ja ik weet het daarom vroeg ik het me af! ik wil wel nog een extra echo vind het sowiso leuk om de baby tussendoor nog te zien! Veel mensen wachten iid gewoon tot de 20 weken echo maar dat kan ik niet hihi!
Lena, mss kun je je zorgverzekeraar bellen? Pien, iig fijn dat je daar vanaf bent! Oh jaaaaa, boboke, het is al mei!! Vandaag jullie trouwdag?! Gelukkig mooi weer! Een heel fijne dag vandaag! Girliej, wij hebben ook tot 20 weken gewacht. Yaraah, hopelijk is je lichaam snel weer in z'n gewone doen. Wij gaan maandag een pretecho maken als Moederdag cadeau voor de oma's.
lena volgens mij is iui onbeperkt....... totdat je arts of jezelf vind dat het tijd is om ivf/icsi te proberen griliejj ooh wat spannend zeg , je weet al bijna of het een jongen of een meisje is. wat denk je zelf dat het wordt ? beschuitje houd je het wachten nog vol ? hoe voel je je ? bobo gefeliciteerd met je huwelijk meid! ben benieuwd hoe je eruit ziet siepie hoe gaat het met jou ? wanneer ga je weer verder met een poging ? pien nog maar 17 dagen....... kan nu elk moment gebeuren
Oh nee, beschuitje! Wat jammer! Waarom zeg je op naar 'laatste' IVF? Mogen jullie er geen 6 doen? (Sorry ik heb misschien wat info gemist...) Ik hoop dat jullie geduld binnenkort eens beloond wordt met een baby'tje!!!!! Jullie wachten al zoooo lang! Ik zou het al lang opgegeven hebben. Ik ben nu al zo uitgeput door al de inspanningen en teleurstellingen. (En wij zijn nog 'maar' 2 jaar bezig.)
aaah neee beschuitje, shit zeg!!! wat klote weer! ik had het je zo gegund lena, in nederland krijgen we maar 3x ivf vergoed helaas....
Ik heb echt al schrik! Als je nog met IUI bezig bent, zet je al je hoop op IVF. (Want dan is er nog iets achter de hand...) Zoals een Joker inzetten... Ik hoop dat jullie 3e IVF poging zal slagen!!! 3e keer, goede keer, zeggen ze toch altijd! En waarom geven ze max 3 IVF pogingen vergoed? Dat zal wel als reden hebben, omdat de meesten wel zwanger worden binnen de 3 pogingen. Dus blijf er maar in geloven!!! Een bevriend koppel van ons had ook IVF nodig om zwanger te worden. Zij hebben vlak na de terugplaatsing 2 weken zon geboekt (last minute) en ze was zwanger!! Dan hoef je twee weken niks anders te doen dan genieten en rusten en ben je in een andere omgeving... Misschien is dat net wat je lichaam nog een duwtje in de goede richting geeft? Met de zomer voor de boeg, is dat wel mogelijk bij jullie 3e IVF he? Veel succes !!!!
Lena ik heb nooi twee weken vakantie..rust is er dit keer ook geweest... Het is inderdaad te spannend dat het de laatste keer wordt. Ben inmiddels even uitgehuild, volgevreten van de chocola en chips...morgen weer spijt.
Hè bah beschuitje ik had het zo voor jullie gehoopt. Sterkte met verwerken, dikke knuffel van mij. helemaal niet erg dat je je even hebt "volgevreten" dat mag nu ook wel even!!! Kan het me heel goed voorstellen.
Beschuitje nee meid, ik had het zo gehoopt voor jullie. Dikke knuffel Ego: hier ook ongesteld geworden. Wij hebben pas op 07/05 een afspraak staan bij de gyn dus zullen we nog een maand langer moeten wachten voor we weer kunnen starten met een nieuwe behandeling.
Ah nee toch Beschuitje . Wat k* toch weer! Iedere keer weer die teleurstelling . Sterkte meid en wees lief voor jezelf, knuffel!! Yaraah: balen van de timing, dat zal je weer net zien... Maar als je zou willen kun je dan niet alvast wel starten door even te bellen ofzo?
balen yaraah.. ik had me medicijnen Altijd al ruim v te voren in huis en moest bellen zodra ik ongesteld werd..zonde dat je nu op een paar dagen het misloopt.. pien hoe voel je je?
Zelfde ik heb met m'n afspraak van vorige week ook meteen weer alle medicatie meegekregen. Zou je daar idd niet voor kunnen bellen yaraah? Ik snap helemaal hoe irritant het is om weer te moeten wachten
Beschuitje dikke knuffel meis, ook ik had het je zo gegund Yaraah balen dat de timing nu zo beroerd is. Hopelijk kan je nog snel wat medicatie regelen, zodat je toch snel kan beginnen. Heb je nog wat gehoord van je sollicitatie? Lena welkom en hopelijk hebben jullie succes met de iui en hoeven jullie helemaal niet aan ivf te beginnen. Pien hè bah daar zit nu niet echt op te wachten zo'n kiespijn . Hopelijk ben je er nu van verlost. Gaat t verder nog goed? Ligt de kleine wel goed voor de bevalling? Girlliej ik was 15 weken met de geslachtsecho en in eerste instantie wilde hij het niet laten zien, maar toen hij op een gegeven moment iets draaide was het heeeel duidelijk hoor. Ligt wel aan de aparatuur die iemand heeft of het zo duidelijk kan. Ik denk dat jij een meisje krijgt Iedereen bedankt voor alle gelukswensen voor 1 mei . We hebben echt een super mooie dag gehad! Zowel qua weer als de hele dag beleving. De fotograaf heeft over een week of 2 de foto's klaar dus dan zal ik een foto in mijn album plaatsen (laat ik dan nog wel even weten) Ik heb iedereen in ieder geval wel verrast met hoe ik eruit zag . Nu heeft mijn man (klinkt nog wat onwennig ) nog lekker tot dinsdag samen vrij dus genieten we van de tijd samen. In juni heeft hij een week vakantie dus dan gaan we nog een paar dagen weg. Ik zal vanaf nu ook proberen weer wat regelmatiger mee te schrijven nu alle drukte voorbij is. Fijne zondag iedereen!
Super bobo wat heerlijk! Jullie hadden inderdaad prachtig weer!! Ben reuze benieuwd naar de foto's Hihi! Nu nog lekker nagenieten! Waar gaan jullie heen jn juni? Of nog geen idee? Iedereen denkt een meisje tot nu toe Hihi ben benieuwd!