Bobo: ai vervelend dat je zw diabetes hebt, hopelijk is het goed op te lossen met een dieet. Siepie: ah 'gelukkig' nog op tijd ongesteld! Heel veel succes alvast met deze nieuwe ronde! Yaraah: spannend zeg! Ze zeggen dat pregnyl rond 10 dagen na zetten wel uit je lijf is, hoveel zit je precies? Ik duim voor een hele mooie vadedag!! Hier gaat het goed. Het is ook pittig. Het kleine mannetje slaapt weinig overdag en moet ook regelmatig huilen als ik 'm dan weer even in zijn kinderwagen probeer te laten slapen. Houd me flink bezig. Daar tegen over staat dat hij vannacht wel bijna 5 uren achter elkaar geslapen heeft en daarna weer 3 uur. Dus dat is wel weer super! En het weer is goed voor een wandelingetje .
Pien ik zit nu 11 dagen na het zetten van Pregnyl. Ik hoop dat ik zaterdag een donkerder streepje heb, dan zit ik 14 dagen na de punctie. Blij dat het goed gaat met jullie. Je kleine man zal wel snel doorslapen hoor. Ook overdag zal hij er wel aan wennen dat hij in de kinderwagen moet.
yaraah ik test nooit eerder dan de test datum en die is bij ons pas 16 dagen NA TP, dus ik zou niet weten of het van een zwangerschap kan zijn of niet probeer gewoon nog effe vol te houden met testen, want nu weet je nog niks en zit je alleen maar in onzekerheid. en die testen zijn ook niet erg goedkoop, kost je alleen maar geld. maar ik snap de drang wel om eerder te testen je schiet er alleen niks mee op want geeft alleen maar onzekerheid.... ik ga voor je duimen voor een knaltest ! pien, gelukkig heb je nog wat uurtjes kunnen slapen, hopelijk slaapt hij binnenkort overdag ook goed. lijkt me pittig in het begin. heerlijk nu die wandelingen maken met het mooie weer
Yaraah ik testen ook 11 dagen na tp positief en dat was net zo een streepje als bij jouw mijn duimen draaien heel hard!! Ik word maar zieker en zieker!! Blaasontsteking toen keelontsteking heb al 2 dagen geen stem meer.. Nu oorontsteking erbij en wat volgt...? En alles gewoon tegelijk he maar wel door blijven werken zucht! Morgen nog en daarna gelukkig vrij 4 dagen
Och Girlliej balen dat je zoooo ziek bent en je kan er niet veel tegen doen hé. Veel rusten als je vrij bent meid
Yaraah spannend hoor lijkt wel donkerder te zijn. Ik mag vanavond beginnen met 75eh gonalf hopelijk nu een normaal aantal!
oeehh yaraah ik heb er een goed gevoel over hoor!! zo spannendga je nu morgen weer testen? of wacht je nu 2 dagen? siepie fijn dat je weer kan beginnen op naar een goede ronde voor jouw!
Girlliej was inderdaad een stuk sneller dan verwacht, maar nu kan er ook gelijk iets aan gedaan worden gelukkig. Ziek is ziek! Dan gewoon niet gaan werken. Je moet nu aan jezelf en de kleine meid denken! Hopelijk knap je snel op. Heel veel beterschap. Yaraah oh spannend! Ik ben niet zo'n hele goede tuurder, maar ik lijk op de 2de iets te zien. Ik hoop dat het snel oploopt en een duidelijke streep wordt. Heb je vandaag nog getest? Siepie fijn dat het toch nog op het laatste moment heeft doorgezet , Wanneer heb je de eerste echo? Hopelijk dit keer een mooi aantal en niet te veel. Ster nog maar 10 dagen tot jullie de sleutel krijgen! Heb je alles al een beetje ingepakt wat kan? Jullie moeten tenslotte ook nog leven Pien wat fijn dat hij 's nachts al zo goed slaapt, dan kan jij toch ook een beetje bijtanken. Zeker als je daar overdag niet aan toe komt. Geniet ervan! Ego. Gisteren al een afspraak gehad bij de dietiste en inderdaad een meetapparaatje gehad om eerst mijn suikers in kaart te brengen en dan te kijken waar ik mijn eetpatroon kan aanpassen. Maandag telefonische afspraak om te evalueren. Iedereen alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer!
Bobo fijn dat t allemaal zo snel gaat! Hopelijk valt t dieet mee☺️ Yaraah nog getest? Ik ben nu lekker 4 dagen vrij dus lekker niets doen en zorgen dat ik wat opknap zo even langs de dokter hopelijk heeft zei mog tips
Boboke, goed dat het allemaal wel erg snel gaat, het dieet zal op zich ook wel meevallen ik heb vandaag nog getest, maar het lijntje lijkt amper donkerder. Bekijk bijlage 461163
Bekijk bijlage 461164 hij is iets donkerder dan die van woensdagochtend denk ik... het vervelende aan die testen is dat de streepjes vervagen naarmate ze opdrogen...
Ik zie in elk geval nog steeds wat Yaraah, wanneer mag je officieel testen? Ik ken het merk testen eerlijk gezegd ook niet. En weet dus ook niet hoe betrouwbaar ze zijn. Ik hoop van harte dat de testen donkerder worden, ik duim nog ff door!! Beterschap Girliejj!
Waarom koop je gewn digi test van clearblue een early test? Ik heb vocht achter me trommelvlies daar is helaas niets aan te doen zit nu aan de neusspray en met vliegen moest ik maar een paracetemol nemen in de hoop dat t mee viel.. Vanavond even met uien in me kamer slapen ze zeggen dat dag ook vaak wilt helpen ik hoop t zo! Wat een weertje is het he?
Ja girlliej irritant is dat he ik heb dat echt continu in de wintermaanden het is bij mij nu eindelijk een stuk minder. Beterschap in ieder geval! Boboke succes en misschien is het maar een hele kleine aanpassing wie weet. Ik heb gisteren eerste echo gehad en volgende week donderdag gaan we kijken wat de 75eh aan het doen zijn Pien hoe is het met jullie? Yaraah misschien idd nog een andere test kopen? Maar er staat nog steeds wel een streep!
siepie heel vervelend haha doof aan 1 oor is al vervelend en het vliegen lijkt me zo niet fijn! spannend nu gaat het opeens snel he..?iig dat vond ik altijd
ik heb nog even een vraagje voor de ervaren meiden onder jullie. Ik heb 30/05 punctie gehad en op 02/06 terugplaatsing van 2 verse embryo's (op dag 3 dus)... dinsdagnamiddag (09/06) had ik ineens een hele hevige kramp in mijn onderbuik en dacht dat ik ongesteld ging worden, daarom ook dat ik woensdag een testje deed omdat ik nog geen bloed zag. Kan het zijn dat dinsdag dan pas de innesteling was die ik gevoeld heb? Dan zou ik nu wel pas 4 dagen na de innesteling zitten...
Yaraah: volgens mij heb ik destijds niet bewust de innestelling gevoeld, dus kan je niet zeggen hoeveel dagen na innesteling ik positief testte. Ik heb toen ook lang gewacht met testen: 16 dagen na punctie testte ik positief, de test was toen al behoorlijk donker. Ik hoop natuurlijk voo jou dat het de innesteling was die je gevoeld hebt en dat je testen gauw donkerder gaan worden. In dat geval zou je test morgen toch wel wat donkerder moeten zijn dan de vorige testen zou ik denken... Sterkte nog met wachten en ik duim heeeel hard voor je!!