volgens mij kan dat geen kwaad hoor meis. Dat doen ze toch ook op de normale manier. Heb effe gemist dat je weer ging beginnen,spannend!
Klaproos: ik snap wel dat je blij zal zijn als je eindelijk mag beginnen stimuleren. Ik hoop dat je niet te veel last hebt / zal hebben van de deca Beschuitje: meid ik denk niet dat het erg is die inwendige echo, want ik denk dat ze dat bij iedere zwangerschap de eerste weken sowieso inwendig doen de echo. Ego: het lukt mij ook niet al te best om er niet mee bezig te zijn. Gisteren had ik gans de dag last van pijn/steken in mijn linker lies. Dan ga ik mij toch weer inbeelden dat dit misschien wel een goed teken kan zijn. Vandaag is die pijn volledig weg... ik wou dat ik gewoon kon slapen tot het 5/11 was
Beschuitje zon inwendige echo kan nooit kwaad hoor. Ik ken die gedachten ook zo goed je blijft toch echt hoop houden! Volgens mij krijg ik 10 nov ook een inwendig echo want uitwendig kan je het vaak nog niet zien. Yaraah irritant he die gevoelens, ik heb het nu ook nog hoor. Hele tijd twijfelen alleen vanochtend werd ik dan weer heel misselijk wakker dat het bijna fout ging haha dan denk je weer het zit wel goed, maar als ik morgen weer niks voel denk ik zie je wel gaat mis. Heel veel succes met wachten meid, dikke knuffel! Ja klaproos blijft raar he wat we ons lichaam allemaal aan doen, ik hoop echt dat je er nauwelijks last van zult hebben.
yaraa ik duim voor je dat het snel de 5e is! Heb je eindelijk zekerheid. Vind het knap van je trouwens dat je er zo optimistisch in staat. siepie erg he die onzekerheid...ben je eindelijk zwanger en dan nog onzeker. Dat komt volgens mij echt door die mmm. hiero, ik heb vette migraine door die stomme pil. gelukkig nog maar 1 week en dan ben ik er vanaf. Hopelijk valt de deca mee. Ik voel me alleen rot want ik heb Asperger en denk dat dat een soort straf is waardoor ik geen kindjes kan krijgen omdat ik zo raarben. Ik weet dat het door de lyme komt maar ik denk soms echt dat mijn omvruchtbaarheid een straf is voor alle slechte dingen die ik in mijn leven gedaan heb.
Klaproos, het is heel goed te begrijpen dat je je zo voelt. Je zoekt naar een oorzaak, voelt je rot en denkt meteen dat je zelf wel iets gedaan hebt waardoor het niet lukt. Dat had ik ook heel sterk. Denken dat als ik bepaalde dingen in het verleden anders had gedaan, dat het dan wel zou lukken. Ook tijdens de behandelingen; had ik maar niet gesport, of als ik niet had gesport dacht ik dat ik beter wel had kunnen sporten enzovoort. En je weet: HET HEEFT NIETS TE MAKEN MET WAT JE IN JE VERLEDEN HEBT GEDAAN, HET IS GEEN STRAF! Houdt daar aan vast meid, ik leef met je mee! Siepie, ik denk dat ze eerst uitwendig proberen en anders inwendig doen. Maar dat is iedere x weer verschillend. Yaraah, killing zijn deze weken! Beschuitje, kan idd geen kwaad. Geniet van het lekkere weer meiden! Mss kan dat de gedachten nog even afleiden?
Klaproos ik begrijp je gevoel ook heel erg goed. Toen ik net 20 was zo'n 12 jaar geleden werd ik zwanger. Ik woonde op Aruba en het was net uit met mijn vriendje en ik had ook met iemand anders gevreeen. Ik wist niet van wie ik zwanger was en ik had mijn leven nog helemaal niet op orde. Helaas heb ik toen de keuze gemaakt van abortus, iets waar ik tot op vandaag spijt van heb. Toen ik jaren later Endometriose kreeg en onvruchtbaar werd was ik er van overtuigd dat dit mijn straf is omdat ik mijn zwangerschap heb afgebroken. Nu wil ik niks liever dan dat kindje en nu kan het niet. Het is onwijs oneerlijk. Voelt als een straf maar dat is het niet. Net als bij jou geen straf is omdat je Asperger of Lyme hebt. We moeten er iets harder voor vechten dan andere vrouwen. Plus je bent niet raar maar uniek wat meer een soort van 'gift' is! Hoeveel mensen doen niet hun best om uniek te zijn. Hopelijk worden wij ook beloond met een kindje en als dat zo is zullen we er extra veel van houden.
Jeeeeej mijn embryootje is goed ontdooit (ben nu al een soort van trots omg) maar we gaan dus straks naar het ziekenhuis!!!
Siepie wat knap van je vriend! Nu kan jullie jaar niet meer kapot. Wat duurt dat wachten op n echo lang hè? Ik vond dat nog veel erger dan de wachtweken Yaraah en Liz heel veel succes op t wachtbankje. Hopelijk volgen jullie Sipeie snel. Het wordt wel weer een keer tijd voor wat succesverhalen hier. Beschuitje wat fijn dat jij nu ook bijna mag beginnen. Zou toch mooi zijn als het allemaal niet nodig zou zijn. Een echo kan inderdaad geen kwaad hoor. Alvast succes! m676 wat en schatje m676. Ik heb t zelfde pakje volgens mij, maar dan voor een jongen Pien volgens mij zijn alleen degene met meisjes misselijk geweest, ik ben nl ook nooit misselijk geweest . Ik gok dus op een meisje voor siepie Kan je die late fles dan nog niet weglaten of wordt hij dan weer in de nacht wakker? Ik weet t ook niet hoor. Hier nog geen ervaring met doorslapen Julia welkom terug en heel veel succes in DD! Hopelijk voor jou net zo succesvol als voor mij Klaproos het is inderdaad heel herkenbaar dat we de schuld bij onszelf en ons stomme lichaam gaan zoeken, maar wat de andere meiden al geschreven hebben, je hebt echt niks verkeerd gedaan!!! Sommigen worden nu eenmaal makkelijker zwanger dan anderen. Heel veel succes en een dikke knuffel! Liz jeetje meis wat heftig van je abortus. Hopelijk heb je t wel een plaatsje kunnen geven.
Och meis wat erg voor je Ik kan me zo goed voorstellen dat je denkt dat het een straf is omdat je abortus hebt gedaan. Ik zou helaas zelf ook zo denken maar het is idd niet zo omdat die dingen totaal niets met elkaar te maken hebben! En sterker ik weet niet of er iets of iemand is wat denkt straf te moeten uitdelen. En toch betrap ik me er zelf op... Succes strakjes! Boboke,dank je wel meis,lief van je!
Klaproos je gevoel is heel herkenbaar.. Probeer toch de kracht te vinden om positief te blijven en jezelf niks te verwijten.
Yaraah en liz heel veel succes en sterkte op het wachtbankje. Ik hoop snel naast jullie te mogen zitten.
Liz, jemig wat naar voor je, dat moet destijds ook een moeilijke tijd zijn geweest! En nu op het wachtbankje, spannend! Laat het raak zijn!! Yaraah, hoe is t met je? Siepie, super dat t examen gehaald is! Hoe voel jeje? Boboke, doe ff een fotootje 😉 Ik vind die pakjes zo schattig! tijd om ff te slapen, bye!
Goedemorgen meiden, Liz hopelijk is alles goed gegaan gisteren Beschuitje ik hoop dat jij gauw ook bij ons op de wachtbank mag samen met Klaproos en laat ons hier samen met z'n allen voor een supermooie roze wolk vormen
Ja gister is goed gegaan hij zit veilig in mn buikje en hoop dat hij er ook blijft! Beetje jammer was wel dat bij terug komst in de garage mijn Vespa gejat was ;-( dus heb de rest van de middag op het politie bureau gezeten hahaha niet echt wat ik mij had voorgesteld! Maar goed we zijn goed verzekerd en maak me niet al te druk verder! Duimen maar nu.
Ah wat stom dat je vespa gestolen werd Liz. Wel goed dat je nu een emmy aan boord hebt. Ik ga zeker heel hard duimen voor jullie. Ego: morgen zit ik 14 dagen na mijn eisprong dus zelfs met de utro zou ik dan ongesteld moeten worden tenzij het deze keer gelukt zou zijn. En dan donderdag bloedafname...
Yaraah: o wat spannend weer! Hopelijk mag je doorschuiven op het zgn verlengde wachtbankje waar Siepie nu op zit ! Liz: meid wat heftig, volgens mij had je het al eens eerder hier verteld van je abortus of niet. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Maar gelukkig ben je volgens mij een hartstikke sterk en positief ingesteld mens en ik duim keihard voor je dat deze mooie cryo lekker 9 maanden mag blijven zitten! Klaproos: dat geldt ook voor jou, ik snap best dat dat zo voelt. Ik voelde dat soms ook wel zo. Ik was vrij jong (25) toen we gingen trouwen en ik heb toen vrij veel verkondigd dat wij echt nog geen kinderen wilden, want ik zat echt niet te wachten op al dat commentaar van 'en waar blijven de kinderen'? Later dacht ik ook wel eens: had ik dat maar niet zo hard geroepen... Maar ja dat soort gedachtes slaan natuurlijk nergens op. Het zit allemaal in je hoofd, maar dat maakt het zeker nog geen waarheid... Hopelijk kun jij die onterechte schuldgevoelens ook weer naast je neerleggen en straks lekker positief de behandeling ondergaan!! M676: hoe gaat het bij jullie, had ik al gezegd dat je een heel mooi meisje hebt? Boboke: ik ben ook wel weer benieuwd naar wat nieuwe foto's van jullie zoontje . Siepie: succes op het verlengde wachtbankje! Och man wat vond ik die eerste weken spannend! Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en heb je straks een hele mooi echo in handen . Wij zijn gisteravond teruggekomen van een weekendje weg met de schoonfamilie. We hadden het goed getroffen met het weer, heerlijk!