Yaraah, gelukkig is er niets gevonden! Wat is een pipelle ook alweer? Fijn dat je volgende week start. Liz, hoe is t met je?m Beschuitje, fijn dat je een heerlijke vakantie had. En goed om even te wachten en te bezinnen. Hopelijk lukt het je ook om t deze zomer even helemaal (nou ja, zoveel mogelijk) van je af te zetten. thx siepie, meestal lukt dat goed. Hoe komt t dat je last had van je buik? Door de ongesteldheid? succes deze ronde !! Gisteren weer bij de vk geweest. Alles oké en verwijzing voor de gyn weer meegekregen. Dus nog 1x naar de vk en dan terug naar t zh om een plan te maken voor de bevalling.
Pien echt zo leuk dat je allemaal spulletjes zelf maakt, zou ik ook wel willen, maar kan amper een knoop aannaaien . De laatste loodjes zijn echt heel zwaar zo op een terrasje hè . Wel leuk dat je man zo ongeduldig begint te worden. Ik ben benieuwd wanneer de kleine man zich gaat aandienen. Liz hoe is het gegaan? Ben je alweer thuis? Hopelijk knap je snel weer op. doom leuk dat je ons nog een beetje in de gaten houdt . En wat gaat het snel zeg, al bijna 6 maanden! Wat fijn dat hij een mooi ritme heeft, geen gebroken nachten meer voor jullie dus . Lekker knulletje hoor. Siepie fijn dat het einde van de wachttijd eindelijk in zicht is en je bijna kunt beginnen. Misschien was de buikpijn nog een nawee van de overstimulatie? Beschuitje fijn dat de korte vakantie jullie goed gedaan heeft ondanks het mindere weer. Hopelijk doet de korte pauze je goed en kun je na de zomer weer vol goede moed verder. Tot die tijd proberen weer wat beter in je vel te komen en denk eraan dat een perfect figuurtje ook geen garantie is op een zwangerschap dus fixeer niet te veel op je gewicht. Gezond leven en gelukkig zijn is veel belangrijker. Voor sommige is een maatje 38 nu eenmaal niet weggelegd (heeft bij mij ook heeeeel lang geduurd voor ik dit kon accepteren hoor) Dikke knuffel meis Yaraah fijn dat alles er goed uitzag en dat de pipelle is uitgevoerd. Hopelijk is dat net hetgeen wat je emmy nodig heeft om in te kunnen nestelen. Op naar de eerste spuit! m676 heeft de vk nog iets gezegd over het weekje achterlopen? Heeft ze je gerust kunnen stellen? Voor iedereen die het gebruiken kan een dikke knuffel!
Boboke, hoe gaat t met jou? Vk zei idd dat het kindje gewoon iets kleiner wordt dan gemiddeld. Net als m'n eerste dochter. Geen zorgen dus.
Yaraah: fijn dat het er goed uit zag van binnen! En mooi dat ze die pipelle gedaan hebben, je weet maar nooit waar het goed voor is! Is toch een soort krasje in de baarmoeder maken met het idee dat de innesteling dan makkelijker kan gaan? Bobo: ja het was me een zware dag gister . En ik knutsel anders ook bijna niet hoor, je staat soms versteld wat je allemaal kan . En op youtube, internet etc. staan vaak hele simpele zelfmaak ideeën en wordt nog uitgelegd hoe je het moet doen ook. Als ik nog wat tijd krijg, wil ik nog babyslofjes maken . Lijkt ook niet heel ingewikkeld. M676: het wordt gewoon een klein maar fijn meisje . En misschien krijgt ze nog wel een groeispurtje he, ze heeft nog wel ff . Hoe was de havermout? Eerlijk zeggen . Zo meldplicht weer voldaan .
m676 gelukkig ben je gerustgesteld en klein maar fijn is toch ook prima. Met mij gaat alles goed hoor. Ik moet zeggen dat de dagen nu wel wat langer duren nu er niks meer gepland moet worden . Buik groeit met de dag dus ik ben benieuwd hoe veel de kleine voorloopt bij de volgende groeiecho (volgende week). De tuin is nog niet af, had behoorlijk spierpijn en gisteren was me te warm. Waag me er vandaag of morgen weer aan om het laatste stuk af te maken. Pien ik heb denk ik ook niet het geduld om t te proberen, want als het niet direct lukt ben ik het snel zat . Enneh de dag is nog jong hè dus er kan nog van alles gebeuren vandaag
Hihi Bobo, ja dat is waar. Maar tot nu toe nog alles rustig. Straks maar weer ff een schoonheidsslaapje doen . Rustig aan in de tuin he! Kijk dat doe jij dan weer, daar heb ik dan weer geen geduld voor . Hoewel ik sowieso ook erg weinig geduld heb hoor, ik moet ook echt niet beginnen aan projecten die wekenlang in beslag nemen. Nee het liefst moet het in een middagje klaar zijn. Wat dat betreft heb ik mezelf overtroffen met die mobiel, daar ben ik 3 dagen mee bezig geweest (niet hele dagen hoor) en heb het nog afgemaakt ook . Ik heb eigenlijk ook nog een fotoboekproject met van elke week van de zwangerschap een foto en een verhaaltje erbij. Alleen ik ben gestopt met ongeveer 22 weken met de verhaaltjes erbij schrijven... Dat is dus eigenlijk een project die te lang duurt en waar ik dan op een gegeven moment geen zin meer in heb . Liz: ik hoop dat de operatie goed is gegaan meid! Heel veel beterschap en een dikke knuffel!
Pien nou het is niet zo dat ik heel graag in de tuin gebukt sta om onkruid te trekken hoor , maar het moet nu eenmaal gebeuren en aangezien ik hele dagen thuis ben doe ik het huishouden en de tuin terwijl mijn man hard aan t werk is. En ik verdeel alles over het algemeen heel goed hoor dus doe niet te veel op n dag anders zou ik wel eens moe kunnen worden
Boboke, fijn dat t goed gaat! Krijg je om een bepaalde reden een groeiecho? Pien, leuk idee! Ik heb bij m'n dochter iedere dag wat in een boekje geschreven, maar dat hield ook vanzelf op
m676 nee dat is schijnbaar normaal bij de gyn in het ziekenhuis. Krijg ook elke afspraak een echo . Nu vind ik t wel fijn om te weten of hij nog verder voorloopt vergeleken met de 20-wekenecho, daar was t nog maar een paar dagen.
m676 en boboke, wat fijn dat alles zo goed gaat met de zwangerschap. en bij de andere zwangere meiden ook natuurlijk! pien lekker rustig aan doen hoor die laatste loodjes nog even en jullie kunnen jullie kleine wonder vast houden. lijkt me zo'n byzonder moment
net al 25 minuten in de wacht gehangen met gent...... heb maar weer opgehangen. willen een intake afspraak maken maar schiet niet echt op zo. zijn er andere rechtstreekse nummers die je kan bellen ? want als het altijd zo lang duurt dan is dat ook maar niks
Ster ik had zr toen gemailt je moest even je gegevens achter laten en volgens mij je zorg verzekering enzo en dan maken hun een afspraak voor je ik had met 2 a 3 dagen reactie terug! Misschien makkelijker als hun jouw bellen haha
Ster ik heb het even opgezocht voor je mail is arg@uzgent.be Ze vragen Geboorte datum vrouw en man Adres En je 06 nummer Ik kreeg binnen 1 dag al antwoord btw!
Succes ster, hopelijk snel antwoord! Fijn dat je die info hier vandaan kunt halen he? Boboke, wat fijn die echo's, ik krijg er heel mss nog eentje, maar mss ook niks meer.
Ster wat irritant zeg hopelijk lukt het met het email adres wat girlliej heeft. Pien leuk hoor om zo bezig te zijn! We kunnen altijd meer dan we denken toch. Ik ga denk ik voor mn beste vriendinnetje een knuffel maken die mijn oma ook altijd voor alle babies maakte die geboren werden. Hoe gaat het met de zogenaamde laatste loodjes? Boboke wel leuk elke keer die kleine te kunnen zien. Ik heb altijd de eerste dag flinke last van mijn buik als ik ongesteld ben. Weet ook altijd snachts als het zover is dan word ik er namelijk wakker van. Maar goed wat naproxen en een kruik en dan is het ook zo weer over.
Goedemorgen allemaal. Ik moet ff reageren, want dan kan ik dit forum weer terug vinden. Had op abonnement verwijderen gedrukt per ongeluk.