wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 2 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ster80, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

hoi allemaal!

hier weer wat positiever gelukkig,ben niet meer zo aan het malen.

Beschuitje,dank je wel.

Yaraa wat spannend meis! Ik duim voor een positieve test!

Pien fijn dat je een goed weekeind hebt gehad. Heerlijk weer was het he? Wij zijn in den Haag geweest een weekeindje.

Siepie,hoe gaat het met je nu?😊

Zo,dadelijk om 20:00 de eerste spuit deca erin, is weer wennen om te spuiten na bijna 2 jaar rust.

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Klaproos succes zometeen. En idd wat de anderen ook schrijven het ligt echt niet aan ons, mooi dat je het weer wat van je af hebt kunnen zitten. Vooral nu positieve gedachten hebben toch.

Pien jullie hebben dan idd heerlijk weer gehad, geen last van de mist gehad? Deze weken zijn verschrikkelijk idd;), heb wisselend zogenaamd symptomen dus daar kan ik ook niks van aflezen.

Liz mooi dat het goed gegaan is, ik duim heel hard. Irritant dat dan juist op die dag je Vespa wordt gestolen.

Yaraah ik hoop dan dat morgen er geen bloed is!

M676 voel me opzich prima maar dus wisselende symptomen, zit dus echt te wachten op de echo!

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb eigenlijk sinds gisteren al welast van mijn baarmoeder. Zijn er meer meiden die een pijnlijke buik hebben na een TP? Ik weet dat het voor alles nog te vroeg is en denk meer aan een soort irrittie ofzo. Voelt kramperig en niet fijn. We hadden vandaag visite en moest me echt inhouden. Maar neem ook geen pijnstillers voor mn endo natuurlijk die ik normaal dagelijks slik. Tips?

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Pien, Dank je! 😊. Fijn dat je zo'n leuk weekendje hebt gehad.

Siepie en yaraah, jullie datum komt al weer dichterbij!

Liz, ik kan je niet helpen hierbij. geen tips dus.

Klaproos, fijn dat je je wat beter voelt! Hoe ging de deca?

Hier even een terugslag wb herstel. Vrijdag een te drukke dag gehad en daar nu last van. Gisteren een verjaardag en na een half uurtje weer gegaan. Vandaag zoooo moe! Ik probeer er maar zoveel mogelijk aan toe te geven.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz: de vorige tp had ik ook echt krampen in mijn baarmoeder, dit is bij mij gelukkig na een dagje gestopt. Paracetamol mag je toch wel nemen?

Ego: nog geen bloed vandaag...

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah dat klinkt als goed nieuws!

Liz je mag gewoon paracetamol nemen hoor als het niet gaat.

M676 irritant he maar ook goed om naar je lichaam te luisteren. Ik ben ook 2 keer heel erg ziek geweest en weet uit ervaring dat het op de gekste momenten een paar maanden later nog op kan spelen. Maar opgeven moment kan alles weer het moeilijkste is gewoon luisteren naar je lichaam;)

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Yaraah wanneer ga je testen? Ik duim echt heel hard voor je want je bent wel aan de beurt nu!

Siepie thanks ik probeer geen medicatie te gebruiken merk ook dat ik een soort afkick van de tramadol die ik dagelijks neem. Maar misschien later toch maar een paracetemolletje! Heb jij al 'kwaaltjes'?

M676 Wat naar zo'n terugslag! Inderdaad luisteren naar je lichaam en even je rust nemen!

Klaproos fijn wat minder malen!! Las laatst een uitspraak die ik wel wat vond hebben ; van piekeren is nog nooit een uitkomst veranderd. ;)

Pien kan kloppen hoor dat ik het wel eens eerder had gezegd. Probeer er altijd open en eerlijk over te zijn. Niet dat ik alles aan de grote klok wil hangen maar het hoort wel bij mijn traject! Hoe is het met jou? Je kan het dus goed vinden met je schoonfam? ;)

Boboke nog geen ervaring met doorslapen? Jeetje wat heftig je hebt dus altijd gebroken nachten? Ik heb geen idee natuurlijk maar wanneer gaan ze dat een beetje doen? Dat slapen hahaha

Dankjewel beschuitje voor al je goede wensen! ik hoop ook dat je snel aan de beurt bent!Al is dat wachtbankje horror maar goed we gaan voor de uitkomst!

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Liz ik heb donderdag bloedafname, maar kon mij vandaag helaas niet inhouden. Had nog 1 testje liggen van kruidvat 2 voor 5euro en heb die omstreeks 10u gedaan (niet met ochtendurine, maar had sinds deze ochtend 7u niks meer gedronken). Helaas die was OMO wit dus ik vrees dat mijn lichaam gewoon niet doet wat het moet doen... Ik wacht nu braafjes af

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    CRAP!!!! Ik ben ook pessimistisch hoor. Ten eerste door alle verhalen van vrouwen met endo maar ook omdat ik letterlijk kramp heb vanaf het moment dat die embryo in mn baarmoeder kwam. Alsof ik een soort verdedigingsmeganisme heb tegen emmy:(:$ Slaat nergens op allemaal maar goed. Ik zeg veel succes Yaraah! Ik hoop dat het gewoon te vroeg was ofzo. XXXX

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    o nee Yaraah :(

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Yaraah, NEEEE! Kan nog te vroeg zijn toch? Ik hoop nog heel erg voor je meis.

Liz, kramp zegt niks hoor. Ik blijf hopen voor je!

Ego.
    Idd balen, maar het is precies zoals ze gezegd hebben en wat jij ook zegt siepie. Toch gaat t echt al beter met me want een maand geleden was ik nog zo moe als ik gewoon niks deed.

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

yaraaa neee! Dat is echt niet eerlijk!!

de deca ging goed. Gelukkig maar kleine naaldjes. Scheelt weer.

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Yaraah ik hoop dat het gewoon nog wat te vroeg is, ik blijf duimen!!!

Mooi dat het spuiten weer is meegevallen klaproos!

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik hoop ook zo dat het deze keer dan eindelijk is gaat lukken.

Yaraah, wacht je bloeduitslag maar af, er is nog niks bepaald. Ik duim voor je.

Liz, ik heb ook wel is hevige krampen gehad na tp en zelfs bloedverlies. Het zegt allemaal niks. Lekker een kruikje en paracetamol nemen. Ik duim voor je.

Fijn dat het spuiten goed ging klaproos, herkenbaar hoor ik moet die eerste keer ook altijd weer even een drempel over.

Hier te horen gekregen dat mijn ziekenhuis in NL de echo's wil doen, schilt weer een hoop tijd en reizen naar DD

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Bedankt voor de woorden👍👍

Fijn Julia daar hoop ik ook op als we naar Gent moeten gaan. Iets te ver om heen en weer te gaan voor echo's!

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Het duimen lijkt te helpen dames, nog steeds niet ongesteld... 20/10 had ik mijn eisprong dus ik zit nu op dag 15 na eisprong en op dag 9 na tp van een 6 dagen oude emmy...

Liz gaat het al wat beter?

Klaproos fijn dat het spuiten goed ging.

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedzo Yaraah je weet het nooit👍 we duimen door!!

Ego nee gaat voor geen meter😡 heel de nacht liggen draaien in het zweet. Darmkrampen, maagzuur en dat nare gevoel in mn baarmoeder zijn er nog steeds. Snap er niks van. Misschien een griepje er naast?? Kan niet anders dan afwachten maar vind het mega zwaar nu

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah, spannend meid ik blijf duimen!

Liz, ohh die wachtweken zijn slopend, zo herkenbaar. Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt. Probeer een beetje afleiding te zoeken, doe leuke dingen zodat je even aan wat anders denkt. Succes!

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen ladies, nog steeds geen bloed hier. Het ene moment hoop ik stiekem dat het toch eens gelukt is, het ander vrees ik dat de utro gewoon heel goed zijn werk doet en dat ik elk moment ongesteld kan worden. Rond 11u kan ik bloed laten prikken dan weten we deze namiddag tussen 15u en 16u het resultaat.

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yaraah, spannende dag vandaag! Ik hoop zo op eindelijk een positieve test voor je. Succes vandaag!

Deel Deze Pagina