Het schijnt wel vaker te gebeuren middels voorweeen of harde buiken. Ik heb al heel lang last van harde buiken en misschien toch ook wel iets meer de afgelopen week. Maar vaak weet je het niet, want als ik niet zo ver over tijd was, hoefde ik ook niet gestript te worden en hadden ze niet geweten met hoeveel cm ik begonnen was . Maar de gedachte dat ik al een beetje op weg ben is wel fijn, misschien dat het dan wat minder lang duurt (hoop ik stiekem wel een beetje natuurlijk).
dat is zo pien! nou vind het wel spannend hoor het kan opeens heel snel gaan! ik hoop t voor je dat je snel jullie wonder kunnen vast houden
Pien wat wel heel positief is dat je mocht je ingeleid worden dat het dan heel makkelijk kan.de vliezen kunnen dan gebroken worden en daar heb je maar 2 cm voor nodig. Ik hoop dat de kleine zich snel zelf gaat melden! Yaraah succes met de fm, duim dat ze mooi verder zijn gegroeid! Nou helaas wordt het pas echt dat we na de punctie wegkunnen, want vriendlief kan echt niet weg. Dus dames ben benieuwd wat voor smurrie die utro dan gaat geven Verder nu heerlijk aan het sporten om de dag, voelt lekker moet ik zeggen. Ga donderdag ook nog met een bootcamp mee doen ben benieuwd)
Siepie wat jammer! Maar goed wel een super vooruitzicht!!! Hopelijk is t allema te doen met de ultro! Lekker dat je je zo goed voelt met sporten! Bootcamp😧 petje af hoor Hihi dat lijkt me zo zwaar!
pien snap je spanning probeer zo veel mogelijk je rust te pakken en heel erg veel succes met hopelijk je laatste uurtje (dag) en hoop dat je de kleine snel in me armen mag houden
Pien toch al 3 cm opening Siepie jammer dat het pas na de punctie lukt om weg te gaan, maar ja dan heb je wel wat afleiding... Boboke & Girlliej hoe gaat het verder met jullie? Niet te veel last... Ego: vandaag weer fm gehad, er zitten links 3 grote follikels en rechts 10 grote dus dat zit wel goed Heb ook bloed moeten prikken omdat ze willen zien hoe het met mijn LH waarde zit. Deze namiddag bellen ze me dan wanneer ik pregnyl moet zetten, vanavond of morgenavond dus vrijdag of zaterdag al punctie
Fijn Yaraah, dat is in elk geval een goede start van deze poging!! Nog geen gepuf hier... Hoe ist toch mogelijk he! Denk wel dat ik de slijmprop nu voor groot deel kwijt ben. Vannacht en vanmorgen veel bloederig slijm bij afvegen. Maar dat schijnt ook weer niets te zeggen die slijmprop... Gisteravond nog wel flink wat harde buiken gehad, maar vannacht was het vrij rustig en heb ik redelijk kunnen slapen. Het is nog geen 24 uur na het strippen, heb nog heel klein beetje hoop...
Spannend pien!! Het zegt idd helaas allemaal niets. Ik heb nooit harde buiken of voorweeen gehad toen ik het eindelijk kreeg ben Ik dus nog rustig gaan slapen ik dacht hè hè eindelijk begint het te rommelen en krijg ik ook een keer voor weeën haha. Maar dat waren de echte meteen whahahaha . Succes meis nog heel even en jij mag ook je mannetje in je armen houden ♡
Siepie: dat is waar, het inleiden is nu snel te doen zonder ballonnetjes of wat dan ook om die ontsluiting een beetje op gang te krijgen. Jammer dat je vriend nu geen vrij kon krijgen, maar na de punctie is ook lekker hoor. Het redt zich vast wel met die utro. En je bent goed bezig zeg met sporten! Lief dat je meeleeft Wolffje!
Terug van weggeweest! Reageer zo goed mogelijk, maar zal vast eea vergeten, komt vast gauw weer. PIEN! Schiet op 😂 Spannend dat wachten! Gelukkig komt er al iets op gang. Yaraah, mooi aantal! Weet je al wanneer t wordt? Siepie, zou je eigenlijk tampons mogen gebruiken bij utro? Mss rare vraag, of mss neemt de tampon ook de werkzame stof op,? Geen idee. Wel heerlijk om op vakantie te zijn!
yaraah wat een mooi aantal spannend hoor alvast heel veel succes Volgens mij mogen tampons niet..geen idee waarom hoor heb het welleens gehoord. Pien ik vind het volgens mij net zo spannend als jouw haha! hopelijk gaat het snel beginnen
Pien ik zit ook al de hele tijd te loeren hahaha. M676, ze hebben me ooit gezegd geen tampons te gebruiken bij utro.. Hier weinig te melden sorry dames! Alles gaat goed en de lyme is alweer een stukje minder dan vorige maand maar het duurt wel lang.
Pien vaak begint het binnen 24 uur na het verliezen van de slijmprop dus wie weet! Yaraah wat een goed nieuws zeg!! Vast succes met de punctie! Dames ik denk idd niet dat een tampon mag want die gast het denk ik absorberen voordat jij het doet als ik er een beetje over nadenk Maar lief voor het meedenken haha, ik zal met de eerste echo wel is aan de arts vragen of ik kan zwemmen. We hebben besloten nu nog niks te boeken maar echt een last minute te pakken nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
Nope, weer niets. Vanmiddag bij de vk wil ik een duidelijk plan, want ik wordt een beetje gek (van mezelf)....
Nope, weer niets. Vanmiddag bij de vk wil ik een duidelijk plan, want ik wordt een beetje gek (van mezelf).... Klaproos: fijn meid dat het al weer wat beter gaat met de lyme, ga zo door ! Tampons mogen sovieso niet na de punctie ivm infectiegevaar...
Ja snap ik pien! Maar sowieso zal het er over 4 dagen zijn toch? Ze laten je toch nooit langer dan 2 weken over tijd lopen?