Herkenbaar beschuitje!! Spannend! Wij zijn weer terug van van vakantie en het echte leven begint dan ook gelijk weer. Heel m'n plafon is vervangen vanwege lekkages en ze zijn vanmorgen vertrokken. Nu dus lekker boenen. Maar kwam eigenlijk spieken of ik hier vorige keer had geschreven wanneer ik ongesteld was. Op vakantie heb ik mn telefoon in de wc laten vallen en die is helaas helemaal kapot. Kan ook niks in mn icloud terug vinden. Dus agenda en contacten allemaal weg. Nu zouden we ongeveer over een week de cryo tp hebben maar ben nog niet ongesteld en ik weet in tegenstelling tot bijna elke vrouw geloof ik ook echt niet uit mn hoofd wanneer de laatste keer was ;-( Yaraah hoe gaat ie nu met jou? Pien fijn dat alles goed gaat!! Spannend die echte hapjes beginnen Siepie heb je al nieuws? Hoe voel jij je? De rest van de dames hoe gaat ie?
Nou volgens wat ik hier heb geschreven vorige maand had ik op 3 Sept mijn ei en op 13 Sept was ik ongesteld Vervolgens had ik mijn eisprong op de 28ste van Sept dus verwacht ik nu ongeveer ongesteld te worden. Toch?? Hahaha ik ben echt enorm in de war. Ik voel me al sinds 7 Okt ongesteld namelijk. Ik weet het nog omdat we op JFK in het vliegtuig moesten en ik nog snel tampons ben gaan halen omdat ik dacht tijdens de vlucht ongesteld te worden. Heb mega krampen, rugpijn en vreet aanvallen. Alle tekenen zeg maar, maar geen bloed?? Heb dus vanmorgen een test gedaan maar die was ook hartstikke wit. Iemand nog ideeen? Moeder natuur pest me volgens mij.
Aangezien ik toch een gesprek met mijzelf heb reageer ik ook nog even op mijn laatste bericht hahaha. Ik ben dus ongesteld geworden! Nu aftellen voor de cryo.
Och Liz, sorry meid! Had je eerder berichtjes wel gelezen, maar nog niet echt de tijd gevonden te reageren... Balen dat rr geen wonder is gebeurd, maar ook fijn dat je nu wel weer verder kunt. Spannend weer hoor een cryo!
Beschuitje spannend dat je bijna weer gaat beginnen! Ik snap met alle spanning dat moeilijk is om dan ook nog te zorgen dat je kilo's kwijt bent. En volgens mij kan je beter op stabiel gewicht zijn dan afvallen tijdens een poging toch? Liz ik heb dat ook altijd dat ik nooit weet wanneer m'n menstruatie is hoor, daarvoor is het ook veels te onregelmatig. Fijn dat je het nu bent en op naar die cryo! Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Pien alwee heerlijk gewend met z'n 3tjes? Boboke, m676, girlliej en ster hoe is het met jullie? Nou vind het bijna irritant dat het weekend is ben er nu veel meer mee bezig dan afgelopen week. Als ik woensdag of donderdag niet ongesteld wordt heb ik een beetje hoop. Alleen heb ik nu al het idee dat m'n afscheiding wat donkerder is wat meestal wijst op een aankomende menstruatie. We zien het wel, mogen zondag testen mocht het niet doorbreken.
Hier ook inderdaad iets minder aanwezig door drukte. De kleine slaapt niet echt veel en in die korte momenten heb ik vaak net genoeg tijd om even te eten oid . Het lijkt erop nu ik zga alleen nog maar de fles geef, er een koemelkallergie naar boven komt. We zijn sinds een paar dagen met speciale voeding begonnen en nu afwachten hoe hij daarop reageert. Lees vaak wel mee, maar heb dan geen tijd om te reageren. Yaraah nogmaals dikke knuffel. Wel fijn dat je gelijk door mag en inderdaad deze moet nu eens blijven plakken hoor! Siepie jij nu lekker aan t broeden ? Volgens mij heb jij nu helemaal geen tijd om er veel bij stil te staan. Wel fijn, zo gaat de tijd ook wat sneller Oh ik lees net je laatste berichtje dat je er nu in het weekend wel veel mee bezig bent . Gelukkig is het morgen alweer maandag en heb je weer afleiding . Mag je zo snel al testen? Duim voor goed nieuws. Pien fijn dat je man er weer is. Jeetje wat gaat de tijd toch snel, nu al aan de hapjes!! Heb je t wel gefilmd de eerste hapjes? Beschuitje jammer dat het niet gelukt is met afvallen. Vooral als emotie-eter is het nog zwaarder in dit traject met zoveel emoties die erbij komen kijken. Ze hebben je toch al langer in behandeling? ik neem aan dat ze je nu voor de volgende poging niet opeens op de weegschaal gaan zetten hoor, dus daar zou ik me niet druk om maken. Helaas zijn er geen zwangeren meer bijgekomen. Wordt hoog tijd voor een aantal nieuwe zwangerschappen!! Liz hihi ik moest wel even lachen om je eenzijdige gesprek . Welkom terug van vakantie. Hoe was het? Veel gezien en weinig ontspanning? Of was er ook nog tijd om te relaxen? Jammer dat er geen spontaan wonder is, maar nu heb je in ieder geval wel duidelijkheid en weer bijna een tp!!
Hier ook super druk, dus wat minder tijd voor dit forum Beschuitje jammer dat het afvallen niet gelukt is, maar ik denk niet dat ze jou nog eens op de weegschaal moeten zetten Liz: welkom terug van vakantie. Ik heb alles beetje teruggelezen en helaas geen wondertje voor jullie, maar nu weet je wel hoe je verder moet. Siepie meid die wachteken zijn moordend hé. Ik duim heel erg hard voor jullie hoor. Ego: vandaag de uitgangsecho gehad bij de gyn ik mag deze avond pregnyl spuiten en dan volgende week maandag tp van onze laatste cryo.
Boboke vervelend dat de kleine misschien een allergie heeft, hopelijk gaat het dan snel beter met de speciale voeding. En dan heb jij hopelijk ook wat meer energie etc, zorg je wel goed voor jezelf? Yaraah spannend dat je dan voor de laatste cryo gaat, 3 keer is scheepsrecht toch! Dit moet hem gewoon worden. Ik heb het zelf ook heerlijk druk dus ik snap iedereen! Ik vind deze dagen echt killing, met name omdat ik weet dat ik nu wel gewoon ongesteld kan worden dat was vorige keer met die utro niet. Maar voor als nog geen bruin verlies waar het bij mij altijd paar dagen van tevoren mee begint. En als ik het goed bereken zal ik dus woensdag of do m'n menstruatie moeten krijgen want op dinsdag ovitrelle gehad. En mag pas zondag testen hehe, om nerveus van te worden!
Yaraah, hopelijk druk met allemaal leuke dingen! Maandag tp, spannend! Ik begin vast met duimen! Siepie, nu weer meer afleiding? Ik hoop enorm voor je mee, mss helpt dat!! Liz, jammer dat je toch ongesteld werd, maar fijn dat je na zo'n lange aanloop nu je cryo tp hebt! Ik duim hoor! Beschuitje, moeilijk he? Heel goed in te denken dat t lijnen dan niet lukt! Hier gaat t oké, net twee regeldagen achter de rug (hoop en denk ik) -> Gisteren heeft ons kleintje van 4 uur 's morgens tot 17 u gehuild, behalve als we met haar op de arm rondliepen of ze de borst kreeg. Vandaag weer wat beter, morgen weer goed We vermaken ons prima en je ziet haar gewoon ontwikkelen. Ben zelf nog vaker en meer moe dan ik had gehoopt, dat wel. 's Nachts zit er zo'n 4 uur tussen de voedingen. En een echt ritme moet nog ontstaan, maar ach, ze is nog zo klein, dat komt wel.
M676 wel druk met leuke dingen. Mijn man is zelfstandig en de boekhouder vindt het nu eindelijk tijd worden dat ik medezaakvoerder wordt dus ik zal vanaf nu heel erg druk bezig zijn met de administratie, sales & marketing van ons bedrijf. Siepie hoe gaat het, nog niet ongesteld geworden hoop ik. Ik duim heel erg hard voor je hoor
Nou yaraah nog niet ongesteld, maar verder voel ik ook helemaal niks. Behalve nu sinds vanavond rugpijn wat soms bij mij ook wijst op toch naderende ongesteldheid. Dus we gaan nog heerlijk verder in spanning af zitten wachten! M676 fijn dat het zo goed met haar gaat! Normaal gesproken duurt het ongeveer een jaar dat je je wee beetje de oude voelt na wat jij medisch allemaal hebt meegemaakt. Goed naar je lichaam blijven luisteren!
Ik kwam even piepen of er nog nieuws was van Siepie. Ik blijf voor je duimen hoor meid. Dit forum kan wel wat goed nieuws gebruiken
Yaraah, leuk en spannend een eigen bedrijf! Werkt hij vanuit huis? Ik romantiseer dat beeld wrsch maar het lijkt me zo heerlijk om samen in je eigen bedrijf te werken! (Ik vergeet even de zorgen als het minder gaat en de bergen administratie haha). Dank je siepie! Wanneer is ook alweer je nod? Wat je ook voelt, het zegt niets, kan heel goed ook bij positief nieuws horen.
Beschuitje: ach meid vervelend dat het afvallen maar niet lukken wil. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat nu dan ineens een reden voor de gyn zou zijn om niet te gaan behandelen hoor. Dus probeer je niet te druk te maken en probeer positief te blijven voor je komende behandeling! M676: niet zo gek volgens mij als je nog veel moe bent meid. Zo'n kleintje met regeldagen kost ook een hoop energie. Maar fijn dat ze zo goed ontwikkeld, mooi om te zien he! Yaraah: goh spannend dat je nu ook het bedrijf in stapt! Wat voor bedrijf hebben jullie? En ligt het werk je wat? Siepie: ooooh wat zou het mooi zijn als jij dit weekend met goed nieuws komt! Ik duim heel hard voor je!! Hier gaat het verder wel goed. Niet zo heel veel nieuws eigenlijk...
Als je het vanaf de ovitrelle rekent afgelopen woensdag. Ik mag zondag testen... En er is nog geen bloed te bekennen, dus ik krijg een klein beetje hoop. Alleen begreep ik dat ovitrelle/pregnyl je menstruatie ook kan uitstellen.
Siepie: oe spannend zeg! Woensdag was dan 10 dagen na otrivelle ofzo? Ik heb weinig ervaring met cryo's, maar mijn lijf werd altijd overal doorheen wel gewoon op tijd ongesteld, dus ook door utro, wat de menstruatie ook kan tegenhouden. Hopelijk blijft jou menstruatie om een hele goede reden weg . Duimmmmmmm!
Siepie: meid ik werd steeds mooi op tijd ongesteld na pregnyl en zelfs door de utro heen. Enkel nu de laatste poging met die crinone gel bleef mijn ongesteldheid weg. Pien en M676: mijn man is zelfstandig elektricien en sinds oktober werken wij met 2 personeelsleden die meegaan op baan en ik zal dus naast administratie en boekhouding ook instaan voor sales en marketing zodat mijn man de projecten van dichtbij kan blijven opvolgen zonder te veel over al de rest te moeten nadenken.
Zit nu 17 dagen na de injectie van de ovitrelle. En heb op 12-10 de tp gehad. Is dat hoopvol dan, ik weet het niet haha.