hier druk met de aankomende verhuizing en veel werken. weinig nieuws eigenlijk ik slaap nog steeds slecht en zit nog slecht in mijn vel. op de oxazepam slaap ik heerlijk maar mag dat niet te vaak pakken. veel leuke dingen de komende weken dus hopelijk helpt dat een beetje
Siepie: ik sport normaal ook veel, maar door het risico op overstimulatie moet ik het nu wel rustiger aan doen. Ze kon gisteren echt nog zien dat mijn eierstokken redelijk gezwollen waren. Dus ik hou mij aan mijn squat challenge ( 1 maand lang elke dag squats doen), ga ook regelmatig wandelen met de hond en af een toe een duik in ons zwembad. Lopen durf ik niet echt met die pijnlijke buik. ( ik voel het echt als ik moet gaan rusten ) Ster: dikke knuffel, ik hoop dat je je gauw weer wat beter in je vel zal voelen... Wel leuk dat er een leuke tijd aan zit te komen.
Ster ik hoop dat je je snel weer wat meer happy gaat voelen! Enne ben juist ook weer meer gaan sporten om het allemaal weer wat strakker te krijgen Yaraah gewoon dan idd rustig aan doen hoor, komt allemaal wel weer. Hebben jullie gewoon zelf een zwembad, jaloers hoor. Enne respect hoor elke dag squats!
yaraah eigen zwembad:O jarloerssss!! lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren! ster fijn al die leuk dingen hopelijk voel je je straks ook beter! word je huisje al een beetje mooi? siepie goed bezig hoor!! neem wel je rust als je lichaam het nodig heb he! Thanks allemaal voor de felicitaties
Yaraah super 2emmy's in je buik! Nu lekker broeden en rustig aan blijven doen hoor. Girlliej jeej had ik t toch goed met mijn voorgevoel , gefeliciteerd hoor. En super dat alles er goed uitzag. Nu kan je los met de kinderkamer en kleertjes . Is er nog wat uitgekomen met je urinetest/kweek? Ster wat vervelend dat je je nog steeds niet goed beter voelt. Hopelijk gaat t snel beter met alle afleiding van jullie nieuwe huis. Hebben jullie de sleutel al? Siepie fijn ook eindelijk weer van start. Wanneer mag je gaan stimuleren? Pien hoe gaat t met jou en de kleine man? Hier weer terug van een paar heerlijke dagen Maastricht. Ik ben wel helemaal gesloopt. Al dat lopen viel toch best tegen . Nu nog een paar dagen van het mooie weer genieten en bijkomen.
yaraah , ik heb die squat challenge ook geprobeerd , maar haakte al snel af hahaha boboke en girliejj 22 juni de sleutel nu druk aan het inpakken en dingen regelen boboke heerlijk naar maastricht nu weer uitrusten
Pien wat een schatje en mooie naam ook! Gefeliciteerd zeg! Hij lijkt wel te glimlachen?! Yaraah wat veel! lekker rustig aan maar!
Boboke: heerlijk zo even naar Maastricht, nu nog beetje bijkomen en dan kan je weer vol energie verder Ster: 22 juni dat is niet zo ver weg meer Liz: hoe is het nog met jou? Ego: ik zit nog maar aan dag 4 van de squatchallenge dus dat is nog niet zo heel ver. Morgen vertrekken we gezellig op weekend naar Frankrijk, er staan wel 2 fietstochtjes op het programma, 1 van 20km en de dag erna 1 van 40km... Ik zie wel of het lukt, anders ga ik lekker wandelen in de zon...
Bobo heerlijk nu lekker genieten van de zon en lekker niets doen Ik had een blaasontsteking dus gelijk anti biotica gekregen Ster oog dat schiet al lekker op! Heerlijk hoor😀 Yaraah je bent lekker bezig met sporten enzo ik wilde die challenge ook weer doen alleen op een gegeven moment duurt t zo lang voor je klaar bent haha daar kan ik niet zo goed tegen! Pien heb jk de naam gemist? Ben erg benieuwd? Vind dat best moeilijk een naam voor iemands hele leven te verzinnen haha
Ja gaat de goede kant op Yaraah! Morgen ga ik even genieten van een weekje Normandie met een groep vrienden. We slapen in het huis van mn ouders die op dit moment lopen naar Santiago de Compastella. Ze hebben er al 800KM opzitten echt super knap. Ze zijn in totaal 5 maanden aan het lopen dus ik ga af en toe (heel vervelend voor mij ) even kijken of de boerderij in Normandie er nog biij ligt. Even gras maaien, fruit plukken etc. Maar ook lekker wat daagjes naar de kust! Helemaal zin in dus!!! Gezondheid is nog niet 100%. Bleef veel pijn klachten houden dus loop nu bij de fysio. Ze denken dat door de lange operatie ik gek heb gelegen en daardoor zit 1 van mn ruggenwervels scheef (heb ik al eerder gehad na een operatie) dus even intensief fysio volgen. Is vervelend maar geen drama! Gister gebeld wanneer mn cryo terug mag plaatsen en dat mag volgende maand dus dat is ook spannend!! Fijn weekend meiden
Wat balen liz dat je nog steeds zoveel pijn houdt. Is ook een erg pittige operatie geweest. Hopelijk helpt de fysio snel. Heerlijk even op de boerderij, lekker genieten 😄 En volgende mnd een tp jeeeejjj weer een kans Vandaag toevallig een dag vrij, morgen wel werken. Nu heerlijk in de 🌞 genieten Girliejj ben je ook vrij vandaag? Zet hem op yaraah, dat fietsen en die Squats gaat jou lukken
ja ster was ook lekker vrij heerlijk mag maandag weer en dan nog maar 4 daagjes werken en dan lekker een week naar spanje
Hey meiden, Het fietsen lukt idd wel aardig. Hebben echt al veel kunnen genieten van de zon. Heb vandaag ook bericht gekregen dat er nog 3 embryo's ingevroren werden
Liz wat vervelend dat je toch nog zoveel klachten hebt, maar super positief dat je volgende maand de cryo krijgt! Yaraah super dat je er 3 in de vriezer hebt! Fijn dat het fietsen zo goed gaat. Ik heb weer spierpijn van bootcamp en ga zo met m'n vriendin zwemmen. Maar met resultaat 1 kg der af dus weer wat buikvetjes minder, nog 2 te gaan en ik ben tevreden. Boboke hoe gaat het met jou? Lekke genoten dus van Maastricht. Ik hoop donderdag te gaan stimulere alleen heb m'n menstruatie nog niet gehad en dat moet wel anders gaat het een week later. Ster super leuk dat het verhuizen bijna zover is. Girlliej vast heel veel plezier in Spanje! En iedereen geniet van het mooie weer! Ik zit heerlijk in de tuin nu.
Hi meiden !! ik ben gister weer bd gyn geweest.. Dit is niet wat ik verwacht had haha. Ik sta perplex. ML zn zaad is net als van een voorbeeld pt. Hij had 43mljn p/ml waarvan nu 43% prima levend en beweeglijk. Ze zei dat de slagingskans natuurlijk gewoon normaal zou horen te zijn volgens theorie.. met deze score.. Maar omdat het nu nog niet gelukt is, niet 1x .. en omdat het dus blijkbaar sterk gevarieerd zaad is, mogen we starten met iui. Maar omdat het de kansen i.p. niet verhoogd volgens wederom de theorie.. gaan ze me hormonen geven om meerdere follikels te stimuleren. Dus om de kansen met behandeling wel te verhogen. Het is wel balen dat ik pas na de vakantie kan starten omdat de echo op dag 10 is .. dan zijn we net weg. Maar goed... laten we het houden op nog 2 natuurlijke kansen ! En dan krijgen we hulp... Wel verhoogde kans op meerlingen .. (omg) .. Yara wauw mooie opbrengst zeg ! Fijn zeg !! Hoe is het met de kersverse moeder ? Verloopt alles voorspoedig ? Girlliej vervelend zeg een blaasontsteking. Kan flink zeer doen he. Ster80 gefeliciteerd met jullie nieuwe huis !!
bo gelukkig heb je nu wat meer duidelijkheid nog 2 x goed oefenen en dan kan je van start hoeveel eitjes willen ze dan max stimuleren? 2? of meer want een tweeling lijkt me nog wel te doen maar en 3 ling of meer lijkt me wel heel zwaar hihi! Wel fijn dat jullie nu eindelijk geholpen worden en hopelijk heeft je man gewoon super zaad bij de eerste behandeling
Girlliej ze gaan voor 2 eitjes !! Dus duimen dat er niet meer groeit haha ... ik vind een 2ling al niet te doen hahhah ik heb er al 2 !! Maar mocht dat gebeuren, vinden we daar vast ook wat op liever gewoon 1 mooi wondertje ♡ heb stiekeme hoop dat het ons zelf nog kan lukken voor aug.