wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, wat goed dat je er zo naar kunt kijken wb je ouders. Ik vond het altijd erg lastig als m'n schoonouders zich niet aan onze belangrijkste afspraken hielden..
    Ik geniet zeker! Ben aan het twijfelen of we haar op haar zij laten slapen s nachts. Dan slaapt ze nl wel zonder spugen..

Yaraah, bah! Wat naar dat je dat gevoel nu al hebt! Hopelijk heb je het mis.
    Geniet wel van het feest vandaag!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: tsja ik doe mijn best, echt prettig vind ik het niet, maar probeer me er maar niet te druk over te maken. misschien scheelt het dat het maar 1 dag in de week is...
    Je vroeg nog of we hem wakker maakten 's avonds, ja we maken hem tussen 22 en 22:30 wakker. Hij wordt 's nachts ook nog wel eens wakker, soms paar keer zelfs, maar dan slaapt hij wel weer verder als je hem weer even z'n speentje geeft. Hij krijgt geen drinken dan. Heeft ie ook niet nodig want zelfs 's ochtends lijkt hij niet enorm hongerig en is vrij rustig als we hem uit zijn bedje halen. Hij krijgt borstvoeding eigenlijk gewoon op de klok.
    Je hebt van die zijslapers, misschien kun je die overwegen te kopen voor je dochtertje? Als het beter is voor haar op de zij te slapen kan ik me voorstellen dat je dat ook 's nachts wil. Met zo'n zijslaper zou ze niet op haar buik kunnen rollen. Trouwens vroeger toen ik baby was, was op de zij slapen het voorschrift ;).

Yaraah: hopelijk kun je van je bruiloft genieten! Maar kan me goed voorstellen dat de hoop weer ver gezakt is :(. Ik hoop dat dat onterecht is!

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bah hoeveel dagen na tp heb je die test gedaan? En hoe oud was je cryo?

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    6 dagen na tp van een blasto

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, is dat niet veel te vroeg?
    Hoe was het feest gisteren?

Pien, dank je. Wij maken m'n dochter nog niet wakker, ja overdag wel na max 4 uur, maar s avonds of s nachts niet. Dat komt vast nog, zeker als ze langer kan slapen en wij dus ook, maar nu gaan we allemaal tegelijk naar bed en pakken zoveel mogelijk slaap vanaf 19u. Niet echt gezellig, maar dat komt wel weer als ze s nachts wat langer slaapt.
    Wij hebben idd zo'n driehoekgeval. Gebruikte ik met m'n oudste geregeld beneden. Probeer nu overdag het bedje uit. Heb ik er een goed gevoel bij, dan gaan we de nachten ook zo doen. Of met dat driehoekje, of met een handdoek voor haar buik.
    Fijn dat het al lukt zonder extra nachtvoeding!

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676: de vorige keren dat ik zwanger was, testte ik ook steeds rond 6 dagen na tp licht positief en dat was dan nog van een embryo van 3 dagen oud.

Het feest was dik in orde.

7. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah nog geen menstruatie? Ga je morgen nog testen of wacht je woensdag af?

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Nee nog steeds geen menstruatie. Ik wacht gewoon woensdag af.

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, wat duurt wachten lang meid, blijf duimen voor een wondertje!

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah ik duim met de anderen mee voor een wondertje van jou. Hopelijk ben je te vroeg geweest met testen, want 6 dagen na een blasto is nog steeds maar 11 dpo dus erg vroeg.

Ster zwaai :)

Fisher van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Jij ook al een heftige bevalling en dat met zo'n ieniemini! Zo zie je maar dat de grootte niet altijd iets uitmaakt. Gaat t nu al weer goed met jou? En doet de kleine meid het goed?

Girlliej fijn om te horen dat het goed gaat en je de baby lekker veel voelt. Geniet ervan, want dat mis ik wel heel erg hoor, dat getrappel in mn buik :). Sterkte nog met de laatste weken tot je verlof en blijf goed voor jullie zorgen!

Siepie gefeliciteerd met je vriendin's baby. Hoe gaat t met jou? Kom je de tijd een beetje door tot de tp?

Klaproos dikke knuffel meis. Het valt niet mee om de enige te zijn zonder kinderen terwijl het zo gewenst is. Je gaat nu toch ook bijna beginnen met de volgende icsi? Hopelijk is jou ook eindelijk goed nieuws gegund.

Beschuitje ook voor jou een dikke knuffel.

Pien jeetje de eerste werkweek er al weer opzitten! Gelukkig is alles goed gegaan, op een wat ander ritme van je ouders na dan ;)
    Goh ik teken ervoor zo'n nachtritme hoor. Dan neem ik de dag wel op de koop toe :cool:. Wij hebben op t moment een heel eigenwijs mannetje, dat niet wil slapen hoe moe hij ook is :(

Liz jeetje wat een tegenvaller :(. Daar reken je dan helemaal niet op als je je zo goed voelt. Heb je al uitslag van het bloedonderzoek? Dikke knuffel

Ego. Hier een pittige tijd met de kleine. Zo rustig als hij de eerste weken was, zo onrustig is hij nu. Begin me ook af te vragen of we niet naar een osteopaat moeten, want hij huilt altijd bij het omkleden en luier verschonen, overstrekt heel veel en is erg onrustig met zn armpjes en beentjes. Volgens internet kunnen zit symptomen zijn van KISS (wervel verkeerd bij schedel). Het hoeft natuurlijk niet, maar een keer na laten kijken lijkt me niet verkeerd.
    Sorry als ik niet meer zo veel reageer op t moment, maar de kleine man houdt me behoorlijk bezig. Ik leef vanzelfsprekend nog heel erg met jullie mee en zodra de rust er weer een beetje is, zal ik ook wat meer kunnen reageren.

Liefs Boboke

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, weer even niet geweest en weer flink wat bij te lezen!
    Liz wat naar weer voor jou. Dikke knuffel.
    Klaproos ben je al bij je vriendinnen geweest weer? Ik heb wel alles gelezen maar ik ben nu alweer vergeten wie ik wat wilde antwoorden.
    Hier vandaag een beetje brak. Sinds twee weken weer aan het werk na de vakantie. Meteen weer aangestoken door de kinderen haha snot overal. Ik heb iets heel raars. Nu een week na mijn eisprong ( schat ik zelf) opeens weer zere borsten en een beetje raar gevoel in mijn onderbuik. Ik heb een soort van flits door me heen gekregen van.. Oee zou ik zwanger zijn? Dat zou een wonder zijn, zonder ivf. Maar nu kan ik dat gevoel niet loslaten en ben ik mezelf weer eens gek aan het maken. Lekker balen dus, want er is waarschijnlijk niks aan de hand....

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer zou je ongesteld
    Moeten worden beschuitje? Ik hoop t de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Ik ga heel hard duimen voor je!!

Yaraah nog steeds niets?😁

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: spannend... Ik hoop het voor jullie

Boboke: je hebt nu je handen vol met de kleine dat is normaal dat je dan minder tijd hebt voor dit forum

Girlliej: nog steeds niks...

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, Ooh. Killing, die spanning. Ik hoop het zó voor jullie!!

Boboke, vervelend, de k je net een beetje je draai en ritme te hebben, komt er weer iets tussen. Hopelijk is hij snel weer tevreden. Osteopaat lijkt me geen slecht idee. Heb je al gebeld? Soms zijn er wachttijden.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: oh meid heel herkenbaar hoor! Rond die weken was mijn mannetje ook heel moeilijk! Slapen ho maar! Alleen 's nachts wilde hij gelukkig nog wel wat uurtjes maken, maar overdag heel onrustig en kreeg hem ook heel moeilijk in slaap! Ik ben toen een inbakerslaapzakje gaan gebruiken (puckababy piep) en ik probeerde meer rust voor hem te creeeren door hem ook overdag meer boven in zijn bedje te laten slapen. En op tijd in bedje leggen. Dus voordat hij begon te huilen enzo. Vaak met heel wat heen en weer wiegen voorafgaand. het overstrekken was ook erg, maar dat hoort dus ook bij oververmoeidheid. Had ik ook geen idee van. Gelukkig is het na een week of 6 steeds een klein beetje beter geworden. Inmiddels kan ik hem wakker in bed leggen en gaat hij meestal zelf in slaap vallen. Maar als ik hem beneden in de kinderwagen leg gaat dat dus minder goed. Dan is hij denk ik toch teveel afgeleid en te veel prikkels.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou ik was op 22 aug ongesteld dus zit nu pas op dag 16. Heel vaag, vorige week had ik vruchtbaar slijm dat heb je toch als je rond je eisprong zit. Maar in theorie zou het nu ook pas de eisprong kunnen zijn volgens mij. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik echt zere borsten had en laag een soort krampjes.. Ik maak mezelf gek , let niet op mij. Kan haast niet..

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Deze ochtend ongesteld wakker geworden. Ik ga vandaag mijn bloed laten prikken zodat we gauw door kunnen naar de volgende ronde.

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    He yaraah wat jammer nou 😓

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Krijg toch wat, heb ik net weer een heel verhaal getypt omdat ik gisteren eigenlijk nog niet klaar was met berichtje, plaatst ie het niet, grrr.

Bobo: hou vol meid, het zijn de moeilijkste weken waar je nu in zit. Waarschijnlijk wordt het vanzelf beter! Maar als je iets niet vertrouwd, het kan nooit kwaad om even hulp in te schakelen. Osteopaat hoor je veel goede dingen over i.c.m. babies. Wij hebben ook op het punt gestaan.

Beschuitje: och ja meid, ook herkenbaar! Hoe vaak ik wel niet gedacht of gehoopt heb, ook tussen behandelingen door, dat het misschien toch wel eens raak zou kunnen zijn? Een eisprong klinkt in jouw geval nu wel ietsje logischer ;). Maar goed, ik hoop natuurlijk ook op een groot wonder :)!

Yaraa: ach nee toch meid, wat balen weer! Knuffel!!

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, je voelde het al aankomen, je kent je eigen lijf het beste. Maar toch komt het weer erg binnen. Ik had nog zo de hoop. Sterkte en tja, idd weer vooruit kijken naar de volgende ronde. Sterkte!

Beschuitje, wat een achtbaan weer, tussen hoop en vrees! Ik hoop het zo voor je!

Boboke, hoe gaat het vandaag? En met je eigen energie level? Hoefde je zelf maar niet te slapen, dan was t een stukje makkelijker (vind ik zelf). Over een paar weekjes zit er zeker meer ritme in! Hopelijk geniet je tussendoor toch ook genoeg.

Pien, grrrr. Dat is stom!

Deel Deze Pagina