wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Siepie, jouw berichtje gemist. Bah wat naar voor je! Gelukkig zit er een vakantie achteraan! Ik wens je een heerlijke vakantie en daarna idd gelukkig nog 4 cryo's.

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah spannend hoor hopelijk lukt t allemaal net voor je vakantie!! Succes met je nieuwe poging!

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik kwam even spieken of Siepie al nieuws had maar wat shit weer! Wel fijn dat je zoveel cryo's hebt maar het blijft natuurlijk super shit als het niet lukt!

Yaraah leuk Normandie daar wonen mijn ouders! Ik ga er zondag weer heen voor een weekje. Het weer is altijd wat wisselvallig maar Augustus is een goede maand waar ga je precies heen?

M676 Ja ik blijf wel schrijven maar merk dat als ik niet direct bezig ben met de ivf ik toch wat minder te melden heb ;)

Boboke fijn dat je nu lekker kunt doorslapen met de nacht insuline je zal al je energie hard nodig hebben!

Klaproos spannende tijd hopelijk verloopt alles goed voor jullie in Eindhoven!!

We hebben besloten onze cryo nog terug te plaatsten in het EMC vlak na onze vakantie naar Aruba eind September dus zal ergens in Oktober worden. In Gent zal het toch niet zo'n vaart lopen en ga in eerste instantie ook voor de endometriose en daarna de IVF. Ik ben van de week voor het eerst naar een Osteopaat geweest en moet zeggen dat ik het een hele positieve ervaring vond. Het was redelijk gevoelig al dat kneden in je buik maar voelde me achteraf echt prima!

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz leuk op vakantie naar Aruba en dan eerst nog de cryo in EMC. Ik ben blij dat de osteopaat je goed doet. Wij gaan naar Veules les Roses

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh ja Yaraah dat is nog iets noordelijker bij die mooie krijtrotsen! Mijn ouders wonen iets meer landinwaarts maar ter hoogte van Honfleur. Daar is de kust al weer iets anders. Goed vooruitzicht in elk geval!

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Heerlijk hoor, die vakantieplannen!

Liz, als je niet bezig bent is er idd minder te melden, toch leuk dat je wel steeds meeschrijft!

Ego: kindje is nog niet gedraaid, ligt in onvolkomen stuit ( billen naar beneden, hoofd en voeten boven). Zodra er een tegenvaller is merk ik dat ik emotioneel nog zeker niet over de mmm-periode heen ben zeg! Meteen huilen! Volgende week gaan ze het proberen te draaien, deze week nog eens middels ontspanning (van de cursus hypnobirthing nazorg) proberen.

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676 ik snap wel dat je er soms nog emotioneel bij wordt hoor. Tenslotte heb je een lange weg afgelegd voor dit wondertje

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Siepie wat een shitnieuws! :(

Yaraa succes met de nieuwe poging!

M676, de mmm krijg je er denk ik nooit helemaal uit denk ik. Hoe rot het ook is. Hopelijk krijgen ze de kleine nog wel gedraaid!

Liz,ik vind het ook gezellig dat je nog meeschrijft en heb zelf ook weinig te melden hoor ;)

Bah mijn behandelplan heb ik maar daar word je niet blij van! Eerst een maand aan de pil,dat was in Dusseldorf al nooit, maar goed dan volgens mij de decapeptyl daarna gonal f en punctie en als afsluiter utrogestan. We beginnen in september dus bij een tp is het alweer november,jeetje!!

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dankjulliewel!!

Klaproos, dat is, zeker als je DD gewend bent, een lange tijd! Laat de tijd maar lekker snel gaan, zodat het snel november is voor je!

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej hopelijk gaat t lukken in t nieuwe filiaal, maar eerst maar genieten van de zwangerschap en de kleine.
    Het is niet zo dat ik al gelijk een ruggeprik wil, maar het is wel fijn dat als het niet meer gaat qua pijn de weg kort is, omdat ik dan al in het ziekenhuis ben.

Yaraah hopelijk nog net op tijd de tp voor je vakantie.

Liz ik vind t ook leuik dat je nog af en toe komt buurten ook al ben je nu niet in het traject bezig. Hoe gaat t nu met de pijn? Enigszins te doen?
    Ik wist niet dat een osteopaat aan je buik zelf werkt. Dacht die zijn van de botten?
    Enneh ik slaap niet beter door de insuline hoor ;), was t maar waar. Dat is alleen omdat mijn waardes in de nacht te weinig zakken.

m676 hè wat balen dat ze er nog niet goed voorligt. Hopelijk draait ze deze week nog zelf. Zo'n draaipoging lijkt me ook niet echt prettig. Heel herkenbaar hoor, dat de mmm nog behoorlijk zijn sporen nalaat. Ik ben ook bij elke tegenslag een emotioneel wrak :)

Klaproos leuk hè die lange protocollen in Nederland ;). kan je niet vragen of je in augustus niet al aan de pil kan beginnen?

Pfff moet weer even mijn frustratie kwijt hoor...net weer een kleine discussie gehad met mijn moeder, omdat zij graag wil dat we haar op de hoogte brengen op t moment dat we naar t ziekenhuis gaan. Dit willen wij zelf juist niet. Ik weet wat een zenuwpees mijn moeder is en als het te lang duurt naar haar zin wordt ze heel erg ongerust. Ik heb dus geen zin om me tijdens de bevalling zorgen te maken over haar zorgen. Is het nog te volgen? Ik vind dat de bevalling iets van ons samen is en daar wil ik geen anderen bij hebben of verplicht informatie delen. Krijg ik weer naar mijn hoofd dat ze het maar vreemd vindt dat wij dit niet laten weten, want iedereen in haar omgeving liet het wel allemaal weten. Sorry, maar daar heb ik niks mee te maken. Het gaat tenslotte om ons kind en onze wensen. Maar ja er is al vaker gebleken dat ze maling heeft aan onze wensen :x

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Belachelijk, boboke! Sorry, maar ik vind het écht niet nodig om iemand anders op de hoogte te stellen! Wilden wij ook niet en hebben we ook niet gedaan. Helaas hoorde m'n schoonmoeder het via via tóch en heeft die dag heerlijk alle aandacht naar zich toeghpegaald. (Niet dat ik er iets van meekreeg, maar toch. Achteraf steeds moeten horen hoe leuk het was dat zij het al wist en hoe vol spanning zíj zat. Bah!
    Laat je niet gek maken, al kan ik me voorstellen dat het vervelend voelt als er zo afkeurend gereageerd wordt!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos dat klinkt idd wel lang, ik hoop voor je dat de tijd lekker snel voorbij zal gaan.

Boboke: ik vind dat jullie helemaal gelijk hebben. Ik ben zelf nog niet zwanger geweest, maar ik ken zoveel meiden die net bevallen zijn en geen enkele heeft iemand verwittigd als ze naar het ziekenhuis moesten. Iedereen kreeg mooi achteraf een berichtje om de geboorte aan te kondigen.

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 en Yaraah bedankt voor jullie steunende berichtjes, doet me goed. Ik merk gewoon dat de relatie tussen ons niet meer is, zoals het vroeger was na alles wat er gezegd en gedaan is tijdens de mmm en deze zwangerschap. Ik heb niet meer de behoefte om alles te delen, maar mijn moeder kan mij niet loslaten en wil t liefste alles weten van uur tot uur. Daar wordt ik een beetje kriegelig van ;)

Vandaag weer naar de gyn geweest en ondanks de insuline volgt de kleine nog steeds zijn eigen groeicurve. We hebben nu dus de datum gekregen voor de inleiding :). Ik weet niet 100% zeker of er hier iemand bekend meeleest dus ik hou de datum even voor mezelf.
    Nou komt t volgende probleem nl al weer. Sm woont in het buitenland en is van plan om op 5 augustus terug te komen naar Nl. Hoogstwaarschijnlijk is de kleine er dan al, mits het inleiden geen week gaat duren natuurlijk ;) Maar eigenlijk wil ik dus niet laten weten dat het definitief al vroeger gaat worden (gaat om een paar dagen), maar ik vind t ook vervelend als ze pas een paar dagen na de geboorte voor t eerst haar kleinzoon kan zien. Dilemma's dilemma's :cool:

Hoe is t met iedereen? Het is weer erg rustig hier....

Iedereen alvast een fijn weekend :)

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: oh vervelend zeg dat jullie ukje nog in stuit ligt! Hopelijk helpt de draaipoging nog! Stel dat het niet lukt, mag je dan eventueel voor een keizersnede kiezen als je dat zou willen? Sterkte ermee, ik duim dat ze nog draait!

Bobo: ik snap je gevoel wel hoor! Ik heb ook niet gezegd dat ik het zou melden wanneer we naar het ziekenhuis zouden gaan. Uiteindelijk heb ik wel mijn (schoon)ouders en zus een berichtje gestuurd, maar dat is meer omdat ik dat zelf wilde, niet omdat zij dat graag wilden. Bovendien was ik al zwaar overtijd en heb ik ook de strippogingen en de afspraak bij de gyn voor een eventuele inleiding verteld, dus had ik ook wel de behoefte om te melden dat we onderweg waren omdat de weeen begonnen waren. Mijn schoonouders wonen ook niet naast de deur en die stonden al 1,5 bij ons in de buurt op een camping, dat kan dus ook nog haha! Ik weet niet of je schoonmoeder een geheimpje kan bewaren anders zou je haar misschien kunnen laten weten dat het kindje eerder komt en dat ze dan b.v. ergens tussen dan en dan misschien al zou kunnen komen ipv 5 augustus.

Siepie: getver meid, wat balen :(!! Hopelijk kun je een beetje bijtanken in de vakantie, knuffel!

Klaproos: oei ja herkenbaar, dan denk je dat je begint, maar dan duurt het voortraject ook nog eens heel lang... Nou maar hopen dat dat een positief effect heeft op de uitkomst :). Wel fijn dat het wel weer gaat gebeuren binnenkort!

Hier gaat het goed. Krijg steeds meer een beetje ritme en ook weer wat tijd voor mezelf. Ik krijg hem steeds beter in slaap, ook overdag en 's avonds. Dat is wel prettig :). Hij begint zelfs al wat te lachen, wat weer heel schattig is. Ik heb nog 2 foto's van 'm in mijn album gezet voor de liefhebbers.

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien wat een leuke foto's! Vooral die met de knuffel is echt schattig. Wat fijn dat jullie steeds meer ritme krijgen en je ook weer een beetje aan jezelf toekomt. Gaat t met de warmte ook iets beter nu hij toch al wat ouder is?
    Ik moet het er nog even met mn man over gaan hebben hoe we het gaan aanpakken met sm. Ik weet eerlijk gezegd niet of ze goed een geheimpje kan bewaren :) Wij hebben dus nog niemand verteld dat ik eerder ingeleid zal worden door de diabetes dus dat komt als volledige verrassing ;) Mijn ouders willen dus ook in de buurt op een camping gaan staan als de kleine er is. Alleen ik moet zeggen, dat ik t op dit moment niet zo zie zitten als ze straks elke dag langs willen komen :)

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboke, kun je zeggen dat de gyn heeft gezegd dat het heel goed kan dat de baby eerder komt? Gedoe zo he met die families!
    Wij moeten deze x wel een van de ouders inlichten omdat onze oudste ergens naar toe moet. Lastig hoor.

Pien, thx. Als ze niet draait zit er wel een ks in denk ik. Maar ik heb me nu zo voorbereid op een natuurlijke geboorte dat ik dat heel graag wil. Maar goed, dat moet ik allemaal gewoon loslaten.

Fijn weekend allemaal!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien wat een mooi mannetje is het toxh😍 gelukkig begint t ritme nu te komen en heb je meer tijd voor jezelf!! Het weer is gelukkig nu ook wat beter niet zo heel warm meer!

Bobo lastig zeg! Ik weet niet ik denk dat ik t wel zal melden maar goed ze weten dat ze er niet bij hoeven te zijn.. En als ze in t ziekenhuis willen wachten vind ik t prima maar dan hoef ik t niet te weten😁
    Als je het echt niet wil moeten ze dat gewoon accepteren het is jullie bevalling!

M676 hopelijk draait ze nog om zodat ze goed ligt.. Krijg je anders een keizersnede?

Mijn baby is al ingedaald met 23 weken😳 en man dat is toch geen fijn gevoel moet ik zeggen! Verder gaat hier alles goed! Erg moe en werk is zwaar!

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    O m676 lees nu net je reActie op pien! Hopelijk draait ze gewoon nog optijd bij mijn vriendin lag haar zoontje ook in stuit en is net voor dat het begon gedraaid! Hopelijk doet jouw meisje dat ook

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Thx Girliej. Nu al ingedaald? Dat drukt vast enorm of niet? Werken is zwaar zeg je, werk je wel door tot je verlof of stop je eerder?m

Pien, net de fotootjes bekeken 😍😍😍

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676 ik moet natuurlijk minimaal tot 34 weken werken denk dat ik de 36 weken niet ga halen! Vind t nu al zwaar haha

Deel Deze Pagina