wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah spannend morgen weer een tp, ik ga er in ieder geval vanuit dat er van de 3 wel eentje goed ontdooit. Alvast heel veel succes voor morgen en de wachtweken!

Girlliej hoe gaat t met jou? Al wat betere balans op je werk?
    Wij zijn er al helemaal aan gewend dat hij er is hoor. Afgelopen week heeft hij alleen erg weinig geslapen, dus ik ook ;). En dat net nu mijn man weer aan t werk is en de nachten dus volledig voor mij zijn. Maar het lijkt erop dat hij die periode nu afgesloten heeft en weer meer en langer slaapt.

Siepie wat vervelend dat het er zo aan toe gaat bij het vu, lijkt me best frustrerend elke keer dat wachten omdat er geen plaats is. Hopelijk kom je de tijd met leuke dingen doen nog door.
    Wat erg van die verpleegkundige, is van mijn leeftijd :$.
    Met mij gaat t gelukkig weer veel beter. Pijn heb ik gelukkig niet meer. Wel zijn mijn darmen nog steeds wat van slag, maar dat kan schijnbaar ook wat langer duren, omdat alles zijn plaats nog moet zoeken en ik heb zowiezo spastische darmen ;)

Liz ik heb t niet gezien. Wel de volgende dag een deel van de herhaling gezien, maar net dat stuk gemist.

Klaproos in DD is de dosering toch juist veel hoger en daardoor meer bijwerkingen? Gelukkig mag je nu bijna starten.
    Klaproos heel de mmm heeft bij mij zeker wel zn sporen nagelaten. Ik ben de hele zwangerschap wel in meer of mindere mate bang geweest om de kleine te verliezen. Tijdens de bevalling kwam er ook een stroom van emoties los en heb ik alles bij elkaar gehuild :)

Pien alles goed met jou en de kleine? Je bent nu toch weer begonnen met werken of aankomende week?

Ster we hebben elkaar natuurlijk al gesproken, maar ook hier nog een keertje heel veel succes en hopelijk ziet alles er goed uit met de mri en kunnen jullie snel starten in Gent. Wie weet wat het nieuwe huis doet ;)

m676 jeetje meis, wat een heftige tijd voor jullie allemaal zeg! Eerst de angst voor de kleine meid en dan nog jouw gezondheid. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kunnen jullie nu met z'n viertjes gaan genieten. Rustig aan doen en neem de tijd om te herstellen.

Fijn weekend iedereen!

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,341
    8,344
    113
    Amsterdam
    M676 jeetje meis ik snap dat je idd nog heel wat opknappen te doen hebt! Wat een heftige bevalling, en goed optreden van de gyn gelukkig. Goed om te horen dat het met jou en je dochter nu goed gaat en mooie naam trouwens. Ook heftig trouwens voor je partner. Heel veel geluk gewenst de komend tijd, Vooral genieten nu!

Boboke goed om te horen dat het nu alweer stuk beter gaat. Ik ken dat van die darmen daarom wou ik ook geen operatie meer na 8 jaar ofzo dat het bij mij weer een beetje op orde is en niet zomaar ineens diarree etc meer heb.

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Siepie dat is idd een rot reden om te moeten wachten pff!! Dat wist ik ook niet eens van de verzekering.

Boboke,ik weet eigenlijk niet of ze in DD meer hormonen spuiten. De naalden zijn in elk geval veel kleiner en ik hoefde maar twee weken of korter te stimuleren. Geen idee hoe het in NL is. Trouwens die angst die je had tijdens de bevalling kan ik me zo goed voorstellen!

M676,wat een verhaal zeg! Heftig. Wel mooi meisje en mooie naam!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je toegevoegd m676💋

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    M676 wat een verhaal... Pfff.... Ik snap dat je op je positieven moet komen. Xxx

6. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen, zonet het verlossende telefoontje gekregen van Gent. De 1e cryo is goed ontdooid dus om 11u30 is de tp. Ik heb dannog 2 cryootjes in de vriezer...

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Jeeejjjj yaraah wat fijn!
    Druk gemaakt om niks 😄
    Maar ik snap het wel. Het is zo'n spannend moment

M676 wat een prachtige dochter heb je 😍

Boboke ik hoop dat "het geluk van het nieuwe huis" ook hier de nieuwe trend wordt hihi ☺️

Siepie oktober is het zo.... Nu even heerlijk genieten zonder aan de mmm te denken, dat is soms ook wel fijn. Spannend straks weer een tp

Girliejj het gaat steeds beter met me. Lief dat je het vraagt. Hoe gaat het met jou ?

Liz hoe gaat het ?

8. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah super dat de eerste goed ontdooit is dat is echt zo fijn! Succes met de tp en dan weer lekker broeden!

M676 jeetje wat een onwijze zware weg heb je afgelegd zeg! Super blij voor je dat je nu beter voelt en het langzaamaan beter gaat en jullie gezond zijn, dikke knuf!

Ik dacht dat mijn bevalling pittig was maar dat is niets vergeleken bij jou. Mijn placenta kwam niet na een half uur pijnlijk duwen op mn buik waardoor ik ook een ruim uur naar de ok moest onder narcose en dat vond ik al niet fijn, twee dagen je mops niet zien lijkt me vreselijk.

Bij ons dus ook goed nieuws onze dochter is 21 augustus geboren na een bevalling van 22u. Ze was te vroeg met 37,4 weken en woog 2285 gram eerste week dus heel veel aandacht besteed aan haar op temperatuur houden en voeding maar de borstvoeding heeft ze vanaf het begin super opgepakt. Ik duim heel hard voor jullie dat jullie dit ooit mogen meemaken. Reageer misschien niet altijd maar ik lees nog altijd dagelijks met jullie mee. X

9. Klaproos

Fisher gefeliciteerd meid met je dochter!!

En Yaraah gefeliciteerd met je cryo die erin gaat!😊😱

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    M676 gefeliciteerd met je dochter! Ik ga je ook toevoegen want ik wil je verhaal ook lezen. Zo te horen was het niet niks meid. Laat jezelf lekker vertroetelen. X

11. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Zo het was een topembryootje en nu weer de wachtweken doorkomen

12. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Thx voor jullie reacties!

Yaraah, fijn te lezen! Ik duim voor je meid.

Fisher, fijn dat alles goed is nu. Wel spannend zo vroeg geboren, of niet? Jouw bevalling is ook pittig geweest! 22 uur zeg, pfffff en daarna nog naar de ok. Niet niks!

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Fisher gefeliciteerd met jullie dochter. Ook al zo'n pittige bevalling...

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676 wat is ze mooi! En wat een leuke naam! Gelukkig ga je je al iets beter voelen maar wel mega heftig zeg! Doe maar lekker rustig aan en ga er maar van genieten want dat heb je verdient! Je hebt er alles voor gedaan en enorm voor moeten lijden.. Maar je hebt nu het mooiste cadeau ever in je armen liggen! Ben super trots op je je bent mega sterk!

Yaraah jeej had er al een goed gevoel over! Nu weer lekker broeden! En als een cryo goed ontdooit is het een sterk wezentje ik ga heel hard voor je duimen meis!

Ster gelukkig gaat t wat beter met je! Ik ga ontzettend veel kaarsjes voor je branden want je hebt t zo verdiend!!

Fisher gefeliciteerd! Wel even schrikken denk dat het toen al begon? Gelukkig haat alles goed! Geniet ervan meis!

Siepie voor jouw begint t nu ook al op te schieten!lekker geniet nog maar even lekker van een maandje zonder spuiten! Hopelijk is t deze keer gewoon raak!

Bij mij gaat t goed erg moe slaap amper maar onze baby doet t goed ze is lekker druk en dat is toch wel een fijn gevoel! Afgelopen week erg zere buik gehad maar dat gaat nu beter nog 6 weken en san heb ik verlof ik kan niet wachten want ben bekaf! Nog even volhouden voor mij!

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,341
    8,344
    113
    Amsterdam
    Fisher gefeliciteerd!! Klinkt ook behoorlijk heftig hoor omdat zo mee te maken.

Yaraah super zeg! Succes in de wachtweken, ik duim heel hard!

Girlliej wat gaat dat snel nog maar 6 weken. Dat komt vast goed voordat je het weet zijn die voorbij en is ze der straks al. Succes met die laatste weekjes werken!

Hier nu ook in de zenuwen m'n beste vriendin is op dit moment aan het bevallen. Zal of vanavond of vannacht komen.

16. Klaproos

Girlejj joepie bijna verlof! Fijn voor je meis. Lekker genieten dan he😊

Siepie oh spannend meid! Hopelijk gaat alles goed.

Hier,ik moet effe mijn verhaal kwijt. 😥😰😥wij hebben een clubje met heel veel mannen en dames maar 7 meiden zijn mijn vriendinnen, alleen ik en nog een ander meisje zijn neit zwanger en nu blijkt dus dat zij zwanger is na vier icsi. Ik ben erg blij voor dr maar voel me nu zo verrekte eenzaam. We drinken altijd thee samen en het gaat altijd over kinderen alleen zij en ik hadden het daar dan niet over. Nu hoor ik er niet meer bij eigenlijk maar dat deed ik toch al niet meer omdat ik anders ben. Ben er erg bedroefd over

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve klaproos, ik snap je zo. Zo stom is dat he? Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. Inmiddels ben ik geen vrienden meer met dat clubje. Hopelijk blijven ze jou wel steunen meis. Huil hier maar even lekker uit. Daar zijn we voor.

18. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Girlliej nog 6 weekjes en dan verlof... Nog even op de tanden bijten meid

Klaproos: ah dat is echt niet leuk, wij zijn ook de enige van onze vriendenkring die nog geen kids hebben en soms is het ook heel erg vervelend als alle dames over hun kinderen vertellen en willen vergelijken wie wat doet aan welke leeftijd... Huil maar lekker uit bij ons meid, wij snappen jou echt wel

Siepie: oooh zooo spannend

Ego: gisteren toch wel goed last gehad van menstruatiekrampjes en vandaag zo'n pijnlijke bovenrug, kan bijna niet bewegen en moet nog boodschappen doen en dan deze namiddag gaan werken...

19. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaproos ik denk dat iedereen dat gevoel hier herkend. Je wilt graag blij zijn voor de ander maar je gunt het jezelf ook gewoon, het word gelijk anders zodra ze zwanger word..ik hoop echt dat het snel mag gebeuren voor je.

Yaraah hopelijk zijn de pijntjes een goed teken, het zal nog geen innesteling zijn dat duurt nog wel even denk ik...

Ik heb fotos van mn dochter in een prive album gezet voor degene die geinteresseerd zijn.

20. Klaproos

Dank jullie wel voor het meeleven. Het is lief allemaal te lezen. Dat trekt me wat uit de ellende.

Beschuitje,ik ga ook niet meer theedrinken met het groepje. Dat deden we 1 keer in de maand maar ik stap eruit. Geen zin in alle babypraatjes. Ik zeg het denk ik ook gewoon eerlijk zo. *jankt al hele dag* xx

Share This Page