erg tijdens mijn eerste ivf was het niet gelukt bij mij waren er toen drie teruggeplaats. Ga je nu gelijk weer door ? Pien: de laatste loodjes meid nog een een kleine maand want spannend als je in het ziekenhuis gaat bevallen is je tas al klaar. Weet je al of je borstvoeding gaat geven? Heb je al dat wil ik eten na de bevalling omdat je dat erg heb gemist. Moet je nu elke week op controle? Girlliej: dat was even schrikken voor je maar gelukkig is alles goed met de kleine. Weet je al wat het wordt en hoe ver ben je nu. Hoe gaat het op je werk (was toch jij dat het je niet naar je zin had en toen gelukkig twee dagen op een andere locatie mocht gaan werken? Bo: helaas welkom hier. Hopelijk is de volgende zaadonderzoek veel beter zodat je met iui mag gaan beginnen. Is inderdaad heel vervelend elke keer weer op nieuw wachten door de onderzoeken die je moet ondergaan M676: voor jouw ook al zo schrik gelukkig is alles goed met de kleine meid. Is je dochter al helemaal gewend dat ze grote zus gaat worden (denk je dat het moeilijk gaat worden als de baby geboren is want soms heb je dat de oudere kinderen dan erg jaloers kunnen zijn of heb je hier een goed gevoel over hoe oud is je dochter ook al weer). Je bent al weer over de helft wat gaat dat snel. Linzinlondon: zal zeker een spannend moment geweest zijn je keuring. Wanneer hoor je meer van de arbeidsdeskundige. Hoe gaat het met je webwinkel verkoop je al wat elke week. Wel fijn dat je 11mei geholpen gaat worden. Duim voor je dat ze tijdens de operatie alles kunnen doen wat nodig is en dat je als je hersteld bent weer goed kan gaan beginnen. Beschuitje: hoe voel je je op dat vervelende wachtbankje. Wanneer mag je testen. Wel fijn een poging zonder vervelende hormonen. duim voor je Klaproos. Hoe voel je je. Hopelijk met de week een stukje beter. Heb je nu wel genoeg afleiding totdat je weer gaat beginnen? Siepe hoe gaat het nu met je je moet toch bijna naar de dokter. Hopelijk is je ongesteldheid als nog doorgebroken en hoef je het niet op te gaan wekken Boboke: spannend bijna de grote dag (was toch begin mei) spannend hoor je schoenen al ingelopen? Vervelend dat het niet zo gaat als hoe het hoort te gaan met de klussers. Is eigenlijk alles goed afgelopen met het dak (jij had problemen met het dak) Gaat het al beter met de relatie met je moeder en zus. Ga je na de bruiloft nog een paar dagen als een soort huwelijksreis in eigen land? Ups and downs en fisher: hoe gaat het met jullie zwangerschap? hopelijk ben ik niemand vergeten; Ik ben druk aan het werk vanaf maart zeven dagen in de week en daar betaal ik nu de prijs voor afgelopen heb sinds afgelopen wo last van mijn rug dus nu vandaag voor het eerst een dagje thuis (vandaar tijd voor zp).Terwijl het juist heel land goed ging maar gewoon te veel gedaan (doe bijna geen kassa werk maar inrichten van de winkel maar afgelopen week teveel werk op de ondertste planken ik buk dan goed maar dan moet ik de hele tijd weer opstaan want toen was ik alleen in de winkel). Ook komt het door het weer koud warm koud warm zelfs weer hagel voor pasen( pasen viel hier op 12 april smorgens gewerkt en en smiddags naar de sneeuw geweest (was eerder weggegaan van de winkel was toch niet druk die dag) maar zoveel sneeuw in de bergen hebben we nog nooit gehad. Ook heb ik dit jaar erg last van hooikoorts heb nog nooit zo'n erge last gehad dus medicatie gehad nadeel je wordt erg moe van de medicatie en dat is ook niet goed voor mijn rug. Verder hopelijk ma de laatste keer naar de tandarts had last van mijn zenuw dus die werd behandeld. Verder heb ik af en toe nog een dip moment zeker toen ik hoorde dat een vriendin zwanger is (woont in de zomer in kreta) en de zelfde week is uitgerekend is dat ik zou zijn. Zij weet juist alles van mijn ivf en heeft mij niet al laten weten via een mail dat ze zwanger is niet gepland ze wilde pas over twee jaar gaan beginnen maar ze gebruikte antibiotica. Ga maandaag de chromosoontest laten doen (wat geld gespaard dus nu kan het) Het liefst zou ik in julli weer beginnen maar mijn man wil in sep beginnen zodat we wat meer geld hebben gespaard (ik wilde eigelijk begonnen zijn voordat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn) veel liefs uit een vandaag bewolkte kreta
Kriti fijn wat van je te horen! Jeetje vanaf maart 7 dagen in de week? Is dat niet ontzettend zwaar? Doe je een beetje rustig aan met je rug! Hopelijk gaat de pijn gauw weer weg! Dat komt toch wel hard aan he als je dat hoort van je vriendin! Hopelijk voor jullie de volgende week gewoon een goede zwangerschap! Wat kunnen ze zien met een chromosoom onderzoek? Waar t eventueel mis is gegaan? Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en weet nog niet wat t word 6 mei heb ik de 12 weken echo en daarna plaats ik een banner denk ik! En zal ik mezelf op t lijstje erbij zetten! Doe je rustig aan lieve kriti!
Hoi allemaal! Ben ik weer Girrliej snap dat dat schrikken was zeg gelukkig heeft de kleine mooi laten zien dat alles helemaal goed gaat! Fijn ook dat je zo snel al langs mocht komen, hopelijk blijft het bloedverlies nu weg. Ster hoe is het nu met jou? Hele dappere beslissing hoor om echt even voor elkaar te kiezen dan kan je ook weer met goede moed verder straks en dan hopelijk ook met een mooi resultaat. Fijn ook dat je je prettig voelde bij die man en dat jullie daar ook je verhaal kwijt konden. Ik denk dat dat zo belangrijk is dat je je verhaal kan delen met anderen. Daarom vind ik dit forum en deze groep ook zo fijn moet ik zeggen. Liz wat fijn dat jij eindelijk een operatiedatum hebt zeg, hopelijk snel daarna een terugplaatsing met een positieve uitkomst zodat je meer dan 9 maanden ook geen last van die rot endo hebt!!! Ik vind je echt een hele sterke meid zeg. Ook goed dat ze verder kijken bij de keuringsarts etc,het klinkt idd alsof je nu gewoon 100% afgekeurd moet zijn. Weet uit ervaring bij mn vader dat het niet goed voelt om 100% afgekeurd te zijn maar het kan ook zoveel rust geven en volgens mij heb je dat ook wel even nodig toch? Boboke wat irritant zegt dat die mannen niet eens even goed kunnen meten, ik hoop dat ze het een beetje mooi hebben hersteld. Ben wel benieuwd naar fotos eerlijk gezegd. En de grote dag komt er ook bijna aan, is het al spannend? Heb je al een goede bh gevonden. Aangezien het nu prut weer is zal het vast met jullie trouwen prachtig worden! Beschuitje super dat je terugplaatsing is gelukt, de duimen draaien! Yaraah al wat van je sollicitatie gehoord, hoe gaat het nu met jou? Wanneer gaan jullie weer verder heb je enig idee. M676 fijn dat bij jou het bloedverlies ook niks was, wat goed trouwens dat je met dit soort dingen ook meteen bij de verloskundige terecht kan. Hoe gaat het met de kinderkamer, alles al in het roze zoals je zei? Bo die afspraken zijn toch altijd weer sneller dan je door hebt. Vervelend alleen dat je dan dat soort dromen hebt. Hopelijk gewoon ene mooie uitslag en dan een goed plan over hoe verder. Kriti jeetje 7 dagen in de week werken dan snap ik ook wel dat je last van je lichaam krijgt. Ik zou zeggen even wat rustiger aan hoor. Wat gaan ze onderzoeken met het chromosoom onderzoek? Pien jij bent echt alweer ver zeg, nog maar enkele weekjes en dan heb je een kleine in je handen! Gaat het slapen nog een beetje en je voort bewegen etc? Voor wie ik nu toch vergeten ben een zwaai! Ego, Gisteren de afspraak in het ziekenhuis gehad en en meteen verteld nou ben maar half tot eigenlijk niet ongesteld geweest. Stelde ze voor om maar even een echo te maken. Nou die halfslachtig menstruatie waarvan ik dacht dit kan het nooit geweest zijn dat was het dus toch. Ik heb nu weer mooi opgebouwd baarmoederslijmvlies en links stond er een mooi follikel op springen. Verder waren beide eierstokken weer mooi hersteld geen blaasjes meer te zien, wat kan het menselijk lichaam toch veel aan zeg. Dus we moesten het maar even gezellig gaan maken! Mocht het gezellig maken geen geslaagde actie worden gaan we eind mei weer beginnen met spuiten en eind juni ergens de punctie. Allemaal een fijn weekend en fijn koningsdag!
Siepie waten super fijn nieuws!!gelukkig is je lichaam weer lekker hersteld! Gaan jullie t maar lekker gezellig maken☺️Ik duim voor jullie wondertje!!
Fijn siepie! Super dat ze een echo maakten en je alweer zo ver in de cyclus was! Kriti, ook aan jezelf proberen te denken! Ook al snap ik dat het druk is en jullie zsm geld gespaard willen hebben. Fijn dat jullie die test al kunnen laten doen! Bo, brrr gelukkig zijn het dromen. Daar verwerk je van alles in.
Girliejj gelukkig was alles goed! Nu weer een beetje tot rust komen. Pientje hoe is t nu met je? Spannend he? Nog maar een paar weekjes. Yaraah ik ben ook benieuwd hoe het is met de sollicitatie. Nog niks gehoord? Ster ik hoop dat je al een beetje tot rust komt. Wij hebben ook geregeld een time out genomen. Mijn langste time out was vijf maanden. Het heeft me toen goed gedaan. Ohhh ik vergeet alweer wie ik nog meer wilde beantwoorden. Er wordt ook zo lekker gekletst hier. Nou dan maar even over mezelf. Hier begint de spanning alweer lekker op te lopen. Ik voel me prima. Zo gek dat ik helemaal niks van medicijnen gebruikt heb. Heb geen zere borsten helemaal niks. Ik vroeg me wel af of ik nu eerder mag testen dan dat ik wel medicijnen gebruik? Gewoon na 14 dagen? Wanneer denken jullie?
Trouwens... Ik had vandaag al een aantal keer een soort slijmerige afscheiding.. Sorry for details... Zou dat wat betekenen?
Beschuitje ik mocht na de cryo na 12 dagen officieel testen teste 8 dagen na tp licht positief maar dat is wel erg vroeg! Hoeveel dagen na tp zit je? Volgens mij had ik dat ook en op dag 11 had ik oud bloed gelukkig was dat maar een heel klein beetje..! Ik duim heel hard voor je hoop t zo!! Wat zegt je gevoel?
Ik geen afgelopen dinsdag tp gehad dus zit pas op vijf dagen 😉 Tja wat mijn gevoel zegt... Elke keer wat anders. Maar heb toch wel sterk het gevoel dat het zou kunnen lukken! Heb vage zeurderige krampjes in m'n onderbuik...
Hey meiden, Jeetje wat is er veel geschreven, ik heb het gelezen maar er is niet veel blijven hangen 😕. Girlliej: fijn dat de been het zo goed doet, was vast wel schrikken dat bloed... Gelukkig is er niks aan de hand Bobo: jij bent bijna een getrouwde vrouw 😀 Siepie: goed dat je lichaam mooi hersteld is. En maak het maar lekker gezellig. Wie weet hebben jullie dan geen MMM meer nodig. Kriti: meid denk zeker ook aan jezelf Beschuitje: spannend. Ik duim voor je hoor. Voor iedereen die ik vergeten ben, zwaai Voor iedereen die ik
Wat betreft de nieuwe baan, ik heb niets meer gehoord van die mensen, dus ik vrees dat het niets zal zijn. Volgende week heb ik nog een gesprek en ook een infodag voor een opleiding in patroontekenen.
Beschuitje, ik duim zoooo hard voor je! Lijkt me dat dag 14 het beste is, maar of het lukt zo lang niet te testen?? Yaraah, wat jammer dat je niets hoorde! Je zou toch iig een net berichtje verwachten!
Kriti: fijn om weer even wat van je te horen meid. Doe je het wel een beetje rustig aan? Misschien makkelijker gezegd dan gedaan met een winkel... Hopelijk wordt het daar ook snel weer mooi weer, kun je je mooi opladen voor de nieuwe poging. Misschien ook niet verkeerd om je lichaam nog wat tijd te geven en in september weer van start te gaan? In de zomer zal het voor jullie vast ook erg druk zijn in de winkel. Maar ik snap ook best dat je gewoon het liefst weer van start gaat. Ben benieuwd of er nog iets uit het onderzoek komt. Beschuitje : spannend meid, ben heel benieuwd . In elk geval fijn dat je er een positief gevoel over hebt. Je kunt gewoon testen op de dag waarop je anders je menstruatie zou verwachten, dus 14 dagen na eisprong. Ik duim zeker voor je! Yaraah: goh raar dat ze niets van zich hebben laten horen. Wel leuk die infodag over patroontekenen . Bobo: nou ben ik alweer jullie trouwdatum vergeten... Begin mei dacht ik toch? Komt hoe dan ook dichtbij nu . Hier is alles nog rustig. Emoties wisselen soms wel wat en kan me ook wel storen aan mij man die naar mijn gevoel helemaal niet het idee heeft dat er wat gaat veranderen... En geen tijd heeft voor mij, maar nog allerlei dingen verzint te doen voor z'n sportclub op zijn vrije dagen terwijl ik hele dagen thuis zit.... Morgen is ie ook weer de hele dag weg, leuk zo'n extra vrije dag denk ik dan...
In afwachting om te starten Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 nu even pauze tot september! beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2 ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen Bo87- 3e kindje (1e met mn manlief) - 20 mei intake ivf maasstad zkh. Begin juni laatste zaad analyse dan behandelplan opstellen ?? stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: Yaraah - 1e kindje - Icsi3 - test 07/04/2015 julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4 Cryo terugplaatsing : zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje ups and downs - 1e kindje - meisje Girlliej - 1e kindje - 14 november bevallen: doom - een jongen: Bendt
Ego wij hebben t vandaag tegen iedereen verteld en op fb gezet! Vanaf nu mag iedereen t weten en hoef ik me dikke buik niet meer te verbergen haha stuk makkelijker! Pien wat stom zeg! Misschien dat hij het idee heeft dat hij nu nog zomaar gewoon weg kan en met vrienden enzo dingen kan doen en als de kleine der is niet meer ofzo? Heb je het al met hem besproken dag je het jammer vind dat jij dan weer alleen thuis zit en hij wat leuks doet? En dat je t leuk vind om met hem dingen te doen ipv vrienden?wel super vervelend is dat!! Hopelijk draait hij snel bij en kunnen jullie er nog even saampjes van genieten! Nu zijn jullie nog met zen 2e☺️ Beschuitje wat fijn dat je er een goed gevoel over heb ik hoop t zo voor je mijn duimen draaien overuren haha! Ga je eerder testen of hou je de 14 dagen aan? Je bent al bijna op de helft! Yaraah Pff dat vind ik altijd zo stom dat ze zeggen dag je iets hoort maar vervolgens bellen ze je niet meer op! Wel super jammer t klonk namelijk echt als een leuke baan! Bobo bijna ik ga zo hard hopen op een mooi zonnetje die dag!! Dat is jullie zo gegunt! Waarsxheinlijk heb je t nu veelste druk met alles maar wil je alvast een super mooie dag toe wensen en ga er vooral heel heel heel erg van genieten!!
In afwachting om te starten Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 klaproos - 1e kindje - icsi 2 nu even pauze tot september! beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo mimami - 2e kindje Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1 kriti81-1e kindje- ivf 3 Siepie85-1e kindje - ivf1.2 Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2 ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen Bo87- 3e kindje (1e met mn manlief) - 20 mei intake ivf maasstad zkh. Begin juni laatste zaad analyse dan behandelplan opstellen ?? Yaraah - 1e kindje - ICSI 4 - 07/05 afspraak gyn stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4 Cryo terugplaatsing : zwanger: Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje ups and downs - 1e kindje - meisje Girlliej - 1e kindje - 14 november bevallen: doom - een jongen: Bendt
Ik heb de lijst ook even aangepast. Beschuitje: mannen zijn soms vreemde wezens, ik heb soms ook het gevoel dat manlief veel minder bezig met dit alles dan ik. Ik denk dat ze het ook niet zo goed kunnen uiten. Girlliej: heerlijk dat je het nu niet meer hoeft te verbergen. Ego: ik heb vandaag ook een gesprek voor een job bij een kapper. En dan donderdag die infosessie voor de opleiding patroontekenen. Verder vrees ik dat mijn lichaam wat van slag is, gisteravond had ik wat roze bij afvegen en nu niks meer. Ik dacht dat ik ongeveer een week te vroeg ongesteld zou worden, maar niet dus...
Wat leuk yaraah jij pakt alles aan! Hopelijk word dit wat! Gek die roze veeg.. Hopelijk goed nieuws en is t wen innestelingen bloeding☺️Ik duim gewoon voor een wonder! Alles kan.. Succes vandaag met ne sollicitatie!