Nou net terug van vk. Nogmaals gestript, dit keer minder subtiel . Maar hopelijk wel meer effectief! En als ik niet ga bevallen vannacht, heb ik voor morgen een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn. Word de baby gecontroleerd en spreken we een datum voor de inleiding af. Wat mij betreft wordt dat dan zaterdag, hopelijk kan en mag dat van de gyn.
Yaraah, fijn dat je weet wanneer, succes alvast! Pien, vannacht dan maar ? Fijn dat er iig een datum in zicht komt!
fijn Pien! Heb je tenminste zekerheid! Dat onzekere gedoe lijkt me echt gekmakend! Wb mijn lyme ik ben op de goede weg en dolblij want ik had nooit gedacht hier nog uit te komen! Yaraa goed zo punctie zaterdag! Hebben we misschien wel babynieuws hier en voor jou een hopelijke goede opbrengst.
Pien die kleine houdt het wel spannend! Yaraah ik duim vast voor een mooie opbrengst zaterdag! Ik mag idd vandaag officieel weer starten ik heb een eisprong gehad volgens m'n progesteron. Dus vanavond de eerste prik deca als ik dan nog kan lopen na m'n bootcamp!
Klaproos dat is ontzettend fijn nieuws! Hopelijk kom je er weer een beetje uit en ga je je gewoon toppie voelen! Pien veel sterkte we denken geloof ik allemaal aan je!
Echt fijn Klaproos! Ik hoop dst je er weer helemaal bovenop komt!! Bedankt voor het meeleven meiden, doet me goed . Yaraah alvast succes met de punctie!
Pien: al beweging??? Klaproos: wat goed, ik hoop dat je er een beetje uitraakt meid Siepie: jeej jij mag ook weer beginnen Ego: gisteren om 22u30 Pregnyl gezet, normaal zou UZ Gent nog bellen met bevestiging, maar heb niemand gehoord, heb toen maar aan de gyn gevraagd wat te doen en ik moest Pregnyl spuiten zoals besproken bij hem. Ga vandaag wel nog eens bellen naar Gent, want ik weet dus niet wanneer ik daar morgen moet zijn... Pfff heb deze keer wel wat meer last van mijn buik dan anders vooral aan de rechterkant dan. Mss wel omdat er rechts zo'n 12 follikels zitten en links een 4-tal...
nou nou pien die kleine houd het nog al vol een door zettertje hihi. de nacht een beetje goed door gekomen? als je wel voor controle moet hoop echt dat ze je zo snel mogelijk helpen. succes meid
Yaraah ik had helemaal over jouw berichtje heen gelezen . Dat is een super aantal! Heel veel succes morgen met de punctie! m676 alles goed met jou en de kleine? Nog bloedverlies gehad? Siepeie jammer dat je vriend nu geen vrij meer kan krijgen, maar curacao klinkt ook wel heel erg leuk . En het zal inderdaad wel loslopen met de utro. Ik zou wel een extra bikinibroekje meenemen voor de zekerheid Oh ik lees net dat het ook een andere bestemming kan worden? Klaproos goed om te horen, dat het nu eindelijk beter gaat met je. Balen dat het zo lang duurt, maar langzaam komt het einde in zicht! Pien fijn dat er nu een plan ligt, maar ik heb zo'n vermoeden dat je de zaterdag niet meer gaat halen . Zet m op meid! Ego. Wij hebben voor volgende week een paar daagjes weg geboekt als soort van huwelijksreis . We hebben eindelijk de foto's, maar ik heb echt geen idee hoe ik die hierop moet zetten dus ik moet even wachten tot mijn man tijd heeft om te helpen Iedereen alvast een fijn weekend!
Boboke, fijn! Waar gaan jullie naartoe? Laat je man maar snel tijd maken! Ben erg nieuwsgierig Siepie, succes! Yaraah, hoe laat moet je morgen? Klaproos, wat mooi! Ego, gisteren hypnobirthing, 1e bijeenkomst gehad. Heb er wel een goed gevoel bij. Over twee weken naar een osteopaat; blijf erg last van m'n ribben en rug houden, ong ten hoogte van bhbandje, net er onder. Gelukkig geen bloedverlies meer en gaat het goed met me! Kinderkamer bijna af in de basis, en daarna komt t leuke; de aankleding, details etc!
m676 gelukkig geen bloedverlies meer. Wel vervelend dat je zo veel last hebt van je rug. Als het goed is staan er een paar foto's in mijn album
Yaraah heel veel succes vandaag met de punctie' ik ga duimen voor een mooie opbrengst! Pien enenenenenen??😃 Bobo wat lekker waar gaat de reis naartoe? M676 wat vervelend hopelijk word de pijn snel minder.. Leuk dat het kamertje bijna af is😀wij moeten nog beginnen haha
Girlliej toen ik zover was als jij hadden wij ook nog niks gedaan hoor, was nog veel te onzeker. Je hebt ook nog een beetje tijd om het kamertje af te krijgen. Ook is t wel fijn om te weten of t een jongetje of meisje wordt. Wij gaan lekker een paar daagjes bourgondisch genieten in Maastricht. Vliegen en verre reizen met de auto durf ik niet aan voor het geval er iets is, maar we wilden toch nog een paar daagjes weg met z'n tweetjes voor de laatste keer . Ook financieel zit een grootse vakantie er niet in na in 1 jaar een huis gekocht te hebben, trouwen en een kindje. Belangrijkste is de tijd samen doorbrengen en genieten! Pien ik hoop dat je kleine mannetje er al is en jullie nu lekker aan t genieten zijn met z'n drietjes m676 we zijn vriendjes
Yaraah veel succes vandaag! M676 irritant dat je nu van die pijntjes hebt, maar wel leuk dat de kamer bijna af is! Boboke Maastricht lijkt me ook heerlijk hoor je bent er toch idd even lekker tussen uit. Ik heb een bikinitic dus heb genoeg) gaat dus goed komen! Girrliej is toch niet erg dat jullie nog moeten beginnen je hebt nog tijd haha, maar gaat denk ik ook wel weer sneller dan je denkt of niet. Pien ik vermoed of er is een klein mannetje of hij is er bijna! Ik heb dus donderdag die bootcamp gedaan nou ik was gister kreupel lol, klein beetje spierpijn maar haha. Morgen lekker zwemmen. En de eerste 2 prikken zitten er weer in, ging weer soepel.
Gisteravond om 22 uur is dan eindelijk onze zoon geboren😃! Alles is voorspoedig gegaan. Hij weegt 3540 gram en is 53 cm. We liggen nog even in het ziekenhuis ter observatie en mogen als alles goed gaat morgen naar huis. We zijn heel blij 😍.
Pien van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje . Hopelijk mogen jullie snel naar huis om thuis te genieten met z'n drietjes.
Even een check voor de zekerheid aangezien ik nog nooit foto's geplaatst heb...ze zijn niet te zien zonder vriendschapsverzoek toch???