Yaraah wat sneu meid!! Lijkt me toch lastig na zo'n terugplaatsing. Ergens moet je hoop blijven houden terwijl je het al voelt aankomen. Leef met je mee!! Beschuitje je weet het nooit!! Ik had de 23ste mijn laatste ongesteldheid en verwachtte dus ergens gister of eergisteren mijn eisprong. Nu blijkt uit mn bloedonderzoek dat die cyste die de voorplantingsarts zag gewoon een eiblaasje was die net leeg was en daardoor wat bloed en vocht had achter gelaten. Ik had dus op 2 Sept al een eisprong? Heb nu ook zere borsten en herken je gevoel dus. We hadden toevallig gezellig geknuffeld de dag voordat ik naar het ziekenhuis moest dus hoop is er. Maar logischer zou zijn dat ik gewoon richting ongesteld ga. Pien als ik jou berichtjes lees krijg ik altijd echt zo'n moeder gevoel volgens mij ben jij echt een top mama!!
Ja liz dat gevoel heb ik dus ook... Dat lijf is zo raar af en toe.. Maar je wilt ook geen teleurstelling. Zal nog geduld moeten hebben😉
Yaraah ach nee, je gevoel had t dus helaas goed . Heb je nu wel t idee dat de utro iets gedaan heeft qua lf? Anders zou je altijd nog een combinatie van utro en 3x pregnyl 1500 kunnen proberen. Dit had ik ook bij mijn laatste tp. Ik vind nl dat jij altijd best snel ongesteld wordt na een tp, maar misschien heb ik t ook verkeerd. Probeer alleen mee te denken m676/Pien ik heb nog niet gebeld, we kijken t nog even aan. Hij is gewoon heel wisselend. Gisteren heeft hij echt een super goede dag gehad. Geen problemen met omkleden en alles slaapjes netjes in zn bedje. Vandaag was daarintegen weer een ramp qua slapen. Hij heeft 1x 3 uur geslapen (beneden op de bank) vanaf vanochtend 6 tot vanavond 8 en wilde echt niet in zn bedje. Het is ook niet zo dat hij dan alleen maar huilt, dat valt echt wel mee, maar hij wil alleen maar veel aandacht en eten Oh en inbakeren doen we ook al. Op dit moment alleen de avond en nacht, ik vind t een beetje veel om bij ieder slaapje te doen. De nachten zijn hierdoor eigenlijk best goed te doen gelukkig. Vandaag op t cb geweest en hij doet t netjes, is al ruim een kilo aangekomen in 1 maand Bedankt voor alle steunende woorden Beschuitje spannend meis, je weet t maar nooit. Nog een weekje geduld dus voor je zekerheid hebt. Liz als ik t goed begrijp is de endo dus niet terug en kan je dan volgende maand de tp krijgen? Mits het nog nodig is, want we houden altijd hoop op n spontaan wondertje
Ik heb het nog even nagezocht.. Ik was 20 aug ongesteld..dus nu dag 19 😁 verandert dat je mening Pien?
meiden heel erg bedankt voor de knuffels en lieve woorden Boboke: zo lief dat je wil meedenken. Ik ben altijd 14 dagen na de eisprong/punctie ongesteld. Ik word inderdaad wel steeds door de utro heen ongesteld. Ik moet van de gyn onmiddellijk stoppen met alle extra medicatie. Vrijdag 18/09 mag ik alweer voor de uitgangsecho dus wij mogen meteen verder met de volgende cryo. Ik vraag hem dan nog wel of er niks anders bestaat dan eventueel die utro
Yaraah graag gedaan hoor. 14 dagen is eigenlijk normaal, ik dacht dat je eerder ongesteld wordt. Vragen en proberen kan natuurlijk nooit kwaad. Fijn dat je gelijk door mag met je cryo.
goh wat is het stil hier.... ik heb zelf ook niet echt veel te melden, ben flink aan het wachten tot ik volgende week vrijdag bij de gyn mag voor de uitgangsecho... heb wel het boek van Rika Lukac gekocht en grondig gelezen (Innesteling, zwanger worden en blijven). Heeeeeel interessant
Heb je nog nieuwe dingen geleerd in het boek of tips gekregen? Idd stil hier! Vannacht veel opgezeten met ons kleintje. Ze krijgt steeds vaker last van krampjes. Sneu joh! lijkt of ze door het minder slapen onrustiger wordt waardoor ze weer minder slaapt. Zo maar even samen een dutje doen in m'n bed. Hoe is t met iedereen?
Ja rustig hier. Heb ook niet heel veel bijzonders te melden . Behalve dat zoontje weer goedgekeurd is bij consultatiebureau . Liz: wat lief dat je dat zegt! En wat een opluchting dat het geen cyste was! Oh en wat zou een wonder toch fijn zijn nu he! Beschuitje: hihi ja hoor ik stel graag mijn mening bij als het helpt . Hoe is het nu? Bobo: hij groeit als een tierelier dus! Mooi zo . Geef je borstvoeding trouwens? M676: ach wat sneu ja! Daar kunnen ze in de eerste weken erg last van hebben he. Zo sneu, maar gelukkig wordt het vaak langzaamaan beter na een week of 6 volgens mij. Heb je nog wat kunnen slapen? Vermoeiend hoor als je nachten zo gebroken zijn!
Hier toch al bezig ongesteld te worden. Heel vreemd want ik ben een week vroeger dan normaal... Nu dag 22 normaal rond de 29. Voel me toch weer verdrietig...
Ach beschuitje, ik leef zo met je mee! Dikke knuffel. Wat kan je lijf je toch steeds voor de gek houden! overdag slaap ik altijd nog even bij. De ene dag kan ik een uurtje visite aan en een wandeling, de andere dag lig ik de hele dag in bed. Maar dat is me ook duidelijk verteld in het zh. Dat gaat nog wel ff duren helaas. Vannacht een goede nacht! Ons meisje houdt er heel erg van om bij ons te zijn, toch heeft ze in d'r eigen wieg goed geslapen. Eind van de week eerste bezoek aan consultatiebureau.
Beschuitje ik heb de laatste dagen zo vaak aan je gedacht!!! Ik zat echt letterlijk in dezelfde situatie. Ik had de 1 of 2de van de maand mijn eisprong. Maar omdat ik een korte cyclus heb dacht ik een paar dagen geleden al wel ongesteld te worden. M'n borsten waren/zijn mega pijnlijk. Gister kon ik mijzelf niet bedwingen en heb ik een test gedaan. Hagelwit was ook echt enorm teleurgesteld terwijl het gewoon te vroeg voor mn ongesteldheid is denk ik of een test. We hebben deze maand echt op mijn eisprong gevreeën en snap gewoon niet waarom het dan niet lukt. Inmiddels echt krampjes en heb net lelijk gedaan tegen mijn vriend dus ga er maar van uit dat ik morgen ongesteld ben. Kan me dus 100% inleven in je gevoel en deel je gevoel. 'virtual hug for you'
M676 het is goed om naar je lichaam te luisteren, als jij te moe bent om iets te doen, dan moet je rusten... ik hoop ook dat je kleine meid gauw minder last krijgt van die krampjes Pien: jeeej is je kleintje weer goedgekeurd bij het consultatiebureau dat is vast heel leuk om te horen Beschuitje en Liz: een hele dikke knuffel voor jullie beiden meiden... Ik snap dat die hoop er is en dat de teleurstelling dan ook erg zwaar is. Ego: ja het boek van Rika is zeker leerzaam, zo heb ik nog maar eens ontdekt dat bepaalde voedselgroepen niet goed zijn voor dames met endometriose en ook dat stress een heel grote nadruk kan leggen op het hele IVF gebeuren en de slaagkansen. Ik heb dan ook heel veel aan haar yoga reeksen en ontspanningsrituelen.
Wat fijn yaraah, een aanrader dus! Hopelijk werpt t snel z'n vruchten af. Stress is alleen zo moeilijk te vermijden. Hoe doe je dat? Gelukkig helpt jou de yoga daarmee, goed idee. Liz, wat oneerlijk ook weer. Je doet er alles aan en toch word je ongesteld. Bah!! Heel dikke knuffel!
M676: stress kan je idd niet vermijden, maar de yoga helpt wel om aan het einde van de dag alles te relativeren en lekker te ontspannen.
Beschuitje en Liz: knuffel voor jullie! Wat is het toch erg om weer teleurgesteld te worden... Klaproos: hoe is het nu met jou? Gaan jullie binnenkort weer van start? En ben je er klaar voor? Yaraah: ik heb dat boek ook. Ik heb er wel wat dingen uit kunnen halen. Alleen heb ik zo weinig discipline met die yoga dingen. Dan doe ik dat 1 of 2 keer en dan weer tijden niet . Hier gaat het verder prima. Ben wel wat moe. De combinatie met werken is misschien toch nog wel wat zwaar. Vandaag zie ik dan ook weer dat ons huis echt weer een puinhoop is, dus ben ik als een dolle met de stofzuiger in de weer geweest. En in de tijd dat meneer nu even een dutje doet, snel even de badkamer op het oog wat schoongemaakt en een was in de machine gestopt en hier dus ff een berichtje geplaatst. VOel me echt zo'n huismoeder! Ik kan het gewoon ook niet goed aanzien al die troep, dus kies ik er snel voor om in de weinige tijd die ik op een dag vrij heb, huishoudelijke klussen te doen. Maar nu is het nog geen 10 uur en ben ik al behoorlijk moe van al dat drukke gedoe... Ik moet mijn man leren meer te doen in het huishouden terwijl hij thuis met de kleine is geloof ik... Zondag wordt onze zoon gedoopt. Dat is ook wel weer een speciaal moment. En een gezellig drukke dag met familie. Daar heb ik wel zin in, maar daarvoor moet ik ook nog weer de nodige boodschappen in huis halen en dus de boel weer wat aan kant hebben...