Doet me goed zoveel reacties en dat jullie met me meeleven. Ik dacht de afgelopen dagen al wel genoeg gehuild te hebben. Blijkbaar toch niet, want er was nog water over voor vandaag. Bah, wat voel ik me verdrietig en hopeloos. Vanavond maar vroeg naar bed en hopen op een mooie dag morgen ... of een groot glas wijn... Morgen zh bellen. Ik ga een gesprek aanvragen en ik wil natuurlijk ook graag weten hoe de voorbereiding van een cryo tp eruit gaat zien.
En omdat ik niet alleen op de wereld ben Boboke, ik miste je al! Fijne vakantie gehad? Heeft het de vakantie van vorig jaar een beetje goed kunnen maken? Vind je het fijn om zo druk te zijn met het huis? Lijkt me wel erg leuk. Ook druk, maar ook genoeg afleiding en als je dan langzaam resultaat gaat zien... Hoe gaat het met de progynova? Pien, hoe is het bij jou? Morgen de echo. Ik duim voor een prachtig aantal! Fisher, zou heeeel fijn zijn als je niet hoefde over te stappen! Lekker even die rust zeker? Mnr, fijne vakantie, met hopelijk een knallend einde door een positieve test! Beschuitje, grrrrr, tekst kwijt! Balen hè? Kopiëren is zo'n gek idee nog niet. Zwaai naar de anderen.
Fisher: ik hoop voor je dat de cryo gewoon goed ontdooit en lekker blijft zitten! Maar nu ff rustig aan doen lijkt me idd goed idee om je kansen wat te 'verdelen' . Dus jij denkt ook aan overstappen in het 'negatieve' scenario? Ik ook. Heb me er nog niet heel erg in verdiept. Jij wel? Weet dat PNO een 4e poging verzekerd, maar denk je dat ze ons, die dan al 3 pogingen gehad hebben, dan nog aannemen? Zou wel super zijn natuurlijk als het nog kan, ook al is de premie nog zo hoog, voor 1 jaar en 1 behandeling kan dat zeker wel uit! M676: goh wat ben je ook een lieverd, ook nog aan ons denken terwijl jij net zo'n vreselijke domper mee moet maken! Doe maar lekker rustig aan, huil zo veel als je aan tranen hebt, en geniet van een groot glas wijn! Dat is ook altijd het eerste wat ik mezelf dan even gun na een periode onthouding . En dan de kop er weer voor, want dat brusje gaat er gewoon een keer komen! All: ik heb zo'n vermoeden dat m'n follikels nu wel hard gaan... of het er veel zijn weet ik niet, maar ik krijg nu al van dat zogenaamd vruchtbare slijm en ik begin het wel te voelen nu. Dus misschien zijn ze al aan de aardig grote kant. Mijn gevoel zegt dat de punctie nu eerder zal zijn dan de vorige keren. Maar ja, het blijft toch ook weer een onvoorspelbaar traject, we zullen morgen meer weten!
Altijd weer spannend he Pien de eerste echo..je zit hele tijd te vergelijken met andere keren...ik hoop op een goeie echo! Beter langzame groei met veel follikels dan snel met weinig Ik heb ergens gelezen dat PNO geen vragen stelt over je ivf verleden wel over fysio verleden enzo dus in dat geval zouden ze je dus wel aannemen..nooit geschoten altijd mis en inderdaad de premie verhogen weegt niet op tegen het betalen van een hele behandeling het scheelt denk ik ruim de helft...succes morgen!
M676: wat lief dat je op iedereen nog reageerd! Nogmaals heel veel sterkte en neem je tijd om het te verwerken. Pien: succes morgen! Hier morgen de tweede fm, ik ben best zenuwachtig..
M676,wat een ontzettende teleurstelling 😥dikke knuffel! Pien succes met je eerste fm! Ik duim voor veel eitjes! Ik moet eerst een kilo of 10 afvallen en andere verzekering voordat we weer gaan starten. Dus pas januari vrees ik
Fisher: ik ga het zeker ook bij PNO proberen mocht deze poging mislukken, zou wel tof zijn als ze mensen ongeacht IVF verleden zomaar aannemen! Klaproos: he bah meid zo lang nog wachten? Heb je geen goede verzekering voor in het buitenland misschien dat je wilt overstappen? Succes met afvallen, hopelijk doet dat je goed! Hoe gaat het verder met je? Ik lees af en toe wel je blog.
m676 wat verschrikkelijk balen meis heel veel sterkte... Pien succes met de echo vandaag hopelijk mooi nieuws mnr welkom hier jeetje wat een om schakeling ineens he van iui naar ivf.. hopelijk wel met een top resultaat je hebt een mooi aantal eitjes! heel veel succes! komt vast goed ik duim voor je! hele fijne vakantie alvast!! ik zit er ook over te denken om over te stappen naar PNO en zat met de zelfde vraag nemen ze je aan na 3 behandelingen..? ik hoop het het zal toch een hoop schelen! sorry dat ik niet zoveel reageer had het erg druk maar ik lees natuurlijk nog wel mee en duim voor jullie allemaal! Hopelijk hebben we straks weer een hoop zwangere dames!
Nou daar ben ik weer hoor. Goedemorgen allemaal. Poging twee. Dat opslaan van wat je getypt hebt is misschien wei een goed plan om weer frustratie te voorkomen. Had echt iedereen persoonlijk beantwoord haha zal je altijd zien. Maar goed. Eerst even over mezelf. Afgelopen donderdag ben ik weer ongesteld geworden dus ik ga nu een tweede poging wagen om de cryo terug te laten plaatsen deze maand. Vorige maand hadden we de eisprong gemist helaas. Hopen dat het nu beter gaat. De vakantie was heerlijk. We zijn in Nederland gebleven maar hebben enorm geboft met het mooie weer. Zeker als ik zie hoe het nu deze week is.. Beetje jammer voor de mensen die nog gaan. MNR welkom hier bij ons forum. Je hebt al een warm welkom gehad lees ik. Dat is fijn ! Wel balen hoor, dat je van iui opeens over moet naar IVF. Maar ja de kansen zijn ook wel weer groter , dat is ook wel heel fijn. Helaas is bij ons de eerste IVF mislukt, maar als je vragen hebt kan ik ze altijd proberen te beantwoorden. Hopelijk kan je hier ook lekker van je af praten in goede en slechte tijden. Helaas is het meer rotnieuws de laatste tijd van ons clubje. Beetje jammer, maar we blijven maar positief. Al kost dat soms wel heel veel moeite. Bij mij dan.. Pien jij hebt vandaag de echo, ik hoop voor je dat je een goede echo hebt en dat het jou nu ook eens voor de wind mag gaan. Jij, klaproos en ik zitten al zolang in dit groepje..Wij zijn nu ook wel eens aan de beurt voor goed nieuws toch? Klaproos, moet je afvallen of wil je dat zelf? Dat was me niet helemaal duidelijk. Nou als jij moet afvallen dat moet ik het zeker. Ik heb ook echt overgewicht. Ik ga denk ik beginnen met de weight wactchers. Iemand die dit wel eens gedaan heeft? Misschien helpt het mij omdat je dan een stok achter de deur hebt dat je elke week moet wegen. Ik hou het gewoon niet vol. Vind veel dingen te lekker en juist in tijden van spanning en verdriet rondom de kinderwens merk ik dat ik mezelf soms een reepje chocola gun. Eigenlijk hartstikke fout natuurlijk. Ik ben best een emotie eter en jij? Ik wens je vast heel veel succes met afvallen. Misschien kunnen we samen elkaar een beetje op de hoogte houden? Volgens mij hadden we dat ook al eens eerder afgesproken haha... M676 wat balen dat je ongesteld bent geworden. Je had nog zo'n goede hoop he. Je lijf kan je behoorlijk in de maling nemen, daar ben ik nu na vier jaar ook wel achter. Ik zag dat ik de grens van vier jaar over ben. Had ik nooit gedacht eigenlijk...heb er de laatste weken ook erg veel last van. Een goede vriendin van mij is zwanger , ik gun het haar wel maar het steekt enorm. Ze begon later en is eerder zwanger. Het is ook haar tweede al. Ik vind het zo oneerlijk soms bah. Boboke fijne vakantie gehad ? Succes met je huis meid. Ik ben nu even kwijt wie ik nog meer allemaal wil beantwoorden, maar jullie krijgen allemaal een dikke knuffel van mij *knuffel*
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: girlliej (25jr)- 1e kindje - icsi 2 - punctie 25/7 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - 2e echo 17/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Klaproos, jeetje zoveel afvallen is niet niks... Maar zal je absoluut helpen om je weer lekker te voelen. Wat is je plan van aanpak zeg maar? Ik heb nu vakantie gewoon thuis, ga nu elke dag een uur naar de sportschool. Das wel een lekker begin. Nu nog volhouden na de vakantie... Succes! Mnr, pien hoe waren jullie metingen vandaag?? Al een punctie in het vooruitzicht? Beschuitje bedankt voor de knuffel fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Hoop dat je deze ronde je tp krijgt! Ga je nu wel ovulatietesten doen om je eisprong niet weer te missen? Fisher, goed dat je er de tijd voor neemt en je kansen spreid, maar laten we eerst gewoon hopen dat jullie cryo blijft plakken en je geen andere kans nodig hebt! Yaraah, ik hoop ook voor je dat de tijd een beetje snel gaat! Fijn dat je elke 2 weken terug gaat. Houden ze je toch lekker in de gaten. Girlliej, hoe is het op het wachtbankje? Voel je je goed? Fijn dat je lekker druk bent! Mimami, bij jou ook alles goed? Ik krijg donderdag cryo tp! Bms was gister dik genoeg. Ben al begonnen met de utro en moet de progynova ook blijven gebruiken. Heb 8 cryo's dus verwacht iig een tp. Ik hoop er natuurlijk wel nog wat over te houden, maar weet dat ik een luxe positie heb dus zal niet klagen Ik heb er zin in weer een nieuwe poging!
Weet niet wie me had aangepast, maar bedankt in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: girlliej (25jr)- 1e kindje - icsi 2 - punctie 25/7 m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - tp 21/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Beschuitje, hopen dat je dit keer niet je eisprong mist en op naar een cryo! U&D jij ook al een terugplaatsing straks opeens weer wat dames op het wachtbankje erbij, hopelijk op naar goed nieuws voor jullie! Wij vandaag evaluatie gesprek gehad maar komt erop neer dat ze in het LUMC geen andere dingen of technieken gaan doen dan we al gehad hebben. Ze werken ook niet samen met Gent dus dat is wel even een tegenvaller, ik had dat wel gehoopt zodat ik voor echo's niet ver hoef te reizen. Voelde stof om over na te denken....ik neig toch nog naar een vierde keer bij LUMC en als het daarna niet lukt naar Gent. Hopelijk is het niet nodig en hebben we in oktober weer een gelukje die wel 9 maanden blijft zitten Zwaai zwaai naar de rest!
Ik reageer later wat uitgebreider maar ik zit nu op mn telefoon te typen. Fm gehad, 4 eitjes van 17 mm en 4 van 14mm. vrijdag de punctie! Wel een stuk minder eitjes ineens, daar baal ik wel van.
Ik zag je bericht en vroeg me af hoeveel je nu weegt en wat je lengte is? Dit vraag ik omdat ik ook echt obesitas heb maar ze dit bij mij nooit een belemmering hebben gevonden. Sterker nog het is niet een besproken mijn overgewicht.
Beschuitje: goed dat je weer een poging voor de cryo waagt! Moet nu goed gaan, ik vind ook dat wij wel eens aan de beurt zijn! En wat betreft weight watchers: een vriendin van me doet dat nu en boekt goede resultaten! De eerste kilo's vliegen eraf in elk geval. En ze is ook het type emotie-eter . Ik zou het gewoon doen, met zoiets heb je in elk geval een stok achter de deur. Ik kan me goed voorstellen dat het anders gewoon heel lastig is. Wat ik niet zou doen is een tijdens een hele nieuwe IVF poging tegelijk zwaar gaan dieten. Dan kun je beter even 3 maanden uittrekken om aardig wat kilo's kwijt te raken en dan daarna een nieuwe poging te starten. Ik denk dat het niet goed is die dingen echt te combineren. Maar misschien hebben ze daar bij de weight watchers ook wel advies over hoe dat dan aan te pakken. U&D: goed zo, jij hebt er weer zin in . Nou ik verwacht ook zeker wel een tp hoor. Spannend weer! Fisher: hmm ja ze hebben een standaard protocol en daar wijken ze niet vanaf he... doen ze bij ons ook niet hoor. Maar wel stom dat ze niet voor wat echo's samen willen werken met Gent! Is er niet eventueel een ander ziekenhuis nog een beetje in de buurt waar het wel zou kunnen? Vind het echt geen service van LUMC. Bij ons zouden ze dat in mijn geval waarschijnlijk wel doen, omdat we al zolang 'klant' zijn zeg maar . Kan me voorstellen dat het dan wel een hele beslissing wordt om naar Gent te gaan. mnr: kijk aan vrijdag is het al zover! 8 eitjes is ook mooi hoor, dat kan gebeuren. Maar het kan ook nog zo zijn dater meerderde eitjes uit komen, want nu tellen ze het aantal follikels. Soms zitten er 2 eitjes in een follikel, en soms ook niets... maar 8 zou heel mooi zijn! All: ik heb ook 8 follikels op dit moment. 2 rechts en 6 links. Altijd al een slechte verdeling gehad, rechts doet het niet zo goed kennelijk... meeste follikels zitten rond de 13 mm dus moet nog wel even door. Donderdag weer meting en deze arts verwacht dat dan maandag de punctie is. Zelf denk ik dat het wel wat eerder zou kunnen, ik voel het tenminste al behoorlijk, dus dat wordt dan nog wat...
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: girlliej (25jr)- 1e kindje - icsi 2 - punctie 25/7 mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - tp 21/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Beschuitje, hopelijk deze keer een goede tp! Jij hoeft geen medicatie toch? Fijn dat je zo'n lekkere vakantie had! Nu weer helemaal fris en fit starten! Ik ken ook goed resultaat met weight watchers van een kennis. Zelf ben ik van de crashdieten (Max 1000 kcal per dag) maar dat is in deze tijd niet zo verstandig! Klaproos, succes met afvallen! Niet makkelijk in dit proces. Deel er maar veel van, dan kunnen we op afstand een beetje helpen en misschien inspireer je degenen die t ook willen. Ups, donderdag de tp! Fijn. Spannend vind ik het ook. Zal het ontdooiproces goed gaan? Dat gaat zeker lukken! Fisher, moeilijk om een besluit te nemen. Als je het ene kiest weet je nooit hoe het andere zou zijn geweest. Mij is verteld dat er weinig verschilt in de kansen op een zwangerschap, welk zh je ook kiest. Jullie ook? Mnr en pien, allebei 8 follikels. Kwaliteit gaat boven kwantiteit en mooi aantal. Maar ik kan me goed voorstellen dat je meer wilde. Geeft toch meer kans voor je gevoel op een aantal cryo's. Ik wist niet dat er meerdere eitjes in 1 follikel konden zitten? Pien, rustig aan doen hoor! Lukt dat deze week? Ego, vandaag naar zh gebeld. Volgende week woensdag een afspraak met een arts. Maar eens doorspreken of er wellicht een oorzaak kan zijn die weggenomen kan worden. Het was altijd onbegrepen, maar mss heeft m'n laatste curettage invloed of iets anders? Iig mag ik zodra ik de volgende keer ongesteld word starten met progynova. Gelukkig geen maand aan de pil oid.
pien wat lief van je informatie en een link heb de folder besteld inderdaad en dan stuurt mijn moeder hem op.Heb wel een dip was er weer helemaal klaar voor om weer te beginnen maar helaas. 8 follikels is mooi aantal hopelijk zijn do allemaal mooi gegroeid en krijg je snel je tp Mimami vervelend dat je je sinds je tp rot voelt hopelijk voel je nu al weer wat beter Boboke spannend de sleutel van je nieuwe huis moeten jullie veel aan het huis doen zal wel drukke tijd worden de sleutel en tp rond dezelfde tijd. door je nieuwe huis heb je wel afleiding in de wachtweken m676: o nee toch wat vervelend voor je een dikke knuffel Klaproos: wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten vanwege nieuwe verzekering en dat je moet afvallen (moet je van de arts afvallen) Suc6 meid je kan het beschuitje spannend weer een nieuwe poging hopelijk mis je de eisprong nu niet moet je nu ook medicatie gebruiken u&d dat is fijn nieuws do je tp suc6 donderdag fisher wat vervelend dat ze niet samenwerken met gent is toch weer even een tegenvaller All vandaag weer naar de arts geweest voor mijn bloeduitslagen van de vijf testen waren er vier waardes niet goed (sommige met een groot verschil) gelukkig eentje wel goed vandaar dat ik nog wel wat kan lig ook elke dag na werk gelijk in mijn bed. heb af en toe ook last met ademhalen maar dat kan komen dat je schild klier op je luchtpijp drukt; Uiteindelijke diagnose hashimoto disease en hypothyroidism nu moet ik over twee maanden weer mijn bloedwaardes laten conrtoleren of de medicatie zijn werk doen of dat de dosering verhoogd moet worden moet deze week nog wel terug voor de uitslag van de echo. Ik zal wel weer minder aanwezig zijn omdat ik toch wel moeilijk vind dat ik toch niet kan beginnen dus voor iedereen een knuffel en zwaai en heel veel suc6 voor positief nieuws veel liefs