Yaraah, heb je t zh nog geveld of je al mag beginnen? Boboke, wat fijn dat je op zo'n heerlijke dag terug kunt kijken!! Ben heel benieuwd naar de foto's!
Bobo: wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad ! Lekker nagenieten nu! Girliejj: ja als het een jongen wordt, moet je natuurlijk wel je naam hier op het forum aanpassen . Bij ons dachten de meeste mensen ook dat het een meisje zou worden trouwens, omdat ik van roze en bloemen houd (in huis en in mijn kleding), maar ja dat zegt echt niets natuurlijk .
Bobo nog eens gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ego: ik moet starten met de pil en maandag nog eens terugmailen naar de gyn, hij ging eerst nog eens overleggen omtrent de behandeling.
Yaraah: enig idee wat hij overleggen wil? Maar je kunt dus waarschijnlijk nu wel gewoon beginnen omdat je met de pil mag beginnen nu? Ik moest ook altijd eerst een paar weken (minimaal 3) de pil slikken en dan starten met decapeptyl en daarna de menopur. Duurt al met al al lang genoeg... He Klaproos: hoe ist meid? Nog steeds aan de beterende hand?
Wij nemen een maandje rust, anders moet ik direct weer beginnen met spuiten. Dat zien we nu nog niet zitten, eerst even weer wat energie krijgen.
Pien: ik vraag me ook af wat hij nog overleggen wil, maar goed ik hoor het morgen wel. Ik moet normaal ook altijd aan de pil in combinatie met Zoladex. Beschuitje: gun je lichaam maar lekker een maandje rust meid.
Boboke gefeliciteerd met jullie huwelijk en super dat het een prachtige dag is geworden! Ik ben ook benieuwd naar de foto's. Yaraah klinkt dus wel alsof je straks weer kan beginnen, gaan we waarschijnlijk weer een beetje gelijk op en hopelijk dan een mooi resultaat voor ons! Beschuitje geef je groot gelijk hoor is toch heel wat dit traject.
Yaraah fijn dat je waarscheinlijk toch kan beginnen! Ben benieuwd wat ze aan t overleggen zijn Klaproos hoe gaat t met jouw meis?? Beschuitje lekker even rust dat is altijd wel even goed voor je lichaam toch! Haha pien ja ik denk dat wij ook een jongetje krijgen vind t allebei leuk natuurlijk dus we horen t wel over een maandje ofzo!
beschuitje heel goed dat je ff een rustmaand neemt. wij nemen zelfs een maand of 5 nu rust. even weer opladen voordat we aan de laatste poging gaan beginnen. ik ben er nu nog niet klaar voor, mocht ik nu ivf 3 gaan doen, en deze zou mislukken dan stoppen wij ook echt, en ik ben er nu nog niet klaar voor om dat een plekje te geven. dus eerst ff opladen en dan straks vol goede moed weer aan een poging. ga je de laatste poging gewoon in je eigen ziekenhuis doen ? of ergens anders ? en ga je nog een ander behandelplan of technieken krijgen om de kansen te vergroten ?
Ster, ik blijf gewoon waar ik al ben. Ik twijfel wel of ik niet eerst moet afvallen. Heb behoorlijk overgewicht gekregen de laatste jaren door alle stress. Maar ja voor die tijd lukte het zwanger worden ook al niet. Je weet niet waar je goed aan doet he? Er zijn ook veel mensen die naar Gent gaan of zo. Wij willen nog wel een keer op eigen kosten als het zover komt. Ik weer niet of ik het zomaar op kan geven..
wij gaan in ieder geval de gesprekken aan in gent en in leuven om te kijken wat ze voor ons kunnen betekenen. en dan beslissen we aan de hand daarvan wat we doen. ik heb natuurlijk ook nog die ellendige endometriose, ik hoop echt niet dat ik weer een paar maanden aan de lucrin moet of dat ik weer een operatie ga krijgen want dan duurt het allemaal nog langer. ik hoop zo dat voor ons allebei (en alle andere meiden ook natuurlijk) onze wens mag uitkomen
heeft iemand van jullie wel eens nagedacht over adoptie ? we hadden het er laatst over..... we denken dat het niks voor ons is en dat we dat niet gaan doen, maar we vinden het wel interessant genoeg om daar info over te krijgen. en weet iemand of de optie bestaat dat ons eigen embryo bij een draagmoeder ingebracht kan worden ? waarschijnlijk zal dat wel niet kunnen, maar als dat wel kan vind ik dat best wel een optie ...
Beschuitje en ster dikke knuffels voor jullie! Ster er is voor adoptie nog een heel forumdeel, dus daar zou je eens kunnen kijken. En vwb draagmoederschap, dat is in Nl geloof ik behoorlijk gecompliceerd, maar wel bv in Amerika mogelijk. Je zou eens in de berichten van BetteBarclay kunnen zoeken voor meer informatie of haar een pb sturen. Zij heeft het draagmoederschap in Amerika geprobeerd, helaas zonder succes. Ik hoop dat het voor jullie bij de volgende poging raak gaat zijn en dat jullie dit niet nodig gaan hebben. Yaraah al iets gehoord? Iedereen weer bedankt voor de felicitaties
Kuffel voor jou beschuitje! Had het zo gehoopt voor je! Ster ik heb mij daar weleens in verdiept en volgens mij is het helaas niet mogelijk omdat onze medische reden niet goed genoeg is en in belgie is het volgens mij verboden. Dat was onze enige optie dus had mij erin verdiept, het is echt heel omslachtig en volgens mij in NL onhaalbaar.
He Ster, Wij praten er ook over maar nog niet heel serieus omdat we daar 'nog' niet zijn aangekomen. Ik weet niet zeker of mijn kinderwens groot genoeg is om dat te kunnen. Ik moet zeggen dat nu het zo belabberd met mijn gezondheid is (vandaag hele dag in bed gebleven) ik helemaal niet meer overtuigd ben van de hele IVF maar goed ik weet ook diep in mijn hart dat ik tenminste alle pogingen zou willen doen. Als je dan aan het eind van de je derde poging met evt cryo's met lege handen blijft staan...wat dan? Het is voor je gemoedstoestand volgens mij belangrijk een soort vervolgplan te hebben maar aan de andere kant wil je natuurlijk gewoon dat je IVF lukt. Heel lastig. Mijn vriend is niet overtuigd dat we de juiste mensen zijn voor adoptie. Misschien veranderd dat gaande weg nog wel. We hebben overigens nog niets uitgezocht. Ik weet niet wat je van draagmoederschap vind. Ik vind het persoonlijk erg lastig als mensen het tegen me zeggen. Zo van; kan je zus niet je kindje dragen. Of het allemaal zo makkelijk is? (ik bedoel niks lelijks hoor maar is gewoon naar)Ik wil graag een zwangerschap en een kindje als gevolg. Ik weet niet zeker of ik ok zou zijn met welke andere optie dan ook. Maar goed het is een lastig onderwerp en voor iedere vrouw uiteraard verschillend! Boboke jij van harte gefeliciteerd met je trouwerij! Wat een geluk dat jullie mooi weer hadden!!! Je weet het deze dagen tenslotte echt nog niet. Ik stond gister op de mart en heel de dag regen! Ben benieuwd hoe je iedereen hebt verrast?! Beschuitje dikke knuffel voor jou wat shit meis!! En dat van dat overgewicht ken ik. Ik ben drie jaar geleden door de Lucrin 27KG aangekomen in 6 maanden. Het is me nooit meer gelukt het er helemaal af te krijgen. Ik ben gelukkig heel lang (1.97cm) dus kan het verdelen zeg maar Maar denk ook dat het misschien helpt om af te vallen maar ja met al die hormonen en stress is dat natuurlijk heel moeilijk. Yaraah je krijgt toch niet Zolodex en de pil? Lijkt me dubbelop!
Pff ster lastig he! Goed dat je even lekker een paar maanden rust neemt kan je mooi opladen in de zomer periode! Ik heb wel over adoptie nagedacht maar wilde echt heel graag een kind van mezelf! Dus heb die gedachten weer weg gestopt! Bij mij lag het aan mijn vriend dus ik ging nadenken over een zaaddonor hopelijk lukt het gewoon de 3e ivf bij jullie want het is jullie zo gegunt!
Ster daar hebben wij het idd ook al over gehad. En wij zij het er allebei mee eens dat mocht het zo niet lukken dan gaan we dat wel doen. Zo groot is onze wens wel. Maar dat is natuurlijk ook iets waar je idd goed over na moeten denken het is niet makkelijk. Je kan altijd info inwinnen. En van draagmoederschap weet ik eerlijk gezegd ook niet zoveel wat, maar suggestie van boboke is wel een goede. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is! Liz vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt, ik hoop de operatie wel verlichting gaat geven hoor. Ik vind je een echte bikkel! Beschuitje ik snap je twijfel maar soms denk ik wel eens moet je kijken wat de meiden in dit forum allemaal al doen en hoe sommige vrouwen hier buiten zuipend rokend etc gewoon zwanger worden. Ik denk dat je nu vooral ervoor moet gaan dat je je happy kan voelen hoor we laten al zoveel. Ik heb bijv zaterdag heerlijk een biertje op het terras gedronken. Ego terwijl ik weet dat de kans miniscuul is zit ik toch te hopen dat ik volgende week niet ongesteld wordt.... Leuk he hoe je hart spelletjes speelt met je verstand!
Goedemorgen meiden, Ster: wij hebben het laatst ook nog over adoptie gehad. Manlief ziet dit niet zo goed zitten omdat er ook een hele lange weg af te leggen is, alvorens je uiteindelijk een kind kan adopteren, aangezien we nu nog 3 kansen hebben en daar dus ook wel nog een tijd van 1,5jaar min zal overgaan, zouden we onszelf te oud vinden om dan nog voor adoptie te gaan. Draagmoederschap is super ingewikkeld en duur in België en Nederland, dan zou je al naar Amerika moeten trekken Siepie ik hoop het ook voor je Liz spijtig dat je je nog steeds zo beroerd voelt Ego: ik heb de twee vorige pogingen ook de pil gehad in combinatie met Zoladex... Nu nog niets gehoord van mijn gyn dus weet ook niet wat er overlegd moest worden. Vandaag zit hij gans de dag met operaties voor endo dus heb hem nog maar een mailtje gestuurd. Pfff die onwetendheid...