Jeej Pien gefeliciteerd met jullie zoontje Ego: 19 follikels aangeprikt. Wel risico op overtsimulatie... Lig dus lekker op de bank.
Yaraah wow dat zijn er wel een stuk meer dan de vorige poging ! Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? Laat je er nu 2 tp? Laat je maar lekker verwennen en heeeeel veel drinken!
PIENNNNNN!!! GEFELICITEERD! Wat fijn dat de geboorte voorspoedig is verlopen! Yaraah, dat is nog eens een aantal! Hopelijk geen overstimulatie, lekker rustig aan en veel drinken! Boboke, ik kon ze niet zien, nu we vriendjes zijn vast wel. Ik ga zo kijken 😊 Siepie, fijn dat t spuiten goed ging, good luck met de spierpijn. Zwemmen is dan wel lekker. Girliej, onze oudste krijgt een nieuwe kamer, daarom leek het ons fijn als ze alvast aan haar kamer gewend is voor de baby er is.
Boboke ik kan de foto's ook niet zien M676 wat leuk dat de oudste een nieuwe kamer krijgt en een goed idee om ze alvast te laten wennen aan die kamer. Ego: morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn
Pien Ach wat een schatje, zwijmel zwijmel . Leuke naam ook. Hoe gaat t met jou? Al een beetje herstellende? Bedankt voor t laten weten van de foto's meiden. Was er niet helemaal gerust op of ze echt niet te zien waren. Yaraah de duimen draaien weer volop voor een mooi aantal bevruchtingen. Spannend morgen.
Pien gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en fijn dat het voorspoedig is verlopen! Yaraah wat een mooi resultaat! Idd rustig aan en veel drinken. Wanneer hoor je hoeveel je er straks hebt?
Waar kan ik de foto's zien? Snap er niks van als ik naar je profiel ga. Als je tijd heb stuur mij anders even een privé berichtje ben wel heel nieuwsgierig naar je gekozen naam!
Pien gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat de bevalling goed verlopen is! Zijn jullie al thuis? Ik ga even jullie zoon bewonderen! Bobo heerlijk toch naar Maastricht we krijgen geloof ik weer mooi weer! Yaraah wat een super resultaat hoelaat hoor je hoeveel er bevrucht zijn? Spannend altijd weer he!☺️
Yaraah en m676 dank je wel Girlliej wij zijn nu ook vriendjes . We gaan maandag t/m woensdag dus zijn net weer thuis met het echt mooie weer. Dan kan thuis gelijk de bbq aan Yaraah ik ben ook benieuwd naar de bevruchtingen Pien hopelijk ben je nu lekker weer thuis uit het ziekenhuis en aan t genieten.
Pien wat een knapperd hoor! Boboke je hebt echt een mooie trouwjurk uitgezocht! En ook mooie foto's zeg.