Girlliej voel je je al iets beter? Wanneer ga je ook al op vakantie? Volgend weekend toch? Hopelijk tegen die tijd opgeknapt. En gewoon ziekmelden als je je maandag of dinsdag nog niet goed voelt! Ik zou dat van het vliegen nog eens goed navragen. Mijn zus is nl stewardess en die mag al niet vliegen als ze gewoon verkouden is en niet kan "klaren". Je kunt je oren er anders behoorlijk mee beschadigen. Siepie dan houden we de donderdag in de gaten Yaraah ook ik kan je daarmee niet helpen. Ik heb nooit iets van een innesteling gemerkt. Ik hoop t voor je, want dan is er nog een beetje hoop. Je zit nu op 14 dagen na de punctie toch? Dan zou er nu toch wel een duidelijker streepje moeten staan. De duimen draaien hier nog door dat het inderdaad een late innesteling is geweest. Ego. Ik word nog niet veel wijzer van mijn suikerwaardes Zit toch al een paar keer boven de maximale waarde zonder dat ik iets aparts doe. Ik ben benieuwd wat de dietiste er maandag van zegt.
Yaraah, wat spannend. Ik weet niet of het kan zoals je beschrijft. Moeilijk om af te wachten! Ik duim voor je! Boboke, moet je veel aanpassen? Mag je bijv helemaal geen suiker meer? Girliej, snel beter worden! Siepie, hoe gaat t spuiten? Wanneer heb je je eerste echo? Zwaai naar iedereen! Heb een stukje terug gelezen, maar niet alles onthouden geloof ik...
m676 alle snelle suikers/koolhydraten zo goed mogelijk weglaten, dus net de lekkere dingen zoals ijsjes, koekjes, chocola, chips Verder de langzame koolhydraten zoveel mogelijk over de dag verspreiden dus niet te veel in 1x eten. Maar bij mij is 2 bruine boterhammen met magere vleeswaren al te veel Hoe gaat t met jou en beep?
pff lastig bobo ben ook benieuwd maandag hopelijk kan ze je goed op weg helpen! Yaraah ik had ook een late innesteling geloof ik maar ik weet niet meer precies hoe of wat.. maar die kramp herken ik je zou morgen eigenlijk wel een duidelijker streep moeten hebben.. hoe voel je je verder? wat zegt je gevoel? lastig he je kan er van alles over gaan opzoeken maar bij iedereen is het anders helaas Nou hier nog niet beter vanavond maar even met een ui naast me bed slapen hopelijk trekt t dan allemaal weg maar dat zal wel niet haha ja geen idee bobo ze zei dat ik gewoon een paracetmol moest nemen en die neusspray van te voren...? ik ga woensdag al vliegen dus dat komt al erg dicht bij:O ik ben er bang voor maar ik baal ook als ik me vakantie af moet zeggen en ik heb geen annuelerings verzekering genomen dus dan is het helemaal zonde ik doe wel oordoppen in dat schijnt nog wel wat te helpen.. ik hoop dat het allemaal los komt van te voren en ik opeens weer een vrij oor heb haha!
Das lastig boboke! Hier gaat het oké. Zelf last van m'n bekken, echt balen want ik wil nog zoveel!mbaby groeit goed, buik nog beter
Hip hip hooraayy its my birthdayy helaas VOor het eerst niet zo lekker weer😕 Jij schiet ook al op he m676 gelukkig groeit jullie meid goed☺️Alles al klaar voor als ze komt? Doe je nog cursussen? Rustig aan he geniet nog ffies saampjes
Van harte Girlej! Spannend Yaraah ik duim mee! Ik heb ook veel terug gelezen maar weet het ook niet allemaal meer vind het altijd genant om de verkeerde naam dan te schrijven! M676 wat ga je hard zeg! 31 weken alweer! Ster hebben jullie de sleutel al dat moet ook dichterbij komen denk ik? Pien weinig tijd zeker? ben je lekker aan het genieten? En gaat alles goed? Boboke sterkte met de suikerwaardes lijkt me lastig! Ik ben weer terug van vakantie! Nu weer lekker aan de slag voor Lilly & Liz want ik heb weinig gedaan in mn vakantie en inmiddels heb ik allemaal leuke kimono's binnen voor de shop! Gezondheid is onveranderd, nog veel te veel pijnproblemen als je het mij vraagt. Heb steeds zo'n drukkend gevoel op mn baarmoeder waardoor ik ook weinig zin in sex heb. 7 Juli heb ik de eerste controle van de operatie dus dan gaan we maar even kijken. Ik moet ook wachten met de cryo to na de controle! Fijne zondag meiden!!!
dankjulliewek! Liz wat vervelend dat je nog zoveel pijn heb! die onderzoeken kunnen niet eerder? als je er last van heb lijkt het me zo lang te duren..hopelijk is alles straks goed en houd de pijn snel weer op..
Girlliej gefeliciteerd! Liz wat ontzettend vervelend dat he nog zoveel last hebt zeg! Boboke irritant dat je dus geen peil kan trekken op je suikers. Enige tip die ik heb is 3 kee per dag langzame koolhydraten en daar tussen ook weer kleine tussendoortjes van langzame koolhydraten. M676 leuk om jouw ook weer even voorbij te zien komen!
Girlliej nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren Vandaag bloed laten prikken, maar heb al wat bruinverlies dus denk dat ik wel al weet wat ze deze namiddag aan de telefoon zullen zeggen... Helaas mevrouw er is geen hcg aanwezig...
Girlliej hopen dat je heeel snel opknapt dan en voor in het vliegtuig iets van kauwgom of zo om je oren open te houden. m676 oei dat is niet fijn, zeker niet als je nog zoveel wilt doen. Toch alles maar in een versnelling (of 2) lager. Liz heb je wel een leuke vakantie gehad? Vreemd dat je na de operatie nog steeds zoveel pijn hebt. Je zou denken dat het nu toch wel minder zou moeten zijn, zeker je ook geen menstruatie meer hebt gehad. 7 juli is nog wel een eind weg als je pijn hebt. kan je niet bellen of ze de afspraak kunnen vervroegen ivm je pijnklachten? Sterkte meis Siepie bedankt voor de tip, dit doe ik ook al. Zit zelfs echt op een minimale hoeveelheid koolhydraten in de hoofdmaaltijden (20-30 gr) Yaraah hè bah had t zo graag anders voor je gezien . Hebben ze al gebeld? Dikke knuffel Ego. Net contact gehad over mijn suikerwaardes en over het algemeen is ze tevreden (had 2 uitschieters die ook niet verklaarbaar waren), maar we moeten het wel goed in de gaten houden, omdat ik al aan de bovengrens zit met maar een minimum aan koolhydraten. Minder eten gaat dus niet, want dit gaat ten koste van mij en de kleine. Mochten de waardes alsnog verder stijgen (wat wel in de lijn der verwachting ligt) dan wordt het toch insuline Gisteren ook nog een uitstapje naar het ziekenhuis gehad voor een ctg aangezien ik de kleine al bijna 2 dagen maar heel weinig gevoeld had en een zere onderbuik had. Ctg was goed, maar hij was wel erg rustig en er waren ook een aantal harde buiken waar te nemen (gek genoeg niet door mij, maar echt alleen het apparaat ). Ook direct urine gechecked, maar geen blaasontsteking. Vannacht ook nog veel last van mn buik gehad, maar gelukkig is de kleine vandaag weer actiever
zonet het resultaat vernomen van de bloedtest: HCG 17. De dame aan de receptie noemde het een heel prille zwangerschap. Bij de 2e ICSI poging had ik ook een HCG van 18, dat is toen ook misgegaan...
Het bah yaraah dat heb ik iid ook gehad moet je nu woe weer bloedprikken? Om ge kijken of het daalt of stijgt? Dat moest ik toen.. Sterkte!
Maar er is hcg aanwezig. Dat is toch goed nieuws ? Het kan toch nog gaan stijgen en dat je gewoon zwanger bent toch ? Of kan dat niet ?