wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    #3261 Pien15, Oct 4, 2015
    Last edited: Oct 4, 2015
    Lena: ik ben bij de derde ivf poging van twee verse embryo's zwanger geworden. Heb van die poging 1 in de vriezer, er waren 8 eicellen gevonden, volgens mij 6 bevrucht. Niet alles is geschikt om in te vriezen helaas. Eerste ivf poging 9 eicellen en uiteindelijk ook maar 1 in de vriezer. Poging 2 4 eicellen ook 1 in vriezer.

M676: ja gaat wel prima, dank je! Alleen is slaap slecht. Als mijn man er is slaap ik eigenlijk altijd met 1 oordopje in, omdat hij vaak snurkt en ik echt van ieder geluidje wakker wordt. Ik hoor dan nog wel wat, maar wel een stuk minder. Maar nu hij er niet is durf ik niet goed met het oordopje in te slapen, maar zodra er 's nachts maar iets voorbij komt in de straat (en helaas wonen er best veel jonge lui in onze buurt die echt veel lawaai produceren als ze voorbij fietsen) wordt ik echt tig keer wakker. Mijn zoontje slaapt op zich wel goed, dus van hem wordt ik nog het minste wakker ;). Denk dat ik vannacht toch het dopje maar in doe, moet ie misschien iets meer lawaai maken voor ik hem hoor, want ben na 4 brakke nachten aardig op. Krijg straks visite, anders was ik nu wel ook ff op bed gaan liggen.
    Hoe gaat het met jou? Hopelijk steeds meer goede dagen? Ik heb niet echt tips, want mijn zoontje slaapt juist het beste in zijn eigen bedje in zijn eigen kamertje. Beneden slaapt ie alleen maar heel kort. En op de arm valt ie ook niet in slaap, heeft ie ook maar heel weinig gedaan, tenzij je 'm heel iitgebreid ging wiegen. Is inbakeren misschien een idee? Ik gebruik een puckababy voor mijn zoontje, vrij snel mee begonnen ook en dat vind ie wel prettig. Volgens mij is het nooit 1 iets wat werkt, maar zijn er meerdere factoren die een kindje lekker leren slapen. Rust en regelmaat kun je al snel mee beginnen volgens mij.

2. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Lena: ik ben bezig met poging 4, al 2 keer heel pril zwanger mogen zijn, maar helaas niet doorgezet. Dit is ook de eerste poging waar ik 3 embryo's in de vriezer had en nu hebben ze 27/09 de 2e teruggeplaatst. Van de eerste cryo helaas niet zwanger. Het verschilt vaak per persoon en zelfs per poging, er is niet echt een duidelijk antwoord op je vraag.

ego: heerlijk ontspannen teruggekomen van Reims. Ik heb wel enkele glaasjes champagne geproefd, maar helemaal niet overdreven. woensdag is het dan zover... eindelijk bloed laten prikken. ik zal al blij zijn als ik morgen niet ongesteld wakker word, want dat is zowat telkens het geval bij mij. Ik word steevast de dag voor bloedafname ongesteld...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Fijn dat je het lekker hebt gehad in Reims! Ontspannen is altijd goed en ff glaasje champagne kan vast geen kwaad, wie weet is dat juist de truc ;). Ik duim voor je dat je de komende 9 maanden niet ongesteld wordt!

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Yaraah, ik duim flink mee met pien!
    Glaasje champagne doet vast wonderen! Ik had toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ook champagne gedronken.

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Bedankt voor het duimen meiden. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb net wel een zwangerschapstestje gedaan en die was helaas OMO wit. Morgen bloed laten prikken...

6. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    He shit Yaraah.... :(

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Oohh wat jammer 😢😢😢😢

8. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Yaraah, wat ontzettend rot! Toch hoop ik dat uit de bloedtest nog wat komt!

Ster, hoe is het met jou?

9. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Bedankt lieverds

Ster hoe gaat het met jou?

Ego: nog steeds niet ongesteld. Zo dadelijk bloed laten prikken. Met de utro werd ik steeds mooi op tijd ongesteld. Mss is die crinone gel toch krachtiger en word ik daardoor niet ongesteld.

10. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah ach nee :(. Had het zo gehoopt zker nu je nog niet ongesteld bent. Schijnbaar werkt inderdaad de gel wel beter dan de utro voor je lf. Sterkte meis en knuffel

Lena ik ben iemand die vaker zwanger is geworden door ivf, maar helaas ook meerdere miskramen. Ivf 1 (11 eitjes, 6 bevruchtingen, 1 verse tp en 2 cryo's) verse tp zwanger, ma met 12 weken. Cryo ivf 1 zwanger, miskraam 6 weken. Vervolgens spontaan zwanger, maar ook miskraam met 8 weken. Ivf2 (5 eicellen, 3 bevruchtingen, alleen verse tp) geen zwangerschap en geen cryo's. Ivf 3 (7 eitjes, 7 bevruchtingen, 2 verse tp en 2 cryo's) verse tp van 2 emmy's en daar is onze zoon uit geboren (poging 3 was overigens in Dusseldorf)

Pien en nog een beetje kunnen slapen? Ik kon heel slecht slapen toen mijn man voor zn werk een week in het buitenland zat, terwijl hij me normaal ook wakker houdt met zn gesnurk :)
    De week zit er al weer bijna op. Ging t verder wel goed nu je er dag en nacht alleen voor stond?

Ster heb je de uitslag al van de mri?

Ego. Hier is het duidelijk beter geworden sinds de medicatie voor zijn reflux, maar we merken dat hij er nog wel veel last van heeft, vnl in zijn drinkgedrag. Hierdoor ook besloten te stoppen met bv, zodat we makkelijker aanpassingen kunnen doen met kv, zoals indikken. Het kolven lukte niet en ik heb de energie niet meer om dit aan te pakken :(

11. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    net het ziekenhuis gebeld voor de uitslag en het is zoals verwacht negatief. Gelukkig hebben we nog 1 cryo dus mogen we direct door voor de volgende poging.

12. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Bah bah bah!!! Idd gelukkig nog een cryo, maar goed, dat maakt je rotgevoel niet beter! Knuffel!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Sluit me bij M676 aan Yaraah! Weer een teleurstelling :(.
    Nou moet potverdikkie die laatste cryo aanslaan hoor!!

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Ik vind jou heel sterk en positief overkomen yaraah! Echt super knap van je. Wat zou het toch geweldig zijn als die cryo nu eindelijk gaat lukken.

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Yaraah wat rot dat het nu weer niet gelukt is!! Knuffel van mij!

Ik kom even om de hoek kijken en zwaai naar iedereen!!!
    Ben momenteel met introductieweek van mijn opleiding bezig en dat is behoorlijk pittig en tijdrovend:) Dus daarom even geen lang antwoord, sorry!!
    Als het goed is krijg ik maandag de terugplaatsing.

16. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Bedankt hoor lieve meiden. Voor we kunnen doorgaan, zal ik wel eerst ongesteld moeten worden

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Wat een rust hier;)

Alles goed met iedereen?

Vandaag tp gehad, was uit rietje waar er 2 inzaten. En een blastocyt b4 terug gehad. Beter kon blijkbaar niet. Nu weer aan de studie, genoeg afleiding in ieder geval!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Rust op het forum betekent meestal drukte in huis ;)

Hoewel de rust wel weer een beetje teruggekeerd is hier nu manlief weer terug is van vakantie. Wel zo prettig hoor de zorg met z'n tweetjes delen! Vandaag is zoontje weer goedgekeurd op consultatiebureau. Geen prikjes dit keer gelukkig. Niet zo heel spannend verder. En we zijn van het weekend begonnen met het geven van oefenhapjes :). Hij heeft nu 2 x een heel klein beetje peer gehad. Eerste keer keek ie er erg vies bij, vandaag ging beter, was volgens mij de peer ook echt lekkerder... ;). Erg leuk om te zien hoe hij reageert met eten in z'n mondje :).

Siepie: fijn dat je weer een topper binnen hebt! Maar wel gewoon eentje dan? En wat doen ze met die andere dan? Vind het zo raar dat ze ze per twee invriezen en dan maar 1 terug doen.... Volgens mij deden ze dat bij ons in het ziekenhuis niet hoor.
    Succes met de wachtdagen en de studie :)

Beschuitje: al een tijdje niets van je gehoord, hoe gaat het? Zijn jullie al weer begonnen?

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Ik kan het me voorstellen dat het fijn is om de zorg weer samen te delen. Hoe was het voor je man dat hij even niet bij jullie was heeft ie jullie ontzettend gemist? Tijd gaat snel zeg dat hij alweer zover is dat hij hapjes mag proberen gaaf zeg.

Ja ze vriezen dan een goede met een die ze weinig kans geven. Begreep ook dat de ander niet goed genoeg werd bevonden.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ha pien, ja sorry ben heel druk op m'n werk... Toevallig open ik net het forum weer eens. Ik ben nu ongesteld en over drie weken heb ik mijn eerste uitgangsecho gepland staan. We gaan ook weer van start. Spannend hoor. Ik baal want ik ben de afgelopen periode niet afgevallen maar juist aangekomen. Ben bang dat ik word weggestuurd ivm gewicht. Voel me zo onzeker, maar ja ik zie wel. Ben gewoon echt te zwaar. Ik krijg het er niet af. Spanning voor de komende tijd zorgt er juist voor dat ik ongezonder eet. Ik baal soms zo van dit, ben een echte emotie eter. Hoe is t met jou/ jullie? Heb ik nog zwangeren gemist?

Share This Page