M676: ik ben blij met 8, hopelijk blijft dat zo en komen er ook echt 8 uit . Ik moet het allemaal nog zien! En rustig aan doen lukt me de komende dagen wel gelukkig. Frustrerend he als je niet weet waarom het maar niet lukt. Bij ons precies zo... Maar bij jullie is het ooit wel gelukt, dus kan me voorstellen dat je denkt aan een oorzaak die later is ontstaan, zoals b.v. curettage. Als je ongesteld bent, verlies je dan wel gewone hoeveelheid bloed of heel weinig? Kriti: fijn dat je de info gehad hebt en de folder besteld! Dus ook Hashimoto, ja ik ook. Vervelend dat je je er ook niet lekker onder voelt . Kun je wel wat rustig aan doen? heb het idee dat je het smoor druk hebt ook nog op je werk. Hopelijk werkt de medicatie snel en voel je je ook snel weer beter. Echt rot hoor, dan denk je weer te kunnen starten en dan hoor je dit. Dikke knuffel voor jou en pas goed op jezelf!
Hai dames! Daar ben ik weer even... Mnr, ik heb het meeste ook in mijn vakantie gehad en ik vond het juist prettig. Ik had de zekerheid dat ik gewoon thuis kon blijven en had ook door mezelf geen druk gevoel dat ik maar weer aan het werk moest. Jammer dat het aantal follikels is afgenomen. Het is echter toch nog een mooi aantal hoor! Succes vrijdag. Boboke, op zich wel fijn die drukte, dan gaat de tijd wat sneller! En het is natuurlijk prettige drukte, verhuizen! Succes met alles! Laat je wel even horen of de tp gelukt is? M676, ah meid wat balen! Krijg er de kriebels van! Klaproos, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw overgewicht, want ik heb ook overgewicht. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik erg aangekomen. Toen mn dochter 2 was ging ik het aanpakken en toen 36 kilo afgevallen. Nu zitten er wel weer 15 bij helaas... Maar goed, nog altijd lichter als na de bevalling en ongeveer op hetzelfde gewicht als toen ik zwanger werd van mn dochter. Maar nog steeds te veel dus... Nu durf ik juist niet, omdat ik bang ben dat het mijn lijf zwakker maakt. Daarnaast heb ik problemen met mijn bekken, dus ik kan het niet doen door te sporten. Beschuitje, balen dat je de vorige keer je eisprong hebt gemist. Succes met de nieuwe poging! Ik duim voor je! Ups and Downs, joepie, het is al bijna donderdag! Succes alvast naast me op het wachtbankje! Doom8, hoeveel dagen na de tp heb jij getest? En was de uitslag toen meteen positief? Pien, jij ook alweer bijna toe aan de punctie. Ik hoop voor je dat je al wat eerder mag! Ego: Hier weinig nieuws... Ik vind het allemaal zooo spannend. De dagen kruipen echt voorbij. Elke avond als ik naar bed ga denk ik 'gelukkig, weer een dag voorbij'. Toch lijkt de tijd stil te staan. Ik heb min of meer besloten zondag een testje te wagen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Dan is het 14 dagen na de punctie en 16 dagen na de pregnyl. Of is dit af te raden? Ik weet af en toe niet waar ik het zoeken moet. Ik voel af en toe van alles en af en toe niks. De scherpe steken zijn weg, dus dat zal inderdaad van de moeizame tp zijn geweest. Ik voel af en toe menstruatieachtige krampjes en ik heb ongelofelijk gevoelige opgezette borsten. Dit heb ik ook wel eens voor mijn menstruatie, dus ook dat zegt niks. Ik weet nog dat ik bij mijn vorige zwangerschap de eerste weken regelmatig ging broekloeren op de wc, omdat ik gewoon echt dacht dat ik toch nog ongesteld ging worden. Mentruatiepijn zegt dus niks. Ik vind het zooo stom! Ik wil gewoon duidelijkheid! Mijn menstruatie komt normaal ongeveer 11 a 12 dagen na de ovulatie. Dus als het mislukt, ben ik vast al dit weekend ongesteld. Sorry voor het gemopper vanaf het beruchte wachtbankje... Ik voel me tussendoor nog steeds blij dat ik zover ben gekomen en nu tenminste een kans heb, in tegenstelling tot de vorige 2 keer.
Mimami, Het is echt per mens afhankelijk hoe veel hcg je aan maakt Omdat ik ook geen geduld heb heb ik op dag 10 getest en had ik al een overduidelijke dikke streep. Spannend hoor voor je!! Ik duim!!
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor zwangerschaps suiker te testen!! Ook even spannend dus heb namelijk wel veel dorst! Vanwege mijn overgewicht en het in de familie zit is dit een vast protocol... irritante alleen dat ik nuchter moet zijn en 2 uur moet blijven zitten op een stoel om daarna weer opnieuw geprikt te worden pfff.
Doom, dag 10 na de punctie of na de tp? Hopelijk komt het goed morgen! Ik ben getest toen ik 37 weken wa omdat ik in 1 week 4 kilo was aangekomen! Dat was is warm augustus en gelukkig bleek het vocht te zijn.
Dag 10 berekend vanaf terug plaatsing dag! Zou wel fijn zijn als het goed is idd. Ben nog weinig aangekomen. Ik vermoed nu 3 kilo dus daar nee lijkt het niet dat ik suiker heb. Maar we shall see!
Mimami: o zo moeilijk die wachtdagen he, kon je de tijd maar even doorspoelen! Je kunt helaas nergens vanuit gaan, omdat evt kwaaltjes ook van de medicatie (utro) kunnen komen. Ook kan het je menstruatie tegenhouden. Maar 14 dagen na punctie zou je al wel een testje moeten kunnen wagen. Al kun je pas echt zeker zijn als je nog een paar daagjes extra wacht . Succes meid!
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt girlliej (25jr)- 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: m676 - 2e kindje - ivf 2 - punctie 2/8 mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - tp 21/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
mimami spannend zeg... 14 dagen na terugplaatsing is goed hoor dan test je 14 dagen na bevruchting spannend zeg ik duim heel hard voor jouw! hopelijk kom je ons goed nieuws brengen doom spannend en wat naar moet je in die 2 uur dat je op een stoel zit ook nuchter zijn:O hoelaat heb je de prik?heel veel succes..het zal wel goed komen pien en mnr 8 eitjes is een mooi aantal mnr het kan nog wel meer worden het kan zo zijn dat er 2 eitjes in een folikel zitten of geen! spannend hoor heel veel succes alvast! komt allemaal goed! ups en down spannend hoor alweer bijna je punctie!ik ga voor je duimen!hopelijk heb je snel de punctie achter de rug! Bij mij is er weinig nieuws ik lees met jullie mee maar reageer wat minder.. slikken jullie mannen nog vitamines? voor de spermakwaliteit? ik las dat gember goed was iemand enige ervaring?
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept/okt fisher - 1e kindje - ivf3 - cryo? Nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - mimami - 2e kindje - ivf 1 - klaproos - 1e kindje - icsi 2 start aug/ sept boboke (37jr) - 1e kindje - ivf 2 - cryo aug/sept ster - 1e kindje - ivf 1- cryo julia1984 (29jr) - 1e kindje - diligo - 1e kindje- ivf 1- okt m676 - 2e kindje - ivf 2 - cryo sept/okt Girlliej - 1e kindje - icsi 3 - Oktober onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: pien - 1e kindje - ivf3 - start pil 12/7 - start deca 30/7 - start menopur 11/8 - 18/8 eerste echo beschuitje - 1e kindje - ivf1, cryo1 eerste echo woe 27/8 punctie/terugplaatsing/nod: mimami - 2e kindje - icsi 2 - punctie 10/8 - tp 13/8 - testdatum 28/8 cryo terugplaatsing: ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - 8 cryo's - tp 21/8 zwanger: doom8 - 1e kindje - 9 dec - jongen lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje evertje - 3e kindje
Girlliej ik moet 8 uur in het ziekenhuis zijn idd nuchter vanavond na 22.00 u niets meer eten en/ of drinken hooguit wat water. Dan dus prikken. Suikersiroopje drinken en 2 uur op stoel zitten mag niet lopen in uiterste nood alleen toilet. En dan opnieuw prikken ! Dat word honger lijden hahaha Mijn partner slikte van de tuinen selenium met zink ( in 1 potje) + een potje q10. Gezien sperma niet snel ververst zou ik wel op tijd starten met evt supplementen. ( hij slikte een maand voor punctie overgens niks meer) ik toen nog niet wat ons te wachten stond. Maar ik zou zeker in jullie situatie ( de pech embryo's en terugplaatsingen) wat gaan kopen.. baat het niet schaad het niet..
Hmm, heb in een keer zo sterk het gevoel dat ik morgen ongesteld ga worden... De menstruatiepijn wordt erger...
Mimami, ik hoop dat je het mis hebt!! Doom. Heb je een spannend boek bij je oid? Succes! Ik hoop dat het onderzoek goed uitpakt. Pien, m'n ongi is niet minder geworden, zelfs meer. Volgens mij wel een goed teken wb verklevingen. Weet jij daar iets van? Hoe is het met je? Last van je buik of valt het mee? Kriti, wat een domper! Denk je te kunnen beginnen en dan moet je uitstellen. En dan ook nog omdat er medisch iets is! Gelukkig is er iets aan te doen. Sterkte meid!!
Ik word enorm op de proef gesteld heb namelijk helemaal geen geduld voor boeken haha Maar heb nog een boek met betrekking tot eerste zwangerschap mooi moment om mee te starten! Mimami schakel snel dat gevoel uit hoor!!
Doom: succes morgen met bloedprikken en nuchter zijn . Girliej: mijn man slikt extra vit c en selenium/zink. Schijnt ook goed te zijn, van gember weet ik het niet. M676: het gebeurt heel soms dat er na een curretage verklevingen achterblijven of dat er iets te fanatiek wordt schoongemaakt, dat noemen ze dan asherman geloof ik. Meestal menstrueer je dan ook bijna niet meer. Dat kan wel problemen geven met zwanger worden/ blijven. Dus denk dat het bij jou vast nog wel goed zit dan. Mimami: nee hoor, jij komt gewoon goed nieuws brengen binnenkort!
Girlliej: mijn man en ik slikken beide de multi vitamine van orthica. Die van de man is speciaal voor vruchtbaarheid en dir. van mij is voor tijdens en voor de zwangerschap. Toen wij het een maand gebruikten werd ik zwanger (mk) en nu ineens veel betere eigroei en ml beter zaad. Het kan natuurlijk toeval zijn maar het kan ook geen kwaad dus wij blijven het slikken. Doom: succes met je suikertest! Minami: ik hoop dat je het verkeerd voelt! Hoe is het nu? Ik had even een vraag ik spuit cetrotide om de eisprong tegen te houden. Wanneer moesten jullie die voor het laatst spuiten voor de punctie? Vanavond nog de pregnyl en dan ben ik klaar met spuiten.. Hopelijk voor altijd!
Mnr ik moest op de dag van de pregnyl de laatste spuit ook nemen (een uur ervoor), maar ik gebruikte decapeptyl. Misschien toch even bellen naar je ziekenhuis? Ik duim met je mee voor altijd! Pien wanneer mag jij nu weer terug voor fm? Ga je dat volhouden of heb je heel veel last? Mimami hoop zo dat je ongelijk hebt!! Doom, hoe gaat het wachten/is het gegaan? Laat alles maar goed zijn met je! Kriti, jeetje wat vervelend dat je je zo rot voelt! Eerst weer fit worden en goed voor jezelf zorgen hoor! Hoe lastig dat ook is wanneer het betekent dat je je kinderwens voor je uit moet schuiven . Sterkte! M676 hoe is het nu met jou? Knap dat je weer vooruit durft te kijken. Knuffel! Beschuitje, zit je een beetje lekker in je vel? Last van de progynova? Spannend toch ook hè zo'n tp. Had ik niet verwacht. Benieuwd of die gelijk goed ontdooid en door deelt... Zelf probeer ik wat positieve energie naar mijn cryo te sturen, ik begreep dat deze vandaag uit de vriezer wordt gehaald
Wat spannend u&d! Ik moest vanochtend nog een keer cetrotide en fostimon spuiten (en ook gisteravond) Maar vraag me af of dat niet te vroeg is. Vanavond nog de pregnyl en dan vrijdag de punctie. Niet dat ze dan al gesprongen zijn..
Pien ik ga voor jeduimen dat je 8 mooie eitjes hebt en veel cryos! Succes. Doom jij ook succes met honger lijden,niet leuk. Mimami,ik duim voor je dat je niet ongi word. Ik ben aan de lijn,wil er 10 kilo af hebben dan weer icsi.. Sorry voor iedereen die ik vergeet
zo heb het er op zitten hoor. wat duurt wachten dan lang en wat is dat siroopje smerig gewoon een hele beker vol moest ik drinken gatver ik werd kotsmisselijk! volgende week de uitslag