wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Dank jullie wel allemaal, ik ben een kleine hyper actieve stuiterbal momenteel haha.

Het dringt nog niet helemaal door, dat zal ook nog wel even duren denk ik. Vriendlief is net naar Brussel gegaan om daar morgen een examen te gaan doen, ik hoop dat hij er genoeg bij is met zijn hoofd haha. Het slagingspercentage voor de eerste keer van dat examen is 6%, maar hij heeft de laatste maanden niks anders gedaan dan leren. Als dat ook nog eens lukt kan ons jaar niet meer stuk!

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    WooooW Siepie YES!!!!!! Toch fijn te lezen dat het dus ook nog helemaal kan lukken! Van harte gefeliciteerd meid lekker genieten!!!!!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Onze laatste embryo is ook goed ontdooit en werd teruggeplaatst. 5/11 mag ik bloed laten prikken

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, fijn!! Op naar de 5e! Dit gaat em worden!!

Liz, hoe is t met jou?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: hihi nou het kan best even duren voor het doordringt hoor! Zelfs tegen de bevalling aan vond ik het vaak nog moeilijk te beseffen en na de bevalling eigenlijk ook nog wel haha!
    6% slagingspercentage, goh wat voor ingewikkelds is dat? Zou wel heel super zijn dat je vriend nu slaagt :).

Yaraah: fijn meid, nou ik hoop echt van harte dat dit 'm dan eindelijk mag worden!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Siepie jeeeeejjj eindelijk weer eens goed nieuws ! Wat fijn, een knaltest. Nu die rotte 12 weken door zien te komen, maar voorlopig maar lekker genieten van dit fijne gevoel. Ben je erg misselijk?

Yaraah ik duim heel erg voor jou ! Het wordt nu tijd voor flink wat zwangeren. Zou zo fijn zijn.
    Ik start bijna weer. 4 nov uitgangsecho.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah dat is ook heel mooi nieuws, ik vind dat het nu dan ook voor jullie raak moet zijn!

Nou pien ik was vandaag nauwelijks misselijk dan ga ik ook weer helemaal twijfelen, maar lig wel nu compleet gesloopt op de bank lol. En m'n vriend heeft het gewoon gehaald ben zo trots op hem. Maar een klein percentage op de wereld heeft dit en nu kan ie echt goed geld gaan verdienen om het zo te zeggen. Hogere certificeringen in netwerken zijn er niet ofzo.

Liz jij ook dank je wel, hoe is het met jou?

M676 hoe is het met jou en met je kleine meid?

Beschuitje dank je, spannend 04-11 is ook alweer super snel, hoop dat je geen bijwerkingen zal hebben.

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, 4-11 is al gauw! Zorg jij voor nog meer positief nieuws, daar hoop ik zo op!

Siepie wat knap van je man! Laat het geld nu maar binnenstromen haha. Grapje hoor!
    Zenuwslopend tot de eerste echo he? Lekker toegeven aan de vermoeidheid!

Met ons gaat t goed. Soms wil ik teveel, en lig ik de dag erna weer in bed. s Avonds houd ik t alweer vol tot 21u, das al heel wat ☺️
    Dochterlief ligt lekker te slapen, wel vaak een kort huiltje voor ze in slaap valt. Spugen blijft ze doen, verder doet ze t super! Ik zal zo ff een fotootje in m'n album plaatsen.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Siepie: jeetje wat knap van je man! ben nu wel nieuwsgierig wat hij voor werk doet ;)
    ennuh ik ben nooit misselijk geweest hoor, dus dat hoeft helemaal niets te zeggen. Al was ik daar toen ook vreselijk onzeker door... 1 tip: ga vooral geen digitale testen doen om bevestiging te zoeken. Dat kan juist voor enorme stress zorgen weet ik uit ervaring ;)
    Beschuitje: dat er inderdaad maar snel een hele roze golf mag komen hier, waar jij uiteraard ook bij moet horen :).
    M676: fijn dat het over het algemeen goed gaat! Wat een mooi meisje hebben jullie :). En blijft toch lastig om niet teveel te willen he. Zeker lastig met 2 kinderen lijkt me.

ik zal mijn bedje ook zo opzoeken, maar eerst nog even de kleine man van drinken voorzien (eigenlijk heel zielig dat ik hem wakker moet maken, want dan gaat hij steevast huilen...)

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    M676 wat een lieve foto en wat groot al zeg! Fijn dat het met kleine stappen steeds wat beter met je gaat.

Pien het is van Cisco en het heet ccie networking, is in de ICT. Er zijn over de wereld nu 50777 met dat certificaat blijkbaar want dat is het nummer wat hij kreeg;)

10 november de eerste echo, ik vind het nu al spannend. Moet het ook loslaten alleen is dus moeilijk zat zondag bijna hele tijd misselijk nu afgelopen dagen eigenlijk niet. Maar dat schijnt ook niks te zeggen.
    En pien ik ga zeker geen digitale test doen hoor haha, ik zal oppassen;))

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: 4 november is niet zo ver meer, dan kunnen jullie ook eindelijk weer starten

Siepie: wauw wat goed van je man. 10 november zal er snel zijn. Ik snap wel dat je je wat onzeker voelt hoor, ik zou ook zo zijn. Tenslotte hebben we er al zoveel voor moeten doen om eindelijk zwanger te zijn... en dan hebben we nog die vrees dat het mis kan gaan

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik lees nog lekker mee hoor dames maar reageer wat minder. We hebben het mega druk gehad met verjaardagen en vakantie etc. We hebben aanstaande zondag onze Cryo TP!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #3333 julia1984, 29 okt 2015
    Laatst bewerkt: 29 okt 2015
    Hey meiden, ben een hele tijd afwezig geweest omdat ik even helemaal klaar was met zwanger worden en babies. Veel nagedacht en toch besloten om na deze pauze weer een poging te wagen.
    In de tussentijd wel naar DD geweest en we gaan daar starten met een 4e IVF + vooraf scratching.....spannend dus weer. We starten over 3 wkn ongeveer afhankelijk van mn cyclus.

Siepie, wat heerlijk om gelijk positief nieuws te lezen, gefeliciteerd!

Liz, heel veel succes, ik ga duimen meid!

Hoe is het verder met jullie meiden? Heb vast een hele hoop gemist, hoop de aankomende week even wat terug te kunnen lezen.

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wow Liz, zondag al! Het leek nog zo lang te duren en nu is het toch zo ver! Succes meid!

Julia, spannend! Kan me voorstellen dat je ven niet op t forum bent als je er niet mee bezig wil zijn! Jij ook succes.

Siepie, 10 nov. Hoeveel weken ben je dan? Spannend hoor. Gelukkig duurt het niet zo lang meer, al voelt dat voor jou natuurlijk heel anders!

En 5 november is nog eerder yaraah! Ik duim hard hoor!

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Wauw Liz zondag al.

Julia zo spannend dat jullie toch nog een kans gaan wagen en dat dan in DD

Ja M676 5 november zal er snel zijn, maar ik probeer er echt minder mee bezig te zijn. En dankzij de drukke tijden, kan ik dat ook. Ook heb ik mezelf beloofd geen urinetest te doen thuis, maar braafjes te wachten op de bloedtest

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Liz super dat het zondag al kan, vast heel veel succes!

Julia heel begrijpelijk hoor dat je er dan even geen zin in hebt maar welkom terug! Ook weer allemaal spannend voor jullie dus. Dank voor de felicitatie!

M676 dan zou ik 7 weken zijn, duurt me veels te lang nog haha. Ik denk als we dan iets zien dat ik er dan wat meer van kan genieten. Nu ben ik alleen maar bang dat het fout zit of gaat.

Yaraah ik snap dat het moeilijk is hoor. Ik heb ook echt op m'n handen moeten zitten om niet eerder te testen, maar o wat moeilijk!

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Siepie, ja veeeeel te lang! Al word je van een eerdere echo ook onzeker mss. Ik had er 1 met 5 weken en t leek een leeg vruchtzakje. Kon allemaal volgens de arts, maar toch onzeker. Twee weken later zat t toch goed.

18. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Thanks meiden en ja wel spannend inderdaad maar we zijn er klaar voor! Laat het nu maar komen. We gaan achter elkaar door. De volgende afspraken staan ook al gepland.

Julia spannend zeg!!! Ook een onderneming naar DD ik vind Gent al ver rijden steeds. Is het een beetje te doen?

Siepie spannend hoor, eigenlijk houd vanaf nu de spanning niet meer op denk ik. We duimen met je mee hoor!

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Liz oh wat spannend zondag je cryo! Ik zal voor je duimen.

Siepie ik duim voor jou ook,voor een hele mooie echo!

ik begon maandag met deca spuiten. Ben benieuwd hoe dat is. Ik ben blij als het echte stimuleren begint,veel leuker dan het platleggen van mn cyclus wat ik onnodig vind bij een vrij gezond lichaam.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier weer de kriebels.. Beetje raar gevoel in m'n buik. Zal het wel weer verbeelden😔 Kan ook nog niet hoor. Ik ben er weer veel te veel mee bezig in mijn hoofd. Woensdag heb ik uitgangsecho. Stel nou ik ben toch zelf zwanger geraakt... ( zal wel niet hoor) maar zo'n uitgangsecho dan geen kwaad kunnen? Daar dacht ik opeens aan ...

Deel Deze Pagina