wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien: fijne dag dus zondag, nu wel nog wat werk aan de winkel, laar zondag kan je dan heerlijk genieten met je familie

Ego: net terug van de gyn. Links was er een follikel te zien van ongeveer 15mm dus zondag mag ik bloed laten prikken en dan bellen naar de gyn. Waarschijnlijk zondagavond dan pregnyl spuiten en als alles goed verloopt, maandag 28/09 terugplaatsing. Ik moet deze cyclus geen utro gebruiken, maar crinone gel. Voordeel aan die gel is dat je hem maar 1 keer perdag moet aanbrengen en dat je niet zo veel afscheiding hebt ervan.

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, ineens toch hectisch weer he. Hoop dat je ook daar snel je weg in vindt. Fijne dag zondag! En maak het jezelf niet te moeilijk met wat je in huis wil halen!

Yaraah, doet die gel ong. hetzelfde als de utro? Mooi dat je een idee hebt wanneer je tp is! Spannend weer!

Meisje goedgekeurd bij consultatiebureau!
    Ene heupje iets minder soepel, maar de kinderarts gaat hier nog verder naar kijken.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676: leuk dat je kleintje goedgekeurd werd. Dat met dat heupje komt wel goed. Wat betreft die gel, die doet hetzelfde als de utro, zou zelfs nog iets beter zijn, is wel iets duurder.

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

M676,fijn dat je kleine het goed doet. Hoop dat de heup snel geneest.

Pien hele fijne dag vandaag! Je hebt prachtig weer.

Yaraah succes vandaag met bloed prikken.

Dinsdag begin ik denk ik met de pil! Ik heb althans dan gesprek. Om 15:00. Vind het zoo spannend!:D

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos: eindelijk je gesprek morgen. Ik hoop dat je dan idd ook meteen mag starten

Ego: net UZ Gent gehoord, zondag is er een terugplaatsing. Ze bellen mij opnieuw op zondagochtend rond 8u om te laten weten of de cryo goed ontdooid is.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: oh wat spannend! Eindelijk gaat het weer beginnen! Zou mooi zijn als dat direct na morgen kan :). Heel veel succes morgen!

Yaraah: gaat best snel dan weer voor een nieuwe poging. Hopelijk ontdooit er weer een mooie cryo!

Gister is onze zoon gedoopt. Was een mooie dag, met gezellig wat familie op visite :).

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Hoi dames!

M676 hoeveel je je nu, idd goed naar je lichaam blijven luisteren. Super dat de kleine helemaal is goed gekeurd!

Yaraah spannend dat je alweer mag hopelijk dat de gel goed zijn werking gaat doen!

Pien leuk dat er weer zon mijlpaal voorbij is zeg. Lijkt me idd ook pittig werken kleine en nog het huis op orde houden. Maar zo te lezen lukt je dat toch aardig!

Klaproos spannend jij gaat nu dus ook weer heel snel beginnen.

Beschuitje denk dat we gewoon nu niet zoveel te vertellen hebben ofzo of misschien te druk.

Hoe is het met andere dames?

Ik heb nu nog 1.5 week vrij en dan per 1 oktober begin ik aan m'n opleiding tot psychiater, super spannend! Maar ook jammer dat ik weer van deze werkplek afscheid moest nemen. Ik ben eindelijk vorige week woensdag ongesteld geworden en mag volgende week dinsdag voor de eerste echo voor onze cryo.

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah wat fijn dat er alweer een tp aan zit te komen en hopelijk doet de gel z'n werk. Lijkt me wel prettiger maar 1x per dag en minder smurrie :). Heb je t nog gehad over evt extra pregnyl of eerst dit proberen?

m676 vervelend dat je kleine meisje ook zo last heeft van krampjes en slecht slapen. Helaas ken ik t ook ;)
    Hopelijk gaat t snel weer beter. Weten ze ook waardoor het komt dat het heupje iets minder soepel is?

Pien fijn dat de kleine man weer goedgekeurd is en ook al gedoopt! Wat gaat de tijd toch snel soms. Lukt t al om n beetje ritme te krijgen met het werken erbij? Oh ik lees net dat het je nog zwaar valt om alles te combineren. Inderdaad je man wat meer inzetten voor de huishoudelijke taken. Dat doe ik hier ook hoor, anders komt t er gewoon niet van. Je gaat er nl aan onderdoor als je in zijn slaaptijd altijd alleen maar aan de poets gaat. Je hebt ook een keer tijd voor jezelf nodig.
    Ik geef inderdaad borstvoeding.

Beschuitje en Liz dikke knuffel voor jullie. Het blijft elke keer weer een grote teleurstelling.

Klaproos wat fijn dat je eindelijk weer bijna gaat starten. Verwacht je morgen dan ook je menstruatie? Je begint toch altijd met de pil op dag 1? Hopelijk mag je morgen starten. Succes!

Girlliej hoe gaat t met jou? Bijna verlof?

Ster bijna je mri-scan toch?

Siepie september weer bijna voorbij, dus jouw tp komt ook weer in zicht :)

Ik kom ook weer een keer aanwaaien. We hebben hier een behoorlijk intensieve tijd achter de rug (en zitten er gedeeltelijk nog in). We zijn met de kleine naar een osteopaat geweest ivm oa zijn onrust en huilen. In eerste instantie leek t heel goed geholpen te hebben, maar al snel was het erger dan dat t was en waren we uren aan t lopen met een krijsende baby :(. Gelukkig lijkt t nu langzaam weer de goede kant op te gaan. Vanmiddag weer een afspraak dus ik hoop dat het niet weer erger wordt :cool:.

Sorry als ik iemand vergeten ben :)

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Siepie: jouw tp komt ook stilaan dichterbij.

Boboke: heftige tijd met de kleine hé. Ik hoop dat het nu beter gaat. Hoe is de behandeling deze middag meegevallen?

Ik heb het niet gehad over de pregnyl, wil eerst die gel eens een kans geven.

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie net jouw berichtje gemist terwijl ik aan het typen was :).
    Het is altijd jammer ergens weg te gaan waar je het naar je zin hebt gehad, maar je begint wel weer aan een spannende fase. Werk jij trouwens ook in het VU ivm de overstromingen laatst ;)?
    Fijn dat er eindelijk ook weer wat actie komt vwb de tp. Op naar een mooie emmy in je buik!

Yaraah groot gelijk hoor, die pregnyl kan altijd nog. Het kan niet allemaal tegelijk.
    Lief dat je het vraagt hoe het gegaan is. Het was lastig behandelen, omdat T alleen maar aan het huilen was. Vorige keer was het een engeltje, maar toen had hij net gegeten :D. De osteopaat zei eerst dat bijna alle baby's slapend weggingen. Nou daar deed T niet aan mee ;)
    Het gaat in het algemeen ook al wat beter slapen, maar heeft nog heel erg last van krampjes :(, waardoor hij soms wakker wordt (net als vanavond)

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Boboke ik heb helemaal over jouw berichtjes heen gezelezen. Wat vervelend dat de kleine zich zo voelt en dat hij zo veel moet huilen. Hopelijk doet de volgende sessie wat goeds voor hem!
    Trekken jullie het nog een beetje?

Gelukkig werkte ik daar niet, dat moet echt heel erg zijn geweest. Dacht meer heel ego hoe is het met onze cryo's;)

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, fijn dat je terugkijkt op een mooie dag!

Boboke, wij gaan donderdag voor de tweede x naar de osteopaat. Slapend weg...? Dat ken ik ook niet. Ze heeft de hele eerste behandeling gehuild en was s nachts ook onrustig. Spugen is ook niet minder geworden of zo. Hoop dat de tweede x meer gaat doen.
    Wat rot dat jullie het zo met T te stellen hebben (gehad). Zowel voor hem als voor jullie.
    Wat is beter slapen? Hoe vaak wordt hij nog wakker s nachts?

Yaraah, hoeveel cryo's had je ook alweer?

Siepie, wel goed gegaan met de cryo's neem ik aan? Goed dat je verder kunt. Succes met je studie, ik wilde dat ik ook iets in de geneeskunde had gestudeerd!

Ego:
    heupje, doordat ze in een stuit en dwars heeft gelegen in m'n buik.
    Vandaag weer de hele dag in bed, tussen 15.30 en 18.30 eruit voor de oudste en weer naar bed. Morgen hopelijk weer een betere dag. Zondag was ook een goede dag: van 10 tot 18.30 op. We gaan de goede kant op!
    Merk wel dat ik nog een boel moet verwerken. Maar dat komt wel.

Andere dames, hoe is het met jullie?

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie oh inderdaad, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht :$. Gelukkig liggen de cryo's niet in de kelder :D

m676 ze zeggen dat er vaak meerdere sessies nodig zijn dus daar hopen we dan maar op. De nachten zijn over het algemeen helemaal niet zo slecht hoor. Meestal 1x om te eten en de laatste tijd wordt hij helaas ook regelmatig geplaagd door krampjes 's nachts waardoor ik er nog een aantal keer uit moet om hem zijn speen te geven. Het vele huilen/krijsen was vnl in de ochtend en eind middag tot avond. Hij heeft ook altijd wel een middagslaapje gedaan. Gelukkig even tijd om bij te tanken :)
    Ik kan me voorstellen, dat je inderdaad nog wel tijd nodig hebt om alles te verwerken van de bevalling. Het was dan ook heel heftig. Fijn dat je in ieder geval ook al een aantal goede dagen hebt. Heeft je man nog vrij of heb je andere hulp voor je dochters?

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676 ik heb nog 2 cryo's. Hopen dat er eentje mooi ontdooit zondag

Boboke: ja een osteopaat moet zeker een aantal behandelingen geven voor het probleem opgelost raakt. Als ik ga omdat mijn rug en schouders vast zitten door de stress, moet ik altijd 3 keer gaan. Mijn schoonzus is recent ook geweest, maar doordat bij haar het probleem reeds langer aansleept, heeft zij ook een aantal behandelingen meer moeten ondergaan.

15. Klaproos

#3235 Klaproos, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2015
    Boboke wat zielig voor je kleine. Ik hoop dat het snel beter zal gaan.

Siepie succes met je cryo en opleiding! Die opleiding tot psychiater lijkt me wel pittig maar ook heel leuk.

Yaraa ik duim dat het snel zondag is.

Ik mag helaas nog niet starten met de ivf pff. Het zaad was helemaal Toppie gelukkig maar ik heb waarschijnlijk een te trage schildklier en moest bloed prikken. En ze hadden de gegevens uit Duitsland nog niet dus daar wilden ze op wachten. Kortom nog verder wachten pff.vdonderdag hoor ik meer. Pien jij hebt geloof ik een trage schildklier he? Wat zijn de klachten?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ffkort voor klaproos: ik heb idd ook een trage schildklier, een auto-immuunziekte. Had er niet zoveel klachten van moet ik zeggen, maar werd bij toeval ontdekt toen we de mmm in kwamen. Wel belangrijk dat je waardes goed zijn voordat je start met een ivf behandeling! Tsh is best rond de 1. Als je meer wilt weten, pb je maar ff!

17. Klaproos

Pien dank je wel! Ik heb ook geen klachten tenzij mijn lyme klachten schildklier klachten zijn;) donderdag hoor ik meer! Mocht ik nu echt een trage schildklier hebben pm ik wel effe!

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Klaproos succes vandaag, hopelijk goed nieuws

Yaraah heel veel succes zondag!! Hopelijk ontdooit de cryo goed

Siepie jij ook alweer bijna een tp. Spannend meid

Hopelijk veel goed nieuws hier de komende tijd

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Dankje Ster. Hoe gaat het nog met jou?

Klaproos al meer nieuws?

20. Klaproos

Ster hoe gaat het met je ja?

Yaraa al zenuwen voor zondag?

Mijn schildklier was in orde! Ben mega blij. Ik ga gonal F spuiten ipv puregon ivm mijn leeftijd zou dit beter zijn. Ik mag beginnen wanneer ik wil maar de pil is denk ik op cyclusdag 1 dus moet dan nog een maand wachten bah. Morgen even bellen.

Deel Deze Pagina