Mimami, fijn! Wij hoorden t bij de tp, maar intussen heb je die mss al wel gehad 😉. Hoe ging t?
Joepie, een 8 cellige topkwaliteit zit in me. Terugplaatsing was niet.bepaald fijn. In mijn baarmoederhals zit een flinke knik, dus ze kwam er niet in. uiteindelijk met een tang aan mn baarmoederhals getrokken en uiteindelijk is het gelukt. Ter plaatse nog een bloeding gehad vanwege die tang. Al met al dus drie kwartier bezig geweest in tegenstelling tot degene voor mij die binnen een kwartier weer buiten stonden. Maar.goed het xit er in! Het aantal ingevroren eitjes hoor ik 28 augustus, dan ook.bloedtest in het ziekenhuis. Ik mag over 14 dagen zelf testen, maar ja, lijkt me nutteloos, das dan de 27e...
Mimami, Een topper! Fijn! Zo'n tangetje heb ik met m'n iui's wel eens gehad, ook vanwege een knik. Niet fijn!! Gelukkig zit het er weer op. Nu op naar een positieve test.
aah nee m676 wanneer mag je testen ik duim nog steeds voor je! mimami jeej meis 8 cellig deze blijft zeker plakken! ik duim voor je! Hopelijk ook veel cryos vertelde ze niet hoe die kwaliteiten waren? dat deden ze bij ons wel steeds..
Nee, de overige laten ze nog tot morgen liggen en dan bepalen ze de kwaliteit. De geplaatste had een kwaliteit van 1, waarbij ze cijferen van 1 tot 4, waarbij 1 het beste is. Ze legde uit dat dat bepaald wordt door onder andere symetrie en helderheid. Ik hoop dat het blijft plakken!
Super fijn dat je een topper aan boord hebt Mimami! Ik hoop voor je dat ie lekker blijft plakken ! M676: de hoop nog niet opgeven hoor, het kan nog best! Ik duim heel hard voor je!
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - Beschuitje - 1e kindje - ivf1 Diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: Pien - 1e kindje - IVF3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo punctie/terugplaatsing/nod: Girlliej (25jr)- 1e kindje - ICSI 2 - punctie 25/7 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 Mimami - 2e kindje - ICSI 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - 1ste echo 27/7 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - Beschuitje - 1e kindje - ivf1 Diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: Pien - 1e kindje - IVF3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo punctie/terugplaatsing/nod: Girlliej (25jr)- 1e kindje - ICSI 2 - punctie 25/7 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 Mimami - 2e kindje - ICSI 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - 2e echo 17/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje[/QUOTE]
Mag ik misschien met jullie mee komen kletsen? Wij waren bezig met iui 4. Gisteren de eerste fm gehad en toen bleek dat ik ineens te veel follikels had. Het was wel dezelfde dosis als anders. Ik ben nu gisteren gelijk begonnen met nog iets te spuiten om mn eisprong tegen te houden. Maandag heb ik weer een fm en wordt gekeken of de punctie gepland kan worden. Wel een grote omschakeling ineens een ook heel spannend allemaal!
M676 en... Hoe gaat het nu? Nog geen bloed? Ik duim zo voor je! Mimami wat fijn zo'n mooie emmy terug geplaatst, gefeliciteerd! Nu op naar 2 spannende weken, succes meid. Pien hoe gaat het bij jou? Maandag echo, spannend zeker hoeveel eitjes gaan er mee doen!? Merk je al wat? Kriti wanneer krijg je uitslag van de testen? Heb je wel zin om weer te gaan starten, het is zo september! Hoe is het weer bij jullie? Girlliej hoe gaat het bij jou nu, voel je je weer iets beter? Doom ik vind je kamertje echt prachtig!! Heel stoer en toch ook echt een babykamer, super leuk. Veel plezier met de puntjes op de i en het aankleden! Ster fijn om weer van je te horen. Knuffel voor jou! Ik heb vandaag eerste echo gehad met de progynova. Het gaat de goede kant op. Bms is nu 6mm en ze willen het 7mm hebben. Nog even geduld dus. Zondag weer terug! Verder alles goed, heb weinig last van de progynova alleen wat misselijk af en toe.
Mnr welkom! We hebben even in het zwanger forum gekletst. Jammer dat het voor ons allebei niet goed is afgelopen... Jee wat een omschakeling van IUI poging gelijk in ivf! Hoe voel je je eronder? Hebben ze geteld hoeveel eitjes je nu hebt? Je hebt vast de decapeptyl erbij gekregen. Geen fijne spuit vinden de meesten, hoe gaat het jou af? Spannend hoor, op naar maandag en je voorbereiden op een punctie. Succes! We hebben hier allemaal al een keer een punctie gehad, dus als je vragen hebt!
Dank je ups en downs! Wat verdrietig dat het voor jou ook niet goed is gegaan. Het is inderdaad een hele omschakeling! Het maalt ook behoorlijk in m'n hoofd. Ze zagen gisteren 13 eitjes. 3 van 13mm en 10 van 14mm Ik kan alleen nergens in de informatie die ik heb meegekregen vinden of dat een mooi aantal is voor ivf. Ik zie wel op tegen de punctie en alle spanning daarna of de bevruchting goed gelukt is. Ik zie dat jij bezig bent met een cryo tp. Hopelijk gaat dat snel gebeuren. mijn bms was gisteren 13mm.
Mnr, dat ziet er allemaal goed uit! Men wil graag 8-12 eitjes, dus je zit goed. Het is vaak wel zo dat ze niet allemaal bevrucht worden of goed doordelen of zo. Ik had 10 eitjes en uiteindelijk 1 tp en 2 cryo's. Maar zoals gezegd; een superscore! Logisch dat je opziet tegen de punctie maar bij de meesten valt het mee. Krijg je morfine oid? Hier nog geen bloed, maar wel dat zeurende gevoel. Ik ga vragen of onderzocht kan worden of ik geen verklevingen heb oid. Na m'n bevalling moest de placenta er op de ok nog uit. Ik verloor zoveel bloed dat ik daarna 3 zakken bloed toegediend kreeg. Ik kan me voorstellen dat ze dus haast hebben gemaakt en mss is er wel te grondig gecuretteerd toen.
M676: vervelend dat je last hebt van een zeurend gevoel. Ik hoop voor je dat het niet van een menstruatie komt maar van een zwangerschap. Sterkte met de laatste wachtdagen. Ik weet niet wat voor verdoving ik krijg. Ze had het over van te voren een paracetamol met diclofenac en dat ik dan daar een infuus krijg. Het heeft ons ook zo overdonderd dat ik aan veel dingen niet gedacht heb. Goed te horen dat rond de 10 een mooi aantal is. Ik had daar ook geen idee van. "Fijn" dat jullie dat wel weten, al had ik natuurlijk liever gehad dat iedereen makkelijk zwanger kon worden en ivf niet nodig was.
Hey meiden, ik ben net terug van vakantie en heb proberen bijlezen Dikke knuffel voor Klaproos Beschuitje: sterkte en balen dat je deze ronde niets kan doen. M676 wauw een tp, wat goed en nog twee in de vriezer ook, ik duim voor je Girliej dikke knuffel meid, geef het nog niet op hoor Pien: en lukt het nog met spuiten??? Doom: wauw wat een leuke meubeltjes Mimami: jeej een tp van een topper, spannend Hier: vandaag na 1 maand de pil te slikken opvolgecho gehad bij de gyn en alles ziet er goed uit, geen endometriose te bekennen. 29/08 mag ik terug gaan en dan wordt de Zoladex toegediend
He he eindelijk weer effe tijd Ster jammer dat je niet meemag doen met a.h Ik hoop voor je dat je geen punctie meer hoeft te ondergaan omdat het met de cryo lukt. Maar wel fijn dat je voor een eventuele punctie afspraken hebt gemaakt Doom mooi leuk kamertje. Heb dat nog nooit gezien steigerhout (hier doen ze niet echt aan baby kamers Mimami fijn een terugplaatsing met zo een mooie embryo De artsen maar zeggen van een tp voel je niets maar juist veel last met de tp.maar gelukkig zit je embryo erin en maar goed broeden en suc6 op het wacht bankje Mnr helaas welkom. Wel heftig ben je bezig met iui wordt het ineens ivf. 13 eitjes is een heel mooi aantal hier gaan ze voor 7 a 8. Suc 6 maandag U&d fijn dat je echo goed is gegaan vandaag hopen dat je bmm zondag 7mm is lief dat je vraagt of de uitslagen van test al binnen zijn. Het nu.rond de 30 graden en overdag denk rond de 35 het is goed warm te warm af en toe als je moet werken M676 spannende dagen nu voor jouw ik duim voor je dat je zeurend gevoel geen menstruatie is Yaraah fijn dat de echo er goed uit zag vandaag Update Afgelopen maandag bloed laten prikken savonds werden we al gebeld niet alles was goed. De gedeelte van mijn schildklier is niet goed Zo moesten we dinsdag naar de schild klier arts hij schrok wel een beetje de uitslag van je t4 moet tussen de 0,27 en 4,2 zijn en bij was hij 70,03. Gelijk medicatie gekregen wat de rest van mijn leven moet slikken. Moest weer bloed laten testen op ijzer enz maar dat kon niet meer di avond dus wo ochtend al om 7 uur in de ochtenf bloed laten prikken ik.kon nu al de uitslag op halen maar de dokter niet want het is morgen heilige maria dag en is alles dicht en dan is het weekend moet toch maandag weer terug om een echo te laten maken van mijn schildklier. Hopelijk krijg ik gelijk alles mee en werkt de schildklier arts maandag avond want dan ik gelijk langs.mijn gynecolloog had al gebeld hoe het was gegaan ze gaan als de uitslagen binnen zijn samen overleggen over hoe wat weet niet of ik gelijk mag beginnen want heb volgende week mijn menstruatie en zou dan op dag 21 gaan beginnen met de injecties. Mijn schild klier is een jaar geleden na mijn miskraam getest en toen was alles goed. Heb wel symptonen van mijn schilkier lage bloeddruk enz heb hier in de zomer veel last van maar dacht van de warmte veel werken. Had wel een dip afgelopen dinsdag elke keer is er wel wst met testen toen mijn dna daarna mijn hartklepje enzs. Maar ja bekijk het maar positief nu kunnen ze er iets aan doen. Zwaai aan de rest Fijne avond
Dank je kriti. Ben benieuwd hoeveel er maandag gegroeid zijn. Wat vervelend van je schildklier, maar wel fijn dat ze er wat aan kunnen doen zodat je er hopelijk snel geen last meer van hebt! Ik had nog een vraag aan jullie. Hebben jullie ook assisted hatching gedaan?
Doom, super leuke kamer! erg stoer! M676 ik ben wel benieuwd hoor...zit het nog goed bij jou? Ik had beide keren dat ik krampen had en toch zwanger was dus ik duim gewoon nog voor je! Welkom MNR, lijkt mij inderdaad even snel schakelen dat je dan opeens IVF gaat doen wellicht werkt dit voor jullie! Jij loopt zeker in Belgie dat je het over assisted hatching praat want volgens mij doen ze dat niet in NL (dacht ik)...wij hebben het niet laten doen maar dat is dus een van de redenen dat ik naar Gent wil gaan als ik na mijn cryo niet zwanger word, waarom vraag je ernaar, doen ze het bij jou?
Ik loop gewoon in nederland. ik heb een heel informatie pakket meegekregen. Ik zat die papieren door te lezen en daarin stond dat ze dit doen. Wanneer wel of niet stond er niet bij. Ik weet dus niet of ze dit gaan doen of dat ze dit ter plekke in het lab besluiten.