wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yaraah: leuk dat je je man hierbij kunt helpen! En wie weet kun je nieuwe klanten binnen halen :).

Siepie: nou je bent wel een mooi eind heen, want ervan uitgaande dat je cryo 3 dagen oud was bij invriezen, dan ben je nu 14 dagen na je 'eisprong' en zou je in principe al moeten kunnen testen. Ons ziekenhuis liet ons officieel ook altijd pas na 17 dagen testen, maar in principe zou het al kunnen, maar misschien dat je liever wacht ;)? Ook denk ik dat de werking van de otrivelle nu zo ongeveer ook wel voorbij is, althans ik heb vaak gelezen dat otrivelle/pregnyl ongeveer 10 dagen in je bloed zit en dat je dan dus nog niet moet testen ivm vals positief... Nou daar ben jij in elk geval al wel ruim overheen :).

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    thanks pien voor dit bemoedigende bericht. Ik ga idd braaf tot zondag wachten, mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn! Dan neem ik namelijk ook aan mocht je echt zwanger zijn dat je dan een duidelijke test krijgt en niet van die twijfel dingen want daar wil ik mezelf denk ik ook voor behoeden☺️
    Vind het wel erg spannend allemaal haha. Het was trouwens een blastocyste die ze hebben terug geplaatst en hij stond al bijna op springen.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Blastocyste klinkt ook hoopvol Siepie! Maar alleen maar verstandig hoor dat je nog even wacht. Als het echt raak mag zijn, dan zul je dat zondag in elk geval duidelijk moeten kunnen zien :).

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dag dames ben ik ook weer effe. Ik ben lekker aan de pil nu gezellig! gelukkig voel ik er nog niets van. Ik krijg wel dat hormoon wat je cyclus stil legt, is dat decapeptyl? Daar schijn je opvliegers enzo van te krijgen. geen zin in!

Siepie ik duim voor je!

Pien hoe gaat ht met jou.

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Klaproos spannend dus bijna weer beginnen! Ik kreeg wat vaker hoofdpijn van de deca verde had ik geen andere klachten. Hopelijk jij ook niet!

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Klaproos spannend meid. Ik had eigenlijk niet echt last van de decapaptyl. Ik hoop dat het voor jou ook zo loopt

Siepie: ik duim meid, ik vind het toch goed klinken hoor

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    #3307 Pien15, 24 okt 2015
    Laatst bewerkt: 24 okt 2015
    Klaproos: het komt nu echt dichtbij he! Van deca werd ik na verloop van tijd wel moe en soms wat hoofdpijn, maar zodra dan de menopur erbij kwam ging dat wel weer snel over. Spannend meid, laat het maar over je heen komen!
    Met mij is het goed, dank je :). Mannetje gaat ook goed! Volgens de oei ik groei app zit ie weer in een sprongetje, misschien dat ie daarom de laatste dagen overdag weer erg slecht slaapt...

Siepie: eens met Yaraah, vind het ook goed klinken ;). Wil je geen valse hoop geven, maar klinkt toch goed.... So far so good in elk geval! Op naar hopelijk een hele mooie morgen!!

Heb trouwens weer 2 nieuwe foto's van mijn zoontje aan mijn fotoalbum toegevoegd, voor de liefhebbers :)

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Pien leuke foto's, te schattig!

Meiden dank voor de lieve woorden, ik laat het jullie morgen weten;). Enige wat nu zo is is dat ik super moe ben en ineens sinds eergisteren wat misselijk maar dat heb ik wel vaker.

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Oh siepie, vroeg naar bed vanavond, dan is het sneller morgen. Wat spannend!

Klaproos, oké, nog even de pil, maar wat komt het nu dichtbij. Fijn!
    Succes meid.

Pien, lieffff!

Yaraah, nu je dit typt herinner ok me weer dat je dit al eens uitgelegd hebt, sorry dat ik het niet heb onthouden! Fijn dat je hem zo kunt ondersteunen!

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #3310 ster80, 24 okt 2015
    Laatst bewerkt: 24 okt 2015
    Spannend siepie ik ben heel hard voor je aan het duimen! Ik gun het je zo

Klaproos, jeeej meid eindelijk begonnen.heel veel succes de komende periode , hopelijk met een mooi eindresultaat

Pien wat een knappert is het toch

11. Klaproos

Pien wat een knap manneke dat zoontje van je! Hopelijk gaat ie wel weer beter slapen.

Pfoe blij dat ik hier lees dat de deca nog meevalt. de pil vind ik al heel rot omdat ik totaal geen zin meer in seks heb of muziek luisteren en me depri voel daardoor. Blij als de maand om in en de eerste echo komt. Duitsland was toch vriendelijker met hun korte proctool 😥

siepie ik duim ook!

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    M676 er wordt hier zoveel geschreven dan is het normaal als je al eens iets vergeet.

Pien: wat ziet het er een lief kereltje uit

Klaproos: jammer dat je je zo slecht voelt door de pil.

Siepie: ik duim voor positief nieuws van jullie

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Nou dames er is echt geen twijfel mogelijk ik kan het nog niet helemaal bevatten!

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Siepie gefeliciteerd meid. Dit is meer dan duidelijk positief

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jaaaa Siepie, wat goed!! Gefeliciteerd!! :D.
    Ik kon me al bijna niet voorstellen dat het niet positief was ;).
    Bijzonder hoor, eindelijk meid! Hopelijk kun je er van genieten ondanks dat het ook weer erg spannend is.

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siepie joehoe GEFELICITEERD :D:D:D:D:D:D! Daar kunnen we inderdaad niet omheen :D

Klaproos eindelijk ook begonnen. Jammer dat de pil zoveel invloed heeft op hoe je je voelt. Hopelijk gaat dat snel veranderen met de andere medicijnen. Wanneer start je met de deca?
    En inderdaad een kort protocol is veel fijner. Ik heb dit bij de tweede poging in Nl trouwens ook gekregen. Gewoon gevraagd of beter gezegd erop gestaan :)
    Sterkte voor nu

Pien wat een knap en vrolijk mannetje :)

Yaraah wat fijn dat je nu bij je man aan de slag kan. Het toch wel fijn om wat om handen te hebben.
    Morgen tp toch? Alvast succes, dat je siepie maar snel mag volgen ;)

m676 ach wat zielig hè als ze zo lang huilen. En ook heel vermoeiend om er zo lang mee te lopen om stil te houden (ik weet er alles van ;)) Gelukkig gaat t nu weer beter.

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Dank jullie wel, nu idd hopen dat het helemaal goed blijft gaan. Hopelijk met 6 weken een knipperlichtje!

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Wauw wat een knaltest!!! Gefeliciteerd.

19. Klaproos

gefeliciteerd Siepie!

20. m676