wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah wat een mooi aantal. Nu hopen op een mooie plakkerd, wanneer krijg je de tp?

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    pien ik kan de foto niet zien? waar vind ik die?

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: ik krijg morgen TP. De gyn is er van overtuigd dat de embryootjes betere overlevingskansen hebben in mijn baarmoeder dan in hun kweeklabo...als er 2 embryo's goed genoeg zijn, mogen we er 2 terug.

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah super mooi resultaat hoor. Daar moeten toch minimaal 2 goede emmy's uitkomen. Alvast succes met de tp.

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah jeej wat een goed resultaat hoelaat heb je de tp? Ik ga duimen voor 2 mooie emmys! Succes vandaag

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve pien, eindelijk is hij daar ! Stiekem zijn ben ik jaloers maar gun jou alle geluk van de wereld met jullie mooie zoon. Hij heeft wel lang op zich laten wachten zeg. Nu kan het grote genieten beginnen. Geef zoveel knuffels als je kwijt kunt en zoveel liefde tot hij gek van je wordt. 😉

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag naar huis gegaan kreeg op me werk ontzettend kramp in me buik en ben een paar keer in elkaar gezakt zo een pijn had ik...later begon ik te zweten en werd alles wazig! ik ben naar huis gebracht en een controle gehad bij de vk alles was goed met onze beeb! gelukkig maar! ze heeft stiekem al gekeken wat t werd maar morgen weten we het pas zeker!
    Hopelijk nooit meer zo een pijn! ze denken aan een blaasontsteking dus morgen even langs de huisarts

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Girrliej ik wil je niet bang maken maar verdenking blaasontsteking zou ik als zwangerevrouw niet tot morgen wachten maar naar de huisartsenpost gaan. Omdat een blaasontsteking ook nog wel eens een bevalling op kan wekken, nogmaals wil je niet bang maken!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Oei Girlliej... Gelukkig is alles goed met de beeb

Morgen 9u45 wordt ik in Gent verwacht voor de tp. Ik hoop zo dat er nu toch eens 2 goed genoeg zijn

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk zei dat ochtend urine het beste was dus vandaar dat ik het morgen ochtend moest doen? Kan dat echt? 😱 ik hoop t toch niet

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah ik denk dat jij er wel 2 tp krijgt! Spannend hoor ik ga heel hard duimen voor je meis!

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    nee hoor maakt niet uit wanneer je je urine laat controleren op een ontsteking. Je moet alleen zorgen dat wanneer je het laat doen het zo vers mogelijk is anders krijg je een vals positieve uitslag.
    En midstreams plus van onder gewassen. Eerst een beetje plassen en daarna pas opvangen en wanneer je bijna klaar bent potje weg en de rest uitplassen in de wc.

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    2 embryootjes aan boord. De rest laten ze nog wat doorgroeien, daar krijg ik dan later nieuws van.

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    spannend weer yaraah! 2 emmy's on board en hopelijk nog een paar in de vriezer als brusje(s) :)

gefeliciteerd lieve pien. een prachtig mannetje heb je. lekker genieten van de kraamweken nu

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    girliejj , en weet je al wat het wordt ???? ben benieuwd :)

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    yaraah wat fijn! 2 emmy's mijn duimen draaien! ik ben positief!

thanks siepie wist ik niet ze hebben het nu op kweek gezet morgen hoor ik de uitslag!

Wij krijgen een MEISJE:D hoe leuk! en alles zag er goed uit ruggetje was gesloten geen hazenlipje geen klompvoetjes! maagje en blaasje waren goed! nu bedenken hoe we het opa en oma in spanje gaan vertellen! de rest hoort t op mijn verjaardag met een taart met roze vulling:D

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah super dat het helemaal is goed gegaan! Zoals deze poging is gegaan heb ik hele goede hoop!

Girlliej gefeliciteerd een meisje en super dat alles helemaal in orde is!

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Bedankt voor de positive vibes meiden

Ster bedankt meid, hoe gaat het nog met jullie?

Girlliej een meisje WAUW

Siepie hoe gaat het met jou?

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah ik was even de bijwerking voor mij van de vorige keer vergeten maar ik weet hem weer;) ben heel erg moe, merk het zelfs met sporten maar ik ga gewoon lekker door dat is ook goed voor me! Als ik eraan toegeef lig ik om 2100 in bed, beetje vroeg!
    Maar verder gelukkig net als de vorige keer nergens last van.

20. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    jeeeejjjj een meisje, wat super leuk! gefeliciteerd meid :)
    lijkt me zo leuk om het met zo'n taart aan je familie te vertellen

siepie wat een bikkel ben je toch met de sporten. volgens mij heb jij echt een killer body van al dat sporten.

Deel Deze Pagina