wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha dat klopt ben aan het mee spieken, moet natuurlijk wel pien even in de gaten houden :)
    En soms vluchtig lezen hoe het hier gaat.
    Weken vliegen hier voorbij en dat zie ik ook aan de zwangere dames hier jeetje jullie schieten ook al lekker op meisjes !! EN wat veel binkies!
    Binkies zijn leuk dat kan ik beamen hahahah
    Bendt doet het super hij lacht de hele dag en is geen moeilijke kerel. Inmiddels doet hij al aan echt avond eten en heeft hij een lekker slaap ritme te pakken. Einde van deze maand is hij al weer 6 maanden

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    20150509_124510.jpg

Krijg hem niet gedraaid helaas

Bijgevoegde bestanden:

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Fijne Moederdag voor alle mama's en mama's to be

Dikke knuffel voor alle wens mama's
    Dat onze allergrootste wens ooit mag uitkomen
    En dat vandaag maar snel voorbij mag gaan

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Liz, lieve meid, heel veel sterkte morgen met je operatie. Ik ga een kaarsje voor je branden en wens dat alles voorspoedig mag gaan , dat je weinig Napijn hebt en niet misselijk wakker wordt.
    Jij bent zo'n sterke powervrouw! Jij kunt dit aan! Ook al is het de 8e operatie, jij kunt dit.
    Zet hem op meid!

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Doom wat een lieve foto's en wat leuk dat je af en toe nog meespiekt ☺️

pien, niet stiekem aan het bevallen nu ? Zou Moederdag wel een bijzondere dag voor zijn 💐

6. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz succes met de operatie wat ster zegt klopt precies! Jij kan dit!
    Mijn kaarsje gaat ook speciaal voor jouw branden!

Doom Aah wat een kereltje is t al he!☺️Heerlijk genieten denk? Fijne Moederdag!

7. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Dikke knuffel voor iedereen!

En Liz heel veel succes morgen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      53,3 KB
      Weergaven:
      2
  8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doom: leuk dat je er ook weer ff bent :). Wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine man, mooie foto's!

Ster: ja ik had dit ook wel een toepasselijke dag voor een bevalling gevonden, maar de kans dat ie er vandaag nog komt lijkt me inmiddels niehiel ;). Je hebt trouwens mijn naam genoemd... Zou je die willen wijzigen in Pien? Hoop nog steeds hier wat anoniem te kunnen zijn ;).

Liz: heel veel succes morgen!!!

All: het is heerlijk weer vandaag zeg! Net nog even de stad in geweest en een ijsje gehaald :).
    En ik weet hoe lastig moederdag kan zijn, dikke knuffel voor alle meiden die nog niet zwanger zijn!

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Pien, sorry, ooopppsss

Ik kan het niet meer aanpassen maar heb een bericht gestuurd naar de beheerder. Hopelijk kan het aangepast worden

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Geeft niet Ster, ik zie nu idd ook dat je een tijdje later niet meer je bericht kan wijzigen. Wel raar eigenlijk... Hopelijk kan de beheerder het nog aanpassen of weghalen.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, succes morgen! Denk aan je!

Doom, leuk kereltje! Fijn dat t zo goed gaat.

Pien, morgen ff naar de super voor t fruit en de amandelmelk en dan laat ik je di weten wat ik ervan vond!

Hoop dat iedereen Moederdag doorgekomen is, het weer heeft iig z'n best gedaan mee te werken! Wij net thuis van ouders/schoonouders. Lekker buiten gezeten iig.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: de AH heeft tegenwoordig eigenmerk amandelmelk, die vind ik eigenlijk nog het lekkerst, is van zichzelf al een beetje zoetig. Maar je kunt het ook met gewone melk doen hoor.

Hier ook lekker in de tuin gezeten vandaag, ook even bij mijn moeder langs geweest :).

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Liz heel veel succes morgen! Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen.

Doom wat een schatje en wat gaat de tijd snel dat hij alweer 6 mnd is.

Pien spannend het kan nu bijna elk moment zover zijn!

Boboke ik ben nu heel nieuwsgierig naar de foto's ban jullie trouwen;)

Girlljie bij mij gaat het in de natuurlijke cyclus, was nu officieel zaterdag ochtend ongesteld dus mag 29-05 beginnen!

Ups dat was ik idd alweer vergeten dat het idd bij icsi altijd advies guo is. Thanks ik hoop het idd ook dat er nu een normaal aantal eitjes zijn.

Yaraah dat klinkt goed in ieder geval. Spannend weer he om te gaan beginnen.

M676 heerlijk van het weer genoten dus. Lukt het om de zorgen een beetje opzij te zetten en te genieten?

Ster jij ook nog even sterkte met het laatste stukje Moederdag.

Hier in de tuin gewerkt en van het weer genoten. Zaterdag en vrijdag wel heel veel last gehad van m'n buik. Vriendlief heeft vrijdag zelfs heel lief een kruikje voor me gemaakt.

14. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    In afwachting om te starten
    Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2
    klaproos - 1e kindje - icsi 2 nu even pauze tot september!
    beschuitje - 1e kindje ivf 2 cryo
    mimami - 2e kindje
    Willeke86 - 1e kindje - ivf1 - cryo 1
    kriti81-1e kindje- ivf 3
    Lizinlondon 1e kindje -ivf 1.2
    ster - 1e kindje - ivf 3 - eerst even rust, einde '15 / begin '16 weer beginnen
    Bo87- 3e kindje (1e met mn manlief) - 20 mei intake ivf maasstad zkh. Begin juni laatste zaad analyse dan behandelplan opstellen ??
    Yaraah - 1e kindje - ICSI 4 - 07/05 afspraak gyn

stimulerende fase:
    Siepie - 1e kindje - ivf 1.2 - deca starten op 29-05 en eerste echo op 11-06

punctie/terugplaatsing/nod:
    julia1984 - 1e kindje - ivf 2 - 1/4 punctie, 4/4 tp, test 15/4

Cryo terugplaatsing :

zwanger:
    Pien - 1e kindje - 18 mei 2015 - jongen
    Boboke - 1e kindje - 15 augustus 2015 - jongen
    M676 - 2e kindje - 16 augustus 2015 - meisje
    Fisher - 1e kindje - 7 september 2015 - meisje
    ups and downs - 1e kindje - meisje
    Girlliej - 1e kindje - 14 november

bevallen:
    doom - een jongen: Bendt

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Even de lijst geplaatst volgens mij was dit de laatste als er iets toch niet klopt pas het aan;)

16. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Pien, de naam is aangepast ☺️
    Nogmaals sorry

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Ster :)!
    Siepie: balen van de buikpijn, maar wel heel lief van je vriend :).

Ik ga zo nog ff een terrasje pakken :)!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, hier weer terug van een aantal heerlijke dage. Helaas zat het weer noet zo mee, zal je net zien nu is het stralend nu we thuis zijn. Nou ja het was lekker om er even uit te zijn.
    Ik heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden. Sorry.

Mijn moederdag was toch wel weer heftig. Ik vind vooral de confrontatie op Facebook moeilijk. Al die blije mamma's met hun kadootjes op de foto. Ik heb lekker bij mijn eigen mamma geweest, dat doet wel goed. Toch blijft het ieder jaar moeilijk voor mij. Mijn man snapt dat niet zo heel goed.. Hij voelt zich nog geen pappa en kan er gewoon beter tegen. Hij snapt mij wel hoor.

Wij gaan voorlopig een poosje pauzeren weer. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, dus ik neem even nadenktijd. Misschien pas na de zomer ivf3 , zodat we nu nog wat kunnen afvallen en ontspannen. Ik weet ook gewoon niet of ik nou wijs doe om ergens anders heen te gaan. Ben tot nu toe tevreden hier.. Keuzes keuzes, zucht...

Pien jij nog geen gerommel in de buik?

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lekker dat jullie een paar daagjes weg zijn geweest Beschuitje! En ik snap heel goed wat je bedoelt wat moederdag betreft. Je kunt Facebook op zo'n dag maar het beste niet bekijken...
    Even een pauze is nooit verkeerd hoor. De boel weer even op een rijtje krijgen, even niet bezig met hormonen, ziekenhuisbezoekjes etc. Als je verder tevreden bent over je ziekenhuis hoef je natuurlijk niet over te stappen he. Ik snap wel dat je er over nadenkt, want ja, je wilt je kansen wel zo hoog mogelijk hebben. Maar ja als je zoals bij jullie eigenlijk ook niet weet waar het aan ligt dat het niet lukken wil, weet je ook niet hoe het anders zou moeten. Bij ons is het toch nog de derde keer in hetzelfde ziekenhuis wel gelukt, dus achteraf blij dat we niet al naar Gent waren gegaan, dat is voor ons namelijk heel ver reizen. Maar de vierde poging zouden we daar wel gaan doen, kijk als je dan toch zelf betalen moet, dan maar ergens waar ze de modernste technieken toepassen, was mijn redenatie.

Nog geen gerommel gemerkt. Kijk harde buiken heb ik al maanden, dus daar wordt ik nog niet echt zenuwachtig van ;). Mijn man wordt wel wat ongeduldig en vraagt dan: heb je nog geen voorwee gevoeld? Als ik al zou weten hoe dat voelen moet ;). Maar denk het dus niet ;).
    En zo lang geniet ik dus maar van mijn vrije dagen en de vrijheid, net heerlijk nog even op het terras gezeten :).

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Beschuitje fijn dat je een aantal dagen heerlijk weggegaan zijn. Ik snap wel dat je even wil nadenken over de volgende poging. Je wil natuurlijke de beste kans op slagen.

Pien: haha grappig dat je man ongeduldig wordt en jij blijft er precies zo kalm onder.

Ego: gisteren hysteroscopie gehad, alles was goed, geen poliepen of verklevingen te zien. De gyn heeft meteen ook een pipelle gedaan, maar dat deed ff zeer, gelukkig was het ook zo weer over. Volgende week starten we weer met de hormonen

Deel Deze Pagina