Ik lees wel mee hoor meiden maar zit in Frankrijk met half gaar internet!! Ik ben het eigenlijk wel met M676 eens. Dit is voor jullie samen en je bent nu eigenlijk al te veel bezig om je bezig te houden met de gevoelens van je schoonmoeder. Ik zou het lekker voor mijzelf houden en niets vertellen voor je inleiding. Je hoeft dat soort info toch niet te vertellen misschien dat je wel gewoon op dat moment bevalt dat weet je sm toch niet. En laat je man gewoon die dag een bericht sturen naar haar dat het begonnen is Als ze dan een paar dagen later komt omdat ze dan zou komen is dat haar eigen keuze! Plus jij hoeft niet bang te zijn dat ze naast je bed staat! Succes en groetjes uit Normandie
Liz, heb je wel lekker weer daar? Hier is t op en af, dus ik zou nog ff blijven als ik jou was Girliej, hoop dat je het op je werk tot die tijd nét een tikje rustiger aan kunt doen.
Vandaag versie gehad. Ons meisje draaide direct terug, daarna nog een x gedraaid, maar ze ligt nu al weer in de breedte. Volgende week nog een keer.. Positieve is dat ze dus voldoende ruimte heeft en zich lekker op haar gemak voelt ☺️
M676 jammer dat jullie meisje zich opnieuw gedraaid heeft, maar wel leuk om te horen dat ze zich dusdanig op haar gemak voelt
Girlliej als t werken te zwaar is kan je ook geheel of gedeeltelijk in de ziektewet hè. Wel goed voor jezelf en de kleine zorgen! Jeetje nu al ingedaald? Maar ze kan er waarschijnlijk ook nog uit aangezien ze nu nog niet zo groot is?? Die van mij ligt pas sinds afgelopen week ingedaald en daarbij werd nog gezegd dat hij er ook weer uit kan... m676 deed de versie niet zeer of viel t mee omdat ze nog genoeg ruimte heeft? Hopelijk blijft ze snel in de goede richting liggen. Liz lief dat je met je gare internet toch nog even reageert . We zijn er nog niet uit hoe of wat, maar we hebben nog een weekje
M676 lekker een eigenwijs meisje dus! Bobo ja zou kunnen maar dat is en blijft lastig op me werk dus doe rustig aan en ze zoeken t maar uit! Haha ze is nu weer gedraaid en ligt met der voeten lekker beneden! Ze is lekker druk en eigenwijs! Maar dat is alleen maar goed☺️Ben wel blij dat ze niet meer ingedaald ligt dat vind jk dan toch niet zo fijn klinken haha
Haha Girlliej een lekker eigenweis meisje... Leuk toch. Ik hoop dat het lukt op je werk meid Boboke nog maar een week te gaan Ego: morgen eindelijk naar de gyn voor het vervolggesprek van de vorige behandeling en de uitgangsecho. Morgen weet ik of we nog een tp kunnen hebben voor we op vakantie vertrekken of niet
Girlliej ik denk dat jouw meisje ook nog niet echt ingedaald lag, maar "gewoon" met het koppie naar beneden. Heerlijk zo'n druk kindje, toch elke keer weer een geruststelling dat het goed gaat daarbinnen Yaraah ongeveer een weekje . Wie weet lost het sm zich vanzelf op aangezien de wegen in Frankrijk geblokkeerd zijn en ze nu toch niet kan komen Alvast succes voor morgen en hopelijk gaat t nog lukken met de tp voor je vakantie. Toch altijd spannend als er zoveel tijdsdruk opstaat.
Het draaien viel mee, idd omdat er nog voldoende ruimte is. Nu wel wat beurs gevoel in m'n buik hoor. Hopelijk draait ze nog terug. Heb al wel vast gelezen over natuurlijke keizersnede, dan mag t kindje toch bij mij blijven! Dat scheelt alweer. Boboke, wat komt t dichtbij he? Ik kan haast noet wachten! Lekker van genieten en t gedoe met ouders en schoonouders naar de achtergrond voor zover het lukt! Yaraah, spannend weer! Girliej, ook zo'n draaiertje! Leuk dat bewegen in je buik he?
m676 gelukkig dat het draaien niet te veel zeer deed. Voor mij een heel gek idee, dat jouw meisje nog zoveel ruimte heeft om te draaien, aangezien mijn mannetje al weken lang vastgedrukt tegen mijn ribben ligt. Zou er niet aan moeten denken dat hij nu zou draaien Het komt inderdaad nu heel snel dichterbij. We (of beter gezegd mijn man) is ook nog druk alle laatste klusjes in huis af te maken. Zo moest de zoldertrap nog geschuurd en geverfd worden, dit is gelukkig bijna af, alleen de onderkant moet nog gelakt worden. Daarna veel de ramen tegen elkaar open om te luchten. En dan volgende week grote schoonmaak, bedje opmaken etc, ons bed verhogen, vluchtkoffer voor 3 pakken en dan zijn we er klaar voor
M'n buik is ook een stuk groter dan bij de eerste. Wij ook nog dat soort klusjes. Bed verhogen, tas voor t zh, dekens, lakens ed wassen en wiegje en kinderwagen klaarzetten en opmaken. Verder zolder opruimen en stofvrij maken. Daarna vind ik het goed. Alle ruimtes in huis, behalve zolder hebben nu een grote beurt gehad. Lekker!!
Yaraah spannend hoop dat t nog lukt voor de vakantie dat zou natuurlijk perfect zijn! Ik duim voor je Bobo de vk heeft gezien dat ze ingedaald was dat kan gewoon en ze kunnen dan gewoon weer terug draaien vandaar ook de steken onderin! Ze is nu gewoon weer helemaal omgedraaid en strekt zich afentoe heerlijk uit! Spannend begint nu wel erg dicht bii te komen voor je! M676 lekker he alles klaar!! Wat houd een natuurlijke keizersnede in?
Grillen, dan halen ze t kindje heel rustig zodat het beter meekrijgt dat het uit de buik komt, daarnaast laten ze op dat moment t doek zakken zodat je mee kunt kijken (terwijl je niets van de wond schijnt te zien). Daarna leggen ze t kindje meteen op je buik, net als bij natuurlijke bevalling en t kindje mag bij je blijven.
M676 klinkt wel goed zo'n natuurlijke keizersnede ego: helaas doet mijn lichaam nu eens niet wat verwacht werd, ik heb steeds een mooie cyclus en normaal zou mijn eisprong dan vandaag of morgen moeten zijn, maar op de uitgangsecho waren de eicellen nog te klein om te springen dus dat zou dan ten vroegste maandag zijn dat er een eisprong volgt. Helaas moet je dan 6 dagen wachten op tp en dat kan ik niet omdat we zaterdag op vakantie vertrekken... ik mocht nog bloed laten prikken van de gyn om zeker te zijn dat de eisprong nog niet geweest is, maar hij vermoedt echt van niet. Dus wij moeten dan nog maar een cyclus overslaan
Girlliej ik wist niet dat ze op die termijn ook al over indalen spreken, weer iets geleerd . Gelukkig voor jou kan ze nog lekker draaien, want die steken lijken me niet fijn. m676 op een gegeven moment is t ook goed hè qua opruimen en poetsen. Ze zeggen ook elke keer dat mijn buik zo groot is, terwijl iedereen in mijn omgeving en ikzelf t juist wel vindt meevallen . Ik ben ook nog geen 9 kilo aangekomen dus vindt dat best netjes Yaraah hè bah zul je altijd net zien, dat je lichaam je dan in de steek laat . Dan maar proberen positief te zien en lekker van een wijntje genieten op vakantie
Boboke, je hebt gelijk. Soms doe ik net of alles goed moet zijn voor t kleintje er is, alsof je daarna niets meer kunt haha. Ik houd me vanaf nu rustiger Mooi gewicht hoor! Ik nu 10 k. Vind ik ook prima. Yaraah, he jammer dat het niet gaat lukken. Maar aan de andere kant mss ook goed om nergens aan te hoeven denken op vakantie?
M676 ik duim voor je dat ze nog gaat draaien maar de stouterd gewoon weer terug draaien na een versie... Idd de gentle sectio is wel echt een uitvinding hoor. Fijn dat de laatste klusjes in ieder geval zon beetje af zijn, succes met de laatste dingen. Boboke super de langwerkende insuline erbij en dat de waardes nu beter zijn. En helemaal gelijk hoor met je moeder dat zou ik ook niet willen, wat dat betreft jullie bevalling en jullie moeten het doen zoals jullie het willen. Het komt nu wel heel dichtbij. Girlliej irritant dat ze dus zo laag zit maar ze heeft zoveel ruimte ze kan nog alle kanten op! En idd gewoon kijken hoe het met werk gaat want wat niet gaat gaat gewoon niet hoor! Yaraah dat is wel heel jammer als het dan toch niet kan. Ik wens je wel vast een fijne vakantie, geniet ervan! Liz en geniet je van de vakantie? Fijn dat de osteopaat je in ieder geval ook wat kan helpen. Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk veel gezien maar ook lekker langs het zwembad gehangen. Gisteren met m'n ouders naar bataviastad, daar heeft vriendlief een erg mooi pak gekocht hij is getuige in augustus dus hij moest wel! Ik heb zelf nog een mooie jurk dus ik hoefde niks te kopen. Ziekenhuis gebeld kunnen pas 17 augustus terecht om zogenaamd te evalueren. Dat hoeft voor mij niet echt lol ik heb zoiets kom maar op met de cryo's. Ga ik dan ook meteen vragen want rond die periode verwacht ik m'n menstruatie dus wil ik meteen verder plannen. Gaan het deze keer aan zowat niemand vertellen want nu wisten teveel mensen het en dat is ook erg irritant. Het voelt namelijk of je hun moest teleurstellen.
Siepie beetje laat , maar wat balen zeg dat het niet gelukt is. Inmiddels lekker op vakantie geweest. Dat ontspant wel weer. Boboke ik zou zeker ook niet m'n schoonmoeder de hele tijd op de hoogte moeten houden. Alleen als je dat zelf wil en niet als er zo om gezeurd wordt. Hier nog steeds lekekr vrij. Vandaag weer ongesteld geworden, wist ik eigenlijk wel hoor. Hadden er vrij weinig moeite voor gedaan dit keer haha.. Klaproos wat top dat jij ook weer kan gaan beginnen, ook al moet je nog even wachten. Wie weet beginnen wij wel weer ongeveer gelijk. Wij hebben nu een lange pauze, maar hoop dat ie ergens goed voor is. Hoe is het met de rest? Pien geniet je van je mooie zoon ?
m676 goed zo meid, je moet tenslotte ook nog genieten van de rust die laatste weekjes Siepie fijn dat je een lekkere ontspannen vakantie hebt gehad. Wat moet er nu dan geevalueerd worden? Emmy is helaas niet ingenesteld, op naar de cryo! Kan je niet aangeven dat je in de wachttijd tot evaluatie al de tp van een cryo wilt. Ze zullen na 1 tp geen aanpassingen doen qua protocol. Enheel herkenbaar, dat gevoel dat te veel mensen ervan weten en dat kan behoorlijk storend zijn. Cryo is ook makkelijker te doen zonder te vertellen, met een punctie etc is dat toch lastig. Beschuitje mijn sm is niet degene die zeurt hoor, dat is helaas mijn eigen moeder . Sm woont in het buitenland en is van plan om op 5 augustus terug te komen, ervan uitgaande dat 10 dagen voor de uitgerekende datum wel genoeg tijd is, maar helaas . Dus vandaar de twijfel om haar wel in te lichten dat ze eerder terug moet komen. Wanneer ga jij ook al weer beginnen? Sorry ben t even kwijt De trap is bijna klaar dus ik kan vanaf morgen eindelijk de eerste verdieping fatsoenlijk schoonmaken na al dat schuur-en schilderwerk. Begin de tijdsdruk nu ook wel wat te voelen...
Siepie wat fijn dat je een heerlijke vakantie heb gehad, als het goed is kan je gelijk door zodra je menstruatie is dat hadden wij iig heb je t gewoon in je natuurlijke cyclus? Wij hadden het helemaal niemand verteld dat vond ik wel fijn! Hopelijk heb je net zoveel geluk met je cryo als wij toen! M676 dat klinkt erg mooi! Hopelijk draait ze nog even! En anders is dit iid een goede optie! Bobo het schiet nu al lekker op! Doe je een beetje rustig aan!