Ster, naar dat je je zo voelt! Wel knap dat je actie hebt ondernomen en je nu rust kunt pakken. Fijn dat je je er meteen al beter bij voelt. Goed op jezelf letten en ook weer niet te snel denken dat alles weer goed gaat he! Volgende week Gent, fijn! Spannend ook weer! Succes! Boboke, welke pijnklachten heb je? Zwaar he, als je niet kunt wat je wil? Toch is t ook voor jou goed om juist nu zoveel mogelijk naar je lichaam te luisteren zodat je sneller herstelt. (Al zul je dat zelf ook wel weten, alleen al vanuit je beroep ) Ik ga gauw naar je foto's kijken!
hey meiden, ik ben terug van een weekje vakantie in Normandië en ik heb er echt van genoten. Boboke: wat een prachtig kereltje en met zo'n leuke naam Ster: jeetje wat een heftige tijd heb jij alweer achter de rug. Volgende week ook weer intake voor IVF... Siepie:jij bijna cryo tp? Girlliej: hoe gaat het verder met jou? Niet te veel last nog? M676: ligt de kleine nu goed? ego: normaal moest ik vandaag ongesteld worden, maar ik vrees dat mijn lichaam echt vreselijk in de war is door de IVF, de hormonen, de acupunctuur, misschien ook wel de vakantie... dus het is afwachten tot de ongesteldheid doorbreekt en dan een afspraak maken bij de gyn voor een uitgangsecho voor de cryo tp
Yaraah, fijn dat je zo'n heerlijke vakantie had! Kan goed dat je lichaam in de war is, heb je ook nog hoop op een wondertje? Kleintje ligt goed, nu wachten tot ze zichzelf aandient. Fijn hoor dat ze zelf goed gedraaid is! Nu wel ongeduldig maar oké
M676: ja ik kan mij wel voorstellen dat het nu ongeduldig afwachten is tot de kleine meid wil komen. Ego: een wondertje hoop ik niet op, want manlief heeft een TESE moeten ondergaan om bruikbaar sperma te verkrijgen en toen heeft de professor gezegd dat het vreemd was, maar dat de spermacellen gewoon niet doorrijpen dus ik denk niet dat dat nu plots wel zou gebeuren. Dus ik hou het maar op een lichaam dat in de war is, ik hoop alleen dat de ongesteldheid snel wil doorkomen zodat we verder kunnen met de cryo tp
Ster meid ik schrik van je verhaal. En snap ook goed dat je je zo voelt. Die hele mmm is zo ruk. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en ook weer kunt slapen. Niet kunnen slapen is zooo verschrikkelijk. Ik denk aan je! Knuffel
Girlliej hoe was t bij de verloskundige? m676 ik heb echt heel veel pijn gehad down under door mijn knip icm urinekatheter, aambeien en ook nog buikpijn door obstipatie en het weer gaan werken van mijn darmen (heb spastische darmen dus daardoor zijn ze altijd al heel gevoelig). Zelfs stil liggen deed al pijn. Gelukkig gaat t vanaf zondagmiddag elke dag beter en sinds maandag is de katheter weg, dus dat scheelt al heel veel. Wat fijn dat ze helemaal uit zichzelf goed gedraaid is en ook blijft! Spannend nu het wachten tot wanneer het gaat gebeuren. Alvast sterkte! Yaraah welkom thuis weer . Altijd heel vervelend dat je lichaam zo van slag raakt door alle hormonen, net nu je graag verder wilt. Hopelijk zet t nu snel door.
Yamaha, dan hoop ik dat het snel doorkomt! He bah boboke, dat is van alles bij elkaar! Gelukkig dat het steeds iets beter gaat. Hoop dat je snel weer alles zelf kunt.
Boboke wat een samenloop van omstandigheden zeg bij jou. Ben blij dat het al iets beter gaat. Ego: gisteren dan eindelijk dag 1 van mijn nieuwe cyclus. Ik moet vanaf gisteren dus ook Asaflow, foliumzuur 4mg, pyridoxine en utrogestan gebruiken. De gyn wil echt alles op alles zetten. Zaterdag 22/08 mag ik gaan voor uitgangsecho.
Ster wat naar dat je een Burn out hent. Pas goed op jezelf en ga zeker niet te snel beginnen. Boboke gefeliciteerd met jullie kleine ! Ik kom net terug van vakantie en lees het goede nieuws. Heb bewust ook even wat afstand genomen de laatste weken. Ik hoop in sept / okt weer wat actiever mee te schrijven als we weer aan de ivf beginnen.
Succes yaraah! Bobo lekker aan t genieten? Al een beetje gewend? M676 hoe gaat t met jouw? Nog eventjes en dan mag je haar eindelijk jn je armen nemen!❤️ Bij mij was alles goed ze is goed bewegelijk en lekker druk! Ligt op schema! Verder moet ik gewoon beter naar me lichaam luisteren en eerder stoppen als t niet gaat! Bij de vk al een voorproefje gehad op een 3D echo! Erg leuk om te zie n Ster hoe gaat het met jouw?
Beschuitje, leuk wat van je te horen! Gelijk geb je om er even zo min mogelijk mee bezig te zijn! Girliej, fijn dat alles goed is! Ik vandaag 40 wk. Wie weet...
Yaraah jeetje dat is een heel arsenaal aan medicijnen zeg! Alles voor t goede doel. Wel heel fijn dat de gyn zo meedenkt en ook handelt. Beschuitje dank je wel. En groot gelijk dat je er niet al te veel mee bezig bent. Als je weer begint zien we je wel weer wat meer verschijnen. Girlliej wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet. Nu moet jij nog naar je lichaam en de verlos luisteren Bij ons was de 3D helaas niet gelukt ivm te weinig vruchtwater m676 toch nog de 40 weken gehaald. Zijn er al voortekenen of alles nog rustig? Hier al redelijk gewend. De nachten zijn wel behoorlijk gebroken, omdat hij zich dan vrij snel weer meldt om te drinken itt overdag waar hij 3 tot 4 uur tussen de voedingen heeft. Gelukkig nog veel tijd om overdag een beetje slaap in te halen. Voor de rest is t echt een heel rustig en tevreden mannetje
M676: oh spannend meid, de 40 weken zijn voorbij! Hopelijk dient de kleine zich snel aan! Beschuitje: leuk dat je weer ff komt buurten . Leuke vakantie gehad? Doe rustig aan, geniet nog ff van je laatste vakantieweekjes! Girliejj: fijn dat het goed gaat en idd goed naar je lijf luisteren, maar rustig aan doen is vaak makkelijker gezegd dan gedaan he . Boboke: fijn dat het beter gaat met je en dat de kleine man het goed doet! Hopelijk begrijpt ie snel het verschil tussen dag en nacht . Ons mannetje had dat vrijwel direct in de gaten op een of andere manier, maar hij was na de kraamweek overdag niet vaak tevreden, veel huilen en heel veel wakker. Ook erg vermoeiend... Gelukkig gaat dat nu sinds een paar weken steeds beter en is nij overdag ook steeds meer tevreden . Hij heeft nu 3 nachten acter elkaar geslapen van 23 uur tot 6:30. Dat is wel erg fijn! En dan slaapt hij ook nog van 20:00 tot 22:30. Ik hoop dat hij dit wat vast kan houden!
M676,spannend word het nu!! Zet em op meid! Girliejj,jij gaat ook al snel zeg. Tijd vliegt,kei leuk. Boboke en Pien hoe gaat het met jullie? Beschuitje,leuk om iets van je te horen! Wij beginnen denk ik tegelijk met ivf. Alleen hier is het pas de 2e. Ik duim zo voor je...
Ik ben er nog ☺️ Last van hormonen, emotioneel, maar verder nog alles rustig. We hebben een datum waarop ingeleid wordt, maar ik hoop dat ik ervoor beval! Dan moet t wel redelijk snel zijn nu..
Ik kwam even spieken naar M676 of je al bevallen was jeetje meid die kleine heeft het vast heel erg naar z'n zin bij mama! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! Bobo wat genieten zo'n mooie kleine maar tegelijk wat zwaar al die nare dingen die beschrijft! Kan me voorstellen dat zelfs stil liggen niet helpt als de ellende aan alle kanten zit! Gelukkig heb je wel echt iets om voor op te knappen! Yaraah fijn dat je hebt genoten van Normandie! Omdat mijn ouders er wonen ben ik er heel vaak en kom altijd lekker tot rust van de heerlijke natuur! Klaproos jij bent ook aan het aftellen naar IVF zag ik spannend hoor! Waar deed jij het ook alweer? Lena wij staan ook op de wachtlijst in Leuven maar ook Gent gaan eerst kijken waar we ons prettig voelen. Tip; Neem een arts gesprek op met je mobiele telefoon! Ik heb ook altijd moeite met alles volgen want zodra ze iets zeggen als 'operatie' ga ik in mijn hoofd zitten malen en volg ik het gesprek slecht! Ook gewoon om herhaling vragen als het niet duidelijk is. Het is nog al wat en het jouw lichaam dus eis dat alles rustig en duidelijk wordt uitgelegd. Pien fijn dat het slapen al iets beter gaat. Heb je nog even verlof of niet? Of werk je niet dat weet ik even niet meer sorry Girllej zo'n 3D echo lijkt me te gek ja dan 'ontmoet' je ineens je kindje dat moet een gek gevoel zijn. Kan me zo voorstellen dat je ontzettend nieuwsgierig word naar het uiterlijk en innerlijk van je kleine! Ster we hadden elkaar al even gesproken dus ik wist van je burn-out maar nog niet van de bedrijfsarts maar het klinkt alsof je toch wel een prettig gesprek hebt gehad. Overhaast je terugkeer niet want dit kan ook tegen je werken. Neem de tijd voor jezelf het is allemaal niet niks. Ik ben tenslotte met bijna precies dezelfde achtergrond volledig afgekeurd! Succes meid! Ik herken verder wel wat in Ster haar verhaal en merk dat ik minder op de site ben maar ook echt omdat het IVF traject stil heeft gelegen en ik het dan extra lastig vind om over het onderwerp mee te lezen en schrijven. Ik heb geen extra pijn nu ik ben gestopt met de pil maar nog wel wat problemen. Had steeds bloedverlies na vrijen en ook urineverlies bij lopen. Ga nu naast de Osteopaat (wat ik iedereen kan aanraden, die het kan gebruiken uiteraard) volgende week voor het eerst naar de bekkenbodem fysio en ben voor de zekerheid ook nog getest voor baarmoederhalskanker (maar alles zag er verder goed uit) krijg de uitslag van dat uitstrijkje volgende week. Eind sept naar Gent dan even 10 dagen New York en Aruba en daarna mijn cryo!!! heb er zin in!
M676: ah je bent er nog! Hopelijk komt de kleine nog voor de inleiddstum. Ik had een afspraak voor inleiden gemaakt op de dag waarop ik uiteindelij bevallen ben , 41 weken en 4 dagen. Met 41 en 5 dagen zou ik dus ingeleid worden. Ben achteraf heel blij dat het toch nog vanzelf is gekomen, want het ging zo al vlot genoeg, inleiden was waarschijnlijker nog sneller en heftiger geweest. Maar goed ik was wel blij dat ik wist dat ik niet langer dan een dag meer hoefde te wachten op de start van de bevalling. En ergens had ik ook al wel zo'n donkerbruin vermoeden dat het al begonnen was . Enfin ik hoop voor je dat het snel begint en vlot verlopen mag allemaal! Liz: vervelend dat bloedverlies. Heb ik ook jaren gehad, onverklaarbaar, maar wel vervelnd. Niet zozeer na het vrijen, maar wel tussen de menstruaties door. Je hoort het wel vaker en meestal is er geen verklaring voor, dus niet ernstig gelukkig. Hopelijk is bij jou de uitslag ook goed! Ik snap heel goed dat jij, en Ster en Beschuitje en iedereen die nog bezig is, af en toe wat afstand nemen van het forum. Lijkt me ook heel gezond, vooral als je probeert even de focus van het hele ivf gebeuren af te houden. Dat is al moeilijk genoeg . Klinkt goed hoor Aruba en New York! Stoer en knap dat je dat ook gewoon doet ondanks je lichamelijke klachten, je komt echt heel sterk over! Ik heb na deze week nog een week vrij en dan moet ik weer aan het werk . Ik werkte 36 uur, maar ga straks 24 uur werken omdat ik ouderschapsverlof opneem. Ergens heb ik er ook wel weer zin in. Ik heb eindelijk wat ik heel graag wilde, een prachtige zoon, maar ik vind ook andere dingen leuk. Ben nu echt fulltime huismoeder, zorgen voor de kleine en zodra hij eventjes slaapt draai ik wasjes, hang wasjes op, maak de badkamer schoon, de wc, stofzuigen, de hele mik mak... en geloof toch niet dat dat mijn ideaalbeeld is . Ik ga er dan ook graag op uit met mijn zoontje, even de stad in, boodschappen doen, bij vriendinnen langs. De hele dag thuis zitten kan ik echt niet, mijn zoontje wordt er eigenlijk ook alleen maar jengeliger van en op een gegeven moment weet ik niet meer hoe ik hem 'entertainen' moet als hij ook niet wil slapen en zichzelf ook niet meer kan vermaken. Vanochtend gelukkig een lekker drukke ochtend gehad, ook voor hem, en nu slaapt ie lekker .