wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou muurtje staat er nu in.. moeten nu nog behang eraf halen en vloedbedeking eruit halen daar hebben we tot 8 juli de tijd voor dan komt de stukadoor daarna kijken wat we gaan maken van het kamertje:D

Wanneer mag je testen siepie? ik duim heel hard voor je hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je!

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboke, mag jij geen suiker meer en overige koolhydraten zo min mogelijk, of valt het mee? Vandaag bloed geprikt en suikerwaarde was iets verhoogd. En zoet fruit ed, mag dat wel?

Girliej, alweer een stap in de goede richting! Fijn dat ie staat. Voel je je weer wat beter?

Siepie, fijn dat iedereen zo positief is, maar ik begrijp goed dat je het ook voorzichtig houdt. Wanneer is de testdatum?

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie lekker broeden nu op die mooie emmy. Warme voeten houden zal nu in ieder geval geen probleem zijn ;)

Girlliej pfff ik moet er niet aan denken nu al dat klussen. Na het weekend wordt t iets minder warm, dus misschien dan pas het zware werk. Voel je je wel al iets beter?

Ster hoe gaat t klussen bij jullie met die warmte? Is t n beetje vol te houden?

Pien hoe doet de kleine t met de warmte? Gaat t slapen al wat beter?

Ego. Vandaag pas voor t eerst in t bad geweest hoor. Zondag nodig gehad om te vullen en vervolgens nog een dag om de ph en chloor in te stellen. Maaar t was wel heerlijk verkoelend vandaag :D
    Vandaag weer groeiecho gehad en afspraak bij de verloskundige van het ziekenhuis. De kleine man is nog steeds erg groot (2500 gr nu al) dus langer dan 38 weken wordt het niet. 17 juli afspraak met de gyn en dan zal de inleidingsdatum worden besproken :)

Iedereen die moet werken de komende dagen heel veel sterkte met deze warmte. Voor de gelukkigen die vrij zijn, geniet ervan!

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 net jouw berichtje gemist. Ik mag in principe inderdaad geen snelle suikers meer, maar met die warmte van de komende dagen gaat er echt wel een waterijsje in. Voor de rest kleine hoeveelheden koolhydraten over de dag verdeelt. Dus geen 3 boterhammen achter elkaar eten, maar 2 en dan bv 2 uur later nog 1. Geen zoet beleg. Fruit wel, alleen niet te veel in 1 keer. Oppassen met aardappelen, pasta, rijst, friet. Niet in z'n geheel weglaten, maar niet in te grote hoeveelheden tegelijk eten.
    Heb je ook al de gtt test gedaan? Want alleen die geeft zekerheid of je suiker hebt of niet. Een keer nuchter prikken of na t eten biedt geen garantie.
    Heeft de kleine meid de achterstand ingehaald qua groei?

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hier nog steeds helemaal vol... vanavond maar even stomen ofzo.. ook ontzettend zere heup wat uitstraald naar mijn been en onderrug heel naar..
    ja het klussen gaat redelijk gelukkig valt t nu wel mee ik ben zo benieuwd naar t eindresultaat haha ik ben een tweeling dus met alles twijfel ik en ik vind alles leuk hoe moeilijk is dat:p

Bobo heerlijk zo een zwembad in je tuin! ik sta gwoon lekker in de winkel pff veelte warm is dat en al die mensen blijven maar winkelen!gekke mensen

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, niet teveel hooi op je vork hoor!

Boboke, ja, ze wordt nu juist weer groter dan gemiddeld, zo'n 7,5 pond schatte de vk.
    Dank je voor je uitleg, ik ga het allemaal even navragen. En moet toch echt m'n chocolade ed op gaan geven 😱

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 7,5 pond bij 40 weken is toch een mooi gewicht? Die van mij zal dat al zijn met 38 weken ;) En af en toe een stukje chocolade kan ook wel, alleen geen reep in 1 keer.

Girlliej inderdaad rustig aan hoor! Denk aan jezelf en de kleine.
    Dat snap ik ook niet hoor, hoe mensen met dit weer kunnen gaan winkelen. En dan vooral het passen, daar heb je toch helemaal geen zin in.

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Girlliej rustig aan doen hoor, wel mooi dat het klussen mooi opschiet. Hoe voel je je vandaag?

M676 vervelend dat jij nu ook misschien zwangerschapsdiabetes kan hebben. Wat boboke al zei een zon uitslag zegt nog niet veel hoor daar moet je echt een ggt voor doen. Succes in ieder geval.

Boboke ik heb na lang twijfelen ook maar eens ons zwembad opgezet, gisteren gedaan. Alleen niet zo professioneel als jij hoor hij gaat na het weekend ook weer weg denk ik. Maar wel lekker. Hoe gaat het nu met jouw waardes. Spannend dat je straks gewoon al weet wanneer je ingeleid kan worden. Ps mocht je de keuze hebben tussen een hormoontouwtje of een ballonnetje zou ik de laatste aanraden. En je kan mij ook altijd nog bevragen daarover;) heb het ook nog een hele tijd gedaan als arts, heb op de gyn en verlos gewerkt een tijd.

Voor degene die vroegen ik mag 12 juli officieel testen. Enige is ik ga 13de om 740 vliegen op een maandag. Van het positieve uitgaande deze keer moet ik vrijdag eigenlijk al een recept utro hebben. Anders heb ik niks meer;) dus morgen even aan de verpleegkundige vragen hoe we dat gaan doen.

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie het werkt toch wel heerlijk verkoelend hoor zo'n badje. Voor de rest zit ik gewoon binnen, maar hier is t ondertussen ook 25 graden :cool:
    Qua inleiding wordt het een balloncatheter, dat touwtje doen ze hier volgens mij niet. Mijn waardes na de lunch zijn goed. Ontbijt was regelmatig te hoog dus nu ook standaard voor het ontbijt insuline. Nu zijn de nuchterwaardes weer te hoog dus afwachten hoe lang t duurt voor ik ook voor de nacht een langzaamwerkende insuline moet gaan spuiten. Ik vind t wel fijn dat er nu met de insuline wat aan gedaan kan worden, want qua eten zou ik echt niet weten wat ik nog anders kan doen.
    Oh lekker even op vakantie, waar ga je naartoe? Ik neem aan dat ze niet moeilijk doen over dat recept. Hopelijk pril zwanger op vakantie ;)

10. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apart idee het Boboke dat je dan over 5 weken al je kleintje in handen hebt!

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher het was in het begin inderdaad wel even wennen. Je bent toch bijna 7 maanden ingesteld op 15 augustus of zelfs later en dan ineens wordt het eind juli/begin augustus. Ondertussen zijn we aan t idee gewend en qua timing is het perfect aangezien mijn man 3 weken vakantie heeft vanaf 3 augustus :). Nu nog de laatste spulletjes aanschaffen en wat extra ziekenhuiskleding voor mij, aangezien een inleiding soms ook wel 3 of 4 dagen kan duren en al die tijd moet ik in t ziekenhuis blijven ;)
    Hoe gaat t met jou en de kleine meid? Moet je nog lang werken of al bijna verlof?

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: wat zou het mooi zijn om zwanger op vakantie te gaan!! Ik duim voor je!

Boboke: het komt snel dichterbij he! Lekker dat je een zwembad hebt om in af te koelen! Het is echt heftig deze temperaturen, zeker als je ook nog een dikke buik bij je moet dragen!

All: ons mannetje is maandag goedgekeurd op het cb. Hij was flink gegroeid en ligt boven de gemiddelde curve 👍😀 Hij is nu ruim 9 pond.
    Het warme weer vind ik wel lastig. Hij slaapt moeilijk in en huilt dan ook best veel. Maar even laten huilen is nu eigenlijk geen optie, het arme kind gaat er al flink van zweten 😔. Vind het gewoon zielig voor hem zo warm en dan moet de warmste dag nog komen! Hopelijk is het snel zondag!

Een zwaai naar de rest!

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien lijkt me ook heel zwaar voor zo'n kleintje dit warme weer. Ook het vasthouden van zo'n kleintje om te troosten zorgt weer voor extra warmte ;). Helpt t niet om hem een paar keer per dag met wat koel water af te sponzen? Morgen gelukkig een iets minder warm dagje.
    Fijn dat hij het verder zo goed doet en goedgekeurd is door het cb.

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    siepie wat spannend ben benieuwd wat ze gaan zeggen misschien iid toch even eerder testen moet jij die ultro blijven gebruken?

Pien aah dat is iid erg zielig arme man! het is ook zo warm natuurlijk hopelijk voor jullie snel weer iets koeler zodat hij weer wat beter kan slapen! hoe gaat t met jouw? al lekker gewend?

Bobo het gaat nu snel he:) gewoon al bijna spannend hoor!

Vandaag me stem kwijt en nog lekker verkouden was vandaag vrij ivm 20 weken echo(GUO) morgen weer werken hopelijk is mijn stem dan weer gevonden dit is zwaar irritant haha hopelijk knap ik snel op! vandaag begonnen met behang eraf halen dat moet voor woensdag helemaal klaar zijn:)
    20 weken echo was goed alles zag er goed uit en we krijgen nog steeds een meisje! alleen vond ik hem zo kort iedereen had t over een uur en ik had de uitgebreide zeg maar was met 3 kwartier klaar ze heeft ook niet het kindje gemeten enzo alleen gekeken naar hoofdje hartje organen en of alles gesloten is..maar goed het zal allemaal wel goed gaan met de kleine:D

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden, hier ben ik weer eens sinds lange tijd. Net alles bijgelezen. Hier nog steeds niet begonnen aan de laatste ivf. Eerst lekker nog vakantie vieren vanaf volgende week. Daarna maar weer eens aan het ziekenhuis denken. Ik ben nu bij een soort acupunctuur maar dan zonder naalden.. Meer drukpunten massage..Wie weet helpt het mij ook nog om goed in balans te komen. Je probeert vanalles he. De zwangeren onder ons hebben het vast extra heet. Niet normaal toch dit weer...ik heb snel last van de hitte dus zit lekker in de schaduw totdat het niet meer gaat. Daarna naar binnen bij de ventilator. Allemaal een fijn weekeind!

16. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, leuk om even wat van je te horen. Herkenbaar dat je verschillende dingen probeert, ik duim voor je dat het werkt. Nu jog even je gedachtes bij vakantie vieren.

Girl wat fijn dat ze goedgekeurd is, begin je het al een beetje te zien?

Boboke, ik vind het zo gaaf dat het eindelijk zo ver voor je is, nog eventjes geduld! Ik ben erg benieuwd.

Siep ik begrijp het helemaal hoor dat het zo lastig is met zo'n kleingje en het warme weer. Mijn vriendin heeft ook net een kleine en het is zo zielig als ze het warm hebben.

Hier gaat het goed! Wel beetje last van opgezette voeten en sinds vanavond opeens om de zoveel tijd krampjes onderin mn buik, het moet nog even blijven zitten dus ik ga er maar vanuit dat het niets bijzonders is. Ik moet nog 5 weken werken en neem nog een week vakantie dus eigenlijk maar 4 weken werken dus het schiet op :)

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje heerlijk nog even op vakantie dan ben je weer helemaal opgeladen! Voel je verschil nu je dat laat doen? Sommige mensen voelen Zoch echt anders na een behandeling..

Fisher ja de kleine mag nog wel even blijven zitten bij je misschien door t warme weer ofzo?
    ja je ziet t nu wel goed hoor bij mijN nu is jet echt een zwanger buikje☺️

Siepie hoe gaat t met jouw? Wat zei de arts?

18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Pien kan me heel goed voorstellen dat jullie kleine hier niet heel veel vrolijk van wordt. Je kan het hem ook nog niet uitleggen;) ik hoop dat als het nu wat af gaat koelen hij zich wat prettiger gaat voelen.

Boboke ahh goede keuze van het ziekenhuis dat het sowieso het ballonnetje wordt. Wordt het al spannend nu het zo dichtbij komt? Gisteren ook weer genoten van jullie zwembad, wij wel haha denk dat ik er zo ook nog even in ga.

Fisher lekker dat je een weekje eerder vakantie op kan nemen. Hoe ervaar jij nu de warmte?

Giirliej wat fijn dat alles goed is met de kleine en er niks is gevonden met de guo. Leuk dat je nu echt een mooi buikje begint te krijgen!

Beschuitje een hele fijne vakantie gewenst, ga er lekker van genieten!

Ik ga volgende week zondag testen, dan is ook de officiele datum. Ga ook echt niet eerder testen, heb namelijk geen zin om mezelf gek te maken. Ben sowieso een troela want ik kreeg een pukkel en m'n haar is sneller vet en dat gebeurt altijd voor ik ongesteld ben. Dus ik zoek niet naar symptomen van zwanger zijn maar voor menstruatie lol. En girlliej ik moet idd als ik positief test doorgaan nog een paar weken volgens het protocol van het Lucas en Vu. Maar ik heb afgelopen vrijdag een nieuw recept op mogen halen, deden ze niet moeilijk over.

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden,

Jeetje wat een hitte vorige week. Ik ben blij dat het deze week minder heet, maar toch mooi weer zal zijn.

Beschuitje goed dat je eerst op vakantie gaat. En ik herken het ook wel dat je alles wil proberen om die kans te laten slagen.

Fisher wauw jij ook al 30 weken voorbij. Nog 4 weken werken, dat zal wel snel voorbij gaan.

Siepie ik blijf duimen voor een mooie positieve test voor jullie zondag.

Ego: hier is het gewoon wachten tot de nieuwe cyclus start en dan kunnen we een afspraak maken voor de cryo tp. Als mijn cyclus niet te veel van slag is, dan zou de tp ergens eind juli zijn en wij vertrekken 01/08 op vakantie tot en met 09/08. Dus ik zal wel vrij ontspannen zijn die 1e week na tp.

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal ben ik ook weer even!

Boboke,ooooh spannend meis! Binnenkort je langverwachte manneke in je armen!

Beschuitje fijn even iets van je te horen.

Pien,mooi dat je manneke het zo goed doet! Slapen met die hitte is echt ruk ja..

Siepie ik duim voor je! Een week geduld ja..duurt lang

Yaraa spannend weer voor een cryo. Ik duim dat het deze keer goed mag gaan.

Girly en Fisher wow jullie gaan snel zeg!!

Wij hebben vanmiddag de intake voor ivf 2. Spannend dus weer. Nu in Nederland ipv Duitsland.

Deel Deze Pagina