Langleve morfine tijdens de punctie, heb er echt helemaal niks van gevoeld. Opbrengst is uiteindelijk uit de 9 6 eicellen en het zaad was ook goed bevonden. Zondag mogen we bellen of er bevrucht is en wanneer we de tp krijgen. Ik lig nu heerlijk op de bank thuis en wordt verzorgd want vriendlief werkt van thuis!
Liz ik geef Yaraah helemaal gelijk. Ondanks alles blijf je niet bij de pakken neerzitten en probeer je het beste eruit te halen. Ik hoop echt zo dat ze in Belgie je van de pijn kunnen verlossen en hopelijk ook nog jullie kinderwens in vervulling kunnen laten gaan. Klinkt inderdaad als een super lieve vriend Ik merk niks van de insuline, maar dat deed ik ook niet van de suiker . Alleen mijn waardes na de lunch zijn nu gelukkig een stuk beter. Siepie fijn dat je niks van de punctie gevoeld hebt. Spannende dagen tot zondag! Ik duim voor een mooi aantal bevruchtingen. Laat je nu maar lekker verwennen door je vriend, hij is niet voor niets thuis
Fijn siepie! Lekker verwend worden heb je verdiend. Spannend tot zondag! Liz, helemaal eens met boboke en yaraah. Wilde dat we je pijn iets konden wegnemen. 1 dagje verschil is idd bijzonder!
siepie wat fijn dat je er geen last van heb gehad nu lekker rustig aan doen en hopelijk een goed resultaat Net terug van vakantie nu druk aan t klussen dus lees zo snel mogenlijk weer alles bij!
Girlliej heb je Eem fijne vakantie gehad? Boboke fijn dat de waardes zijn verbeterd! Ster lukt het klussen een beetje, ik vond het zo gaaf hoe langzamerhand ons huis echt ons huis werd toen we er mee bezig waren. Hier nauwelijks bloedverlies gehad buik blijft wel,wat gevoelig. Volgens mij ook omdat met name m'n rechter eierstok vast hangt in de verklevingen want als ik op m'n linker kant ligt doet die pijn. Vind het spannend morgen mogen we bellen of we dus een tp krijgen en heb ik vannacht liggen dromen dat er niks bevrucht is.... Stom he.
We hebben morgen een tp, dus er is er in ieder geval een bevrucht. Meer kon de secretaresse niet vertellen.
Siepie super nieuws! Alvast succes voor morgen Girlliej welkom thuis weer . Ook al de 20 weken voorbij, gaat dan opeens zo snel hè? Wij gaan vanmiddag het zwembad opzetten Met zoveel mooi weer in het vooruitzicht is het in ieder geval de moeite waard.
Fijn siepie! Succes morgen Boboke, veel zwemplezier 😀 Girliej, succes met klissen, rustig aan denk ik met het weer dat eraan komt 😄 Ik deze week nét een heel drukke (werk)week. Niet zo goed gepland met dit weer...
siepie wat super fijn! hoelaat heb je de TP? stom is dat he dat ze nooit meer kunnen vertellen ik was altijd super benieuwd naar hoeveel het er waren! maar goed iig 1 is goed hoe gaat het nu met de pijn? Bobo heerlijk een zwembad ze hebben het over super warm weer! kan je lekker pootje baden het gaat super snel! donderdag heb ik de 20 weken echo spannend weer! m676 ik moet ook van maandag tot zaterdag werken alleen donderdag ben ik vrij vanwege mijn 20 weken echo echt balen met het weer he!
Super fijn Siepie, eindelijk een oprechte kans!! Spannend he . Succes bij de tp! Vergeleken met de punctie is dat peanuts
Jeeej vandaag een mooie tp siepie heel heel veel succes! geniet van je kleine wondertje(vond het altijd wel een speciaal moment)
Boboke lekker een zwembad! Je hebt geen dikke voeten nog met dit warme weer? Girlliej spannend de 20 weken echo!! Tp ging goed, ging heel makkelijk. Moest vooral nodig plassen met zon volle blaas. Het was een topper, klasse 1-2 en 8cellig. Er was er maar een gesneuveld dus hopen dat de overige 4 goed doordelen dat die in de vriezer kunnen. Daar krijgen we nog een brief over.
Siepie, wat fijn! M'n duimen draaien!! Boboke, nog uit je badje geweest vandaag? Girliej, wat een volle week! Oneerlijk dat ze dit weer niet in de vakantie plannen he
siepie jeej wat een mooie topper heb je aan boort nu lekker rustig aan doen M676 echt he zo jammer! Pff nou ik ben weer ziek hoor mega verkouden weer kele begint weer zeer te doen...hoofd zit vol bah! spanje was toch wel fijn zonder ziekte misschien word ik wel ziek door me werk ofzo..
Girlliej wat vervelend dat je je nu weer zo voelt, niet leuk! Lukt het klussen en werken een beetje. Dank je wel dames, iedereen om me heen is super positief, ik ben constant aan het zeggen je hebt maar 25% kans. Want ze denken me allemaal nu al zwanger zon beetje lol, je moet wel realistisch blijven!