O ja als je er al 2 heb word t wel lastiger Hihi! Ik hoop dat t in deze 2 maanden gaat lukken voor jullie wie weet lekker als jullie op vakantie zijn😀 laat hem maar veel tomaten etwn schijnt goed te zijn voor t zaad😏
Hoi lieverds! Ben ik ook weer eventjes, heb niet alles bijgelezen hoor... Maar wilde wel even laten weten dat alles goed gaat hier We hebben een fijne kraamweek achter de rug en vanaf vandaag staan we er alleen voor. De kleine doet het erg goed, hij zit al ruim boven zijn geboortegewicht, dus de borstvoeding doet goed zijn werk . Met mij gaat het ook steeds beter. Ik moest erg wennen dat hij naast ons slaapt, maar dat gaat ook steeds beter, hoef niet meer iedere 10 minuten te checken of hij nog ademt . Maar het blijft spannend in die zin hoor. Het besef groeit steeds meer dat we nu eindelijk een kindje hebben, eentje die we noooooooit meer kwijt willen natuurlijk en dat gevoel is best overweldigend. Ben zo dankbaar voor dit prachtige geschenk! Borstvoeding geven kost overigens veel tijd, kom bijna nergens meer aan toe . Als ik weer wat meer tijd heb, kom ik weer wat vaker kletsen hoor! We zijn woensdag al voor het eerst heel eventjes wezen wandelen. Heerlijk met dit mooie weer, daar boffen we ook al zo mee . Er staat trouwens een nieuwe foto in mijn album. Doom: ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd Beschuitje: ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd, kun je ook in mijn fotoalbum kijken .
Pien zo bijzonder he je kleine man en wat is hij knap! Je hebt iid erg mooi weer lekker van genieten! Gelukkig doet hij het goed! Ben benieuwd of het straks nog zo een slaper is😀 hij sliep toch veel in je buik? Ga wr lekker van genieten meis! Je hebt t fantastisch gedaan en nu ben je een super mama!
Ster over 2 weekjes de sleutel al . Wat een geregel hè zo'n verhuizing? Wanneer moeten jullie uit jullie appartement zijn? Succes en ook veel plezier met al het geregel en gepak. Nog even en dan kan je in de tuin genieten van het mooie weer! Yaraah lekker een weekendje naar Frankrijk. Gelukkig gaat t met het fietsen goed. Geniet ervan! En wat fijn dat je nu nog een paar cryo's hebt. Niet dat je ze nu nodig gaat hebben natuurlijk Girlliej dus toch blaasontstekeking . Gaat t nu wel weer beter? De naam staat overigens in het prive-album, maar dat heb je ondertussen misschien al ontdekt. Ik vind een naam ook erg moeilijk hoor, maar ik denk dat we er nu uit zijn . Liz jij ook al naar Frankrijk! Heerlijk hoor. En inderdaad heel vervelend dat je regelmatig daar naartoe moet . Wat knap van je ouders dat ze die tocht lopen zeggen, petje af. Het zal voor de rest ook nooit normaal verlopen voor jou, nu weer last van een wervel hè bah. Hopelijk kan de fysio snel wat verlichting brengen. Veel plezier in Frankrijk! Siepie ik word al moe als ik jouw berichtjes over bootcamp lees , knap hoor dat je dit doet. En 2 kilo is niet veel meer, dat lukt je wel. Hopelijk zet je ongi nog door voor donderdag, wordt wel weer tijd dat je verder kan. Met mij gaat t verder goed hoor. Behoorlijk last van maagzuur en ik merk dat het bewegen wat meer energie kost dus moet sneller even stoppen, maar als dat het enige blijft, hoor je mij niet klagen hoor. Beschuitje hoe gaat t met jou? Zit je al wat beter in je vel? Bo wat fijn dat de uitslag dit keer zo goed is, super! Toch wel fijn dat ze jullie nu een handje helpen, want hierdoor wordt het zaad ook elke keer gecontroleerd. Ik heb ook een aantal keren iui gehad met hormonen, maar ondanks 2 eitjes (ook niet elke keer trouwens, vaak ook maar 1) nooit zwanger geraakt. Dus ik denk dat een tweeling wel losloopt hoor. Fijne vakantie alvast. Pien wat fijn om te horen dat het met jullie zo goed gaat en jullie heerlijk genieten van elkaar Het zal inderdaad best wennen zijn die geluidjes naast je en een ritme vinden in het borstvoeden. We zien je wel weer verschijnen voor een update als je de tijd hebt Ego. Vrijdag weer controle gehad en onze mannetje groeit iets te hard dus moet nu een suikertest doen . Bij deze meting (door iemand anders gedaan) kwam zijn bolletje niet zo extreem groot naar voren gelukkig, hij is in z'n geheel gewoon groot
bobo wanneer hoor je de uitslag van de suikertest? hopelijk doet de kleine rustig aan hihi voel je je voor de rest wel goed?
Girlliej volgens mij pas bij de volgende afspraak (16 juni), maar dat moet ik morgen even navragen. Ik voel me goed, alleen mn buik en inhoud groeit wat snel
dat duurt nog best lang..gelukkig voel je je goed wat kunnen ze er aan doen als je suikertest positief is? moet je dan minder suiker eten ofzo? ik kende het nog niet of betekend dat dat je diabetes heb?(misschien een domme vraag haha)
Zou dan inderdaad zwangerschapsdiabetes hebben en afhankelijk van de uitslag, hopelijk met een aangepast dieet onder controle te houden. In het ergste geval insuline spuiten. Wat je dan precies wel en niet mag eten weet ik ook niet. Lijkt lang, maar als ik de test morgen doe heb ik na een week de uitslag dus dat valt wel mee. En domme vragen bestaan niet hè . Zoveel weet ik er ook nog niet van hoor. Mocht het zo zijn dan ga ik me er wel in verdiepen.
Jeetje Boboke een suikertest. Ik hoop dat het toch goed zit hoor. Ego: echt genoten van een heerlijk weekendje weg en nu vandaag gehoord dat ik morgen mag starten in een reisbureau. De manager vroeg of ik toch niet zwanger ben hé... Ik heb geprobeerd om zonder blozen te zeggen van niet. Tenslotte weet ik dat nog niet hé. Een vriendin van mij heeft 4 jaar geleden eerlijk gezegd bij een laatste gesprek dat ze in MMM zat en daarom hebben ze haar afgewezen. Ze is nog steeds niet zwanger...
Bobo: hopen dat je geen zw diabetes hebt, wel goed dat ze het gaan testen. Zijn jij en je man ook groot? Onze zoon was ruim 7 pond bij de geboorte, vrij gemiddeld. Ik had trouwens ook veel last van maagzuur en had veel baad bij Gaviscon, vloeibaar drankje. Vies, maar wel effectief, nam regelmatig een slok voor het slapen gaan. Op het allerlaatst hielp het niet meer zo goed. Mooie is dat het echt direct weg is na de geboorte Yaraah : fijn dat je werk hebt! Maar wel een heel onbeleefde vraag, hij mag dat helemaal niet vragen volgens mij, omdat het irrelevant is en hij je op basis daarvan helemaal niet weigeren mag. Ik zou me maar mooi stil houden als ik jou was, juist omdat hij er naar gevraagd heeft .
bobo aha nu snap ik het een week valt inderdaad wel mee klinkt gewoon lang als je die datums hoort hopelijk heb je het niet! waarom denken ze dat je het heb? Yaraah super leuke baan! ze mogen het iid niet vragen goed dat je hebt gezegt van niet daar maar een leugen om best wil!wanneer mag je eigenlijk testen?
Yaraah fijn dat je zo genoten hebt van je weekend. En gefeliciteerd met je baan! Hij had dat inderdaad niet mogen vragen dus goed dat je niks gezegd hebt. We hopen natuurlijk dat je hem over een tijdje kan gaan vertellen dat je zwanger bent Pien wij zijn allebei inderdaad niet klein, maar ook niet overdreven groot (1.76 en 1.86), wel ben ik van kleins af aan altijd wat steviger geweest. Niet overdreven, maar een strakke buik dat heb ik nooit gehad . Maagzuur is bij mij trouwens nog goed te controleren met rennies en vreemd genoeg heb ik er de laatste dagen maar weinig last van, gelukkig. 7 pond is inderdaad een mooi gewicht, maar jij was ook bijna 2 weken over tijd dus hij was waarschijnlijk met 40 weken een stukje lichter geweest. Girlliej ik moest die test doen, omdat de kleine in 2 1/2 week 500 gr was aangekomen (weegt nu 1700 gr). Ze hebben van die statistieken en als je kindje dan boven een bepaalde groeicurve groeit bestaat er een kans dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Helaas blijk ik het dus ook daadwerkelijk te hebben . De waarde na het drankje was 8,4 en hoort onder de 7,6 te liggen. Hoe nu verder hoor ik morgen, omdat mijn gyn er vandaag niet was. Zij belt me morgen om de vervolgstappen door te nemen. Er werd in ieder geval al een dietist genoemd. We wachten het morgen maar af. Gelukkig zijn het geen 10 weken meer en ik heb al zoveel dieten gehad in mijn leven, dat ik de aanpassingen die ik zal moeten doen ook wel ga volhouden.
O dat heb je snel gehoord! Nou hopelijk kan het af met een dieet! En valt t allemaal erg mee!☺️Gelukkig hoef je iid niet zo lang meer..
Boboke: jammer dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Hoop dat het lukt met een dieet. Girlliej: ik mag volgende week maandag mijn bloed laten prikken. Het is hier zondag vaderdag en ik twijfel om zaterdag een testje te wagen en dan manlief op vaderdag te verrassen met een cadeautje.
Pien wat een mooie foto van jullie mannetje! Super dat het tot nu toe zo goed gaat en dat jullie met volle teugen kunnen genieten! Boboke balen dat je glucose toch te hoog is, ik denk idd met deze waarde dat het een dieet zal worden en vingerprikjes. Je zal ook wel wat extra controles etc krijgen. Ik hoop dat het geen insuline zal worden, maar aan de ene kant wij ivf dames zijn het prikken wel gewend. Knuffel en veel succes! Yaraah gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zou ook niks gezegd hebben hoor gaat ze ook helemaal niks aan! Hier heerlijk genoten van het mooie weer alleen nog steeds geen bloedddd. Ik hoop snel anders pas volgende week donderdag stimuleren.
boboke, jeetje nog minder dan 10 weken, wat gaat dat snel zeg! vervelend van de diabetes. maar ze houden je goed onder controle siepie, das altijd, als je ongesteld wilt worden dan wordt je het niet, en als je het niet wilt dan wordt je het wel. zo frustrerend m676 jij hoeft ook niet lang meer toch ? 2 maanden nog ? gaat alles goed ? bo dat zou geweldig zijn nog ff een spontane zwangerschap op de valreep, ik hoop het voor je meid! alvast een fijne vakantie beschuitje hoe staat het er nu met jou voor ? yaraah, wil je niet samen testen met je man ? dat is toch een byzonder moment om samen te doen. die vaderdag wordt toch wel leuk als je positief test girliejj bij jou alles goed ? schiet ook al op zeg, al bijna 18 weken pien lekker aan het genieten van de kleine man ? liz hoe gaat het met jou ? ego, weinig nieuws
Ja ik wil sowieso testen met mijn man. Maar het cadeautje voor vaderdag wil ik dan als verrassing doen. Ik had me verkeerd uitgedrukt.
Nou hier gelukkig goed nieuws eindelijk ongesteld. En ook nog een m'n naproxen vergeten dus werk was even niet leuk, maar nu heerlijk op de bank! Spannend hoor yaraah, ik hoop het echt voor jullie!
Goedemorgen meiden, Ik heb gisteren testjes gekocht zodat manlief en ik zaterdag samen een testje kunnen wagen... Nu vroeg ik mij af of de pregnyl al uit mijn lijf zou zijn, want ik heb altijd onwijs last van zere (.)(.) door de pregnyl en dat verdwijnt dan meestal in de 2e wachtweek, net zoals nu en gisteren had ik een enorme menstruatiekramp maar geen bloedverlies. Dus heb deze ochtend al eens een testje gewaagd en ik zie een heeeeeeeeeel licht roze streepje. Op foto is het praktisch niet waarneembaar. De test is van Testjezelf en het is de eerste keer dat ik deze gebruik. Bekijk bijlage 460824