wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies dat wist ik daarom vroeg ik ernaar.
    Ja over algemeen is er weinig over te zeggen al had ik toch de keren dat ik zwanger was van te voren al dezelfde soort symptonen, je wikt jezelf alleen geen valse hoop geven he!? Ik was er een keer onterecht zeker van dat ik zwanger was en toen kreeg ik de uitslag van bloedonderzoek en was echt even van slag! Heb toen ook een notitie voor mezelf gemaakt die begon met: ik ben niet zwanger als....mijn borsten al een week zeer doen, ik felle steken heb in mn buik etc...
    Die lijst heb ik regelmatig gelezen toen ik dus weer dacht zwanger te zijn om mezelf gerust te stellen en niet gek te maken maar ja toen bleek het lijstje toch te kloppen want de kleine meid zit er inmiddels nog steeds 21 weken in mn buik 😄

Ik hoop echt zo voor je dat het gelukt is, het is je zo gegund!
    Iedereen trouwens...

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou ik geloof dat je gelijk krijgt. Kom net van de wc en roze verlies... Ben toch bang dan mijn lijf me weer in de steek laat😭

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Roze kan ook de innesteling zijn ?? Ik duim voor jullie beschuitje...

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: oh wat spannend meid! De symptomen klinken wel goed moet ik zeggen. En dat rozeverlies is wel erg vroeg, dus hoeft nog niets slechts te betekenen. Ik duim heeeeeeeeel hard voor je en ik vind ook dat je zeker aan de beurt bent :)!!!

Klaproos: wat goed te horen dat je medicijnen helpen! Zou het dan eindelijk echt beter worden, hoop het zo voor je meid! En dan vol goede moed weer door voor een kindje, het is je zo gegund!

Zo lang ik ons kindje niet veilig en gezond in mijn armen heb, vind ik het trouwens nog steeds spannend. Ik ben heel dankbaar voor deze zwangerschap en ook dat ik er eigenlijk lichamelijk heel weinig klachten van heb gehad, maar de angst dat het misgaat blijft altijd nog wel in mijn achterhoofd. Nu de bevalling steeds dichterbij komt, vind ik het ook steeds spannender worden, want het mag toch nu niet meer misgaan?
    Vandaag trouwens ook nog even naar de tandarts geweest voor kiespijn... Had al een tijdje last, maar dat was alleen met koud en warm drinken/eten. Gisteravond in bed begon het ineens vreselijk te zeuren. Dus vanochtend gelijk maar snel een aspraak gemaakt en ik kon direct een uur later komen. Er moest flink diep geboord worden dus ik heb ook nog verdoving gehad (Voelt dan weer niet goed, maar het schijnt geen kwaad te kunnen). Nu zeurt het eigenlijk nog steeds. Het is te hopen dat dat binnen een paar dagen over is, want anders zou ik eigenlijk een wortelkanaalbehandeling moeten of hij moet eruit... Niet echt een lekkere timing dit...

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik probeer overal te lezen over innesteling, maar hoe dat werkt met een cryo kan ik niet vinden. Ik ben helemaal gestrest. Mijn gevoel is meteen in mineurstemming maar ik weet het, het kan misschien nog.
    Pien ze zeggen dat als je zwanger bent, je sneller en meer last van je gebit krijgt. Vreemd he. De meeste gaatjes komen na de geboorte. Ik snap wel dat je erg gespannen bent over de bevalling enz. Maar je bent nu al zover. Dit komt goed!

6. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, ook daar heb ik last van gehad en bij deze zwangerschap nog best veel bloed verloren dat was zelfs fel rood. Vind gewoon dat het weleens mag gebeuren bij je dus ik blijf hopen! Dikke knuf meid snap dat je gelijk in de stress zit....hoe lang moet je mog wachten tot de test?

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, fijn dat de medicatie werkt en je je beter voelt.

Beschuitje, ik hoop zó voor je dat t deze x lukt!

Pien, dat is geen leuke timing idd! En als t echt pijn gaat doen kun je helaas ook niet wachten tot na de bevalling. Hopelijk snel over!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Fisher ik moet nog wachten tot dinsdag.. Nog t zelfde als gister hier.

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje meid ik hoop dat dat roze niks te beteken en dat je gewoon zwanger bent

Ik heb ook deze week eens roze gehad bij afvegen en dan twee dagen erna een heeeel klein vlekje bruinverlies en nog steeds niet ongesteld. Ik vrees dat mijn lichaam van slag is door alle hormonen van de vorige behandeling.

Pien ik snap dat je pas echt gerust zal zijn eens de baby veilig in je armen ligt.

Fischer hoe is het nog met jou?

Hoe zou het eigenlijk met UPS and Downs gaan?

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Op dit moment blijft het bij heel licht roze op het papier. Verder geen bloed meer gezien. Ik ben echt de dagen vooruit aan het kijken. Maar vandaag is weer bijna voorbij 😉

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Geen echt bloed is goed nieuws idd beschuitje hopelijk blijft het gewoon helemaal weg! En idd vandaag weer een dag voorbij spannend blijft het toch he.
    Ik duim voor jullie!

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    beschuitje wat erg he die onzekerheid je zit nu op dag 8 he na tp? wanneer ga je testen? ik hoop zo dat het gewoon de innesteling is! en je harstikke zwanger bent!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girliejj ik zit nu op dag negen na tp. 😉
    Dinsdag wl ik testen.

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend o ja klopt vergist in de datum! Ga zo hard duimen dat t lekker ingenesteld is! Je hebt nu ook niet die bollen toch? Was in natuurlijke cyclus he?

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Sorry, mag ik nog 1 vraagje stellen?
    Weet iemand hoeveel IUI's je in België maximum vergoed krijgt? (Ik vind alleen dat je 6 IVF vergoed krijgt, maar over IUI vind ik niks...)

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik heb er geen idee van Lena

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is Iui onbeperkt? Iig tot de dokter t genoeg vind toch? Zal eens even kijken of ik wat kan vinden!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: had je je menstruatie nu verwacht? Vervelend hoor dat de boel in de war is... Maar ja kan best natuurlijk van al die hormonen. Hopelijk heeft je lijf snel weer het goede ritme te pakken!
    Ja goed dat je het zegt: Ups hoe ist meid? Heb ff terug moeten zoeken en volgens je banner ben je al over de 20 weken! Hopelijk gaat alles goed!

Beschuitje: moeilijk he die laatste dagen en dan ook nog vertrouwen zien te houden... Nou ik duim hardnekkig voor je door! 👍👍👍👍👍

Gisteren is toch mijn kies getrokken :(. De pijn bleef aanhouden. Maar dan ben ik er nu als het goed is wel voor goed vanaf ;). Is nog wel gevoelig en kwetsbaar waar het gat zit, maar dat heeft even tijd nodig. Hopelijk niet al te lang meer, want bevallingspijn lijkt me meer dan genoeg ;).

Bobo: is vandaag DE grote dag? Ja toch? Gefeliciteerd alvast en ik hoop dat je een prachtige dag hebt!

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah pien! Hopelijk is de pijn wel weg hierna inderdaad!

Lena wat ik vind is dat 6 x word vergoed in België.. Ivf ook 6 x toch?

Bobo jeej en het is droog en de zon komt er afentoe door! Ben benieuwd naar de foto's gefeliciteerd!!!! En geniet!

Hoeveel weken waren jullie met de geslachts echo? Ik begreep dat t met 16 weken kan maar dat als t dan een meisje is je nog 6 procent kans heb op toch een jongen? 2 vriendinnen hadden dat gehad lijkt me zo lullig als je bekent maakt we krijgen een meisje en na 4 weken is t toch een jongetje haha

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: ik heb geen aparte geslachtsecho laten maken, maar gewacht tot de 20 weken echo. Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat ze het goed kunnen zien. En het is vaker zo dat ze eerst denken dat het een meisje is en later blijkt het toch een jongetje te zijn dan andersom ;).

Deel Deze Pagina