wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Zo vandaag weer voor echo geweest. Zijn er 6 echt groot rest veel kleintjes nog, heeft ze niet echt geteld. Moet morgen weer voor echo want gem was 16mm dus ze moeten nog even doorgroeien.
    Verder degene die moest prikken verlegen gemaakt was examen aan het doen en ging niet helemaal goed ging ik hem coachen van ik zou de naald even terug trekken en warempel kreeg ie wel bloed maar door de schrik dat ik hem ging coachen trok ie tever en was ie eruit en het vacuüm deraf. Dus was maar een heel klein beetje in het buisje en ik een blauwe plek;)

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Haha siepie, we weten er gewoon teveel van af.
    Fijn dat er al zoveel groeit. Hopelijk morgen meer grote.

Yaraah, het is zwaar en soms ineens extra zwaar he? Goed dat je het niet opkropt. Fijn dat je baan leuk is!

Ster, de sleutel!! Yes. Veel plezier met klussen, inrichten, bedenken, voorpret etc.

Pien, gaat prima. Osteopaat doet z'n werk goed. Woe naar de gyn om de bevalling te bespreken.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    #2923 yaraah, 23 jun 2015
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
    Haha Siepie ik heb soms ook zin om te zeggen hoe en waar ze moeten prikken. Zoals M676 al zegt, we weten er helaas te veel van af...
    Ik hoop dat je eitjes al mooi gegroeid zijn vandaag

M676 jij ook al 32 weken voorbij. Nu zal het wel snel gaan

Ego: heb over 2 weken een afspraak staan voor acupunctuur. Ik heb al veel goede verhalen gehoord over icsi in combinatie met acupunctuur.

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Gelukkig niet alleen deze ervaring maar heb in mijn opleiding en werk zelf ook heel wat bloed af moeten nemen;)

M676 fijn dat de osteopaat helpt zeg en nu alweer de bevalling bespreken wat vliegt de tijd!

Yaraah wie weet idd ik zeg altijd maar baat het niet schaad het niet hoor! Hoe is het nu met je want lijkt me toch heel pittig dat je toch pril zwanger bent geweest, ieder geval,nogmaals een dikke knuffel.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: ja dit weekend had ik het plots echt heel moeilijk, ik denk dat ik mij tot dan zo sterk heb proberen houden, maar toen ik alleen zat ben ik toch gekraakt, maar goed ik ben een meid van de positieve aanpak en ik heb dus zitten zoeken wat ik nog meer zou kunnen doen om het toch te laten slagen en kwam dus bij acupunctuur terecht. Ook ga ik weer lekker gezond eten en sporten en minder alcohol gaan drinken, want we hebben echt wel heel wat feestjes deze zomer.

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah soms kan het verdriet je echt overvallen. Denk je eerst dat het goed gaat en dan een dip. Knap dat je zo positief bent ingesteld en op zoek gaat naar iets wat nog zou kunnen helpen. Al is het maar voor je gevoel dat je er alles aan gedaan hebt. Ik heb inderdaad ook al vaker over succes gehoord van accupunctuur. Hopelijk wordt het voor jou ook een succesverhaal. Wanneer heb je ongeveer je cryo-tp?
    Fijn dat je nieuwe baan bevalt. Dat is denk ik ook wel fijn voor de afleiding.
    Ik ben vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest voor spuitinstructie en ga vanaf vanmiddag dus insuline spuiten. In eerste instantie alleen voor de lunch, maar het kan zijn dat het nog meer wordt in de loop van de weken afhankelijk van mijn waardes.

Siepie de punctie komt dus langzaam dichterbij. Hopelijk groeien er nog een paar van die kleintjes mee.
    Altijd zo zielig die zenuwen voor een examen. Komen weer alle herinneringen terug van mijn eigen examen, verschrikkelijk!

m676 fijn dat het beter gaat beter gaat met je klachten. Ik ben benieuwd wanneer ik die bespreking over de bevalling ga krijgen, zeker nu ze het hebben over vroeger inleiden ;)

Liz hoe gaat t nu met jou? Nog steeds zoveel pijn? Dikke knuffel

Hoe is t met alle andere meiden?

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Boboke, ik moet een maand alles laten rusten en dan een afspraak maken op dag 12/13 van de volgende cyclus. Dus als ik regelmatig ben zal ik ergens eind juli de cryo tp hebben.

Ik hoop dat je waardes niet te veel meer gaan stijgen en dat je het kan redden met enkel insuline spuiten voor de lunch.

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Yaraah super dat je zon positieve instelling hebt, maar idd even een dipje moet je ook gewoon toelaten.

Boboke volgens mij is die spuitinstructie niet anders dan voor de ivf. Hopelijk blijft het gewoon alleen bij voor de lunch!

Zo nou nu waren er 10 al bijna groot genoeg! Vrijdag staat de punctie gepland dus deze keer gaat het echt gebeuren. Vanavond nog prikken en dan morgen de ovitrelle en dan donderdag niks dat is dan wel weer gek.

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    wauw Siepie al 10 bijna groot genoeg, en pas vrijdag punctie dus er zullen er nog een paar kunnen bijgroeien.

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Mooi siepie! Op naar vrijdag.

Boboke, hoe gaat t spuiten?

Yaraah, fijn en knap dat je zo positief bent!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat gaat heel goed Siepie! Een goed begin is het halve werk :)
    Ster: succes met klussen in jullie nieuwe stulpje :)!
    Bobo: hoe gaat het insuline spuiten? Valt het mee?
    Yaraah: ik heb ook acupunctuur gedaan, bij poging 1 en 3. Beide keren ben ik zwanger geraakt, waarvan poging 3 ook blijvend. Ik had er wel ook kruiden bij, waarvan bij de laatste poging ook kruiden na de tp, die zouden de innestelling moeten bevorderen. Tsja en of dat nou hetgene was dat de doorslag heeft gegeven zullen we helaas nooit weten... Maar voor mijn gevoel had ik er wel alles aan gedaan en het gaat ook vaak om wat voor gevoel je erbij hebt, dus als jou gevoel zegt dat je dat wilt proberen, moet je het gewoon doen. Als je een erkende acupuncturist hebt, kan het in elk geval ook geen kwaad.

M676: fijn dat het beter gaat met de ostheopaat!

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie super dat het er toch nog 10 zijn geworden. Het gaat inderdaad nu echt gebeuren :)

Yaraah jammer altijd van die rustmaand hè. Het liefste wil je zo snel mogelijk door, maar het is gelukkig al bijna juli.

Spuitinstructie zelf is inderdaad niet veel anders dan van de puregon. Enige verschil is dat ik nu mijn huid strak moet trekken van mijn toch al strakke buik ;) en dan prikken ipv van in een huid/spekrolletje. Voelt wel alsof ik de kleine dan prik, maar dat is natuurlijk niet zo, want het is maar zo'n klein naaldje. Hoogstwaarschijnlijk komt het ontbijt er ook nog bij, want dat grenst nu ook al aan de bovenwaardes en ook mijn nuchtere waardes zijn redelijk hoog. Ach ik zal het wel zien. Fijne is wel dat ik nu te hoge waardes ook kan corrigeren ipv alleen maar balen dat ie zo hoog is. Mag ook nog een extra groeiecho inplannen voor begin volgende week. Zou eigenlijk half juli zijn, maar dat vindt ik persoonlijk erg lang om niet te controleren hoe de kleine het nu doet met dieet en insuline.

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    siepie heel veel succes met de punctie. zie je er tegenop of valt het mee ? 10 is een mooi aantal :)

yaraah ik het ook acupunctuur gedaan met kruiden. helaas heeft het bij mij niet geholpen. maar er zijn wel veel goede verhalen over te lezen. hopelijk helpt het bij jou ook

girliejj aan het genieten op vakantie ? dit keer in de schaduw en met een alcohol vrije cocktail ;)

pien, alles goed met de kleine? en met jou ?

liz, jeetje zeg..... hoe kan dat nou ? hoe kun je na een operatie, terwijl je nog niet ongesteld bent geweest alweer vol zitten met verklevingen ? dat lijkt haast onmogelijk.
    kan je niet ergens anders om een second opinion vragen ? dit is toch niet meer te doen voor jou, zoveel pijn, zoveel dingen die je niet kan doen, en dan nog je kinderwens. ik vind het echt heel erg voor je.
    praten met een psycholoog lost je problemen niet op, ik snap dat je dit niet kunt accepteren, er moet toch iets zijn waardoor de endo wel weg blijft, of in ieder geval onder controle gehouden kan worden zodat de lichamelijke ongemakken wat minder worden ?
    volgens mij heb je wel een hele lieve vriend. wat een klote situatie!! hoe voel je je nu ?

bobo en m676 , bijna mama's :)

ego, druk aan het schilderen en klussen haha ik wordt nog eens een echte klusvrouw :)
    op ivf gebied geen nieuws..... 18 aug pas afspraak in gent

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ster, succes met klussen! Hopelijk zie je al snel mooi resultaat!

Boboke, gelukkig duurt het niet meer zo lang voor je weer kunt stoppen met spuiten. Groeiecho zou ik ook prettig vinden als dat snel weer is.

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ster het is wel heel erg leuk om met je eigen huis aan te slag te gaan en het te zien opknappen. En juist omdat je het zelf gedaan hebt, geeft dat wel een speciaal gevoel. Hebben jullie al een planning wanneer jullie willen verhuizen? Succes en veel plezier met het verdere klussen.

m676 jij bent nu toch ook bij de gyn? Heb je daar niet nog een echo gehad?
    Qua echo's heb ik zeker niet te klagen, maar het is wel vervelend dat ik bijna elke afspraak een andere arts heb en ook bijna iedereen weer iets anders verteld vwb groei. Ook het hele diabetesgebeuren was erg onduidelijk, omdat ik er verschillende meningen over hoorde bij de verschillende mensen. Gelukkig is dat laatste nu goed uitgesproken, maar het heeft wel voor een hoop zorgen en onzekerheden gezorgd.

Siepie geniet van je spuitloze dag en heel veel succes morgen met de punctie!

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboke, vervelend dat er zoveel verschillende gezegd werd! Dat maakt wel onzeker. Ik bedoelde dat ik in jouw geval ook graag eerder een groeiecho zou willen.
    Ik denk dat ik nog een x een liggingsecho krijg, maar wel bij de vk.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 oh ok dat had ik niet helemaal begrepen :). Zou wel leuk zijn voor je om nog een keer een echo te krijgen.

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ster leuk klussen in je nieuwe huisje

Siepie: succes morgen met de punctie. De duimen draaien voor een mooie opbrengst

19. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Siepie veel succes morgen! Ik duim voor je en ik vind 10 een super aantal!

Yaraah ik heb ook heel veel positieve dingen gelezen over accapunctuur en kruiden ik denk dat het zeker geen kwaad kan om je te verdiepen!

Boboke hoe voel jij je nu met de insuline? Heb je daar nog bijwerkingen van of niet echt? Lijkt me ook gek om in je buik te prikken terwijl daar je baby'tje ligt! En vervelend he die verschillende artsen vinden we bij de IVF ook heel lastig.

M676 Jij bent ook al zo ver (ik zie nu pas dat het echt 1 dag verschil is met Boboke!!!) Ik wist wel dat jullie ongeveer gelijk opgingen maar dit is wel erg bijzonder!!

Ster de verklevingen komen volgens de arts ook door de operaties zelf en niet perse alleen door de endo. Ze zegt dat ik extreem strakke en straffe harde verklevingen aanmaak die nu dus al terug komen omdat mijn organen na de operatie als het ware weer een 'vast' plekje zoeken en daar gelijk een soort van vast gaan kleven?!! Die 2nd opinion wordt inmiddels iets van een 8ste opinion hahaha maar ik probeer nu dus gewoon vol te houden tot we naar België gaan en probeer dat ook niet helemaal op te hemelen want dat is dus voor mij ook al het vierde ziekenhuis (die behandeld). Ik geloof zo langzamerhand niet meer echt in een wondermiddel maar ben nog wel vrolijk gelukkig! En heb inderdaad ongeveer de leukste man op aarde (vinden jullie natuurlijk ook allemaal haha) maar hij blijft trouw dagelijks vragen hoe ik me voel, en wat hij voor me kan doen <3
    Ik heb nog heel veel pijn dus probeer in elk geval een balans te vinden tussen pijnstilling en functioneel zijn. Vandaag zie ik mijn ouders weer voor het eerst na 4 maanden daar heb ik veel zin in! En heb nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus wil en kan niet bij de pakken neer blijven zitten!!
    Heel veel succes met klussen dat lijkt me heerlijk!! Wonen jullie er ook al of dat nog niet? Nog een leuke housewarming in het vooruitzicht?

Fijn zonnig weekend iedereen!!

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz ik vind jou een hele sterke meid. Dagelijks omgaan met zoveel pijn en dan niet bij de pakken blijven zitten... You go girl &#128170;&#128170;&#128170;

Deel Deze Pagina