wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Er is inderdaad HCG aanwezig en dit duidt op een zwangerschap. De gyn heeft gezegd dat we nog niet mogen panikeren en de HCG waarden moeten opvolgen. Dus woensdag weer op controle.

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke ik hoop echt voor jou dat die waarden niet meer gaan stijgen en dat je niet aan de insuline moet.

vreemd dat jij geen harde buiken voelt en dat die machine ze wel waarneemt...

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Yaarah!

Ik weet niet precies wat het inhoud allemaal maar mag je nu niet voorzichtig blij zijn dan? Als er een zwangerschap is kan het dan ook niet gewoon nog helemaal de goede kant op gaan? Ik hoop dat jullie positief gezind zijn! Ik duim voor je mee in deze spannende tijd!!!

Boboke dat klinkt ook allemaal heftig zeg! Komt dit allemaal door de zwangerschap of had je daarvoor ook al problemen met je suikerwaardes? Lijkt me ook spannend als je baby af en toe ineens wat rustiger is dan andere keren....

Mijn pijnissues komen denk ik niet perse door de operatie. Al weet ik niks meer zeker. Ik kom net van de fysio in elk geval en het is wel duidelijk dat ik te weinig beweeg en heb bewogen waardoor er een hoop vast zit. Mn endo probleem bewaar ik voor Leuven denk ik.

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz: eigenlijk mogen we heel voorzichtig een beetje blij zijn en als woensdag de waarden mooi gestegen zijn en goed zitten, mogen we al wat meer blij zijn. Ik heb het gewoon een beetje moeilijk omdat bij de 2e ICSI poging op de testdag mijn HCG maar 18 was en toen is het wel duidelijk mis gegaan, na 2 dagen was de waarde al gedaald naar 8... Ik weet dat ik niet mag klagen, want ik kan dan blijkbaar toch zwanger raken, maar ik had liever vandaag een waarde gehad van rond de 50 of zo...

Ik hoop voor jou Liz dat de pijn minder wordt en dat de fysio nu kan helpen en dan op naar Leuven om die endo aan te pakken...

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah hmmm ik kan me voorstellen dat je liever een hogere waarde gezien had. De duimen draaien dat het dit keer wel doorstijgt.

Liz heb je nu dan andere pijn dan voor de operatie? Nog steeds die wervel die niet goed zit/zat? Hopelijk lukt het met de fysio en wat meer beweging om je weer beter te voelen.
    De suiker is puur zwangerschap gerelateerd door een verandering in hormonen. Als t goed is, ben ik er na de geboorte ook weer direct vanaf.
    Qua beweging voelen ben ik misschien ook wat sneller ongerust door mijn voorgeschiedenis, maar leuk is inderdaad anders. Vandaag gelukkig niks te klagen :D

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Yaraah ik begrijp je nu, dat is een lastige! Je moet/wilt positief zijn en blijven maar tegelijkertijd jezelf ook beschermen tegen teleurstelling en verdriet. Zo is het hele traject maar het punt waar jij nu zit het aller moeilijkst. Laten gewoon hopen dat het deze keer goed gaat. in elk geval super dat je zwanger bent/ en kan worden!!!!

Boboke ok dus dan is het zwangerschaps suiker? ik had geen idee dat je daar dan ook insuline voor kreeg dat is toch wel heftig hoor. Is het ook niet zo dat je met zwangerschaps suiker eerder bevalt? Mijn zus had het ook en was helemaal opgezwollen met vocht op het laatst ik kan me herinneren dat het erg zwaar was. Waar doen we het allemaal voor he hahaha!! Gelukkig ben je al goed op weg!

Ik heb wel andere pijn in mn baarmoeder daar is continue een soort druk op, en rechts net naast mn heupbot zit ook iets te jengelen. Dat had ik al voor de operatie. Mn rug bleek vandaag met de fysio toch mn bekken bot te zijn. Ze gaan nu flink masseren en veel oefeningen doen. Ik heb gewoon moeite met acceptatie. Dat is mijn grootste struikelblok. Dagelijkse pijn en weinig energie blijven mijn grootste irritatie bron helaas....Gelukkig schijnt de zon en kan ik heerlijk gaan wandelen!

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, nog gefeliciteerd!

Boboke, wat een spanning weer zeg! Gelukkig vandaag weer wat meer beweging!

Yaraah, voor jou ook zo'n spanning! Ik duim enorm voor je meid!!

Liz, hopelijk helpt de fysio je goed! Gun je ontzettend dat je geen pijn zou hebben!

Wie vroeg of ik een cursus doe?
    Ik doe hypnobirthing. Leren ontspannen en focussen op jezelf tijdens de geboorte.

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Yaraah er is dus hcg gevonden dus er is hoop toch! Ik duim echt dat het doorzet!

Liz wie weet dat de fysio toch gaat helpen dan.

Boboke je kan niet mee doen dan je best doen gelukkig dat de waardes dan toch nog redelijk zijn. Succes in ieder geval.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: goed dat de gyn zegt dat het nog niet voorbij is, dan duimen we nog even heel hard door!!

Bobo: jammer dat het nog niet echt goed lukken wil met het dieet. Maar idd je moet natuurlijk wel goed blijven eten voor die kleine. Ik hoop voor je dat de insuline alsnog niet hoeft. Mijn mannetje was soms ook wat dagen minder beweeglijk, vond dat ook altijd heel moeilijk. Soms heel druk en dan weer een dag heel rustig. Met onze voorgeschiedenis is dat zeker niet makkelijk! Wel fijn dat je die harde buiken zelf niet voelt trouwens :).

Hier gaat het goed. Hoewel ik op de achtgrond een huilend jongetje heb liggen. Ik laat 'm nu toch maar even huilen, want weet even niet meer wat ik kan doen.... Overdag en afgelopen nacht ging helemaal goed. Ben zelf al een eind wezen wandelen naar het winkelcentrum en heb wat bodoschapjes gedaan. Was de eerste dag dat ik de hele dag alleen was. Heb me prima vermaakt met mijn kleine mannetje :).
    'S avonds is ie alleen vaak erg huilerig en veel wakker. Maar de nachten gaan tot nu toe erg goed. Ik hoef hem maar een keertje te voeden rond een uur of 3/4. Ik zal nu maar weer een poging doen hem stil te krijgen...

Later zal ik wat uitgebreider op jullie reageren...

10. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraaah ik snap je gevoel hoor, je wilt niet onddankbaar zijn maar dit is nog niet een knallende start. Ik blijf voor je duimen dat het stijgt en dat de dagen snel voorbij gaan voor je!

Liz wat vervelend voor je dat je zoveel pijn ervaart, lastig om dan te genieten van dingen kan ik mij voorstellen. Hopelijk verlicht de fysio iets voor je.

Boboke, je zult blij zijn als je mannetje geboren is he? Nog even volhouden de tijd is al best snel gegaan...voor je het weet heb je hem in je handen. Hopelijk verloopt het verder zonder slag of stoot.

Ego; ik heb sinds vrijdag ondragelijke pijn in mn rug. Het ging onwijs goed maar opeens niet dus :( ga vandaag even langs de dokter want kom de dag niet door zonder pijnstillers

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Bedankt voor het harde duimen. Ik heb toch nog even benadrukt bij mijn gyn dat het "oud" bloed dat ik verlies, wel zonder krampen, mij niet echt positief stemt. Het enige wat we kunnen doen is de bloedtest van morgen afwachten.

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Net nog een cb digitaal met indicator gedaan en die geeft niet zwanger aan. HCG is dus al aan het dalen

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Oohh nee yaraah 😢😢😢😢😢
    Sterkte

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klinkt idd niet goed Yaraah :(.
    Knuffel!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ach yaraah! Wat ontzettend rot zo zeg!! Dikken knuffel

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Yaraah heel veel dikke knuffels voor jou.. Heb een beetje meegelezen en wederom geen goed nieuws. Ik baal met je mee!

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Yaraah wat een rotnieuws, dikke knuffel!

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden zo lief van jullie. Gisteren was mijn HCG al gedaald naar 4. Nu weer een maandje wachten en dan tp van cryo in natuurlijke cyclus.

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah dikke knuffel meis. Ik had nog gehoopt dat de bloeduitslag iets anders liet zien :(
    Heb je nog een evaluatie voor de cryo-tp om te kijken wat er nog gedaan kan worden?

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Yaraa dikke knuffel meis. Wat een kutnieuws..

Ik voel me ook niet zo vrolijk. Broer word voor de tweede keer papa binnen een jaar,schoonzusje krijgt ook een kleine en ik hang er een beetje tussen. Voel me echt verdrietig.

Deel Deze Pagina