wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos, denk er goed overna hoor meid! Ik heb ook die beslissing genomen door een keer af te haken en het ook bespreekbaar te maken.... Uiteindelijk heb ik nu dus geen contact meer. Die meiden waren het niet waard bij mij. Bedenk goed of je ze juist nu nodig hebt of het aan kunt om mogelijk minder contact te hebben. Achteraf kan ik makkelijk praten dat ze het niet waard waren, maar ik heb er nog regelmatig last van dat ze mij hebben laten vallen...ze zouden eens moeten weten waar ik mee zit. Ik hoop voor jou lieve klaproos dat het uitpakt op een manier waar je vrede mee kunt hebben.. Knuffel

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaproos jeetje dat is toxh wel even een klap! Eerst had je elkaar nog! Hopelijk ben jij nh ook snel zwanger!!zei zal als geen ander weten hoe t voelt dus hopelijk houd ze daar wel rekening mee!! Sterkere dikke knuffel meis!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ach Klaproos: wat ontzettend lastig zeg! Hopelijk kun je vriendinnen blijven, want zijn zal je toch begrijpen mag ik aannemen. En zou ze jou als vriendin kwijt willen? Vast niet! En hopelijk zwanger je straks gewoon vrolijk met haar mee! Voor nu eerst een dikke knuffel want het is gewoon k*t!

Yaraah: goed zo een top emmy! De duimen staan weer aan hier!

Fisher ben benieuwd naar je kleine meid, maar zie gek genoeg helemaal geen fotoalbum bij je staan... Maar we zijn wel vriendjes...

Siepie: en hoe is het met je vriendin?

Ik ben gister weer voor het eerst aan het werk geweest! Omdat mijn man gewoon thuis was zag ik er niet zo tegenop. Heb eerlijk gezegd alleen maar wat gekletst met collega's, mijn mailbox geschoond en gekolfd. Goed te doen ;).
    Zoontjelief slaapt de laatste week echt heel lekker lang. Hij gaat 20 uur op bed, dan krijgt hij rond 22:00/22:30 nog een keer de borst en dan slaapt hij verder vanaf een uur of 23 tot 8 uur :). Veel langer moet eigenlijk ook niet want anders kom ik zo laat op het werk, want hij krijgt dan van mij eerst nog de borst ;). Gelukkig heb ik flexibele werktijden.
    Overdag blijft het nog wel wat zoeken hoor. Hij heeft in elk geval wel een vast middagslaapje van een uur of 2. Maar voor de rest slaapt hij overdag maar erg weinig en dan wordt hij op gegeven moment echt wel moe en dan wordt ie ook jengelig en soms echt boos. Best een driftig mannetje af en toe :):$

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Fisher: klopt ik denk ook niet dat dit al innesteling kan zijn, denk dat het eerder is omdat ze toch met iets in mijn baarmoeder gegaan zijn en die was dit nu toch al een paar weken niet meer gewend :p. Gelukkig zijn de pijntjes nu weer over.

Pien: al weer aan het werk... gelukkig heb je flexibele werktijden.

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, jee wat een K.situatie voor je! Kan me helemaal voorstellen dat je er niet graag naartoe gaat. Hopelijk kun je uitleggen waarom je minder zou willen aansluiten een tijdje? Heb je ook vriendinnen zonder kinderen buiten deze groep? Ik vond het altijd fijn om iets meer met hen om te gaan. Sterkte meid. Natuurlijk gun je het haar, maar jezelf ook zo!

Yaraah, fijn dat je geen last meer hebt. Succes in de wachtweken!

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Klaproos herkenbaar verhaal hoor is ook ontzettend lastig. Ik zou niet in groepen afspreken waar iedereen kids heeft. Ik zie mijn vriendinnen met kids af en toe en dan doen we wat leuks, madurodam of de dierenarts ofzo maar ik wissel af met vrienden zonder kids.

Ik heb donderdag een afspraak in het EMC over onze cryo. Die TP wil ik nu zsm gaan regelenen dus hopelijk lukt dat.

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

he meissie,ze hebben me gezegd dat ik altijd welkom ben en dat een vriendschap niet valt doordat ik geen kindjes heb, ik had een discussie met een meisje van het groepje en ze staan allemaal achter me en hopen dat alles goed met me zal gaan in de toekomst. Maar wat moet ik met het theedrinken als het altijd maar over kindjes gaat? Dat is 80% van de onderwerpen daaro. Ik denk dat ik gewoon ga komen maar af en toe maar oversla:cool: ik hoor er toch niet meer bij eigenlijk,hoe triest ook.

Heel erg dat dit jou ook overkomen is. Ik begrijp nu pas de inpact van zoiets. Ben twee dagen van slag geweest met heftige paniekaanvallen en nu begin ik mezelf bij elkaar te rapen..

Girliejj,zij weet idd hoe het voelt dus ik hoop echt dat ze rekening met me houdt..

Yaraa hoe kun je dan nog over iets leuks praten of zijn zij niet van de kinderpraat? Ik weet het niet.

Fisher dank je wel meis! Jullie zijn allemaal zo lief hier..

Pien dank je wel lieverd! Doet me goed je stukje

Liz&m676 ik zou het liefste die maandelijkse thee opheffen en gewoon afspreken maar als ik dat dus doe word me dat enorm kwalijk genomen onder het mom van we zijn vriendinnen door dik en dun, aan de ene kant hebben ze gelijk aan de andere kant vind ik van niet. Maar ik ga nu gewoon wat minder actief worden in het theeclubje. Ik heb helaas geen vriendinnen meer zonder kinderren. Heel erg,ik ben nu de enigste:( ook wel fijn,staat er geen druk meer achter dat ik bang moet zijn voor wie er weer zwanger is. Een tweede of derde zwa schap boeit me niet,de eerste vind ik het ergste.

Zo triest,ik zat in 2008 al bij de psych omdar ik een kinderwens had en man twijfelde en nu 7 jaar later zit ik er nog net zo beroerd bij!!! Sorry voor de effe ontzettende klaagzang!!!!!!

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klaproos, ik leef enorm met je mee. Hoe oneerlijk kan het soms zijn! Fijn dat ze vriendinnen willen blijven, dan zullen ze ook begrijpen dat je minder vaak aansluit. Het ligt allemaal zo buiten je eigen macht he? Ik hoop zo dat je zelf snel positief nieuws mag brengen!

Liz, ik hoop het ook voor je! Succes donderdag.

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos: het is soms echt moeilijk. Gelukkig heb ik vriendinnen die niet constant over hun kids willen praten en die ons heel hard steunen in onze kinderwens. Ik hoop voor jou dat je ook zo'n vrienden hebt en voor de rest kan je alles hier van je af schrijven.

Liz ik hoop voor jou dat je snel aan je cryo tp mag beginnen. Veel succes morgen.

Ego: ik ben super emo door die utro. Ik moet al een traantje wegpinken als Cesar Millan op tv een hond met gedragsproblemen rustig krijgt.

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Het kan gewoon niet één keer normaal gaan ;-(
    Vanmorgen geweest om te kijken of we de cryo kunnen terugplaatsen zo snel mogelijk. Voelde me zo goed dus had er echt een soort van zin in. De voortplantings arts was nogal verrast dat ik me goed voelde na het lezen van mn dossier maar was er wel blij mee. Hij wilde even een echo maken om te zien of we het in mn natuurlijke cyclus konden doen. Dan zou ik toch over een dag of 3 mn eisprong hebben en kan de embryo daarna. Maar zodra die echo kop bij mn eierstok in de buurt kwam kreeg ik pijn. En toen zag ik zijn gezicht. Dat ziet er niet zo goed uit zei hij. 2 kleinere zwarte plekken en 1 vrij grote met bloed of vocht. Cystes dus weer??!! Of een leeg eiblaasje. Gelijk bloed laten prikken om te kijken of er uberhaupt een eisprong is geweest en zo niet zit ik dus weer vol met die klote dingen. Voor me echt leeg en verdrietig.

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ah nee Liz... dikke knuffel meid... dit is echt balen

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liz: ach wat enorm balen toch! Kan de tp daarom niet doorgaan? Of kan dat misschien nog wel? Maar ja het is hoe dan ook weer een tegenvaller natuurlijk...

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.336
    8.341
    113
    Amsterdam
    Klaproos snap idd dat het vervelend voelt, maar fijn in ieder geval dat ze aangeven dat ze het snappen. Zijn dan toch maar ook goede vrienden toch!

Liz dat is balen zeg, ik hoop dat het gewoon een eisprong was!

Yaraah waarom heb je eigenlijk die utro gekregen ik ga helemaal niks krijgen straks.

M676 hoe is het met jullie?

Mijn vriendin is van maandagnacht om 0040 bevallen van een prachtige dochter. Alles goed gegaan heb haar die zelfde dag al mogen zien, het is een schatje!

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Siepie: van de 3 vorige terugplaatsingen ben ik al 2 maal heel kort zwanger geweest. Waarschijnlijk gaat er steeds heel vroeg iets mis, na alle bloedtesten hebben ze geen speciale tekorten gevonden bij mij, maar toch wil de gyn alles op alles zetten en daarom kreeg ik extra medicatie waaronder ook utro om de innesteling te bevorderen

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd siepie wat leuk dat je meteen mocht kijken!

Yaraah hoe voel je je?ik slikte vit d en foliumzuur extra na mijn tp vit d schijnen veel Nederlanders te kort te hebben!

Liz jeetje wat een tegen slagen zeg! Wanneer hoor je meer? Sterkte!

Fisher ook ik kan de foto's niet zien en we zijn wel vriendjes! Hoe gaat t verder met jullie?

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Liz, jemig, hoe kan het toch? Een heel dikke knuffel meis!

Siepie, gefeliciteerd! Leuk dat je al mocht kijken meteen!

Yaraah, wat dat spul ook allemaal met je doet he? Fijn dat alles uit de kast gehaald wordt.

Ego, hier gaat het best oké. Die extra vermoeidheid breekt me wel wat op helaas. Maar mss wil ik gewoon sneller dan ik kan. Tot nu toe 1x een klein stukje gelopen buiten met de kinderwagen. Vandaag maar weer.
    Kleintje slaapt niet op haar rug: spugen en meteen wakker, veel huilen. Op haar zij of bij ons gaat het goed, maar voor de nacht is dat geen oplossing. Verder doet ze het heel goed.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: hihi ja wat die hormonen al met je kunnen doen he! Ik kon ook sneller huilen als ik iets moois op tv zag ;). En nu nog steeds wel, hormonen zijn nog niet normaal volgens mij, zal ook wel door de borstvoeding komen... Ik hoop dat de extra medicatie nu voor de doorslag gaat zorgen meid! Het moet toch kunnen zou je zeggen!

Siepie: gefeliciteerd, wat fijn dat het goed gegaan is!

M676: lastig he als je in je hoofd al verder bent dan je lijf wil... Vervelend dat ze niet lekker kan slapen door het spugen. Als je daardoor gebroken nachten hebt, is het overdag ook zwaarder natuurlijk. Hopelijk gaat het snel wat beter. Die eerste weken na de kraamhulp vond ik het zwaarst. Zo'n kleintje moet ook nog zo wennen aan het leven buiten de buik. Kan me ook best voorstellen dat je er ar en toe even doorheen zit, het is gewoon erg vermoeiend allemaal en dan heb jij ook nog een super pittige bevalling achter de rug. Over een paar weken gaat het vast beter! Hopelijk kun je ondertussen ook geniet, want ze zijn maar zo kort zo klein!

Ik heb mijn eerste werkweek achter de rug. Het is me best meegevallen allemaal. Mijn man werkt net als ik nu 3 dagen en hij heeft zich prima gered. En mijn ouders passen ook 1 dag op en dat is ook prima gegaan. Hoewel ze zich niet helemaal aan mijn slaapschema hebben gehouden, nou ja vooruit, dat zijn ook dingen die ik wat los moet laten ;).
    Op het werk konden ze me wel gemist hebben. De eerste 2 dagen merkte ik daar weinig van, maar gisteren stonden ze ineens allemaal tegelijk om me heen te 'springen' haha.

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie gefeliciteerd met het kleintje van je vriendin

M676 ik hoop dat je snel opknapt.

Ego: ik vrees dat het niet zal gelukt zijn deze keer. Maandag is mijn NOD en woensdag mag ik bloed prikken. Ik voel helaas nu al de tekenen van een naderende ongesteldheid. Weinig geduld, snel geïrriteerd, lage rugpijn en die krampjes in de onderbuik. Ik hoop maar dat ik morgen nog doorkom zonder bloed want heb een huwelijksfeest.

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoeft niets te zeggen hoor yaraah! ik hoop dat de menstruatie uitblijft! mijn duimen draaien overuren!
    Veel plezier morgen op de bruiloft hoop dat t weer wat mee werkt!

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    thx Girlliej voor het hopen. Heb deze ochtend wel een testje gedaan en die was OMO wit dus ik heb de hoop opgegeven. Ik zit met mijn gedachten alweer bij de volgende poging.

Deel Deze Pagina