26 sept weer een mri scan. Nu maar hopen dat er geen verklevingen / endometriose is. Hopelijk GEEN operatie Spannend weer! 6 oktober de uitslag
Siepie lieve meid,ik vergeet je sorry! Wat heftig dat die verpleegkundige overleden is. En zo jong,ik ben ook bijna 40! Zeiden ze ook waarom je pas in oktober voor de cryo mocht? Echt stom trouwens! Pien ik denk dat ik van het hele mmm gebeuren geen trauma ga overhouden,ik vind het allemaal best meevallen. Tenminste de eerste ivf. Alleen de teleurstelling daar kan ik niet mee omgaan, ja en de mk dan maar dat is weer wat anders. Ster ik duim voor je meid! Hopelijk komt het goed.
Ster: oh meid ik hoop echt voor je dat dat niet nodig is, anders duurt het natuurlijk nog weer veel langer voor je weer kunt beginnen. En de operatie op zich is ook al heftig natuurlijk. Klaproos: helemaal mee eens, iedere keer die teleurstelling is het zwaarst. Het geeft wel een deuk in je vertrouwen ook. Toen ik eindelijk zwanger was, heeft het ook echt wel even geduurd voordat ik er van genieten kon, en tot aan het einde toe bleef ik wel een bepaalde angst houden. Ik denk dat dat toch wel door de mmm komt. Nu ons zoontje er eenmaal is, ben ik volgens mij niet banger dan een andere vrouw die net moeder is .
Hallo allemaal, Heb nog niets gelezen, Even kort over mezelf. Na een hele hele zware nasleep van de bevalling ben ik weer thuis met onze geweldige dochter. later meer.
M676 van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Rust maar goed uit en geniet vooral van jullie kleine bundeltje Ster ik hoop mee met je dat je niet opnieuw een operatie moet ondergaan Siepie: jeetje dat is wel heftig nieuws, dan wordt een mens wel weer met zijn beide beentjes op de grond geduwd
m676 gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt alsof je n heftige tijd hebt gehad. Doe maar rustig aan en geniet van jullie meisjes
M676 gefeliciteerd!!! Jammer van de lange nasleep. Pien dat gevoel wat jij omschrijft zal ik denk ik ook heel de zwangerschap hebben mocht het eens zover komen.
Goedemorgen meiden pfff ik ben gans ons weekend aan het volplannen zodat ik niet ieder moment kan denken aan dat enge telefoontje dat ik zondagochtend rond 8u mag ontvangen om te horen of er een tp zal zijn. Ik heb zo'n angst dat ze zondagochtend gaan bellen en zeggen dat er geen van de cryo's goed ontdooide... sorry voor al de drama meiden, maar jullie zijn de enigen die mij echt begrijpen omdat jullie dit al allemaal zelf doorstaan hebben
Ik weet hoe je je voelt, al die spanningen onzekerheid. Je hebt 3 cryos toch ? Dat gaat vast wel door .... Ik ga een kaarsje voor je branden ! M676 gaat alles goed met de kleine meid en met jou ?
Yaraa ik duim ook voor je! Maar drie cryos dat moet zeker goedkomen! Ik heb de domme pech gehad dat er twee niet goed ontdooit waren maar zelfs dat komt echt nauwelijks al voor! Behalve bij mij dan natuurlijk lol. Maar ik duim!
Weten jullie of ik m'n verhaal hier ergens neer kan zetten en het alleen leesbaar kan laten zijn voor degenen die mijn vrienden worden? Yaraah, zo voorstelbaar! Wat duurt het dan nog lang tot het zondag is! Ik duim voor je meid! Met onze dochter gaat het prima. Een prachtige meid. Ze drinkt goed, is wel onrustig nog. Ik kan mezelf weer redden en dat is al fijn. Vandaag voor het eerst mn kleintje zelf omgekleed. Moeilijk wel om te accepteren dat ik niet meer zelf kan. Al merk ik wel dat ik iedere dag vooruit ga. Toch ook dol en dolgelukkig hoor!! Andere meiden; ik heb nog niet verder terug gelezen maar wens jullie alle geluk. Hoop het weer meer te gaan volgen.
yaraah erg he die onzekerheid! hopelijk heb je allemaal leuke dingen op de planning staan.. Ik ga kaarsjes voor je branden om een mooie TP.. M676 geen idee hoe dat kan je kan wel een prive fotoalbum hebben dus t zou vast moeten kunnen he.. Gelukkig gaat t goed met jouw en je dochter! de bevalling was heftig he? hopelijk herstel je goed! ga er goed van genieten meis dik verdient(K) Klaproos bij jouw gaat t nu opschieten he je mag bijna beginnen!! ster hoe gaat t met jouw meis?
Thx voor de lieve woorden meiden. M676 ik weet ook niet meteen hoe dat moet. Kan je dat niet met je krabbels in jouw profiel?
Ik heb foto's, naam en verhaal toegevoegd. Als je ze wil zien, verstuur dan een vriendschapsverzoekje. De naam aub niet hier noemen!
Ster ik hoop dat de mri goed is en dat jullie gewoon weer verder kunnen! Klaproos ze mogen er bij de Vu maar zoveel per maand anders zeggen de verzekeraars aan het einde van het jaar dat ze niks meer mogen. En september zat al aan het maximum. Dus we gaan gewoon geduldig op onze handen zitten. Yaraah dat snap ik hoor, ik droomde bijv na onze punctie dat er helemaal niks was bevrucht. Ik duim dat er een mooie ontdooit! M676 ik heb je als vriend toegevoegd!